Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1850)

Vierailija
1821/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kaapin päälle unohdetun paperilennokin, johon joku nainen oli piirtänyt vehkeen ja kirjoittanut siihen Sputnik. Ja naisen nauravat kasvot. Arvasin kenen tekemä se on.

Siinä on joku ollu kunnon puutteessa.

Vierailija
1822/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos alentuu kyttäämään ja nuuskimaan, penkomaan toisen taskut ja puhelimet ja kalenterit. Täyttä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiä löytyy parhaiten puhelimesta.

Vierailija
1824/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääsyä puhelimeen. Tietenkään.

Vierailija
1825/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kertoi, että täti istuu aina isin vieressä.

Vierailija
1826/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pyörä parkeerattu naisen pihalle.

Vierailija
1827/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti yksin laivalle. Löysin facesta videoita kyseiseltä laivamatkalta, ja siellähän se jurnutti entisen kollegansa kanssa.

Miksi joku lävtee (yksin) laivalle? Miksi?

Vierailija
1828/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some voi olla myös paikka, josta asiat lähtee purkautumaan.

Vierailija
1829/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti yksin laivalle. Löysin facesta videoita kyseiseltä laivamatkalta, ja siellähän se jurnutti entisen kollegansa kanssa.

Miksi joku lävtee (yksin) laivalle? Miksi?

Reittimatkalle, sukulaisia tapaamaan. Tietty.

Vierailija
1830/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon huoneesta löyty kylpylän tossut :)

Vierailija
1831/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kova keräämään puhelinnumeroita. Löyty puhelinnumero ja kortsuja laukustaan.

Vierailija
1832/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kova keräämään puhelinnumeroita. Löyty puhelinnumero ja kortsuja laukustaan.

Tästä tuli mieleen, kun nuori neito juksautti miestä ja piti hyvänä jonkin aikaa. Kun huomas, että rahaa ei juurikaan tipu, teki loput. Ukko kuunteli muutaman päivän surusäveliä. Julma on maailma.

Vierailija
1833/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkimaku muuttuu ja kuunnellaan esim. West coast, sen naisen lempimusiikkia.

Vierailija
1834/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimaku muuttuu ja kuunnellaan esim. West coast, sen naisen lempimusiikkia.

Siis west life (ei mulle tuttu)

Vierailija
1835/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paljastuisi helpommin, jos ne silminnäkijät saisi suunsa auki.

Vierailija
1836/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tämä väittämä, että jos kotona olisi sitä tätä ja tota, niin ei pettäjä pettäisi, niin se on täyttä valetta. Maailman kauniinpia ja komeimpia naisia ja miehiä on petetty. Naisia, jotka antavat paljon seksiä, on petetty. Pettäminen johtuu vain siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakkauteen ja aitoon välittämiseen. He rakastavat vain sitä mitä muut antavat heille, eivät itse persoonia. Pettäjät tarvitsevat jatkuvasti huomiota, eivätkä välitä aidosti puolisostaan, siksi he hakevat huomiota muualta. Pettäjiä ei voi parantaa, eivätkä he muutu, paitsi jos he itse hakeutuvat pitkäaikaiseen terapiaan. Mutta silloinkin riski uudelleenpettämiseen on suuri.

Totta kaikki muu paitsi tuo että pettäjiä ei voi parantaa eivätkä he muutu. Se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
1837/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi suoraan, että on korviaan myöten rakastunut toiseen. Ilmoitus tuli shokkina, koska olin luullut, että meillä on kaikki asiat hyvin. Itse odotin jo seesteisiä vanhuuden päiviä yhdessä. Nyt on sitten vajaa kuusikymppisenä pienten lasten isä. 

N53

Voi ei :( oliko teillä yhteisiä lapsia?

pahaa tekee puolestasi. Koko maailma käännetty  ympäri. Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut jolle käynyt täsmälleen sama. 

Varmasti tuntunut tosi pahalta. Mutta mietipä N53 vahingoniloisena, että ei ole mitään herkkua olla kuusikymppisenä pienten lasten isä. Minä en jaksaisi enää edes näin vajaa viisikymppisenä. On kuitenkin lasten ikäerosta riippuen noin parinkymmen vuoden taival edessä. Arkirutiinit, koulu, harrastukset, elatus, kodinhoito jne. 

Vierailija
1838/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä

Vierailija
1839/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti pläräsin miehen puhelimen, koska olin jo pitkään voinut huonosti, ja intuitioni sanoi sen johtuvan miehestä. Puhelin oli hänellä niin tiukasti aina taskussa, eikä vahingossakaan jättänyt sitä mihinkään näkyville. Yöt tyynyn alla ja saunaan mennessä piilotti jonnekin kaappiin. Selvääkin selvempää, ettei tuollainen ihminen ole rehellinen.

Kerran kavereilla olimme viettämässä iltaa ja miehen ollessa saunassa koin tilaisuuteni tulleen ja menin vessaan "isolle hädälle" puhelimen kanssa. Järkytys oli hirvittävä kun löysin sieltä kokonaisen toisen elämän. Miehellä oli naisia useita. Ällöttävää lirkutusta kaikille - käytti samoja lirkuttelusanoja kuin minullekin ja puhui naiset pyörryksiin. Yhden kanssa heistä olikin oikein parisuhteessa naisen mukaan ja olivat sopineet seuraavalle viikolle yökyläilyn miehen reissukämpälle. Hän oli siis reissuhommissa tuolloin.

Päätin yllättää miehen ja pelmahdinkin oven ta

Pikkumies

Vierailija
1840/1850 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli mökiltä ja tyynyliinassa, jota siellä käytti  oli vaaleita hiuksia ja maskaraa. Itse oli lyönyt nenänsä muka taloon kun sanoi olleen niin pimeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän