Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Alkoi käyttäytymään oudosti. Osti uusia tyylikkäitä alushousuja. Oli minua kohtaan tyly eikä halunnut edes puhua kanssani kuulin hänen ystävältään.
Vierailija kirjoitti:
Aavistus heräsi kun yleensä ulkoisesta olemuksestaan lähes täysin piittaamaton mies alkoi peseytyä useammin, kuin joka neljäs päivä, käydä "kaverin kanssa verkoilla" kauluspaita päällä tukka kammattuna ja urheilla tuplasti tavallista enemmän. Minua mies ei enää halunnut huomioida, käyttäytyi kuin olisin ollut jatkuvasti jonkun suuremman suunnitelman tiellä.
Lopulta kysyin suoraan ja mies tunnusti kiertelemättä löytäneensä nuoremman naisen. Suhteemme päättyi siihen ja mies muutti seuraavalla viikolla tämän uuden naisen luo
Kertoiko nyt ihan noilla sanoilla, että kulta, olen löytänyt NUOREMMAN naisen kuin sinä. Vai kertoiko vain että on rakastunut toiseen?
Aika rauhoittaa. kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä:
Lainasin vaimon autoa muutama päivä sitten kun oli siinä hollilla. Sattui niin että huomasin vaimon käytetyt pikkarit hänen autonsa takaoven sivutaskussa. En ole asiaa vielä esille ottanut. Mikähän lie ollut syy ottaa pikkarit jalasta pois? Otan nyt ihan rauhallisesti ja seuraan vähän enemmän työpäivän pituuksia ja kenties muita outouksia. On näitä häslinkejä joskus aikoinaan ollut molemmin puolin mutta silloin aavistelin jotain. Jos on jotain menossa niin on vaimo käynyt taitavammaksi 🙈😀.
Pikkuhousuille auton sivutaskussa voi olla monta syytä. Eikä se tarkoita, että niitä riisuttu juuri autossa. Keksin heti monta aivan viatonta syytä miten pikkuhousut voivat joutua auton sivutaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Aika rauhoittaa. kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä:
Lainasin vaimon autoa muutama päivä sitten kun oli siinä hollilla. Sattui niin että huomasin vaimon käytetyt pikkarit hänen autonsa takaoven sivutaskussa. En ole asiaa vielä esille ottanut. Mikähän lie ollut syy ottaa pikkarit jalasta pois? Otan nyt ihan rauhallisesti ja seuraan vähän enemmän työpäivän pituuksia ja kenties muita outouksia. On näitä häslinkejä joskus aikoinaan ollut molemmin puolin mutta silloin aavistelin jotain. Jos on jotain menossa niin on vaimo käynyt taitavammaksi 🙈😀.Pikkuhousuille auton sivutaskussa voi olla monta syytä. Eikä se tarkoita, että niitä riisuttu juuri autossa. Keksin heti monta aivan viatonta syytä miten pikkuhousut voivat joutua auton sivutaskuun.
Mä olen monta kertaa ottanut pikkarit pois autossa eikä siihen seksiä ole liittynyt.
Ovikello soi ja joku muija tuli selittämään kuinka mieheni on ollut hänen siskonsa kanssa suhteessa.
En pitänyt pettämisenä, koska tein reissuhommia ja kyseinen nainen oli pelkkä pano minulle. Hänellä oli kuitenkin avain asunnolleni ja narahti siitä, että siellä on ollut myös miesvieraita, kun vaatekaapistani löytyi tietynmerkkiset miesten alushousut. Itse en ikinä ostaisi kyseisen merkkisiä kalsareita. Tietysti naimisissa olevana naisena ei voinut ketään miestä viedä kotiinsa, mutta vähän härskiä roudata panokavereita toisen panokaverin kotiin.
Sen avovaimo soitti sen työpaikalle ja kysyi missä se on.
Avattu kondomipaketti autossa mistä puuttui pari niin sanoi ettei ole tarvinnut käyttää.
