Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Virtsatietulehdus osoittautui klamydiaksi. Mies pokkana väitti,että olin varmaan saanut sen jostain vessasta!
Tein jotain mitä en olisi ikinä uskonut tekeväni ja luin miehen tekstarit, kun oli suihkussa. Nipa nimiselle henkilölle oli kirjoittanut syytöksiä taudin tartuttamisesta. Luulin Nipan olevan Niinan lempininimi,mutta myöhemmin selvisikin että kyseessä oli mies. Oma mieheni oli siis paitsi petturi myös bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että
Vierailija kirjoitti:
Klassinen. Olin lähdössä työmatkalle muutamaksi päiväksi. Menin aamulla normaalisti töihin ja reissuni oli tarkoitus alkaa vasta iltapäivällä. Päivän aikana työreissu peruuntui ja jäinkin illaksi ylitöihin. Vaimoni luuli tietysti, että olen poissa muutaman päivän. Illalla kun menin kotiin oli pihassa vieras auto. Menin sisään ja makuuhuoneesta kuului kova panemisen ääni. Hauskaa kuulosti olevan. Menin makuuhuoneeseen ja siellähän olikin puolituttu mies panemassa vaimoani. Rykäisin ovella ja sanoin vaimolleni, että kun olette valmiita voit alkaa pakkaamaan. Tiesin miehen olevan perheellinen. Menin olohuoneen sohvalle ja soitin miehen vaimolle ja kerroin mitä kodissamme juuri tapahtuu. Mies tulikin nolona selittämään jotain mutta sanoin, että kotona taidetaan jo odottaa. Vaimokin selitti jotain. Akka lähti ja avioero tuli.
Miten tuon puolitutun kävi?
Ensin annettiin vähän ns pölyn laskeutua ja ajan kulua. Sitten palkattiin rahalla pari naapurimaan kaveria antamaan vähän oppituntia. Tosi tarina kyllä. En tiijä sit, että osuiko juuri tähän puolituttuun. Mutta perusasetelma ihan samanlainen.
Mites menee niinku rikosoikeudellisesti???
Tunnustetun rikoksen merkistöt?
Eli kuka teki lopulta sitten kuitenkin NS. Väärin.
Ja jos joku pettää siihenkin löytyy syy-
Joko kumppanien välinen kohtelu suhteessa tai sitten henkilön oma persoona kaikkine mahdollisina tunnelukkoineen ja tai häiriöineen
Ai niin-
Ja luulitteko palstan olevan anonyymi.
Katsellaan huvikseen Jyväskylän yliopiston kiinnostuksen kohteita vaikkapa kyberturvallisuuden gradujen tiimoilta
Mä en ole koskaan pettänyt parisuhteessa- en ole ollut sellaisissa suhteissa, joissa olisi tullut mieli hyppiä muualle. Suhde on sitten vaan päätynyt. Olen siis sinkku tällä hetkellä. Oletteko siis suurin osa sellaisia pelkureita, että ei voi lähteä huonosta suhteesta, kun pelottaa olla yksin ja sitten hypitään vieraissa? Kyllähän nyt kaikki tietää sen, että kun on rakastunut, ei tee mieli olla kenenkään muun kanssa?
HÄRSKISTI VAAN TÄTÄ RUOKOTONTA AIKAA; KUN PUOLISO HAISEEKIN VIERAALLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.
Mikähän tarve näillä kakkosnaisilla on käräyttää petturimiehet ja noin lapsellisella tavalla. Itse eivät ole syyttömiä tapahtumiin, kuten tässäkin tapauksessa neito on tiennyt puolisosta. Vai olettaako joku, että mies ostaa itselleen pikkuhousunsuojia?
Mä olisin todella kiitollinen, jos mulle jätettäisiin tällaisia. No ei ehkä yhtä lapsellisia, mutta kuitenkin haluaisin tietää jos mies pettäisi. Vaikka se korvakoru sitten.
salainentyyppi kirjoitti:
En ole jäänyt kiinni :).
Samiksia! Varmaan kymmeniä kertoja vieraissa, eikä ikinä ollut edes lähellä. Tämmöiset ketjut on hyviä lukea, aloittelijakin osaa välttää perusmokat. :DDD
Taidan itsekin tehdä jonkun pikkujekun ja piilottaa taskuun jonkun terveislappusen mahdolliselle nuuskijalle. :D
Jokainen teistä pettäjistä olette täyspaskoja luusereita. Ette ansaitse mitään hyvää. Toivottavasti sydämmenne murretaan niin pahasti ettetette pysty elämään normaalia elämää enää koskaan. Toivon teidän sairastavanne kivuliaita parantumattomia sairauksia loppuun saakka ja että perheenne ja ystävänne häpeäävät teidän olemassaoloanne.
Kannattaa pitää huolta omasta haluttavuudestaan ja halukkuudestaan, seksi on kuitenkin tärkein yksittäinen asia suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää huolta omasta haluttavuudestaan ja halukkuudestaan, seksi on kuitenkin tärkein yksittäinen asia suhteissa.
