Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1850)

Vierailija
1841/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kertoi mulle, että mulla on s-tauti ja lopetin heti kihlasuhteen tän miehen kanssa. Hän kertoi saaneensa taudin eräältä kotirouvalta..

Vierailija
1842/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin näkemään kuvan miehen kännykässä. Kuva oli otettu miehen vuokrakämpässä ja nainen seisoi seinää vasten täydessä tällingissä ja katsoi suoraan kameraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahmaiset kalsarit.

Vierailija
1844/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimaku muuttuu ja kuunnellaan esim. West coast, sen naisen lempimusiikkia.

Siis west life (ei mulle tuttu)

miehen musiikkimausta voi päätellä naisen iän. Se oli K.H.

Vierailija
1845/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräiset epäuskottavat selostukset.

Vierailija
1846/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi kuvia, jossa oltiin hotellihuoneessa. Ja muka oli työmatkalla ja oma huone.

Vierailija
1847/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.

Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.

Tätä minäkin ihmettelen. Eikö ne pettäjämiehet ymmärrä että on naiselta 2 minuutin asia käydä vessassa ja kirjoittaa joku viesti jonnekin tampoonilaatikon kylkeen? 

Vierailija
1848/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.

Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.

Tätä minäkin ihmettelen. Eikö ne pettäjämiehet ymmärrä että on naiselta 2 minuutin asia käydä vessassa ja kirjoittaa joku viesti jonnekin tampoonilaatikon kylkeen? 

Kun molemmat on varattuja niin tuota ongelmaa ei ole.

Vierailija
1849/1850 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieraan ihmisen paskat pöntössä. 

Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön. 
a) mies ei käytä minun vessaani

b) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa! 

Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa. 

Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D

oranssi paska :D

Laihat kasvissyöjät tekevät ohutta oranssia paskaa. Voi kuolema.. Kyllä minua ainakin hävettäisi jos itse olisi unohtanut paskat rakastajan vaimon wc-pyttyyn ja sen takia paljastuisi :D

Itse kerran erehdyin syömään vegaani mättöä, niin paska oli vihreää. Huhhuh.

Vierailija
1850/1850 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljän päivän työmatkalla ja vaimo oli siivonnut asunnon ja vaihtanut lakanat. Olin tosi iloinen, kunnes avasin yöpöytäni laatikon: kuusi solmittua suurinta MySize kondomia. Laitoin ne aamukahvipöytään vaimon paikalle. En puhunut mitään, odotan kommenttia. Tästä on nyt kuukausi aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä