Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1812)
Kertoi itse. Tosin arvasin sen jo ennen kuin kertoi, käytöksestä ja mulla oli erittäin vahva Gut feeling koska sanoin ed. päivänä ystävälle et jaa, bileissä joku helvetin punapää jota pitää kuvata muistoksi. Ei vastannut huomenta-viestiin ja siihen, että tuleeko jo kotiin. Vastasi, että ei voi tulla vielä ja siitä tiesin jo et tehnyt jotain vaikkei suoraan sanonut, itkin anopille puhelimessa kun satuin juuri puhumaan kun tuo viesti tuli.
Tuli joskus päivällä kotiin ja kertoi sen minkä jo tiesin, kerroinkin, että kyllä mä jo sen tiesin MITÄ sä teit. Sitä helvetin punapäätä oli jyystänyt. Etelä-pohjalainen varattu nuori likka.
Aiemmasta pettämisestä en tiennyt enkä silloin vielä tiennyt, että kroppa siinäkin tunsi, että joku on vinossa. Olin niin nuori, mutta asuttiin kuitenkin yhdessä. Sain sen tietää kun hän joskus mulle kertoi 6kk päästä, mutta ei kertonut koko totuutta vaan koko ajan tuli lisää kerroksia. Se satutti eniten et loukkaa mua noin ja päälle valehtelee.
Aika rajulla tavalla paljastui. Vauva oli kaakaon värinen. Minä ja vaimoni olemme molemmat blondeja.
Nainen lähti armeijaan. Tapasi siellä henkilön jonka kanssa petti vähintään muutaman vuoden näin jälkikäteen ajateltuna. Itselleni tieto tuli vasta kun jäi kiinni, asuimme eri osoitteissa ja nainen oli pyytänyt asentamaan autoonsa kojelautakameran, en osannut tällöin epäillä mitään mutta hän joutui pienoiseen tilanteeseen joka edellytti minua katsomaan tilanteen kameralta koska hän ei sitä osannut. Samalla epäilykset nousivat kun näin auton mittarilukeman, oli ajettu huomattavasti enemmän kuin mitä normaalissa ajossa tulisi. No siinä katsoessani kameratallennetta katsoin hieman enemmänkin taaksepäin ja siellähän akka oli pusuttelemassa toisen miehen kanssa hänen ovellaan.
Se oli siinä se suhde.
Kertoi suoraan, että on korviaan myöten rakastunut toiseen. Ilmoitus tuli shokkina, koska olin luullut, että meillä on kaikki asiat hyvin. Itse odotin jo seesteisiä vanhuuden päiviä yhdessä. Nyt on sitten vajaa kuusikymppisenä pienten lasten isä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Kertoi suoraan, että on korviaan myöten rakastunut toiseen. Ilmoitus tuli shokkina, koska olin luullut, että meillä on kaikki asiat hyvin. Itse odotin jo seesteisiä vanhuuden päiviä yhdessä. Nyt on sitten vajaa kuusikymppisenä pienten lasten isä.
N53
Voi ei :( oliko teillä yhteisiä lapsia?
pahaa tekee puolestasi. Koko maailma käännetty ympäri. Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut jolle käynyt täsmälleen sama.
Elena kirjoitti:
Oli etäinen ja kylmän ilkeä minua kohtaan. Olimme reissussa kaveriporukan kanssa, enkä siellä kehdannut tivata mikä on.
Kotona sitten mies kävi suihkussa, menin hänen jälkeensä vessaan. Puhelin oli jäänyt sinne ja siihen tuli tekstiviesti joltain naiselta. Avasin viestit ja luin sieltä. Ei tarvinnut paljon arvailla. Yritettiin vielä, koska olin viimeisilläni raskaana. Petti kuitenkin koko ajan, lopulta erosimme kun vauva oli 6kk. Jälkeen päin moni tuli kertomaan kuinka säälitti kun minua niin avoimesti petti. Harmi kun ei kukaan uskaltanut kertoa mulle ajoissa.
Minäkin olisin aikoinaan halunnut tietää heti. Ketuttaa miten moni tiesi eikä kertonut, tosi nöyryyttävää.
Miksi salanainen ei voi kymmenenkään vuoden kuluttua myöntää tekosiaan? Hävettääkö vai mikä on syynä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi salanainen ei voi kymmenenkään vuoden kuluttua myöntää tekosiaan? Hävettääkö vai mikä on syynä?
Silloin joutuu kantamaan seuraukset. Ehkä hän vaan ei semmoiseen pysty.
Kännyssä kuvia, naisen lähettämiä omasta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.
Ei petä jos kotona saa riittävästi seksiä ja huomiota. Jokainen kyllästyy siihen, että seksiä tulee vain mankumalla ja silloinkin liian harvoin. Ihan sama minkälainen missi on kotona
Jessus, ja jumatsuka.
Omistan kassittain seksikkäit alusvaatteita, korkokenkiä, seksileluja.
Pidän seksistä ja annan mielellään suuhoitoa. Myös light BDSM on todella minun makuun.