Kyllä, jos farkkujen takataskujen väli alkaa hipoa metriä kannattaa tehdä jotain itselleen.
Thaimaassa ollessani olin ravintolassa kun paikalle sattui seurue miehiä viereiseen pöytään.
Puhuin ystäväni kotimaan kieltä. Miehet puhuivat englanniksi missä ne hyvät naiset (halventavaa nimeä käyttivät mitä en aio laittaa tähän joten kirjoitan naiset) on, mitä niiden kanssa tehtiin, missä tavataan uudestaan ja minne mennään seuraavana päivänä. Puheesta tuli selväksi suurin osa olevan perheellisiä tai parisuhteessa mutta sormukset oli jätetty pois.
Menin hiljaiseksi kun mies nauroi kuinka oli taas aika laittaa vaimolle kuva vaikkapa sieltä uima altaasta. Mies oli ilmeisesti väittänyt olevan aivan toisessa maassa ja näki sen verran vaivaa sen ylläpitämiseen että lähetteli vaimolleen kuvia kaikesta ottamalla kuvia somesta muiden tileiltä. Ja kun vaimo oli halunnut kuvaa jostain tietystä, mies oli käyttänyt sovelluksen filtteriä toisen ottama tausta kyseisestä paikasta + kuva kasvoistaan.
Pisti vihaksi että siinä tilanteessa olisi niin mieli tehnyt jotenkin ilmiantaa miehet ja ottaa kuva heistä ja jakaa sosiaalisessa mediassa että hei tunnistaako joku oman miehensä tästä kuvasta, miehesi on Thaimaassa pettämässä sinua, oletko tietoinen?Mietin olivatko naiset tietoisia miestensä lomamaasta / työmatkasta, mutta toisaalta se miten pari miestä pilkkasi vaimoaan kävi selväksi tuskin olivat kaikki kertoneet totuutta tai ehkä muuntaneet sitä. Epäilivätkö naiset ennen tai miestensa matkan jälkeen mitään?
Seurueesta vanhempi mies huomasi minun puhuvan thaimaan kieltä ystävälleni, alkoi siirtämään tuolinsa ja siirtyi meidän pöytään ja pyysi minua tulkkaamaan, nopeasti nousin ylös ja sanoin ystävälleni että nyt lähdetään. Sieltä lähtiessä tuo mies sitten huusi solvauksia perääni.
Matkan jälkeen suhtaudun aina varauksella miehiin sekä tuttavien miehiin jotka tekevät työmatkoja.
Maikkis kirjoitti:
Mä en ole koskaan pettänyt parisuhteessa- en ole ollut sellaisissa suhteissa, joissa olisi tullut mieli hyppiä muualle. Suhde on sitten vaan päätynyt. Olen siis sinkku tällä hetkellä. Oletteko siis suurin osa sellaisia pelkureita, että ei voi lähteä huonosta suhteesta, kun pelottaa olla yksin ja sitten hypitään vieraissa? Kyllähän nyt kaikki tietää sen, että kun on rakastunut, ei tee mieli olla kenenkään muun kanssa?
Kun elämä olisikin yksinkertaista vaan ei usein ole. On niin paljon erilaisia tilanteita ja syitä toimia kuten toimii, pettää, jättää tai ei tee mitään ja jää suhteeseen vastentahtoiseen selibaattiin. Jokainen elää omien valintojen mukaan ja meillä kaikilla on ovat asiat mitkä vaakakupissa painaa ja joskus toisten valinnat muuttaa sitten oman elämän tahtoi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Virtsatietulehdus osoittautui klamydiaksi. Mies pokkana väitti,että olin varmaan saanut sen jostain vessasta!
Tein jotain mitä en olisi ikinä uskonut tekeväni ja luin miehen tekstarit, kun oli suihkussa. Nipa nimiselle henkilölle oli kirjoittanut syytöksiä taudin tartuttamisesta. Luulin Nipan olevan Niinan lempininimi,mutta myöhemmin selvisikin että kyseessä oli mies. Oma mieheni oli siis paitsi petturi myös bi.
Varmaan oli lieventävä asianhaara tuo bi-juttu.
Vierailija kirjoitti:
Maikkis kirjoitti:
Kun elämä olisikin yksinkertaista vaan ei usein ole. On niin paljon erilaisia tilanteita ja syitä toimia kuten toimii, pettää, jättää tai ei tee mitään ja jää suhteeseen vastentahtoiseen selibaattiin. Jokainen elää omien valintojen mukaan ja meillä kaikilla on ovat asiat mitkä vaakakupissa painaa ja joskus toisten valinnat muuttaa sitten oman elämän tahtoi tai ei.
Mieleltään terveet pystyvät toimimaan näissä asioissa toista kunnioittaen. Sitten on pohjasakkaan kuuluvat jotka eivät siihen kykene ja toistavat samaa kaavaa suhteesta toiseen.
Tuli autoon puhelu (bluetooth) ja mieheni, joka ajoi, meni ihan paniikkiin ja epätoivoisesti painoi hylkää puhelua kunnes se ei enää soinut.
