Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?
Kommentit (346)
Kollageenijauhe, jossa on mustikkaa. Sekoitan sitä jugurttiin tai rahkaan. Kasvot näyttävät freesimmältä kuin ennen. Vuosi sitten aloitin.
Opti Retin a vitamiinivoide ja seerumi. Kosmetologi on todennut aina ihoni pintakuivaksi vaikka olen käyttänyt kosmetologiltani ostamaa ihonhoito sarjaa. Opti Retin- voiteen jälkeen totesikin ihoni pehmeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa pissikset sitten käyttää eläinkokeettomia tuotteita. Ei ihme ettei eläinkokeet koskaan lopu maailmasta, kun naiset tunkee meikkejä ja muuta roskaa naamaansa, miettimättä yhtään, miten niitä tehdään. Eläimet kärsii vaan siksi jotta te lissut saatte pakkelia naamaan.
- raaka-aineet on testattu aikoja sitten mm. eläimillä vaikka niitä ei enää nykyään testattaisikaan.
Nykyajan muoti-ilmiö tuo " ei testattu eläimillä "
Vierailija kirjoitti:
Löysin just pitkäst aikaa mun vanhan meikkivoide-peitopuikon eli max factorin pan stick. :D joskus en löytäny enää sitä tuotetta ja olin tosi surullinen, koska se kaunisti mua mun mielestä tosi hyvin.. luulin et niit ei enää valmisteta ja ostin tilalle jtn parin euron peitepuikkoo joka oli ihan surkee ja viel ihan liian vaaleaa.
ahh ihanaa oli löytää tota.
ja sit tietty ennen meikkasin aika paljon, esim . kuultotuotteet iholla teki kasvot ihan uskomattoman näkösiks, sellasiks hohtaviks ja tosi hyvinvoivan näkösiks, kaikki aina kehu miten on raikas ja hyvä iho noiden ansiost.. nykyään oon kai vähän negatiivinen ku oon aatellu et "oon koht 30, ne vaan korostaa ryppyjä" vaikka oikeesti oon suht varma et ne vielä tän ikäsenä sopis ja kaunistais TOSI paljon.
muutenkaa en oo jaksanu kauheesti panostaa meikkaamisee siks oonki nyt tyytyväinen tosta peitepuikosta, koska se on todella hyvää ja halpaakin.
ja tiettyesim joe blascon tuotteet on tosi hyviä, mut myös kalliita. mut ne sopii, jos on tosi laittautuva tyyli , koska niil saa ihan täysin eri ihmisen näköseks. :DDD on niin peittäviä. saa kunnon pakkelit jos haluu. multa löytyy meikkejä vieläki suht paljon, mitä en oo käyttäny.
onneks peitepuikko nyt löytyi.
Kaikki kunnia Panstickille, joka on kyllä meikkivoide puikkomuodossa, tosin hyvin peittävä. Meikkasin todella paljon nuorempana ja olen kokeillut kymmeniä eri meikkivoiteita: Panstick on lajissaan aivan ykkönen, parempi kuin esim. Blascon tuotteet ja olivat mainioita myös teatterimeikeissä. Olen kohta kuusikymppinen ja aloitin meikkaamisen 11-vuotiaana ja 13-vuotiaana löysin Panstickin, jota käytin vuosikymmeniä. Olen lähes rypytön ja huomattavasti ikäistäni nuoremman näköien; olen varma, että tuhti kerros ko. tuotetta sekä puuteri suojasivat ihoa auringolta ja pakkaselta mutta myös ilmansaasteilta. Aurinkoa olen ottanut nuoresta asti mutta olen käyttänyt lähes aina suojavoiteita.
Nykyään käytän ohuempia tuotteita, Estee Lauderin Day Wear Sheer Tint on mainio tuote, joka sulautuu omaan ihonväriin. Erilaiset seerumit kuuluvat vakiokäyttöön myös: kestosuosikit Lumenen C-vitamiini- ja hyaluroniseerumit kuin myös Ordinaryn tuotteet, joita saa nyt myös Suomesta. Erilaiset hohdetuotteet myös jatkuvassa käytössä, ei kuitenkaan mitään haloefektiä vaan esim. Becca-merkillä tosi kaunis kultainen korostustuote, jolla saa luonnollisen lookin.
Ihoa ei kannata myöskään hoitaa liikaa, sama pätee hiuksiin. Hallittu epäsäännöllisyys on kauneutesi pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Löysin just pitkäst aikaa mun vanhan meikkivoide-peitopuikon eli max factorin pan stick. :D joskus en löytäny enää sitä tuotetta ja olin tosi surullinen, koska se kaunisti mua mun mielestä tosi hyvin.. luulin et niit ei enää valmisteta ja ostin tilalle jtn parin euron peitepuikkoo joka oli ihan surkee ja viel ihan liian vaaleaa.
ja sit tietty ennen meikkasin aika paljon, esim . kuultotuotteet iholla teki kasvot ihan uskomattoman näkösiks, sellasiks hohtaviks ja tosi hyvinvoivan näkösiks, kaikki aina kehu miten on raikas ja hyvä iho noiden ansiost.. nykyään oon kai vähän negatiivinen ku oon aatellu et "oon koht 30, ne vaan korostaa ryppyjä" vaikka oikeesti oon suht varma et ne vielä tän ikäsenä sopis ja kaunistais TOSI paljon.
muutenkaa en oo jaksanu kauheesti panostaa meikkaamisee siks oonki nyt tyytyväinen tosta peitepuikosta, koska se on todella hyvää ja halpaakin.
ja tiettyesim joe blascon tuotteet on tosi hyviä, mut myös kalliita. mut ne sopii, jos on tosi laittautuva tyyli , koska niil saa ihan täysin eri ihmisen näköseks. :DDD on niin peittäviä. saa kunnon pakkelit jos haluu. multa löytyy meikkejä vieläki suht paljon, mitä en oo käyttäny.
