Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1759)

Vierailija
181/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee niin tajuaa taaaaaas miten tyhmiä miehet on.

Joo. Hoksasin vasta näitä lukiessani, että useimmat seurustelukumppanini ovat luultavasti pettäneet minua suhteen aikana. En vain ole tajunnut merkkejä.

M

182/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon huomaa viesteistä omiakin asioita missä ollut jo merkkejä että kaikki ei ollut kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillä oli about kymmenen naista WhatApissa, joissa keskusteli kaikenmaailman asioista pillun nuolemisesta siihen, kuinka halusi erään rakastamansa naisen "takaisin" (olivat "eronneet", väliaikaisesti koska tyyppi oli sanonut jotain pahasti). Samaan aikaan oli "seurustellut" minun kanssani muutaman vuoden. Selvästi kyseisellä ihmisellä ei ollut mitään rajaa, miten pitkälle mennään toisten ihmisten manipuloinnissa. Hän tuntui käyttävän hyväkseen naisten tarpeita ja luottamusta häikäilemättömästi, minä mukaan lukien.  Toinen kaipasi vain kiihkeää seksiä, toinen halusi romanttisen suhteen, kolmas halusi lähinnä seuraa ja vakiseksiä. Ja hän tuntui menevän täysillä niiden kaikkien naisten toiveisiin. Ja kerroin lukeneeni hänen viestinsä, olin tietenkin syyllinen viestisalaisuuden rikkomiseen ja täten suuri moraaliton rikollinen. Mitään ei ollut tapahtunut ja hän rakasti minua syvästi edelleen. Näin jälkeenpäin muistelen heppua huvittuneena ja ymmärrän kyllä, että kyseessä oli persoonallisuushäiriöinen ressukka, joka ei vain ole kykenevä sitoutumaan. 

Minulla ollut samanlainen tapaus. Toivottavasti ei sama mies. Tämä minun tapaus on nyt jo viisikymppinen.[/quote

Onko tällä miehellä lapsia?Tapailen itse yli 50v. miestä...kännykän piilottelua ja viestittelyä..

On lapsia, jo aikuisia.

Korjaan aiemmin sanomaani, että toivottavasti ei ole sama mies. Toivottavasti on sama mies, eikä eri. Patologisia pettäjiä saisi mielellään olla mahdollisimman vähän maailmassa.

Vierailija
184/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kyseli, että ollaanko ostettu asunto uudesta rivitaloyhtiöstä, kun postilaatikossa oli sama sukunimi kuin meillä. Nimi on harvinainen, alle 50 henkilöä Suomessa. Vastasin, että ei. Asia ei jättänyt rauhaan ja selvisi, että miehen raskaana olevan sivusuhteen vanhemmat olivat ostaneet asunnon tyttärelleen ja jostain syystä, en tiedä mistä, hän oli sitten mieheni sukunimen laittanut postilaatikkoon. 

No, erottiin muutaman vuoden kuluttua sitten, mutta ei tästä syystä.

Vierailija
185/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli tamponi perseessään.

Ei välttämättä pettåmistä. Jotkut alkoholistit eivät pysty juomaan viinaa enää suun kautta, kun tulee oksennusrefleksi.

Keho kuitenkin vaatii alkoholia. Tuikataan tamponi pirtuun tai vaikka Lasoliin ja tungetaan aunukseen.

Helpottaa heti, kuin kuumeiselle lapselle suppo peppuun. Samanlaiset limakalvot on peppureiässäkin, kuin on suussa, nielussa tai pimpissä.

Jotkut käyttää tamponia myös siksi, jos peräaukosta tihkuu verta. On siis tavallaan jo peräpukamat, mutta ne ei ole luiskahtaneet ulos. Tai mitä polyyppeja lie, en tiedä kun ei ole omaa kokemusta. Mutta olen siis kuullut ikämiehen toiselle samanlaiselle tämmöisen konstin vinkkaavan.

Vierailija
186/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies arvasi kai käytöksestäni että jotain oli tekeillä. Tutki sitten puhelimeni ja viesteistähän se kaikki sitten selvisi. Yhdessä ollaan edelleen. Tosin vanha suola on alkanut janottamaan taas.

Mulla sama homma! Tosin puhelin on nykyään visusti suojattu, mutta silti vaikeaa luottaa ettei mies menisi penkomaan enää uudestaan. Olen myös ratkennut uudelleen kyseiseen "vanhaan suolaan"...

