Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?
Kommentit (346)
paras tuote kasvoillle on ollut Egyptian Magic-voide :) levitän aina illalla kasvojen pesun jälkeen, ja aamulla kasvot niiiiin pehmeät ja talvella pakkasen aiheittamat kuivat läiskät muisto vain, ja sopii atooppiselle iholleni.
Hyvin riittoisa voide, mikä käy moneen muuhun käyttöön myös, ja on hyvin luonnonmukainen eikä sisällä hajusteita.
Minäkin liputan hedelmähappokuorinnan puolesta. Minulla käytössä Abra-merkkinen, netistä tilattu tuote. Pari kolme kertaa kuukaudessa tämä, ja iho on todella hyvässä kunnossa. Auttaa myös pigmenttimuutoksiin, ainakin enemmän kuin rasvat, joita olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin just pitkäst aikaa mun vanhan meikkivoide-peitopuikon eli max factorin pan stick. :D joskus en löytäny enää sitä tuotetta ja olin tosi surullinen, koska se kaunisti mua mun mielestä tosi hyvin.. luulin et niit ei enää valmisteta ja ostin tilalle jtn parin euron peitepuikkoo joka oli ihan surkee ja viel ihan liian vaaleaa.
ahh ihanaa oli löytää tota.
ja sit tietty ennen meikkasin aika paljon, esim . kuultotuotteet iholla teki kasvot ihan uskomattoman näkösiks, sellasiks hohtaviks ja tosi hyvinvoivan näkösiks, kaikki aina kehu miten on raikas ja hyvä iho noiden ansiost.. nykyään oon kai vähän negatiivinen ku oon aatellu et "oon koht 30, ne vaan korostaa ryppyjä" vaikka oikeesti oon suht varma et ne vielä tän ikäsenä sopis ja kaunistais TOSI paljon.
muutenkaa en oo jaksanu kauheesti panostaa meikkaamisee siks oonki nyt tyytyväinen tosta peitepuikosta, koska se on todella hyvää ja halpaakin.
ja tiettyesim joe blascon tuotteet on tosi hyviä, mut myös kalliita. mut ne sopii, jos on tosi laittautuva tyyli , koska niil saa ihan täysin eri ihmisen näköseks. :DDD on niin peittäviä. saa kunnon pakkelit jos haluu. multa löytyy meikkejä vieläki suht paljon, mitä en oo käyttäny.
onneks peitepuikko nyt löytyi.
Kaikki kunnia Panstickille, joka on kyllä meikkivoide puikkomuodossa, tosin hyvin peittävä. Meikkasin todella paljon nuorempana ja olen kokeillut kymmeniä eri meikkivoiteita: Panstick on lajissaan aivan ykkönen, parempi kuin esim. Blascon tuotteet ja olivat mainioita myös teatterimeikeissä. Olen kohta kuusikymppinen ja aloitin meikkaamisen 11-vuotiaana ja 13-vuotiaana löysin Panstickin, jota käytin vuosikymmeniä. Olen lähes rypytön ja huomattavasti ikäistäni nuoremman näköien; olen varma, että tuhti kerros ko. tuotetta sekä puuteri suojasivat ihoa auringolta ja pakkaselta mutta myös ilmansaasteilta. Aurinkoa olen ottanut nuoresta asti mutta olen käyttänyt lähes aina suojavoiteita.
Nykyään käytän ohuempia tuotteita, Estee Lauderin Day Wear Sheer Tint on mainio tuote, joka sulautuu omaan ihonväriin. Erilaiset seerumit kuuluvat vakiokäyttöön myös: kestosuosikit Lumenen C-vitamiini- ja hyaluroniseerumit kuin myös Ordinaryn tuotteet, joita saa nyt myös Suomesta. Erilaiset hohdetuotteet myös jatkuvassa käytössä, ei kuitenkaan mitään haloefektiä vaan esim. Becca-merkillä tosi kaunis kultainen korostustuote, jolla saa luonnollisen lookin.
Ihoa ei kannata myöskään hoitaa liikaa, sama pätee hiuksiin. Hallittu epäsäännöllisyys on kauneutesi pelastus.
