Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1873)
Satuin näkemään kuvan miehen kännykässä. Kuva oli otettu miehen vuokrakämpässä ja nainen seisoi seinää vasten täydessä tällingissä ja katsoi suoraan kameraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkimaku muuttuu ja kuunnellaan esim. West coast, sen naisen lempimusiikkia.
Siis west life (ei mulle tuttu)
miehen musiikkimausta voi päätellä naisen iän. Se oli K.H.
Epämääräiset epäuskottavat selostukset.
Löytyi kuvia, jossa oltiin hotellihuoneessa. Ja muka oli työmatkalla ja oma huone.
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.
Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.
Tätä minäkin ihmettelen. Eikö ne pettäjämiehet ymmärrä että on naiselta 2 minuutin asia käydä vessassa ja kirjoittaa joku viesti jonnekin tampoonilaatikon kylkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.
Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.
Tätä minäkin ihmettelen. Eikö ne pettäjämiehet ymmärrä että on naiselta 2 minuutin asia käydä vessassa ja kirjoittaa joku viesti jonnekin tampoonilaatikon kylkeen?
Kun molemmat on varattuja niin tuota ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieraan ihmisen paskat pöntössä.
Olin matkalla ja tulin kotiin niin minun pikkuvessassa oli jätetty paskat pönttöön.
a) mies ei käytä minun vessaanib) paska oli oranssia ja ohuita pötkyjä eli ei todellakaan mieheni paskaa!
Tästä se kunnon soppa alkoi ja edelleen on pesänjako kesken. Tästä jo kohta 8 kk aikaa.
Tälle piti kyllä käkättää ääneen. :D:D:D
oranssi paska :D
Laihat kasvissyöjät tekevät ohutta oranssia paskaa. Voi kuolema.. Kyllä minua ainakin hävettäisi jos itse olisi unohtanut paskat rakastajan vaimon wc-pyttyyn ja sen takia paljastuisi :D
Itse kerran erehdyin syömään vegaani mättöä, niin paska oli vihreää. Huhhuh.
Olin neljän päivän työmatkalla ja vaimo oli siivonnut asunnon ja vaihtanut lakanat. Olin tosi iloinen, kunnes avasin yöpöytäni laatikon: kuusi solmittua suurinta MySize kondomia. Laitoin ne aamukahvipöytään vaimon paikalle. En puhunut mitään, odotan kommenttia. Tästä on nyt kuukausi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin neljän päivän työmatkalla ja vaimo oli siivonnut asunnon ja vaihtanut lakanat. Olin tosi iloinen, kunnes avasin yöpöytäni laatikon: kuusi solmittua suurinta MySize kondomia. Laitoin ne aamukahvipöytään vaimon paikalle. En puhunut mitään, odotan kommenttia. Tästä on nyt kuukausi aikaa.
Onko tullut kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta.
Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty.Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta.
Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.
Olen pahoillani, mutta aika monta kertaa se pettämiseen päätynyt suhde ei ole koskaan rakkautta ollutkaan. Sitten kun löytyy se oikea ja rakastuu, ei vain enää halua ketään muuta.
Ei siinä sen kummempaa itsetutkiskelua, terapiaa ja työtä ole tarvittu.
Tätä tietenkään yksikään petetyksi tullut ei tunnusta.
Sain klamydian petturilta. Eipä ollut epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi salanainen ei voi kymmenenkään vuoden kuluttua myöntää tekosiaan? Hävettääkö vai mikä on syynä?
Ehkä se ei ollut totta. Ei ole mitään tunnustettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Epämääräiset epäuskottavat selostukset.
Mutta onko tässä riittävästi ihmisille lähteäkseen esim perheestä ja omistusasunnosta??
Moni käyttäytyy oudosti kun on ihastunut, mutta kai se osuu kaikkien kohdalle jossain välissä?
