Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Juuri niin. Minä sain koottua itseni pienistä palasista ja olen onnellinen. Mutta monesti olen miettinyt miten joku pystyy pettämään vuosia, tulla kotiin perheen luokse tietäen tekonsa ja esittää hyvää isää ja miestä.
Ja että heidän ns virhe on toiselle ihmiselle ikuinen trauma, joka vaatii käsittelyä koko loppu elämän ettei se vaikuta tuleviin suhteisiin tai asennoitumiseen miehiin.
Tässä tapauksessa pelkäsin eniten mitkä jäljet jätti lapsiin, sekä poikaan että tyttöön.
Levi näyttää olevan tunnettu pettämiskohde, vinkkinä teille tulevaisuuteen!
Vaimo petti 'vahingossa' tai tiedostaen, en osaa sanoa ja homma käsiteltiin siinä ja silloin loppuun saakka. Yhä jatketaan ja nyt jo naureskellaankin sille, ei ollut maailmanloppu vaikka silloin vielä nuoruuden innolla vähän sulakkeet menivätkin. Vaimo selitteli, ettei pilkkopimeässä edes ajatellut että siinä olisi lisäkseni ollut joku muu nukkumassa ja antoi tapahtua.
Oltiin yötä jossain huutintuutissa mökillä ja kunnon kännihuuruinen ilta. nukuttiin sitten samassa sängyssä "ystäväni" ja vaimon kanssa. Aamuyöllä hän pani rouvaani takaapäin lusikassa ja vaimon nautinnon voihkeisiin heräsinkin. Annoin rauhassa touhuta loppuun ja laittelin kunnon rähinän päälle sen jälkeen kunnolla. Kun oli kerran "vahingossa" naiskenneltu, niin vetelin "vahingossa" kaveria turpaan oikein kunnolla (!). Sen jälkeen panin kostovimmalla vaimoa melko raisusti ja tämä vakuutteli siinä rakastavansa vain minua :) :) :) Tästä aikaa kohta 30 v. Melkoista kohnaamista kyllä oli nuoruusvuosien sählingit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija luuli, että olin lähtenyt Pariisiin viikoksi. Mutta menikin kotiin, niin vastassa oli sellainen näky, että meidän parveke oli täynnä mustia miehiä, kun muijaa pumpattiin isolla porukalla. Jono ulottui makuuhuoneen ovelta pitkälle pihalle asti, ja kaikki mustia miehiä. Ikinä en ole nähnyt samana päivänä niin montaa mustaa miestä.
Mitä sä olit vetäny? Nappeja ja holia vai mitä?? Niin sekopäisiä kirjoitat.
Aina kun jotain vitsillä heittää, niin joku ottaa sen ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Juuri näin. Suoraa toiminta naiset! Saa pettöjät kiemurrella kunnolla, kun todisteet lävähtää appiukon ja anopin kahvipöytäkeskustelussa sopivasti esiin🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Minä sain koottua itseni pienistä palasista ja olen onnellinen. Mutta monesti olen miettinyt miten joku pystyy pettämään vuosia, tulla kotiin perheen luokse tietäen tekonsa ja esittää hyvää isää ja miestä.
Ja että heidän ns virhe on toiselle ihmiselle ikuinen trauma, joka vaatii käsittelyä koko loppu elämän ettei se vaikuta tuleviin suhteisiin tai asennoitumiseen miehiin.
Tässä tapauksessa pelkäsin eniten mitkä jäljet jätti lapsiin, sekä poikaan että tyttöön.
Tämän saman olisin voinut kirjoittaa! Käsittämätöntä on juuri se pokerinaama, jolla kiltti-isiä esitetään ja aviomiehen roolia vedetään. Jonkin tasoinen tunnevammaisuus ja narsistinen persoona kyseessä.
Vieläkin muistelen tuota vaimosi panoa. Oli se jännittävää, muistaakseni kakkoseen vielä painoin. Sitä en kyllä muista, että olisin turpaan saanut. Sinulla taisi kyllä siinä itku päästä.
Talon turvakameran tallenteet alkoi häipymään oudosti, johon mies selitteli jotain yhteysongelmia tms. mies, joka oli tarkka kaikesta, ei enää välittönyt turvakameran toimivuudesta, jota ihmettelin tuolloin. Annoin asian olla, kunnes kerran ajoin kotiin työreissulta tavallista aikasemmin illalla ja kävin hakemassa pizzaa yllötykseksi miehelle ja itselle. Ajoin pihaan, jossa oli joku outo auto autokatoksessa. Avasin ulko- oven ja huhuilin että kotona ollaan. Ei kuulunut vastausta. Kövelin asunnon ympäri ja silloin kuului saunasta puhetta. Menin saunan ovelle, avasin se ja mitä helvettiä näin! Siellä mies oli saunomassa jonkun muijan kanssa! Tempaisin löylykiulun ja heitin kaiken kerralla kiukaalle, saunokaa vaan rauhassa toivotin, ja häivyin koko talosta vanhempieni luokse. En tiedä söivötkö pizzankin kaiken lisäksi.