Pikku valheista jäi kiinni mistä aloin itse epäillä että jotain muutakin on nyt meneillä. En kysynyt vaan selvitin ja kiinni jäi. Ei enää selitykset ja valheet auttaneet.
Mites voisko kertoa rouvalle kauppareissulla vai ollakko vaan hiljaa ja hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Mites voisko kertoa rouvalle kauppareissulla vai ollakko vaan hiljaa ja hymyillä.
Meinaan tekee pahaa kattoa kun ensin näkee miehen vaimon kanssa ja sitten naisystävän. Ja taidan vaan olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan tekee pahaa kattoa kun ensin näkee miehen vaimon kanssa ja sitten naisystävän. Ja taidan vaan olla hiljaa.
Tietenkin kerrot, mutta mieti paras keino. Tee hyvä työ ja paljasta pettäjä!
Exä kutsuttiin häihin ja kutsu ei ollut avec. Mies tuli aamuyöllä kotiin taksilla. Ihmettelin sellaista naisen hajuveden tuoksua, joka siis osui nenääni melko voimakkaana. Seuraavana aamuna miehen kaveri tuli "krapulakahville" ulos ja ulko-ovi jäi raolleen ja satuin kulkemaan juuri ohi, kun kaverinsa sanoi hiljaisella äänellä jotain "te menitte sitten ihan päätyyn asti sen "Leenan" kanssa ja katositte jonnekin". Sitten kuulin miehen tirskahtavan ja sanovan "shh". Päätin sitten muina naisina vaan kävellä ulos ja hymyilin veemäisesti ja molemmat valahtivat kalpeiksi ja heidän hymy hyytyi. Kun sitten asiasta keskustelimme mies kielsi monta kertaa, että mitään tapahtui ja lopulta hiillostuksen jälkeen myönsi, että oli tällaiseen "Leenaan" siellä häissä törmännyt. Ero siitä tuli noin kuukauden päästä.
Tämä on tosi inhottava tapa jäädä kiinni, mutta mieheni, tai siis eksä jäi kiinni niin että hän tuli ruokatunnille kotiin, ja taas oli ollut niin kaukana töissä ettei jäänyt kuin vartti syömiseen. Olin ajatellut ruokkikselle muuta hommaa, ja ruokakin oli sellainen että voisi menomatkalla syödä autossa.
Olin pikkumekossa odottamassa miestä, ja kun hän tuli niin aloin saman tien kiihkeästi suutelemaan ja riisumaan vaatteitaan. Mies vastusteli, mutta lopulta ryhtyi itsekin hommaan. Mies vain ei meinannut millään tulla, ja kun hän lopulta tuli, niin mälliä ei tullut kuin pari tippaa. Katsoin miestä ja hän minua, ja hän näki heti että nyt jäi kiinni. Minä olisin varmasti mennyt vielä pitkään jollain selityksellä, mutta hänen ilmeensä paljasti että nyt ei ollut pitkä matka työkohteesta kotiin, vaan matkan varrella oli ollut jotain kiinnostavaa jo pitempään.
Nainen jäi housut kintussa kiinni pettämisestä. Muista väärin päivät miten olin sopinut ylitöitä
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi inhottava tapa jäädä kiinni, mutta mieheni, tai siis eksä jäi kiinni niin että hän tuli ruokatunnille kotiin, ja taas oli ollut niin kaukana töissä ettei jäänyt kuin vartti syömiseen. Olin ajatellut ruokkikselle muuta hommaa, ja ruokakin oli sellainen että voisi menomatkalla syödä autossa.
Olin pikkumekossa odottamassa miestä, ja kun hän tuli niin aloin saman tien kiihkeästi suutelemaan ja riisumaan vaatteitaan. Mies vastusteli, mutta lopulta ryhtyi itsekin hommaan. Mies vain ei meinannut millään tulla, ja kun hän lopulta tuli, niin mälliä ei tullut kuin pari tippaa. Katsoin miestä ja hän minua, ja hän näki heti että nyt jäi kiinni. Minä olisin varmasti mennyt vielä pitkään jollain selityksellä, mutta hänen ilmeensä paljasti että nyt ei ollut pitkä matka työkohteesta kotiin, vaan matkan varrella oli ollut jotain kiinnostavaa jo pitempään.