Jos 6 kortsua on lootassa ne on jätetty tarkoituksella sinne.eli alkaa anto painaa itseään jollakin Wolt kuskilla vai
Mikä ikä tulevalla exälläsi on
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tyhmyyttään jättänyt kaksi viinilasia tiskialtaaseen töröttämään :D Tulin seuraavana päivänä kotiin ja ihmettelin, että juotko sä nykyään kahdesta lasista samaan aikaan. Olin soittanut hänelle samana aamuna ja hän kuulosti todella tukalan oloiselta ja halusi lopettaa puhelun nopeasti, joten ei ollut kovin vaikeaa sitten iltapäivällä kotiutuessani päätellä tapahtumien kulkua :D
Tähän pakko kommentoida vaikka en epäile yhtään sun kokemusta varsinkin jos oli tollanen reaktio ja ite asun yksin ja multa löytyy usein moniakin viinilaseja yhden illan jälkeen (vaikka olisin ollutkin yksin), kun välillä niihin lentelee jotain minikärpäsiä ja oon niin hygieniafriikki et ne alkaa jossain kohtaa tuntu likaselta nii mieluummin otan uuden sitten. Mut tuo on toki eri asia, kunhan kerroin ettei se aina tarkota sitä
oli paljon merkkejä mutta:
-puhelin oli maailman varjelluin, en edes saanut siirtää sitä ilman riitaa ja jos se sattu olemaan näyttö auki tuli onlyfans ilmotuksia yms
-sille soitti kerran lauantai iltana klo 22 joku "*paikkakunnan* höyrypesu"...mitä hittoa? Ei suostunu vastaan ja kun kysyin siitä se suuttu
-sen oveen koputettiin aamulla ja en saanu mennä avaan, oli muka jotkut palomiehet siellä?
-netistä löyty vaikka mitä (myönnän et aloin stalkkan kun näitä merkkejä tuli)
-olin muka väärällä puolella juna-asemaa vakka en oo oikeesti koskaan ees ollut sillä toisella
-vessasta lavuaarin vierestä löyty harja jossa oli pitki'ä ruskeita hiuskia, ite blondi (sekä muuten toinen hammasharja mutten sillon ajaterllu asiaa)
-mulle ei ollut koskaan aikaa ja aina se väänsi riitaa loppuaikoina ja arvatenkin mun syytä kaikki
-loi prepaidin jolla vahingossa soitti mulle, en olis saanu tietää mut oli apple ja sen sähkäri yhdisti suoraan tohon kun joskus oltiin sitä käytetty
-oikeestan mikää ei pitäny paikkaansa, aiemmin se kerto ettei nää mummoansa koska se on alkoholisoitunut. Myöhemmin se oleskeli kahden eri mummon luona ja kun kysyin entäs se alkoholisoitunut niin väitti mun valehtelevan ja haukkuvan sen mummoa :D Muutakin valheita kävi ilmi mut en jaksa luetella. Tosin sekin että ennen kuntosalia piti käydä suihkussa ja oikee suihkutella suihkuvettä, mun kanssa sai haista sellaselta ällöltä kikkelijuustolta
-sekä tietty seksihalujen väheneminen, no oon siitä lähtien saanu päivittäin jopa liikaa joten ei haittaa herra player
-suhteen alussa siltä löyty yhteystietojen kautta joku vanha kik tili joka oli nimetty eri nimellä, kysyin et miks ja sen vastaus oli että "haluttiin kiusata yhtä tyyppiä luomalla tuon", tiiän olin tyhmä kun hyväksyin ton vastauksen ja jo tosta mukasyystä olis pitäny lähtee karkuun (ite entinen kiusattu)
-valehteli olinpaikastaan usein ja piilotti multa kaikki somepäivitykset, muut sai ne kyl nähä ja itekin jälkeenpäin
Tää on H-Linnasta, älkää ikinä sekaantuko. Alkaa J.llä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta.
Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty.Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta.
Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.
Olen pahoillani, mutta aika monta kertaa se pettämiseen päätynyt suhde ei ole koskaan rakkautta ollutkaan. Sitten kun löytyy se oikea ja rakastuu, ei vain enää halua ketään muuta.
Ei siinä sen kummempaa itsetutkiskelua, terapiaa ja työtä ole tarvittu.
Tätä tietenkään yksikään petetyksi tullut ei tunnusta.
Mutta miksi siis pitää pettää, jos kysymyksessä on se oikea ja oikea rakkaus? Miksi silloin ei voi ihan vaan kunnioituksesta toista ihmistä kohtaan lopettaa suhdetta asiallisesti ennen kuin aloittaa uuden? Mihin on niin kiire, jos kerran on aito ja ainutkertainen asia kysymyksessä? Ja kuka edes aloittaa niin alhaisesti käyttäytyvän ihmisen kanssa suhteen, mitä pettäjä on?
Niin, se on pettäjälle hyvin vaikea paikka myöntää, että ihmisen tulevaa käytöstä ennustaa kaikkein parhaiten mennyt käytös. Pettäjä pettää jatkossakin, ja se elämää suurempi rakkaus lässähtää kuten kaikki muutkin.
Lääkäri kertoi mulle, että mulla on s-tauti ja lopetin heti kihlasuhteen tän miehen kanssa. Hän kertoi saaneensa taudin eräältä kotirouvalta..