Max Factorin Pan stick on klassikko jota ONNEKSI saa marketeista. Ainao mikä tasoittaa oman kraateri-ihoni pehemeän lähes silkkisen tasaisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Korealainen kosmetiikka, K-beauty. ♥ Joskus sain luonnonkosmetiikalla hiukan apua rasvoittuvaan aknen valloittamaan ihooni, mutta K-kosmetiikalla ja korealaisella ihonhoitorutiinilla tuli se todellinen muutos. Pari vuotta jo ollu kasvot liki näpyttömät tämän ansiosta ja itsetunto noussut kohisten. Tästä on apua löytäneet myös kuivasta ihosta kärsivät kaverini ja vanhemmatkin naiset tykkäävät. Suosittelen googlailemaan tuota korealaista ihonhoitorutiinia, siitä on aika paljon kerrottu suomeksikin blogeissa ja jokunen kirjakin taitaa suomeksi jo löytyä! :)
Ootko ostolakossa -bloggari? :)
Silmänympärysten peittotuotteet. Lumene, Blasco. Ilman niitä olen mukiloidun näköinen.
Lumenen kirkastava hoitovesi on suht uusi tuttavuus, mutta päässyt jo nyt kosmetiikkatopkymppini kärkeen. Levitän sitä aamuisin puhdistetuille kasvoille ja iho on selkeästi virkeämmän ja raikkaamman näköinen, ja meikki pysyy siistinä pidempään. Vesi sisältää kuorivia hedelmähappoja eli käytän sitä kuuriluontoisesti tämän ominaisuuden vuoksi.
Ruusuvesi kasvovetenä on tuonut kosteutusta ja tasoittanut ihon väriä. Etnisistä kaupoista ainakin saa ihan parilla eurolla. Olen myös tykästynyt cognac-sieneen, joita on erilaisia esim. kuivalle tai ikääntyvälle iholle. Kun sillä pesee kasvot, iho tuntuu ihan eri tavalla puhtaalta ja mustapäät ovat kadonneet kokonaan. Käytän myös tuplapuhdistusta, ensin öljypohjaista ja sitten vaahtoavaa (ja tässä yhteydessä cognac-sientä).
"Muistakaapa pissikset sitten käyttää eläinkokeettomia tuotteita. Ei ihme ettei eläinkokeet koskaan lopu maailmasta, kun naiset tunkee meikkejä ja muuta roskaa naamaansa, miettimättä yhtään, miten niitä tehdään. Eläimet kärsii vaan siksi jotta te lissut saatte pakkelia naamaan."
Muistapa ei-pissis ;) opetella kauniimpi tapa kirjoittaa, oikeakielisyys ja vielä välimerkkien käyttö!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa tietää että on useitakin keinoja hilseilevän talvi-ihoon hoitoon. Itse löysin vuosien kärsimyksen jälkeen öljypuhdistuskakun, eli öljysaippuan joka poisti kuivuuden kasvoilta.
Samalla se puhdistaa tehokkaasti. Vaikka pesenkin kasvot ensin puhdistusvaahdolla niin kun pyyhin öljyn vanulapulla pois, jää lappuun selvästi vielä meikkivoidejäänteitä.
Tuo auttoi myös talineritykseen, enää ei nenänpielet puske töhnää.
Tämän vuoksi korealaiset puhdistavat ensin öljypohjaisella ja sitten vesipohjaisella tuotteella.
Estee Lauder night repair- seerumi. Kallis, mutta ihan heittämällä paras tuote mitä olen koskaan käyttänyt.
Arganöljy.
Tykkään tästä tuotteesta enemmän kuin mistään voiteesta mitä olen aiemmin kokeillut. Iho kosteutuu hyvin, on pehmeä ja lisäksi sellainen kuulas hieman hehkuva. Moni voide jättää ihoon kiiltävän pinnan mikä on ärsyttävää mutta arganöljy ei jätä.
Vierailija kirjoitti:
Erisanin hoitava puhdistusgeeli.
Minulle aivan liian tuju ja kuivattava. Samoin Erisanin peruskasvovoide. :/ Naama kirvelee, punoittaa ja rapisee molempien jälkeen.
The Ordinary Granactive Retinoid 2% seerumi. On taikonut aknearvet lähes täysin pois. Lisäksi maailman paras ja edullisin kosteusvoide kasvoille on Urtekramin aloevera&baoab face and body lotion for men - kevyt, mutta tosi kosteuttava, aivan täydellinen pintakuivalle mutta akneen taipuvaiselle iholle. 150ml purkki maksaa 4,95 €.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa pissikset sitten käyttää eläinkokeettomia tuotteita. Ei ihme ettei eläinkokeet koskaan lopu maailmasta, kun naiset tunkee meikkejä ja muuta roskaa naamaansa, miettimättä yhtään, miten niitä tehdään. Eläimet kärsii vaan siksi jotta te lissut saatte pakkelia naamaan.
