Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Salapuhelimena toimii kätevästi laatikon pohjalle jäänyt vanha muka rikkinäinen puhelin. Jos näyttö on vähän halki niin eihän se haittaa salaviestittelyä. Sitten vaan suojakoodit yms päälle ja puhelinta säilytetään aina virrattomana.
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit jää kiinni pettämisestä.
1. Käytä toista puhelinta, sellainen vanha näppisluuri, prepaid liittymä ja pidä se äänettömällä. Älä soita sillä, vaan tekstaa.
2. Tarkista se kerran illassa lukitussa vessassasi. Pyyhi viestit heti.
3. Käyttäydy kotonaasi normaalisti, seuraa rutiineja.
4. Älä tapaa toista esim baarissa tai kahvilassa missä sinut tunnetaan, eli menkää toiseen kaupunginosaan tai hotelliin.
5. Pidä oma älyluuri suljettuna tapaamisten aikana, kotona laitat sitten puhelimen heti lataukseen ja sanot että akku tyhjeni.
6. Vältä pettämästä sellaisen ihmisen kanssa jolla on yhteisiä tuttuja sinun ja/tai puolisosi kanssa, vältä myös pettämästä työkaverin kanssa (naiset juoruaa ennen pitkää)
7. Älä ryhdy pettäjänaisen somekaveriksi.
Näillä säännöillä olen menestyksekkäästi pyörittänyt kolmea naista 10 vuoden aikana. Toki auttaa se että olen menestyvä matkaava bisnesmies ja kaikki naiset eri kaupungeissa.
M41
Amatööri jäisi oitis kiinni, jos lukitsisi vessan oven tavoistaan poiketen. Samaa koskee myös _akun tyhjenemistä_
Tekstaili jatkuvasti sellaisen kanssa jonka numeron oli tallentanut puhelimeensa nimellä Tuntematon numero.
Puhelimessa: Mahdollinen häiriösoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Kuka ihmeessä haluaisi itselleen pettävän kumppanin?
Niin ollen, että joka toinen pettää jossain elämänsä suhteessa, otaksuisin, että noin joka toinen haluaa itselleen pettävän kumppanin.
Jos vilkaiset vaikka Tukinetin keskusteluja aiheesta niin siellä kirjoittavat petetyt vaimot, etteivät missään tapauksessa ainakaan anna miehen livistää toisen matkaan, vaan vaativat pariterapiaa, sivusuhteen päättämistä, muuttoa jne. Ihan suoraan moni kirjoittaa, ettei halua sen toisen voittavan, eikä halua sitä nöyryytystä, että on jätetty toisen vuoksi. Sitten he kirjoittavat vielä kymmenenkin vuotta myöhemmin, että suhde on huono, seksiä ei ole ja luottamus ei palaudu.
Samoin joka ikinen "toinen nainen" olisi halunnut miehen kanssa vakituisen parisuhteen.
Mies saa tuossa valinnan vapauden, usein näennäisen sellaisen tosin, kun ei itse halua päättää sitä kulissia kun talous kärsii, lapsiin tulee etäisyyttä ja mitä sukulaisetkin sanoo..
Miten ihmeessä se olisi voittaja joka saa pettävän miehen?
Vierailija kirjoitti:
1. Käytä toista puhelinta, sellainen vanha näppisluuri, prepaid liittymä ja pidä se äänettömällä. Älä soita sillä, vaan tekstaa.
4. Älä tapaa toista esim baarissa tai kahvilassa missä sinut tunnetaan, eli menkää toiseen kaupunginosaan tai hotelliin.
5. Pidä oma älyluuri suljettuna tapaamisten aikana, kotona laitat sitten puhelimen heti lataukseen ja sanot että akku tyhjeni.
6. Vältä pettämästä sellaisen ihmisen kanssa jolla on yhteisiä tuttuja sinun ja/tai puolisosi kanssa, vältä myös pettämästä työkaverin kanssa (naiset juoruaa ennen pitkää)
Näillä säännöillä olen menestyksekkäästi pyörittänyt kolmea naista 10 vuoden aikana. Toki auttaa se että olen menestyvä matkaava bisnesmies ja kaikki naiset eri kaupungeissa.