Erottiin siitä muutaman kuukauden päästä, aluksi omiin kämppiin ja varsinainen ero myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Melko tavallinen tarina itsellänikin. Miehellä oli yllättäen kova kiire koko ajan töissä ja muualla, jota ei oikein osannut selittää. Silti pystyi roikkumaan myöhäiseen yöhön facen messengerissä. Minä olin ihme vainohrahainen kyttääjä kun kysyin tästä, että miten hän siellä roikkuu koko ajan kun on niin kiire.
Tuo oli myös iso merkki, että alkoi yhtäkkiä sanomaan minua hulluksi, mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi, jos kysyin ylipäätään yhtään mitään hänen elämästään.
oltiin sovittu että nähdään illansuussa, mutta kuinnkas ollakaan, miehenllä venyy töissä ja sen jälkeen pitäisi vielä sitä ja tätä. Noh, kaverini kysyi sitten että lähdenkö hänen kanssaan käymään yksillä.
Lähdin, ja kun istuimme pöytään niin huomasin miehen toisessa pöydässä kahden naisen ja yhden miehen kanssa. Vaikka niin piti olla myöhälle töitä. Siinä hän kauluaili toista naista niin rakastuneen näköisenä, ja käsistä pidettiin kiinni. Laitoin huvikseni viestin sitten että mites töissä jaksaa näin pitkää päivää, katsoin kun mies otti puhelimen ja näpytti minulle että aika nihkeästi jaksaa töissä, kun pitää aina olla näin myöhään. Nousin pöydästä ja kävelin miehen pöydän ohi niin kuin en olisi huomannutkaan heitä, ja jäin katsomaan kauempaa miten hän alkoi hätäilemään lähtöään.
Vartin päästä tuli viesti että jos hän tulisi käymään vielä tälle illalle, kun sai jo työt valmiiksi eikä ole mitään muuta tekemistä, ja ikäväkin on kova.
En vastannut hänelle enää ikinä mitään.
🎵 Did I ever tell you you're my heerooooo 🎵..?
Sä olet mun sankaritar. Todella tyylikkäästi hoidettu tilanne!
Ottakaa tästä oppia, siskot, sillä on aivan turhaa kuunnella petturin kaasuvalotusyrityksia tai muita höpöhöpösepitelmiä enää sen jälkeen kun petturin touhut on tullut ilmi. Kävelkää vain tyylikkäästi pois kohti uutta, parempaa elämää.
Valitettavasti mies ei edes biologisesti ole yhden naisen mies.
Joku joka osaa, välitä pannakaan on sitten erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tavallinen tarina itsellänikin. Miehellä oli yllättäen kova kiire koko ajan töissä ja muualla, jota ei oikein osannut selittää. Silti pystyi roikkumaan myöhäiseen yöhön facen messengerissä. Minä olin ihme vainohrahainen kyttääjä kun kysyin tästä, että miten hän siellä roikkuu koko ajan kun on niin kiire.
Tuo oli myös iso merkki, että alkoi yhtäkkiä sanomaan minua hulluksi, mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi, jos kysyin ylipäätään yhtään mitään hänen elämästään.
oltiin sovittu että nähdään illansuussa, mutta kuinnkas ollakaan, miehenllä venyy töissä ja sen jälkeen pitäisi vielä sitä ja tätä. Noh, kaverini kysyi sitten että lähdenkö hänen kanssaan käymään yksillä.
Lähdin, ja kun istuimme pöytään niin huomasin miehen toisessa pöydässä kahden naisen ja yhden miehen kanssa. Vaikka niin piti olla myöhälle töitä. Siinä hän kauluaili toista naista niin rakastuneen näköisenä, ja käsistä pidettiin kiinni. Laitoin huvikseni viestin sitten että mites töissä jaksaa näin pitkää päivää, katsoin kun mies otti puhelimen ja näpytti minulle että aika nihkeästi jaksaa töissä, kun pitää aina olla näin myöhään. Nousin pöydästä ja kävelin miehen pöydän ohi niin kuin en olisi huomannutkaan heitä, ja jäin katsomaan kauempaa miten hän alkoi hätäilemään lähtöään.
Vartin päästä tuli viesti että jos hän tulisi käymään vielä tälle illalle, kun sai jo työt valmiiksi eikä ole mitään muuta tekemistä, ja ikäväkin on kova.
En vastannut hänelle enää ikinä mitään.
🎵 Did I ever tell you you're my heerooooo 🎵..?