Vierailija
187/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhtäkään pettäjää puolustella enkä kannustaa liikaan sinisilmäisyyteen, mutta toivon ettei vedetä ihan liian nopeita johtopäätöksiä. Löysin tästä ketjusta useita harrastamiani asioita joista olisi kuulemma "pitänyt tuntea pettäjä". Sometan usein pitkälle yöhön miehen jo nukahtaessa (koska mieheni unirytmi on aikaisempi kuin omani, enkä saa unta vielä siihen aikaan), olen mykistänyt useita facebook/whatsapp-keskusteluja (koska en halua unen ja rauhani häiriintyvän jatkuvasta piippailusta ryhmäkeskusteluissa), jostain laatikoistani löytyy varmaan vielä kortsuja vaikkemme niitä käytä (koska olen laiska enkä viitsi siivota) ja laihdutan (itseni ja terveyteni vuoksi, en viehättääkseni ketään). Jatkuva puhelimen kantokin mukana saattaa olla ihan vaan puhdasta laiskuutta (käytän usein puhelinta tylsinä hetkinä) kuten omassa tapauksessani :D 

Vierailija
188/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin miehelleni, ja jostakin syystä puheluni yhdistyi hänen ja hänen rakastajattarensa puheluun - minä en kuullut naisen ääntä, vain mieheni, eikä kumpikaan heistä kuullut minua. En kuunnellut sitä lirkutusta kauan, sillä siinäkin tilanteessa salakuuntelu oli mielestäni rumaa. Kuulin kuitenkin tarpeeksi, jotta ymmärsin oikein hyvin, mistä oli kysymys, ja mies myönsikin asian, kun siitä kysyin.

Se nainen oli vain yksi monista, kuten myöhemmin paljastui. Mutta kuulemma se tärkein ja rakkain :D

Miten tuommoinenkin yhdistyminen on mahdollista? Sinun tapauksessasi hyvä, että kävi niin. Mutta herää kysymys, uskaltaako puhelimessakaan puhua enää yhtään mitään henkilökohtaista, jos se voi yhdistyä kelle vain randomille soittajalle!? 😲

Vierailija
189/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin miehelleni, ja jostakin syystä puheluni yhdistyi hänen ja hänen rakastajattarensa puheluun - minä en kuullut naisen ääntä, vain mieheni, eikä kumpikaan heistä kuullut minua. En kuunnellut sitä lirkutusta kauan, sillä siinäkin tilanteessa salakuuntelu oli mielestäni rumaa. Kuulin kuitenkin tarpeeksi, jotta ymmärsin oikein hyvin, mistä oli kysymys, ja mies myönsikin asian, kun siitä kysyin.

Se nainen oli vain yksi monista, kuten myöhemmin paljastui. Mutta kuulemma se tärkein ja rakkain :D

Miten tuommoinenkin yhdistyminen on mahdollista? Sinun tapauksessasi hyvä, että kävi niin. Mutta herää kysymys, uskaltaako puhelimessakaan puhua enää yhtään mitään henkilökohtaista, jos se voi yhdistyä kelle vain randomille soittajalle!? 😲

Ainakin vanhoina hyvinä lankapuhelinaikoina saattoi joskus kuulla muiden puhelun linjalla. Harvemmin aivan selvästi, mutta taustalla, kuin kaukaisuudessa. Kuului kohinaa ja keskustelua.

Nykyisillä laitteilla voisi kai järkätä ns. kokouspuhelun useamman kesken, mutta se tuskin käy vahingossa.

Vierailija
190/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu yhteisissä reissuissa: mies "ilman muuta" halusi aikaa yhdessä, mutta ennen lähtöä nostatti riidan, etten lähtisikään. Sitten on joko haettu rakastajatar kyytiin tilalleni tai istuttu kuin sitruunan syöneenä autossa kanssani. Vaikka oli yhdessäoloa muka kaivannut. Ja syyhän oli tavalla tai toisella minun, kun ei ollutkaan kivaa.

Mikä vika sitruunoissa muka on?

Itse olen vegaani, ja käytän tuorepuristettua sitruunamehua salaattien raikastamiseen. Näin flunssakautena sokerimelassilla makeutettu inkivääri-sitruunatee on erinomainen keino tukea kehon puolustusjärjestelmiä -- ja inkivääri myös nopeuttaa aineenvaihduntaa!

Ja sun - vegaanius - liittyy tähän sitruunan käyttöön salaateissa tai flunssalääkkeenä millä tavalla?

ps. koitapa haukata ihan tuoretta sitruunaa sellaisenaan, voi naamaa vähän happamoittaa hetkeksi. (Itsekin kyllä käytän inkivääriä ja sitruunaa flunssa lääkkeenä, salaateissa, leivonnassa jne.. ja veden maustamiseen sitruuna on myös oikein hyvä...)

Vierailija
191/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin vanhoina hyvinä lankapuhelinaikoina saattoi joskus kuulla muiden puhelun linjalla. Harvemmin aivan selvästi, mutta taustalla, kuin kaukaisuudessa. Kuului kohinaa ja keskustelua.

