Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikakysymys Viking Linen lahjakortista

Vierailija
14.01.2019 |

Jos lahjakortissa lukee, että se oikeuttaa risteilyn hytissä X 2-4 hengelle, voiko tätä lahjakorttia käyttää pelkästään 1 henkilö?

Matkakumppanini ei pääse risteilylle, mutta aion itse silti lähteä (menen sinne esiintyvän artistin keikan takia). Olenko nyt sitten enää oikeutettu käyttämään lahjakorttia kun tulen laivaan yksin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina kelvannut. Jos haluat pelata varman päälle niin ilmoita kaveri mukaan ja hae pokkana ovikortit tiskiltä, ei kukaan kysele sen kaverin perään.

Vierailija
2/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on aina kelvannut. Jos haluat pelata varman päälle niin ilmoita kaveri mukaan ja hae pokkana ovikortit tiskiltä, ei kukaan kysele sen kaverin perään.

Ok, kiitos paljon! :)

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on hyttiluokkia joissa on kaksi petiä, jos ilmoittautuu yksin voi olla että sijoitetasn 2h hyttiin jolloin 4h jää isommalle porukalle. Ihan vastaava hytti, vähän edullisempikin. Lahjakortti kelpaa kyllä. Jos kuuluu aamiainen hytin hintaan, niin kaverin kortin voi käyttää osamaksuna muuhun kahviloissa ja ravintoloissa ja saa vähän isomman hytin itselle.

Vierailija
4/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinan laivoista en tiedä katsotaanko kaikki passit jo maihinnoudulippuja haettaessa.

Vierailija
5/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on hyttiluokkia joissa on kaksi petiä, jos ilmoittautuu yksin voi olla että sijoitetasn 2h hyttiin jolloin 4h jää isommalle porukalle. Ihan vastaava hytti, vähän edullisempikin. Lahjakortti kelpaa kyllä. Jos kuuluu aamiainen hytin hintaan, niin kaverin kortin voi käyttää osamaksuna muuhun kahviloissa ja ravintoloissa ja saa vähän isomman hytin itselle.

Jes, hieno homma! Kiitos sullekin! :) - Ap