M41
Ja tällaiseen ammattilaiseen pätee yksityisetsivä. Eivät ole niin kalliita kuin luulis. Kokemusta on, ja pettäjä maksoi laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Amatööri jäisi oitis kiinni, jos lukitsisi vessan oven tavoistaan poiketen. Samaa koskee myös _akun tyhjenemistä_
Kyllä, ja kotona salakamerat! Kiinni jää, monestakin asiasta
No ei ole mikään pakko. Pettäjän naiset voivat olla sinkkuja (jotka eivät petä ketään) tai vähän ehtiväisempiä varattuja. Tossa aiemmin sanottiin että yksi seitsemästä naisesta (14 prosenttia) pettää. Kuulostaa aika realistiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tekstaili jatkuvasti sellaisen kanssa jonka numeron oli tallentanut puhelimeensa nimellä Tuntematon numero.
Eikait sitä kuulu kenellekään tietää kenelle toinen tekstailee, vai kirjoitteleeko täällä...
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään pakko. Pettäjän naiset voivat olla sinkkuja (jotka eivät petä ketään) tai vähän ehtiväisempiä varattuja. Tossa aiemmin sanottiin että yksi seitsemästä naisesta (14 prosenttia) pettää. Kuulostaa aika realistiselta.
Luulen että miehillä tuo prosentti on huomattavasti pienempi, todellisuudessa ehkä 5 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Muija luuli, että olin lähtenyt Pariisiin viikoksi. Mutta menikin kotiin, niin vastassa oli sellainen näky, että meidän parveke oli täynnä mustia miehiä, kun muijaa pumpattiin isolla porukalla. Jono ulottui makuuhuoneen ovelta pitkälle pihalle asti, ja kaikki mustia miehiä. Ikinä en ole nähnyt samana päivänä niin montaa mustaa miestä.
Kuivasivatko Timpat kalunsa olohuoneen verhoon?
Ei mitenkään. Olen pettänyt miestäni yhteensä noin 5 vuoden ajan. Pettävät naiset osaavat pitää suunsa kiinni ja olla sähläämättä.
Jäi kiinni kun toisen osapuolen puoliso tuli täysin murtuneena ovelleni itkemään ja avautumaan. Lapset olivat kotona. Toinen osapuoli ei ilmeisesti ollut saanut sitä mitä halusi (puolisoani), ja oli syyllisyydentunnossaan tunnustanut puolisolleen ja sepittänyt tarinaa, jossa hän oli viaton ja puolisoni paha ja petollinen viettelijä.
Te kaikki "ovelat" pettäjät muka täydellisine strategioinenne! Ottakaa huomioon että salasuhteissa on aina mukana toinen ihminen/ihmisiä, ja sen kautta inhimillinen tekijä. Mikä voi paljastua, usein paljastuu, etenkin tällainen kaikkia kiinnostava asia kuin pettäminen. Salaisuudet pysyvät salaisuuksina ainoastaan jos niitä ei koskaan jaa kenenkään kanssa, mutta yksin runkkailu ei olekaan mitään pettämistä. Jos ei halua jäädä kiinni niin ei kannata pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Kuka ihmeessä haluaisi itselleen pettävän kumppanin?
Niin ollen, että joka toinen pettää jossain elämänsä suhteessa, otaksuisin, että noin joka toinen haluaa itselleen pettävän kumppanin.
Jos vilkaiset vaikka Tukinetin keskusteluja aiheesta niin siellä kirjoittavat petetyt vaimot, etteivät missään tapauksessa ainakaan anna miehen livistää toisen matkaan, vaan vaativat pariterapiaa, sivusuhteen päättämistä, muuttoa jne. Ihan suoraan moni kirjoittaa, ettei halua sen toisen voittavan, eikä halua sitä nöyryytystä, että on jätetty toisen vuoksi. Sitten he kirjoittavat vielä kymmenenkin vuotta myöhemmin, että suhde on huono, seksiä ei ole ja luottamus ei palaudu.
Samoin joka ikinen "toinen nainen" olisi halunnut miehen kanssa vakituisen parisuhteen.
Mies saa tuossa valinnan vapauden, usein näennäisen sellaisen tosin, kun ei itse halua päättää sitä kulissia kun talous kärsii, lapsiin tulee etäisyyttä ja mitä sukulaisetkin sanoo..
Miten ihmeessä se olisi voittaja joka saa pettävän miehen?
