Esimies tekee ihan outoja työvuorolistoja
Ei ota oikeastaan mitään huomioon. Esim kiireisinä päivinä osa porukasta on lomalla tai vapaalla.
Yhdellä työntekijällä on sairaus joka pitää ottaa huomioon listoja tehdessä niin esimies ei näin tee. Vaan suosikeille järjestyy pitkät vapaat. Yms.
En tiedä jaksanko kauaa katsella tätä touhua. Nytkin kiirettä tiedossa ja toinen työntekijä onkin vapaalla kun pomon kanssa sovittu.
Kommentit (37)
Hän on saavuttanut epäpätevyytensä tason.
Yhteys hänen esimieheensä, kun ei osaa työtään ja tekee firmalle ja työyhteisölle haittaa.
Tällainen toiminta kuormittaa työntekijöitä ihan hirveästi. En enää edes uskalla katsoa keitä on töihin tulossa. Menen vain sinne ja katsotaan mitä voidaan tehdä ja ketä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sinuun vaikuttaa ?
Ei ole kiva mennä töihin lähinnä rääpimään töitä. Virheet lisääntyy kaikilla. Ja kun tekee jonkun virheen niin saa heti hirveät haukkumiset.
Vierailija kirjoitti:
Yhteys hänen esimieheensä, kun ei osaa työtään ja tekee firmalle ja työyhteisölle haittaa.
Onneksi on määräaikaisuus. Tykkään työstäni ja asiakkaista. Pomo on samanlainen (tekee impulsiivisia päätöksiä ja tiedottaa huonosti) joten täytyy kärvistellä määräaikaisuus loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sinuun vaikuttaa ?
Jotkut ajattelevat omaa nokkaansa pidemmälle. Hienoa etä pitää tuon sairaamman työkaverin puolta.
Jälleen oli tehnyt työvuorolistat ja ihmisillä on samoina päivinä vapaapäiviä. Myös todella kiireiselle päivälle on taas jollain vapaata vaikka on itse painottanut ettei kyseiselle päivälle saa vapaata.
En ymmärrä. Ymmärtääkö joku?
Meillä on kans mahtava esimies. Välillä naurattaa, usein taas ei. Esim. kesälomat tulevat hänelle joka kesä yllätyksenä, vaikka hän itse myöntää lomat meille työntekijöille. Joka heinäkuu se havahtuu siihen, että viisi ihmistä onkin samaan aikaan lomalla eikä sijaisia saa mistään.
Mulla oli joskus esimies, joka viis veisasi työaikaöainsäädännöstä. Siinä kyllä tekijät oppivat sen ulkoa, kun soittelivat perään etteivät tee 14 päivän putkia listan vaihtuessa, eikä pitkiä niin että viikkolevot paukkuvat. Koska ollaan sotella, niin hän on edelleen töissä, siirrellään vaan pisteestä toiseen kiusaamaan uusia. Pätevyys ei lisäänny ja ongelmat ratkaistaan olemalla tavoittamattomissa.
Tiettyjen työntekijöiden suosiminen on epätasa-arvoista kohtelua.
Niin tuttua, ootkohan mun työkaveri. Töitä annetaan lisää vaikka entisiinkin hukkuu ja aikaa on vähemmän. Alkaa olla todella väsynyt.
Tee sinä vain omat pakolliset työsi. Kiire on sen pomosi ongelma, kun ei ole osannut hoitaa asioita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen oli tehnyt työvuorolistat ja ihmisillä on samoina päivinä vapaapäiviä. Myös todella kiireiselle päivälle on taas jollain vapaata vaikka on itse painottanut ettei kyseiselle päivälle saa vapaata.
En ymmärrä kun en tiedä missä olet töissä. Miten esim kiireellisen päivän pystyy ennakoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun en tiedä missä olet töissä. Miten esim kiireellisen päivän pystyy ennakoimaan?
Helposti ennustettavissa meidän alalla. Mutten laita tarkemmin.
Nyt esimies olikin tehnyt kiireessä vähän isomman virheen. Jouduin tulilinjalle sillä kun kysyttiin että kuka työntekijä oli kyseessä niin ilmoitin kuka teki. Ei olisi nähtävästi itse kertonut vaan viestittänyt syyt muille. Ei mikään iso juttu mutta jos muut olisi tehnyt niin huutoa olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen toiminta kuormittaa työntekijöitä ihan hirveästi. En enää edes uskalla katsoa keitä on töihin tulossa. Menen vain sinne ja katsotaan mitä voidaan tehdä ja ketä paikalla.
Taidat olla mun työkaveri, teen samoin.
Meillä saa ( ja mä haluan) toivoa juhlapyhiä vapaiksi. Aina on kiire esim. vappuna,vuodenvaihteena ja juhannuksena. Kaikki nuo ryyppy juhlat. Ei niitä jaksa töissä, känniläisten takia enemmän töitä kun ehtii ja mielummin olen niinä päivinä vaikka kotona. Saman rahan saa normi sunnuntaista ja ne on rauhallisempia. T. Päivystyksen työntekijä ( ei hoitaja)
Ensviikolla monena päivänä monta työntekijää vapailla. Eli jos joku sairastuu jää töihin vain yksi tekijä (tai alkaa sijaisten etsintä joita ei löydy).