Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos piuolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.
Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.
Kuinkahan yleisiä nämä puumerkkien jättäjät on? Houkutus on varmasti suuri, etenkin jos tää varattu osapuoli on mumissut mahdollisuudesta että jättäisi alkuperäisen puolison ja vaihtaisi sen tähän kakkoseen?
Entä "vahingossa" tehdyt fritsut varatun puolison kaulaan?
On yleisempää kuin luullaan. Ja kakkonen sujuvasti esittää korun tipahtaneen vahingossa. Ja pöljät miehet uskovat. Itse ehdin poimia korun ensin ja palautin kakkoselle vinoilujen kera. Yritti kyllä selittää, mutta en uskonut tarinaa.
Kakkonen haluaa ykkösen tilalle.
Olen eri, mutta minun kyllä kävi sääliksi tätä petettyä "ykköstä", kun oli niin hyväuskoinen. Valmisteli onnessaan miehen 50-vuotisjuhlia sillä aikaa kun juhlakalu paneskeli toista. Myöhemmin mies halusi kanssani kihloihin ja naimisiin, mutten halunnut tätä hohdokasta ja tavoiteltua asemaa. Miksiköhän?
Los idiotos kirjoitti:
Jätti ykkösnaisen puhelimeen oman Instagraminsa auki ja kun ei vastannut muihin viesteihin eikä puhelimeen (ghostasi) niin ykkösnainen luki kakkosnaisen viestin (kumpikaan ei tiennyt toisistaan).
Että tällainen järjen jättiläinen. Osasi kyllä hyvin manipuloida mutta typeriä virheitä.
Näinpä! Samanlainen oli minun tuntemani patologinen pettäjä ja manipulaattori. Pieniä tyhmiä virheitä suuressa ylemmyydessään tuli tehneeksi.
Mä taisin kertoa itse. Alkuun olin tosi ihastunut nykyiseen exääni ja tuntui että kaikki olis ok. Sitten hän taisi päissään jakaa tavaransa ja pusuja muille. No me jostain syystä jatkettiin suhdettamme ja saatiin lapsi. Sit mulla jotenkin keitti yli ja aloin kokea että avopuolisoni on jotenkin reppana ja vähän jotenkin ehkä lahjaton. Aina oli joku lasku hoitamatta ja kauhea sirkus päällä eikä työt hänelle maistunut. Sitten otin itsekin asenteen että mitä sitten.. onhan hänkin mua pettänyt. En muista edes monenko kanssa mulla oli sitten suhde mutta päätin että aina kun on tarjolla niin silloin laitetaan. Sitten jostain jäin kiinni ja tokaisin vaan että näinhän säkin olet aiemmin tehnyt. Erosimme. Miksi sitä pitäisi olla ja elää toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi vetäytyä itseensä, ei enää halaillut ja pussaillut ja lopetti hellyttelynimien käytön. Rupesi puhumaan, että harkitsee eroa ja kielsi tulemasta kotiin viikonlopuksi (kävin muualla töissä), koska halusi miettiä asioita. Kertoi lopulta ihastuneensa toiseen naiseen ja oli jo kahdesti ehtinyt naisen tavata ja suudella. No joo, ken uskoo, että muuta ei ollut tapahtunut...
Muutin pois kuukauden sisällä, mutta siihen mennessä oli jo uusi nainen asettunut taloksi ja sängyt ja sohvat yms. jätin sinne, kun kuvotti niin.. Exä on vähän reppana, ei mikään järjen jättiläinen, sosiaalisesti rajoittunut mutta näemmä hyvä manipuloimaan. Sai minut eron jälkeen pyytämään itseltään anteeksi, koska olin niin rumasti hänelle ja hänen uudesta naisestaan sanonut! Voi yök! Olin itse ihan rikki eron jälkeen, mutta loppujen lopuksi muutamassa kuukaudessa tajusin, miten kiero tämä mies oli ja kuinka koko suhteen ajan piti useisiin naisiin vääntöä yllä.
Erosta on kohta aikaa vuosi ja en ole ikinä ollut näin onnellinen! 😊 Tapasin maailman ihanimman miehen noin 2 kuukautta eron jälkeen, yhteenmuutto on edessä ensi kuussa ja yhteinen koira just hankittiin! Ainoa mikä harmittaa on se, että niin kauan jaksoin exää ja sen touhua. Lähinnä säälittää koko ihminen nykyisin.