Eivätkö nämä naiset näe itse syyllisyyttä toimintaansa? Ihmeellistä että on tullut petetyksi,eikä vielä siinäkään vaiheessa huomaa itsessään mitään mitä voisi tehdä toisin. Olen pettänyt,en ole jäänyt kiinni, mutta voin sanoa että aina on ollut syy minkä takia pettämään lähdetään ja kyllä vain siihen syyhyn on osallinen se kumppani.
Jäin kiinni miehelleni pettämisestä, kun hän palasi työmatkaltaan aiemmin kuin piti. Jäin kiinni ns. rysän päältä. Hän tarjosi minulle kaksi vaihtoehtoa; joko hän pakkaa kamansa ja lähtee ja ottaa avioeron tai sitten tilaamme netistä minulle mittojen mukaan tehdyn siveysvyön ja pidän sitä aina, kun hän ei ole kotona. Avaimet ovat luonnollisesti hänellä. Koska en halunnut menettää puolisoani ja huonontaa elintasoani, valitsin jälkimmäisen. Diili on pelannut jo yli 5 vuotta ja tälläkin hetkellä vyö on päälläni, koska mieheni on pääkaupunkiseudulla työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nämä naiset näe itse syyllisyyttä toimintaansa? Ihmeellistä että on tullut petetyksi,eikä vielä siinäkään vaiheessa huomaa itsessään mitään mitä voisi tehdä toisin. Olen pettänyt,en ole jäänyt kiinni, mutta voin sanoa että aina on ollut syy minkä takia pettämään lähdetään ja kyllä vain siihen syyhyn on osallinen se kumppani.
Ei. Kyllä jokainen pettäjä on ihan itse päättänyt pettää ja on vastuussa omista teoistaan.
Voi olla että alkuperäinen suhde ei ole hyvässä jamassa, ja siitä ovat vastuussa molemmat. Molemmat ovat tahoillaan vastuussa siitä, miten huonosti voivaa suhdetta lähdetään elvyttämään. Vauhdin hakeminen vieraista toisen selän takana on suhteen kannalta huono ja hajottava vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä jokainen pettäjä on ihan itse päättänyt pettää ja on vastuussa omista teoistaan.
Voi olla että alkuperäinen suhde ei ole hyvässä jamassa, ja siitä ovat vastuussa molemmat. Molemmat ovat tahoillaan vastuussa siitä, miten huonosti voivaa suhdetta lähdetään elvyttämään. Vauhdin hakeminen vieraista toisen selän takana on suhteen kannalta huono ja hajottava vaihtoehto.
Aika automaattisesti täällä palstalla pettäjälle annetaan suoraan kenkää. Pitkät suhteet ovat harvoin ihan yksinkertaisia. Ja joskus on myös lieventäviä asianhaaroja. Jos parisuhteen ainoa kiinnipitävä voima on seksi, ymmärrän hyvin että pettäjä saa kenkää. Pidän itse seksiä vain yhtenä suhteen osa-alueena. Toisen sukupuolielimiä ei voi omistaa. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ymmärtää tämän.
Huh...onneksi meidän ei tarvitse pettää. Olemme avoimessa suhteessa ja seksiä voi harrastaa myös muiden kanssa jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Huh...onneksi meidän ei tarvitse pettää. Olemme avoimessa suhteessa ja seksiä voi harrastaa myös muiden kanssa jos siltä tuntuu.
No tämähän se varsinainen illuusio on. Ei avoimessa suhteessa seksiä voi harrastaa muiden kanssa jos itsestä siltä tuntuu. Se onnistuu ainoastaan jos siitä kolmannesta pyörästä tuntuu myös siltä.
Tilanne on näennäisesti tasa-arvoinen, mutta käytännössä yleensä suhteen nainen saa seksiä "jos siltä tuntuu", ja mies saa vongata baareissa pallit sinisinä.
Vai miltä naiset kuulostaa iskurepliikki: "Olen avoimessa suhteessa mutta kiinnostaisiko ryhtyä kolmanneksi pyöräksi?" Veikkaan, että aika harva nainen tarttuu tarjoukseen. Tämähän suomeksi tarkoittaa, että "et ole ihmisenä läheskään yhtä kiinnostava kuin puolisoni, mutta voisin kyllä ohimennen panna sua".
Veikkaan, että miehelle tällainen ehdotus on suht ok ellei jopa houkutteleva.
Mutta illuusionsa kullakin.
Papan fantasia 🙄