Nykyisillä laitteilla voisi kai järkätä ns. kokouspuhelun useamman kesken, mutta se tuskin käy vahingossa.

Ei liity varsinaiseen aiheeseen, mutta muistan itsekin joskus lankapuhelimeen vastattuani huomanneeni olevani salakuunteluhommissa, täysin ventovieraat ihmiset jutusteli keskenään, yritin haloota huudella, mutta eivät kuulleet

Vierailija
192/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on vaan mahdollista sillä kuulin teininä jostain syystä arkaluonteisen keskustelun isäni ja erään sukulaiseni välillä...  t.eri

Vierailija
193/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tilanne vielä selvityksessä. Avovaimon käytös muuttui muutama kuukausi sitten. Suuttuu jos kyselen mitä viestittelee yhteisen kaverimme kanssa. Vaisto kyllä huutaa, mutta mitään konkreettista ei ole löytynyt. Viestejäkään en edes pysty lukemaan, kun vaihtoi näppäinlukon koodin.

En siis tiedä pettääkö, mutta kai se ajan kanssa selviää

Ootkos sitä teidän yhteistä kaveria vielä jututtanut?

Vierailija
194/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua yhtäkään pettäjää puolustella enkä kannustaa liikaan sinisilmäisyyteen, mutta toivon ettei vedetä ihan liian nopeita johtopäätöksiä. Löysin tästä ketjusta useita harrastamiani asioita joista olisi kuulemma "pitänyt tuntea pettäjä". Sometan usein pitkälle yöhön miehen jo nukahtaessa (koska mieheni unirytmi on aikaisempi kuin omani, enkä saa unta vielä siihen aikaan), olen mykistänyt useita facebook/whatsapp-keskusteluja (koska en halua unen ja rauhani häiriintyvän jatkuvasta piippailusta ryhmäkeskusteluissa), jostain laatikoistani löytyy varmaan vielä kortsuja vaikkemme niitä käytä (koska olen laiska enkä viitsi siivota) ja laihdutan (itseni ja terveyteni vuoksi, en viehättääkseni ketään). Jatkuva puhelimen kantokin mukana saattaa olla ihan vaan puhdasta laiskuutta (käytän usein puhelinta tylsinä hetkinä) kuten omassa tapauksessani :D 

Nämä "oireet" onkin useimmiten sellaisia, jotka tulee ihmiselle, joka on ennen käyttäytynyt toisella lailla. Esim. jos puhelin on lojunut ennen missä sattuu, ja yhtäkkiä onkin koko ajan kädessä ja nukkuessakin tyynyn alla...

Vierailija
195/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi vetäytyä itseensä, ei enää halaillut ja pussaillut ja lopetti hellyttelynimien käytön. Rupesi puhumaan, että harkitsee eroa ja kielsi tulemasta kotiin viikonlopuksi (kävin muualla töissä), koska halusi miettiä asioita. Kertoi lopulta ihastuneensa toiseen naiseen ja oli jo kahdesti ehtinyt naisen tavata ja suudella. No joo, ken uskoo, että muuta ei ollut tapahtunut...

Muutin pois kuukauden sisällä, mutta siihen mennessä oli jo uusi nainen asettunut taloksi ja sängyt ja sohvat yms. jätin sinne, kun kuvotti niin.. Exä on vähän reppana, ei mikään järjen jättiläinen, sosiaalisesti rajoittunut mutta näemmä hyvä manipuloimaan. Sai minut eron jälkeen pyytämään itseltään anteeksi, koska olin niin rumasti hänelle ja hänen uudesta naisestaan sanonut! Voi yök! Olin itse ihan rikki eron jälkeen, mutta loppujen lopuksi muutamassa kuukaudessa tajusin, miten kiero tämä mies oli ja kuinka koko suhteen ajan piti useisiin naisiin vääntöä yllä.

Erosta on kohta aikaa vuosi ja en ole ikinä ollut näin onnellinen! 😊 Tapasin maailman ihanimman miehen noin 2 kuukautta eron jälkeen, yhteenmuutto on edessä ensi kuussa ja yhteinen koira just hankittiin! Ainoa mikä harmittaa on se, että niin kauan jaksoin exää ja sen touhua. Lähinnä säälittää koko ihminen nykyisin.

Mielestäni on outoa että erostasi on alle vuosi aikaa ja olet jo muuttamassa yhteen uuden kumppanin kanssa. No, kukin tyylillään.

En ole tiennyt, että tähänkin on jokin aikaraja olemassa?

Yllätyin itsekin, että niin pian löysin tällaisen miehen ja tällaisen parisuhteen.. Joskus elämä yllättää. Enkä todella ala himmailemaan sen takia, että edellisen suhteen päätymisestä ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä aikaa, mikä se ikinä sitten onkin.