Tästä tuli mieleen oman eroni. Erosta oltiin jo sovittu, mutta en ollut vielä ehtinyt saada asuntoa ja päässyt muuttamaan pois, kun jo oli uusi nainen kuvioissa mukana ja tämä oli vieraillut kodissamme, jossa oli edelleen kaikki tavarani. Mielestäni tällaiset naiset (ja myös miehet) ovat säälittäviä, kun eivät voi odottaa edellisen vaimon pois muuttoa vaan pitää olla varmistelemassa paikkaansa hyvissä ajoin. Pian sainkin asunnon ja muutin pois. Nämä kaksi saivat sitten toisensa ja sitä en tiedä elivätkö onnellisena eikä paljon kiinnosta, mutta minä olin onnellinen, kun pääsin äijästä eroon. Ja mukaani otin jokaisen omistamani huonekalun ja tavaran.
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt pettämisenä, koska tein reissuhommia ja kyseinen nainen oli pelkkä pano minulle. Hänellä oli kuitenkin avain asunnolleni ja narahti siitä, että siellä on ollut myös miesvieraita, kun vaatekaapistani löytyi tietynmerkkiset miesten alushousut. Itse en ikinä ostaisi kyseisen merkkisiä kalsareita. Tietysti naimisissa olevana naisena ei voinut ketään miestä viedä kotiinsa, mutta vähän härskiä roudata panokavereita toisen panokaverin kotiin.
Tämä on jo härskiyden huippu.
Mökillä laituri oli lahonnut,paljastui kun lauta petti jalan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi vetäytyä itseensä, ei enää halaillut ja pussaillut ja lopetti hellyttelynimien käytön. Rupesi puhumaan, että harkitsee eroa ja kielsi tulemasta kotiin viikonlopuksi (kävin muualla töissä), koska halusi miettiä asioita. Kertoi lopulta ihastuneensa toiseen naiseen ja oli jo kahdesti ehtinyt naisen tavata ja suudella. No joo, ken uskoo, että muuta ei ollut tapahtunut...
Muutin pois kuukauden sisällä, mutta siihen mennessä oli jo uusi nainen asettunut taloksi ja sängyt ja sohvat yms. jätin sinne, kun kuvotti niin.. Exä on vähän reppana, ei mikään järjen jättiläinen, sosiaalisesti rajoittunut mutta näemmä hyvä manipuloimaan. Sai minut eron jälkeen pyytämään itseltään anteeksi, koska olin niin rumasti hänelle ja hänen uudesta naisestaan sanonut! Voi yök! Olin itse ihan rikki eron jälkeen, mutta loppujen lopuksi muutamassa kuukaudessa tajusin, miten kiero tämä mies oli ja kuinka koko suhteen ajan piti useisiin naisiin vääntöä yllä.
Erosta on kohta aikaa vuosi ja en ole ikinä ollut näin onnellinen! 😊 Tapasin maailman ihanimman miehen noin 2 kuukautta eron jälkeen, yhteenmuutto on edessä ensi kuussa ja yhteinen koira just hankittiin! Ainoa mikä harmittaa on se, että niin kauan jaksoin exää ja sen touhua. Lähinnä säälittää koko ihminen nykyisin.
Tästä tuli mieleen oman eroni. Erosta oltiin jo sovittu, mutta en ollut vielä ehtinyt saada asuntoa ja päässyt muuttamaan pois, kun jo oli uusi nainen kuvioissa mukana ja tämä oli vieraillut kodissamme, jossa oli edelleen kaikki tavarani. Mielestäni tällaiset naiset (ja myös miehet) ovat säälittäviä, kun eivät voi odottaa edellisen vaimon pois muuttoa vaan pitää olla varmistelemassa paikkaansa hyvissä ajoin. Pian sainkin asunnon ja muutin pois. Nämä kaksi saivat sitten toisensa ja sitä en tiedä elivätkö onnellisena eikä paljon kiinnosta, mutta minä olin onnellinen, kun pääsin äijästä eroon. Ja mukaani otin jokaisen omistamani huonekalun ja tavaran.