Max Factorin Pan Stick oli ihanan edesmenneen mummoni käyttämä tuote. Minulla on yhä mummoni kampauspöytä. Ja muistan myös tuoksun jota hän käytti: Laura Ashley Air Temps.
Juice Beautyn Green Apple-hedelmähappokuorinta. Säännöllisellä käytöllä haalistanut vanhoja finniarpia ja iho muutenkin kuulaampi ja tasaisempi. On melko jytyä kamaa kyllä, mulla ei esim. siitä Madaran happokuorinnasta tullut mitään reaktioita ihoon mutta tästä kyllä käytön jälkeen punoittaa ja tuntuu pieni kuumostus vartin verran. Laitan aina perään kosteuttavaa seerumia ja rauhoittavaa voidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max Factorin Pan Stick oli ihanan edesmenneen mummoni käyttämä tuote. Minulla on yhä mummoni kampauspöytä. Ja muistan myös tuoksun jota hän käytti: Laura Ashley Air Temps.
Tarkotatkohan Nina Riccin L'air du Temps?
Korealainen kosmetiikka, K-beauty. ♥ Joskus sain luonnonkosmetiikalla hiukan apua rasvoittuvaan aknen valloittamaan ihooni, mutta K-kosmetiikalla ja korealaisella ihonhoitorutiinilla tuli se todellinen muutos. Pari vuotta jo ollu kasvot liki näpyttömät tämän ansiosta ja itsetunto noussut kohisten. Tästä on apua löytäneet myös kuivasta ihosta kärsivät kaverini ja vanhemmatkin naiset tykkäävät. Suosittelen googlailemaan tuota korealaista ihonhoitorutiinia, siitä on aika paljon kerrottu suomeksikin blogeissa ja jokunen kirjakin taitaa suomeksi jo löytyä! :)
Erisanin hoitava puhdistusgeeli.
Öljypuhdistus. Millään puhdistusgeelillä en ole päässyt eroon mustapäistä, mutta öljypesulla lähtivät parissa viikossa.
Toinen lemppari on suolasaippua.
Kiehlsin ultra facial cream. Tosin samaan aikaan aloitin ketogeenisen ruokavalion, jolla on yleensä suuri vaikutus ihoon. Ihosta on tullut kuulaampi, atopia ja kuivuus ja finnit ovat tiessään. Turvotusta ei ole eikä tule (tämä liittyy suoraan ketogeeniseen ruokavalioon).
Mistä sitä max factorin pan stickiä sitten saa nykyään`?
Hienoa tietää että on useitakin keinoja hilseilevän talvi-ihoon hoitoon. Itse löysin vuosien kärsimyksen jälkeen öljypuhdistuskakun, eli öljysaippuan joka poisti kuivuuden kasvoilta.
Samalla se puhdistaa tehokkaasti. Vaikka pesenkin kasvot ensin puhdistusvaahdolla niin kun pyyhin öljyn vanulapulla pois, jää lappuun selvästi vielä meikkivoidejäänteitä.
Tuo auttoi myös talineritykseen, enää ei nenänpielet puske töhnää.
Now Foods Hyaluronic Acid, Double Strength, 100 mg, 120 Veg Capsules
Lumenen V-shaping pikakaunistaja. Kuulas-sarjaa. Aivan mieletön. Mainitsin siitä parille kaverille ja hekin olivat löytäneet sen. Näkyy heti ihossa, kun sitä lätkäisee aamulla naamaan. Maksaa noin 30 Euroa.
Bioeffect-sarjan EGF-kasvotuotteet. Mulla on myös vartalosarjan tuote, jota käytän dekolteelle ja kaulalle. Joskus myös sääriin.
Kosteuttaa kaikkein parhaiten, lisäksi solukasvutekijän erikoisuus tuotteessa kiehtoo. Voisin väittää sen madaltaneen juonteeni kasvoissani (mulla oli muutenkin vasta pari, vaikka oon neljäkymmentä), ja ainakin toiveena on siirtää niiden ilmestymistä :) Ainoa miinus on tuotteen hinta, mutta kun saan itse työni takia sitä tukkuhinnoilla. (En ole edustaja!!)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa pissikset sitten käyttää eläinkokeettomia tuotteita. Ei ihme ettei eläinkokeet koskaan lopu maailmasta, kun naiset tunkee meikkejä ja muuta roskaa naamaansa, miettimättä yhtään, miten niitä tehdään. Eläimet kärsii vaan siksi jotta te lissut saatte pakkelia naamaan.
Kannattais ehkä sivistää itseään sillä, ettei nykykosmetiikassa ole juuri koskaan ainesosia, joita nykyisin testattaisiin eläimillä.
Favoran kosteuttava kasvosuihke. Aivan ihana. Eipä enää kiristele kun suihkii heti pesun jälkeen ja odottaa hetken -> kasvorasva päälle. Käytän myös päivän aikana jos naama alkaa näyttää hiekkapaperilta.
Puhdistusöljy (merkillä ei väliä). Syväpuhdistaa helposti tukkeutuvat huokoset, kosteuttaa tehokkaasti ja sekaihoni T-alue ei rasvoitu enää juuri lainkaan. En ole aikoihin pessyt kasvojani millään muulla putsarilla, geelit ja vaahdot eivät vedä vertoja öljylle.
Toinen ns. holy grail tuote meikäläiselle on Yves Rocherin Riche creme seerumi. Jättää ihon samettiseksi, kuulaaksi ja pehmeäksi, poistaa pintakuivuuden ja on ihanteellinen meikkipohja kosteusvoiteen alle lisättynä. Toimii minulla kuin junan vessa.