Vierailija
196/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että jos minun tyttöystävä olisi käyttäytynyt alusta asti noin kun sinä, niin en olisi edes epäillyt. Mutta kun ihminen poikkeaa siltä reitiltään, niin se vähän haisee. Ennen puhelin loju pöydällä ilman mitään salasanoja.. Yhtäkkiä alkaa luuri olemaan kotona taskussa ja koko aika muka vessähätä. Aina oli kotona duunin jälkeen ja ei lähtenyt oikeastaa koskaan mihinkään yksin, aina pyysi mukaan lenkille ja kauppaan.., mutta yhtäkkiä alko tulemaan mystisiä ylitöitä ja yksinäisiä lenkkejä. Siinä arvasin, että se on menoa nyt. Mä päätin mun eron niin, että kun painan sen luurin näyttöä ja jos siihen tulee salasana kysely, niin se pettää.. Ja tuli.... Sit oli turha sen selitellä yhtään mitään. Ja oikeassa olin.

Vierailija
197/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimon salamiehen vaimo oli löytänyt miehensä sammuneena tietokoneelleen.

Avoinna olleella tietokoneella oli ollut treffipalsta auki chattailuineen mm. Ex-vaimoni kanssa.

Hummeripojan vaimo oli soittanut kaikille miehen kontakteille. Osan kanssa juttelu oli toiminut hyvin, mutta Ex-vaimoni kanssa keskustelu oli mennyt molemminpuoliseksi huoritteluksi.

Niinpä tämä petetty vaimo soitti suoraan minulle, oli jostain kaivanut numeroni.

Loppu tuli minunkin avioliitolle siinä.

Loppukevennys: Ex-vaimoni poikaystävä sairasti sokeritautia. Kyseessä oli siis "Kakkostyypin diabetes"

Vierailija
198/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vuoden verran ollut minulle hyvin vettuileva ja ilkeä. Kotona passiivinen, välttelevät, omilla menoillaan.

Katselin perheestämme otettuja joulukuvia hänen puhelimesta, selasin kuvia taaksepäin, löysin hänestä ja jostakin kauniista naisesta yhteisiä poseerauskuvia, pari yhteistä videota illanvietosta.

Ihan kuin puukko olis isketty rintaan. En tiennyt että työkaveri on niin läheinen (kuvien perusteella) tai että yhteisiä illanviettoja oli. Mies suuttui minulle verisesti kun epäilin häntä, onko pettämistäkin tapahtunut. Mieheni mukaan ovat kavereita, siinä kaikki . En tiedä edelleenkään vastausta, mutta jokin tässä mättää.

Vierailija
199/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri alkoi joku vuosi sittenepäillä miestään kun tämän puhelin ei enää juuri iltaisin soinut tai siihen ei kilahdellut satunnaisia viestejä. Yhtäkkiä muka lakkasi miehen äitikin soittamasta joka yleensä soitteli noin 1-2 kertaa viikossa arki-iltaisin.

Eräänä tiistai-iltana sitten kaverini sohvalta teki "asiaa". Mies istui keittiössä syömässä ja kaveri tokaisi sohvalta että lähetän sun kännykkääsi tällaisen yhden hauskan kuvaviestin. Miehellä meinasi mennä lasagnet väärään kurkkuun. Kaveri lähetti kuvaviestin miehen luuriin joka ei plimpahtanutkaan. Oli äänettömällä. Olisihan se vointu jäädä ihan huomaamattaankin äänettömälle rehelliselläkin ihmisellä mutta tämä miehen pelästymisreaktio kertoi paljon.

Oli pitänyt sitten jo pitkäänkin sitä äänettömällä. Äitikin siihen oli taatusti soitellut mutta mies soitti sitten takaisin jossain välissä vähin äänin.

Tämän jälkeen mies oli ihan tulisilla hiilillä: pitääkö puhelinta äänettömällä koti-iltaisin vai ei?

En oikein ymmärrä. Oon laittanut ilmot äänettömälle, kun en jaksa kuunnella sitä piippausta. Samoin känny usein äänettömällä. En siis petä tms. Mutta surullisen hauskaa näitä lukea😂

Vierailija
200/1759 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen poikakaverini oli nukahtanut läppärilleen ja ajattelin itse mennä sen kautta facebookkiani selaamaan, niinkuin olin monesti aikaisemminkin tehnyt. Ruutuun bongahtikin keskustelu naisen kanssa, jossa poikaystäväni kirjoitteli mm. "josko oltais jotain enempi", herätin toisen ja kysyin mitä vittua?? Hän koitti siinä selittää "tarkotin sillä vaan et kaveruudesta ystävyydeksi" ...joopa joo :D