Siis vieraillut kodissa, vai kantanut vaatteet kappiin ja hammasharjat kylppäriin? Kumma ajatus minusta, ettei exällä saisi käydä vieraita ennenkuin entinen on muuttanut pois. Siis jos olit itse poissa. Tietysti se on törppöä, jos tuodaan uusia heiloja kotiin silloin kun toinen on paikalla.
Puhelimessaan oli kuva hotellihuoneesta, jonka parisänky avattu ja pöydällä valkkaripullo ja kaksi lasia. Ilmeisesti kutsu huoneeseen.
Panokaveri soitti minulle ja kertoi kaiken. Siinä sitten kuuntelin järkyttyneenä kuinka mieheni oli pannut hänen kanssaan pari vuotta yhteisten yövuorojen jälkeen. Sairastin itse kohdunulkoisen raskauden ja meinasin kuolla siihen. Sinä iltana mies oli töissä, ja oli mennyt naisen luo. Tuli sieltä sitten minun luokseni sairaalalle. Oltiin kihloissa ja hankkimassa lasta. Olin niin rakastunut. Mieskin oli muuten ollut ihana minulle. Tuollaisesta jää niin iso särö luottamukseen ja rakkauteen, että en tiedä pystynkö enää rakastumaan. Uskallanko enää. Sattui niin perkuleen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Huh...onneksi meidän ei tarvitse pettää. Olemme avoimessa suhteessa ja seksiä voi harrastaa myös muiden kanssa jos siltä tuntuu.
Itseänne te petätte, kun luulette elävänne suhteessa. Friends with benefits.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Kuka ihmeessä haluaisi itselleen pettävän kumppanin?
Niin ollen, että joka toinen pettää jossain elämänsä suhteessa, otaksuisin, että noin joka toinen haluaa itselleen pettävän kumppanin.
Jos vilkaiset vaikka Tukinetin keskusteluja aiheesta niin siellä kirjoittavat petetyt vaimot, etteivät missään tapauksessa ainakaan anna miehen livistää toisen matkaan, vaan vaativat pariterapiaa, sivusuhteen päättämistä, muuttoa jne. Ihan suoraan moni kirjoittaa, ettei halua sen toisen voittavan, eikä halua sitä nöyryytystä, että on jätetty toisen vuoksi. Sitten he kirjoittavat vielä kymmenenkin vuotta myöhemmin, että suhde on huono, seksiä ei ole ja luottamus ei palaudu.
Samoin joka ikinen "toinen nainen" olisi halunnut miehen kanssa vakituisen parisuhteen.
Mies saa tuossa valinnan vapauden, usein näennäisen sellaisen tosin, kun ei itse halua päättää sitä kulissia kun talous kärsii, lapsiin tulee etäisyyttä ja mitä sukulaisetkin sanoo..
Miten ihmeessä se olisi voittaja joka saa pettävän miehen?
Eivätkö nämä naiset näe itse syyllisyyttä toimintaansa? Ihmeellistä että on tullut petetyksi,eikä vielä siinäkään vaiheessa huomaa itsessään mitään mitä voisi tehdä toisin. Olen pettänyt,en ole jäänyt kiinni, mutta voin sanoa että aina on ollut syy minkä takia pettämään lähdetään ja kyllä vain siihen syyhyn on osallinen se kumppani.
Uteliaisuuttani kysyn, mitä nämä syyt ovat olleet? Oletko kertonut puolisollesi nämä syyt ennen kuin olet lähtenyt pettämään?
Minulle meinaan kävi niin, että kun puoliso jäi kiinni pettämisestä, syyt tuli itselle täysin puskista. Kaikki syyt johtuivat hänen omista epävarmuuksistaan, jotka olisi helposti pystynyt ratkomaan juttelemalla. Itse olin täysin rakastunut ja tämä varmasti myös näkyi elämässämme, jossa oli hellyyttä, rakkautta, huumoria, seksiä, kunnioitusta, huomioimista jne yllinkyllin.Koin ja koen edelleen, että oli täysin epäreilua syyttää minua pettämiseen johtavista syistä, joita en itse edes tiennyt olevan olemassa.
Kuin olisin itse kirjoittanut. Syy pettämiseen oli ex miehen heikko itsetunto, erektio- ongelmat, flirttailun ja kyyläämisen pakonomaisuus, pakkomielteinen persoonallisuus. Siis henkisesti sairas.