Eikös tuossa olisi voinut epäillä myös mahdollista masturbointia? Aika luonnollista nykyään puhua siitä kumppanille/puolisolle. Ihan hyvin olisi mies voinut keksiä, että piti purkaa paineita, nyt on kulta huono hetki, illalla vaikka sitten. Tai valehdella olevansa väsynyt ja väärässä mielentilassa? Ei kaikki miehet varmaankaan ole sekunnissa valmiina. Mutta, jokainen kai omansa tuntee, en väitä keksityksi jutuksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Exä kutsuttiin häihin ja kutsu ei ollut avec. Mies tuli aamuyöllä kotiin taksilla. Ihmettelin sellaista naisen hajuveden tuoksua, joka siis osui nenääni melko voimakkaana. Seuraavana aamuna miehen kaveri tuli "krapulakahville" ulos ja ulko-ovi jäi raolleen ja satuin kulkemaan juuri ohi, kun kaverinsa sanoi hiljaisella äänellä jotain "te menitte sitten ihan päätyyn asti sen "Leenan" kanssa ja katositte jonnekin". Sitten kuulin miehen tirskahtavan ja sanovan "shh". Päätin sitten muina naisina vaan kävellä ulos ja hymyilin veemäisesti ja molemmat valahtivat kalpeiksi ja heidän hymy hyytyi. Kun sitten asiasta keskustelimme mies kielsi monta kertaa, että mitään tapahtui ja lopulta hiillostuksen jälkeen myönsi, että oli tällaiseen "Leenaan" siellä häissä törmännyt. Ero siitä tuli noin kuukauden päästä.
Ällöttävää tuo viimeiseen asti valehtelu, kun jo pettäminen siinä alla. Vaimo sanoo naamatusten, että mä kuulin ihan selvästi mitä sanoitte, meinaatko että olen harhainen tai luulosairas, ja toinen vaan jatkaa paskan suoltamistaan. Täysi mätäpaise. Onneksi puhkesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa olisi voinut epäillä myös mahdollista masturbointia? Aika luonnollista nykyään puhua siitä kumppanille/puolisolle. Ihan hyvin olisi mies voinut keksiä, että piti purkaa paineita, nyt on kulta huono hetki, illalla vaikka sitten. Tai valehdella olevansa väsynyt ja väärässä mielentilassa? Ei kaikki miehet varmaankaan ole sekunnissa valmiina. Mutta, jokainen kai omansa tuntee, en väitä keksityksi jutuksi siis.
Tätä tarkoitinkin tuolla että minulle olisi mennyt läpi muukin selitys, mutta mies ei vissiin kerennyt ajatella niitä muita selityksiä... olisi voinut myös kieltäytyä seksistä kanssani jollain verukkeella muttei tehnyt sitäkään. Varmaan luuli voimansa tunnossa että voi paneskella vierasta ja omaa siinä vartin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tarkoitinkin tuolla että minulle olisi mennyt läpi muukin selitys, mutta mies ei vissiin kerennyt ajatella niitä muita selityksiä... olisi voinut myös kieltäytyä seksistä kanssani jollain verukkeella muttei tehnyt sitäkään. Varmaan luuli voimansa tunnossa että voi paneskella vierasta ja omaa siinä vartin sisään.
Niinpä. Tuo "voimiensa tunnossa" yleensä sumentaa ne viimeisetkin järjen rippeet, ja tulee sitten töpeksittyä ja kaikki paljastuu. Kerta kaikkiaan raivostuttavaa aliarviointia, kun pettäjät luulevat että nainen on jotenkin tyhmä, eikä osaa laskea yksinkertaistakaan "laskutoimitusta". Tietty hyväuskoisiakin on, mutta olettaisin, että haluavat vaan sulkea silmänsä totuudelta ja uskottelevat itselleen vain parasta.
Niipä, pettäjät on oma rotunsa. Sukupuolella ei väliä.