Sä olet mun sankaritar. Todella tyylikkäästi hoidettu tilanne!
Ottakaa tästä oppia, siskot, sillä on aivan turhaa kuunnella petturin kaasuvalotusyrityksia tai muita höpöhöpösepitelmiä enää sen jälkeen kun petturin touhut on tullut ilmi. Kävelkää vain tyylikkäästi pois kohti uutta, parempaa elämää.
No joo, tuohan on ihanne, mutta jos sattuu olemaan tällainen ns. latinonaisen temperamentti, niin ensin "potkaistaan kunnolla kulkusille, sitten kaivetaan silmät päästä ja lopuksi skalpeerataan päänahka".
Ei ole äo:sta kiinni, kun kilahtaa. Olen toki opetellut ja vanheneminen on tässäkin rikkaus. Ikä ja aika tekevät tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Muija luuli, että olin lähtenyt Pariisiin viikoksi. Mutta menikin kotiin, niin vastassa oli sellainen näky, että meidän parveke oli täynnä mustia miehiä, kun muijaa pumpattiin isolla porukalla. Jono ulottui makuuhuoneen ovelta pitkälle pihalle asti, ja kaikki mustia miehiä. Ikinä en ole nähnyt samana päivänä niin montaa mustaa miestä.
Noi mustat miehet on sun fantasia. Poikarakkautta toki,toivot että sinua panisi nuo ukot. Mikset toteuta unelmaasi, kyllä se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin muistelen tuota vaimosi panoa. Oli se jännittävää, muistaakseni kakkoseen vielä painoin. Sitä en kyllä muista, että olisin turpaan saanut. Sinulla taisi kyllä siinä itku päästä.
RRR
Vierailija kirjoitti:
panohullu paikalla
Joo, aina samat jutut joillain. Alapään asiaa, puheenaiheesta riippumatta. Ja toinen on nimittely ja "laihduta", jos vaikka kertoo, että mies petti ja jätti. Oisko syrjäytyneiden peräkammarinpoikien esiintuloja nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.
Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...
Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.
Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.
Olen eri, mutta ei minusta pettämisen jälkeen suhteessa ole enää samanlaista uskollisuusoletusta kuin aiemmin. Jos on mennyt pettämään, niin täytyy hyväksyä että toinen saattaa tehdä samoin, ja myös se että toisen tapa pettää saattaa olla erilainen kuin se oma tapa.
Valehtelemista en sen sijaan ymmärrä. Siinä mielessä tuo ei minusta ole reilu diili, että vain toinen tietää toisen uskottomuudesta. Luultavasti vaimon syyllisyydentuntokin helpottuisi jos tajuaisi että molemmat on käyneet vieraissa ja ollaan ikäänkuin "tasoissa". Se on minusta kohtuutonta, että mies pettää vuoden ajan päästäkseen tasoihin, mutta jättää silti toisen yksin elämään syyllisyyden kanssa. Jos haluaa leikkiä uhria ja marttyyria niin sitten ei tarvitse juosta vieraissakaan.
Omat pettämiset on mennyt aina tuolla kaavalla että toinen on pettänyt ensin, jonka jälkeen olen itse tehnyt omat ratkaisuni ja pettänyt itse, ja sitten vasta eronnut. Kyllä, minusta on tuntunut paremmalta niin että toinen on saanut samalla mitalla takaisin kuin itse on ensin antanut. Ja olen joka kerta lähtenyt suhteesta, en ole kenenkään kanssa jäänyt enää katselemaan sen jälkeen.
En ole myöskään keskustellut enkä selvitellyt mitään enää sen jälkeen, en vaikka toinen olisi halunnut. Minun kirjoissani parisuhde päättyy valheteluun ja petturuuteen, enkä ole sen jälkeen mitään velkaa enää toiselle, enkä ainakaan mitään uskollisuutta.
Miksi alentua pettäjän tasolle??? Eikö ole parempi säilyttää oma itsekunnioitus ja arvokkuus, omat arvot ym? Siinähän lilluu tunnevammainen pettäjä omissa liemissään, kun sinä suoraselkäisenä tyynen rauhallisesti kävelet ulos uuteen elämääsi!
Nuo ovat sinun käsityksiäsi itsekunnioituksesta, arvoista sun muista. Minun käsitykseni on se ettei minun tarvitse piitata enää pätkääkään minua kaltoinkohdelleesta, eikä myöskään ajatella miltä HÄNESTÄ mahtaa tuntua. En kaipaa mitään tunnetta siitä että olen jotenkin suoraselkäinen petturin edessä. En myöskään alennu kenenkään tasolle, vaan parisuhde on irtisanottu sillä sekunnilla kun toinen on minulle valehdellut ja luottamukseni pettänyt.