Ei tuollaiselle miehelle riitä mikään, ei vaikka olisi Miss Universum vaimona. Pettäjän on pakko metsästää, jahdata, piirittää, flirttailla, ja lopulta iskeä kiinni, keinoja kaihtamatta.Jaa. Minua mies petti kun kohtelin häntä kuin veljeä. Mukava mies, kivaa seuraa, mutten tuntenut intohimoa. Ulkomaankomennuksilla oli tilaisuus. Toisilla on kyky katsoa peiliin, toisilla ei. Olin muuten hyvännäköinen nainen jos sillä on mitään merkitystä. Itse en käynyt vieraissa, ei vaan kiinnostanut.
Sua ei omien sanojesi mukaan kiinnostanut oma, eikä vieraatkaan miehet.
Miksi olit suhteessa miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Uudessa autossa oli sovellus, josta näki auton akun varaustilan mutta myös sijainnin. Ukko on ihastunut siihen sovellukseen. Näki että auton akku oli latausta vajaa, hämmästyi huomatessaan auton vieraassa osoitteessa. En usko että hän mitenkään tarkoituksella vakoili. Kun sitten tulin kotiin ja juttelin käyneeni ihan muualla, mies kysyi että miksi auto sitten oli ihan eri suunnalla, xxx-tie numero 53. Hävetti. Kerroin koko jutun. Miehen itsetunto kesti, perhe-elämä jatkui ja molemmilla on lupa toteuttaa rajoitetusti pikku erikoisuuksiaan muualla, sopimuksen puitteissa. Valotan sen verran että kyse ei minun osaltani ole varsinaisesti sukupuoliyhtedestä, vaan toisen tyyppisestä jutusta johon ei välttämättä (eikä minun tapauksena) liity penetraatiota.
Jos vain penetraatio olisi pettämistä, niin silloinhan lesbot ei voisi pettää lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika rauhoittaa. kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä:
Lainasin vaimon autoa muutama päivä sitten kun oli siinä hollilla. Sattui niin että huomasin vaimon käytetyt pikkarit hänen autonsa takaoven sivutaskussa. En ole asiaa vielä esille ottanut. Mikähän lie ollut syy ottaa pikkarit jalasta pois? Otan nyt ihan rauhallisesti ja seuraan vähän enemmän työpäivän pituuksia ja kenties muita outouksia. On näitä häslinkejä joskus aikoinaan ollut molemmin puolin mutta silloin aavistelin jotain. Jos on jotain menossa niin on vaimo käynyt taitavammaksi 🙈😀.Pikkuhousuille auton sivutaskussa voi olla monta syytä. Eikä se tarkoita, että niitä riisuttu juuri autossa. Keksin heti monta aivan viatonta syytä miten pikkuhousut voivat joutua auton sivutaskuun.
Keksit monta syytä, mutta et saanut kirjoitettua viestiisi edes yhtä esimerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi inhottava tapa jäädä kiinni, mutta mieheni, tai siis eksä jäi kiinni niin että hän tuli ruokatunnille kotiin, ja taas oli ollut niin kaukana töissä ettei jäänyt kuin vartti syömiseen. Olin ajatellut ruokkikselle muuta hommaa, ja ruokakin oli sellainen että voisi menomatkalla syödä autossa.
Olin pikkumekossa odottamassa miestä, ja kun hän tuli niin aloin saman tien kiihkeästi suutelemaan ja riisumaan vaatteitaan. Mies vastusteli, mutta lopulta ryhtyi itsekin hommaan. Mies vain ei meinannut millään tulla, ja kun hän lopulta tuli, niin mälliä ei tullut kuin pari tippaa. Katsoin miestä ja hän minua, ja hän näki heti että nyt jäi kiinni. Minä olisin varmasti mennyt vielä pitkään jollain selityksellä, mutta hänen ilmeensä paljasti että nyt ei ollut pitkä matka työkohteesta kotiin, vaan matkan varrella oli ollut jotain kiinnostavaa jo pitempään.