Ex mieheni sai aina seksiä kun panetti, koska minulla korkeampi libido.
Ei ollut meillä seksin puute syynä miksi Ex mieheni petti.
Hän etsi jännitystä, omat sanansa.
Ehkäpä korkea seksihalusi säikäytti exäsi suoraan toisen naisen syliin? Koska vikahan on aina kuitenkin naisessa kun ukko pettää.
Näitä kommentteja kun lukee niin suomessa on ilmeisen yleistä että syntyy kahvin erisävysiä vauvoja. Tai sitten yks ja sama henkilö spammaa ketjua, vähä eri sanoin.
Jotain naisvihaa tietty.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti armeijaan. Tapasi siellä henkilön jonka kanssa petti vähintään muutaman vuoden näin jälkikäteen ajateltuna. Itselleni tieto tuli vasta kun jäi kiinni, asuimme eri osoitteissa ja nainen oli pyytänyt asentamaan autoonsa kojelautakameran, en osannut tällöin epäillä mitään mutta hän joutui pienoiseen tilanteeseen joka edellytti minua katsomaan tilanteen kameralta koska hän ei sitä osannut. Samalla epäilykset nousivat kun näin auton mittarilukeman, oli ajettu huomattavasti enemmän kuin mitä normaalissa ajossa tulisi. No siinä katsoessani kameratallennetta katsoin hieman enemmänkin taaksepäin ja siellähän akka oli pusuttelemassa toisen miehen kanssa hänen ovellaan.
Se oli siinä se suhde.
Jälkeenpäin kuulin että mies oli kutsunut tätä exääni aktin aikana jonkun toisen naisen nimellä :D
Exäni oli muutenkin sellainen joka teki aivan mitä lystää ja jätti tavaroitaan kaikkialle. Pidin silti yhteyttä eron jälkeen kun olin itsetutkiskeluja tehnyt, nainen viestitteli joka päivä jotain vaikka rehellisesti minua ei kiinnostanut. kun aloitin uuden suhteen, oli hän ottanut hänestä kaiken selville ja kysynyt minulta olenko puhunut hänestä, siis eksästäni uudelleni. Ei kauaa mennyt niin muidenkin asioiden takia päätin että parempi jatkaa täysin kontaktittomana, alkoi senverta oudoksi touhu menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Voi ei :( oliko teillä yhteisiä lapsia?pahaa tekee puolestasi. Koko maailma käännetty ympäri. Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut jolle käynyt täsmälleen sama.
Miksi kysyt menneessä muodossa? Ei kai ero tarkoita, että lapset lakkaavat olemasta.
loppujen lopuksi kun miettii niin oli selkeästi pitänyt minua varalla, jos hommat ei sujuisikaan sen toisen äijän kanssa niin olisi yrittänyt takaisin. Kun minä sitten otin uuden niin se oli uhka hänen suunnitelmalleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Voi ei :( oliko teillä yhteisiä lapsia?pahaa tekee puolestasi. Koko maailma käännetty ympäri. Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut jolle käynyt täsmälleen sama.
Miksi kysyt menneessä muodossa? Ei kai ero tarkoita, että lapset lakkaavat olemasta.
- ei tietenkään. Mutta kun viestistä ei tullut ilmi onko lapsia lainkaan vai ei. Ja todennäköisesti jos on niin muuttaneet pois kotoa ja itsenäisiä aikuisia jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Kyllä oli ja on. Tosin he olivat tuossa vaiheessa jo muuttamassa omilleen. Mieheni oli kyllä sikäli kunnollinen, ettei vaatinut osuutta talosta itselleen ja myös auton jätti käyttööni. Ensimmäiset vuodet olivat siitä huolimatta silkkaa painajaista, sillä olin luullut mieheni olevan uskollisuuden perikuva. Ja sitten olinkin yllättäen täysin yksin.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa halutessanne myös mitä tapahtui kinnijäämisen jälkeen.
Tunnustiko pettaneensä?
Ap
En kertonut puolisolle mitään mutta aloin tulemaan kotiin yllättäen epämääräisiin aikoihin. Kun en saanut kiinni itse teossa, asensin makuuhuoneeseen kuuntelulaitteet ja sain niillä varmuuden pettämisestä.
Hyvä, että pääsit eroon moisesta oksetuksesta! Täysi oksetus tosiaankin kun vaimonsa vuoteeseen tuo vieraan naisen eikä tuo nainenkaan mikään välkky ole kun suostuu tollaseen käytökseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä välitä kun oma etu kyseessä, viis toisista tai heidän tunteistaan. Salaukko tai -akka ei koskaan ole kuulunut tai kuulu mun laajaan ystäväpiiriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ei välitä kun oma etu/minä saisi kolauksen! En ikinä huoli ystävikseni pettäjiä, vaikka kavereita on paljon.
Ennen eroa ex yritti löytää todisteta, että minulla on salasuhde. Hoidin kotona pientä lasta siihen aikaan. Kun tuli ero, exällä oli työkaveri tyttiksenä välittömästi