Ruudulla näkyi työhön liittyvän 30 vuotta nuoremman naisen nimi, josta oli minullekin puhunut.
Siitä aloin tenttaamaan ja sain erilaisia versioita:
Mitä, ootsä hullu, tiedätsä minkä ikänen se on?
No ollaan jotain vähän seksijuttuja viestitelty mutta IKINÄ ei oo mitään fyysistä kosketusta ollut
Vannoi
Tiesin silti ettei kaikkea oltu kerrottu ja löysin puhelimesta kuvat jossa olivat käsi kädessä ja lakanoissa
https://halloota.com/seiska-duudsonit-tahti-jukka-hilden-petti-chachi-r… vuoroin vieraissa. Kaikki pettää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli autoon puhelu (bluetooth) ja mieheni, joka ajoi, meni ihan paniikkiin ja epätoivoisesti painoi hylkää puhelua kunnes se ei enää soinut.
Ruudulla näkyi työhön liittyvän 30 vuotta nuoremman naisen nimi, josta oli minullekin puhunut.
Siitä aloin tenttaamaan ja sain erilaisia versioita:
Mitä, ootsä hullu, tiedätsä minkä ikänen se on?
No ollaan jotain vähän seksijuttuja viestitelty mutta IKINÄ ei oo mitään fyysistä kosketusta ollut
VannoiTiesin silti ettei kaikkea oltu kerrottu ja löysin puhelimesta kuvat jossa olivat käsi kädessä ja lakanoissa
Miten homma jatkui? Onko teillä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Minulla on ollut kolme parisuhdetta ja ne kaikki ovat päättyneet siihen, että olen saanut selville miehen pettäneen. Haluaisin tietää, että millaista miestä minun kannattaisi tavoitella, jotta saisin uskollisen kumppanin itselleni? Olen seurustellut kolmen hyvin erilaisen miehen kanssa. Yritin jokaisessa suhteessa välttyä sitoutumasta samanlaiseen mieheen kuin edellinen oli.
Ensimmäinen oli kristitty ns. kunnollinen mies. Ei juonut tai kiroillut, auttoi äitiään, ja muutenkin oli sellainen unelmavävy. Toinen oli perin tavallinen duunarimies. Ei yhtään mikään naistennaurattaja, vaikka välillä kävi viihteellä. Kolmas oli akateeminen, älykäs ja empaattinen mies. Sellainen, jolta voisi kuvitella onnistuvan hyvä käytös. Mutta ei onnistunut, ainakaan minun selkäni takana.
Vinkatkaa, minkälaista miestä minun pitäisi etsiä, jotta löydän henkisesti terveen puolison?
Sellaisen joka on juoksunsa juossut eli saanut paljon naisia nuorena ja omaa hyvän itsetunnon ja terveet arvot. Näin ei ole tarve enää todistaa miehisyyttään ja ne jutut on nähty. Tämä on oma kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Minulla on ollut kolme parisuhdetta ja ne kaikki ovat päättyneet siihen, että olen saanut selville miehen pettäneen. Haluaisin tietää, että millaista miestä minun kannattaisi tavoitella, jotta saisin uskollisen kumppanin itselleni? Olen seurustellut kolmen hyvin erilaisen miehen kanssa. Yritin jokaisessa suhteessa välttyä sitoutumasta samanlaiseen mieheen kuin edellinen oli.
Ensimmäinen oli kristitty ns. kunnollinen mies. Ei juonut tai kiroillut, auttoi äitiään, ja muutenkin oli sellainen unelmavävy. Toinen oli perin tavallinen duunarimies. Ei yhtään mikään naistennaurattaja, vaikka välillä kävi viihteellä. Kolmas oli akateeminen, älykäs ja empaattinen mies. Sellainen, jolta voisi kuvitella onnistuvan hyvä käytös. Mutta ei onnistunut, ainakaan minun selkäni takana.
Vinkatkaa, minkälaista miestä minun pitäisi etsiä, jotta löydän henkisesti terveen puolison?
Sellaisen joka on juoksunsa juossut eli saanut paljon naisia nuorena ja omaa hyvän itsetunnon ja terveet arvot. Näin ei ole tarve enää todistaa miehisyyttään ja ne jutut on nähty. Tämä on oma kokemukseni.
Samaa mieltä, komea mies jolla on ollut naisten keskuudessa suosiota ja hyvä itsetunto. Ei tartte hakee itsetuntovoostia pettämällä.
Tämä on kaikkien aikojen hulluin juttu. Olin epävakaan naisen kanssa. Ahdisti. Tapasin töissä riehakkaan pohjoisen naisen ja pidimme hupaa. Palasin kotiin. Viikon päästä tämä epävakaa sanoi että hänellä on joku tauti. Sorruin tunnustamaan. Kauhea huuto, ja monta askelta kohti eroa. Sitten tuli labratulokset – ei tautia. Ero tuli kummiskin. Huokaisin helpotuksesta niin syvään että se ulottui maapallon keskipisteeseen. Sittemmin hän löysi Jeesuksen, ja minä hyvän vaimon.