Hyvin sanottu ja vastaa minunkin ajatuksiani aika pitkälti (olen tuo, joka sanoi ymmärtävänsä kostopettämisen muttei valehtelua). Minun arvoihini kuuluu molemminpuolisen uskollisuuden tavoittelu, ei minulla ole sellaisia arvoja jotka kieltäisivät pettäjän pettämisen. Enkä näe tätä mitenkään itsekunnioituskysymyksenä.
Niin että silmä silmästä ja hammas hampaasta?
Kyllähän tämä on itsekunnioituskysymys.
Pettäjä olet sitten itsekin , vaikka toinen olisi tehnyt sen ensin.
Ei oikein ole kanttia pettänyttä syytellä tai halveksia , jos itse heti tekee samaa.
Toki , jos teet pettämisen jälkeen toiselle selväksi että tämä oli tässä, niin eihän se enää pettämistä olekaan vaikka virallisesti ei oltais vielä erottu.Eli sinusta itsekunnioitus on sitä, että ihminen noudattaa juuri sinun arvojasi ja periaatteitasi (sen sijaan että noudattaisi omiaan)? Jaa, no siinä tapauksessa meillä on aika erilainen näkemys itsekunnioituksesta. Minusta se on sitä, että ihminen pysyy omille arvoilleen ja periaatteilleen uskollisena, eli pystyy edelleen kunnioittamaan itseään. Minä en näe em käytöksessä mitään ristiriitaa omien arvojeni ja ajatusteni kanssa, joten en minä menetä myöskään kunnioitusta itseeni jos toimisin noin. Jonkun muun kunnioituksen voin toki menettää, mutta sillä taas on vain rajallisesti tekemistä itsekunnioituksen kanssa.
Tällä ajatusmallilla kuka tahansa ja ihan sama minkälaisten tekojen jälkeen voi itseään kunnioittaa.
Kuulostaa lähinnä psykopaatilta.
Amatöörit jää kiinni pettämisestä.
1. Käytä toista puhelinta, sellainen vanha näppisluuri, prepaid liittymä ja pidä se äänettömällä. Älä soita sillä, vaan tekstaa.
2. Tarkista se kerran illassa lukitussa vessassasi. Pyyhi viestit heti.
3. Käyttäydy kotonaasi normaalisti, seuraa rutiineja.
4. Älä tapaa toista esim baarissa tai kahvilassa missä sinut tunnetaan, eli menkää toiseen kaupunginosaan tai hotelliin.
5. Pidä oma älyluuri suljettuna tapaamisten aikana, kotona laitat sitten puhelimen heti lataukseen ja sanot että akku tyhjeni.
6. Vältä pettämästä sellaisen ihmisen kanssa jolla on yhteisiä tuttuja sinun ja/tai puolisosi kanssa, vältä myös pettämästä työkaverin kanssa (naiset juoruaa ennen pitkää)
7. Älä ryhdy pettäjänaisen somekaveriksi.
Näillä säännöillä olen menestyksekkäästi pyörittänyt kolmea naista 10 vuoden aikana. Toki auttaa se että olen menestyvä matkaava bisnesmies ja kaikki naiset eri kaupungeissa.
M41
Vierailija kirjoitti:
1. Käytä toista puhelinta, sellainen vanha näppisluuri, prepaid liittymä ja pidä se äänettömällä. Älä soita sillä, vaan tekstaa.
4. Älä tapaa toista esim baarissa tai kahvilassa missä sinut tunnetaan, eli menkää toiseen kaupunginosaan tai hotelliin.
5. Pidä oma älyluuri suljettuna tapaamisten aikana, kotona laitat sitten puhelimen heti lataukseen ja sanot että akku tyhjeni.
6. Vältä pettämästä sellaisen ihmisen kanssa jolla on yhteisiä tuttuja sinun ja/tai puolisosi kanssa, vältä myös pettämästä työkaverin kanssa (naiset juoruaa ennen pitkää)
Näillä säännöillä olen menestyksekkäästi pyörittänyt kolmea naista 10 vuoden aikana. Toki auttaa se että olen menestyvä matkaava bisnesmies ja kaikki naiset eri kaupungeissa.
M41
Mistä päin sun naiset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Mistä päin sun naiset on?
Miksi sellaista utelet?
Pettäjät on henkisesti sairaita, usrin narsismiin taipuvaisia, jotka eivät tunnetasolla tunne toisen tuskaa. Näille pitäisi olla pakkohoito ja rikostuomio. Niin paljon aiheuttavat ympärillä oleville tuskaa, tuhoa, repivöt hajalleen lasten, sukunsa, työpaikkansa ym. ihmisten elämön.
Mutta kuten sanottu, sairas pettäjä ei tästä hätkähdä, korkeintaan nauraa paskaisesti!