Eikös tuossa olisi voinut epäillä myös mahdollista masturbointia? Aika luonnollista nykyään puhua siitä kumppanille/puolisolle. Ihan hyvin olisi mies voinut keksiä, että piti purkaa paineita, nyt on kulta huono hetki, illalla vaikka sitten. Tai valehdella olevansa väsynyt ja väärässä mielentilassa? Ei kaikki miehet varmaankaan ole sekunnissa valmiina. Mutta, jokainen kai omansa tuntee, en väitä keksityksi jutuksi siis.
Puolison pettäminen sooloseksillä on sitä pahinta lajia, koska sitä on mahdotonta vahtia.
Mies onnistui panemaan sivusuhteensa paksuksi ja pelästyneenä päätti katkaista suhteen, nainenpa ei tätä hyväksynyt vaan otti minuun yhteyttä Facebookin kautta.
Hän tuli työmatkalta kotiin ja vaatteet haisi vahvalle naisen parfyymille. Väitti, että hotellihuoneessa oli mennyt varmaan hajuvesipullo rikki. Empä uskonut ja lopulta myönsi, että oli vanhaa kaveriaan kiksaitellut. Mies ei ymmärrä sitä, että kun ollaan oltu niin pirun kauan yhdessä, niin huomaan aika paljon asioita hänestä. Hänellä on joku viidenkympin vilkitys menossa. Ärsyttää kun esiintyy Jeesuksesta seuraavana sukulaisilleen ja on ihan kakka tyyppi oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli työreisussa kaupungissa jossa eräs minun ystävänainen asui. Olin jo jonkin aikaa nähnyt merkkejä miehen käytöksessä, että jotain on meneillään.
Tiesin missä hotellissa mies yöpyy ja pyysin ystävääni menemään illalla ko. hotellin baariin/yökerhoon. Ystävä oli sitten seurannut illan aikana miestä ja niinhön siinä kävi, että mies oli tanssinut jonkun naisen kanssa ja jatkot hotellihuoneessa. Ystävä kuvasi miehen ja naisen, lähetti kuvat minulle.
Otin sitten puhelun miehelle, kesti jonkin aikaa kunnes vastasi puhelimeen. Juttelin niitä näitä ja kysyin mitä tekee ja miksi ei heti vastannut, kun oli sopimus että puhelin on aina äänet päällä.
Mies selitteli ettei ollut kuullut ja sanoi vielä olleensa suihkussa. Kysyin että klo 00.30 suihkussa, miksi niin myöhään?
Ei ollut jaksanut aiemmin käydä.Lopetin puhelun ja soitin ystävälle ko. hotelliin ja hän meni käymään miehen hotellihuoneen ovella. Mies avasi oven, pyyhe ympärillä. Ystävöni selitti etsivänsä naisystäväänsä joka oli lähtenyt yökerhosta, että onko täällä? No, mies pyysi naisen ovelle, johon ystäväni totesi että sori, taisin erehtyä. Kiinni jäi!
Oli miehellä selittämistä ja kiemurtelua kun tuli kotiin, valehteli edelleen suihkussa käynnistään ym, mutta minulla on kuvatodisteet sopivaan ajankohtaan valmiina.
Tää on fiksu, hienoa ajattelua 👍
Kunpa osais itsekin ottaa noin coolisti. Mitä se mies selitteli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos piuolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.
Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.
Kuinkahan yleisiä nämä puumerkkien jättäjät on? Houkutus on varmasti suuri, etenkin jos tää varattu osapuoli on mumissut mahdollisuudesta että jättäisi alkuperäisen puolison ja vaihtaisi sen tähän kakkoseen?
Entä "vahingossa" tehdyt fritsut varatun puolison kaulaan?
On yleisempää kuin luullaan. Ja kakkonen sujuvasti esittää korun tipahtaneen vahingossa. Ja pöljät miehet uskovat. Itse ehdin poimia korun ensin ja palautin kakkoselle vinoilujen kera. Yritti kyllä selittää, mutta en uskonut tarinaa.
Olen eri, mutta minun kyllä kävi sääliksi tätä petettyä "ykköstä", kun oli niin hyväuskoinen. Valmisteli onnessaan miehen 50-vuotisjuhlia sillä aikaa kun juhlakalu paneskeli toista. Myöhemmin mies halusi kanssani kihloihin ja naimisiin, mutten halunnut tätä hohdokasta ja tavoiteltua asemaa. Miksiköhän?
Mukava kuulla, että homma päättyi miehen osalta näin.