Tämähän on aivan itsestään selvää. Ei kukaan ole enää niin pöljä, että tilaa meikkejä jostain Kiinasta. Eläinkokeet kosmetiikassa kun on lailla kielletty EU:ssa. Käytän meikkejä päivittäin, mutta yhtään ei ole testattu eläinkokeilla. Käytin niitä jo ennen tätä lakia.
By Terry hyaluronipuuteri, ehdottomasti! Tasoittaa, kosteuttaa ja blurraa järkyn kokoiset kraaterit (= laajentuneet huokoset) näkymättömiin. Puuteria voi käyttää sekä primerinä meikin alla että sen päällä. Melko tyyris kertaostos jos sen hankkii ilman alennuksia, mutta yksi ja sama purkki riittää moneksi vuodeksi jopa päivittäisessä käytössä.
Vichy Normaderm puhdistusgeeli. Minulla pintakuiva sekaiho + ruusufinni. Muuta puhdistustuotetta en käytä, poistaa myös silmämeikin. Iho jää raikkaan napakaksi ja pehmeäksi, vain talvisin käytän kosteusvoidetta tämän jälkeen. Erittäin riittoisa, pieni tippa riittää. Ruusufinnin aiheuttamat kuumotukset, kutinat ja "lehahdukset" jääneet tämän avulla pois.
Myös Olivia Kleinin jauhemaisesta kuorinnasta ihoni tykkää. Sekoitan sitä puhdistusgeelin kanssa.
Ruokalusikallisesta hienoa sokeria shampoon kanssa saa loistavan kuorinnan päänahalle.
Saippua ja kuorintakinnas. :D Minulla on ihan kamalia mustapäitä leuassa ja ennen se oli aina täynnä finnejä. Kun otin TODELLA järeät aseet käyttöön niin finnit katosivat. Muita varsinaisia tuotteita mistä tykkään ovat Nivean Q10 yörasva ja Lumenen väriseerumi(kevyt meikkivoide).
Misshan bb-voide sopii kuivalle ja herkälle iholleni ja sävy 21 on sopivan vaalea. Sävy 13 oli jopa LIIAN vaalea, mitä harvoin tapahtuu eli jos etsit todella kalpean ihon meikkivoidetta, kokeile ihmeessä. Citymarketissa on tuosta pieni tuubi alle 7 euroa.
Misshan tension pact-meikkivoiteet ovat näppäriä myös korjailuun päivän mittaan.
First Aid Beautyn Facial Radial Pads -kuorintaliinat ovat tarpeeksi hellävaraisia ja saman sarjan silmänympärysroll-on on aivan ihana.
Laskeutuvien silmäluomien meikkiin sopivat nestemäiset luomivärit, ne pysyvät todella tiukasti ja matta tai puolihelmiäinenkin sopii kirkastamaan silmien väriä.
Meikinkiinnityssuihkeet ovat hyviä, niillä saa liian (vanhentavan) mattaisuuden pois kasvoilta. Esim. Pixin suihkeet ovat toimivia.
Liverdop X3 701 on uskomaton tehohoito, sopii niin kuivalle kuin rasvaiselle vanhenevalle iholle. Teho on aivan omaa luokkaansa. Kokemuksesta voin kertoa, että juonteet ja rypyt silisivät mielestäni kaikki, mutta tulokset myös mitataan tietokoneella ja kohdallani ne olivat "vain" 70%, aikamoinen muutos, jonka todella huomasi! Hoidon tulokseksi luvataan, että rypyt ja juonteet siliävät 60-80% ja mikäli näin ei tapahdu, saa koko hoidon hinnan takaisin!
Lisäksi atooppinen ja osin rasvainen ihoni rauhoittui kauttaaltaan. Ihoni hehkui käsittelyn jälkeen ja vaikutukset ovat nyt pysyneet 7 kuukautta. Hintakin on valitettavasti omaa luokkaansa eli kolmen kerran käynti tulee maksamaan yhteensä noin 1700 euroa. Käsittelyn luvataan kuitenkin vaikuttavan vähintään kolme vuotta. Hoidossa käytetyt aineet ovat pitkällisen kehittelyn tulosta, joten ei ihme että ne maksavat. Suorastaan ihmeaineita! Suosittelen lämpimästi.
Onko kukaan saanut maksaläiskiä kasvoista häivytettyä jollakin hoitotuotteella?