Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras yöpuku pyykkikorissa. Olen vain sivuttanut tuon mustan pitsiunelman, mutta olen rikki.
Pitsiunelma. Tiedän tapauksen jossa vaimo löysi miehen taskusta pyykätessään 200 kuitin, juurikin pitsiunelma ostos. Kuitti oli noin pari viikkoa vanha. Tässä kohtaa vaimo oli onnellinen. Josko nyt saisi kivan lahjan, yhdessä oltu 17v ja lahjat olleet surkeita ja arkisia, jos edes muistettu merkkipäivää.
Kului vuosi eikä vaimo saanut ikinä tätä. Synttärit, joulut ja äitienpäivät meni, tuli tyyliin tuikkukuppoa. Joku muu sai pitsiunelman.Hankala tilanne. Käytännössä kärähti mutta ei kuitenkaan. Olisi pitänyt heti ottaa puheeksi mutta vaimo ei ottanut koska oli varma että hänen lahjasta kyse. Vuoden päästä ei enää voinut ottaa puheeksi tai olisi kuulostanut hullulta.
Miten niin ei voi ottaa puheeksi? Heti pitää ottaa puheeksi ja mulkero pihteihin. Naiset älkää olko nynnyjä, suoraan hyökkäykseen vaan, koska kyllä sen huomaa käytöksestä mistä kysymys. Ei tarvi oikeussaliin lähteä.
Mitä se hyödyttää jos ei kerran hyvää saa kotona niin kai se on hyvä että saa jostain. Jotenkin olen sellainen että minuun harvemmin kukaan tekee vaikutuksen, joten voin hyvin olla tässäkin ainakin joku haluaa. Toki 22-vuotta voi viedä suhteessa sivuraiteille. Luotto minulla on mennyt miehiin muutenkin täysin.
Olin menossa vaimon kanssa sänkyyn ja huomasin, että sisällä oli valmiina jo jonkun spermat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Sanoinko et haluan sen miehen itselleni? 😁 Tiedän et jos laitan viesteistä kuvankaappaukset todisteet on niin vedenpitävät kolmen vuoden ajalta, ettei miehellä jää mitään saumaa selitellä yhtään mitään, sen verta paksua tekstiä ja lupauksia on tullut luriteltua. Ja tajuan et mies suuttuu mulle myös silloin niin et ei mitään saumaa jatkoon mut se ei ole mun tarkoituskaan. Haluan vaan että mies ei pääse livistämään kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toinen nainen, joka ajatteli laitella tässä lähiaikoina miehen vaimolle kasan kuvankaappauksia somen tai kirjepostin kautta miehen lirkutteiluista ja kaikesta. Ja niitähän riittää. Eikä pelasta mikään tältä kohtalolta. Mulla ei ole mitään menetettävää tässä. :)
Muuten ihan hyvä, mutta niin monta kertaa nähty, ettei se vaimo sen jälkeen miestään sulle vapauta. Jäävät entistä suuremmalla todennäköisyydellä yhteen. Mies osaa tuossa tilanteessa selitellä kaiken parhain päin kun yrittää säilyttää omat kasvonsa ja livistää vastuusta itse tekemistään valinnoista. Mies ei halua olla se tarinan roisto, siksi se siinä liitossa vielä roikkuu. Vaimo taas ei missään tapauksessa halua, että toinen nainen "voittaa". Usko pois, tekevät sinusta yhteisen vihollisensa ja se auttaa heitä jaksamaan sietää toisiaan.
Jos haluat sen ukon itsellesi, niin eipä siinä taida muu auttaa kun sanoa sille, että homma on seis siihen saakka kunnes saa päätöksiä tehtyä. Äläkä jää odottelemaan penkkisi reunalle vaan ala elää elämää kuin et tuota olisi koskaan tavannutkaan.
Kuka ihmeessä haluaisi itselleen pettävän kumppanin?
Niin ollen, että joka toinen pettää jossain elämänsä suhteessa, otaksuisin, että noin joka toinen haluaa itselleen pettävän kumppanin.
Jos vilkaiset vaikka Tukinetin keskusteluja aiheesta niin siellä kirjoittavat petetyt vaimot, etteivät missään tapauksessa ainakaan anna miehen livistää toisen matkaan, vaan vaativat pariterapiaa, sivusuhteen päättämistä, muuttoa jne. Ihan suoraan moni kirjoittaa, ettei halua sen toisen voittavan, eikä halua sitä nöyryytystä, että on jätetty toisen vuoksi. Sitten he kirjoittavat vielä kymmenenkin vuotta myöhemmin, että suhde on huono, seksiä ei ole ja luottamus ei palaudu.
Samoin joka ikinen "toinen nainen" olisi halunnut miehen kanssa vakituisen parisuhteen.
Mies saa tuossa valinnan vapauden, usein näennäisen sellaisen tosin, kun ei itse halua päättää sitä kulissia kun talous kärsii, lapsiin tulee etäisyyttä ja mitä sukulaisetkin sanoo..
Käsittämätöntä, jos noin todella on.
En kyllä ihan usko tuohon.
Naiset hakevat avioeroa enemmän kuin miehet.
Ja varmasti monissa tapauksissa syynä on se, että mies pettää, mutta ei kuitenkaan halua ( tai saa aikaiseksi) eroa. On toki muitakin syitä, miksi naiset eroa hakevat, mutta ei se kyllä anna sitä kuvaa , että naisille olisi tärkeintä , ettei kukaan toinen nainen saa tätä sankaria.
Annika Saarikko Ja Nälkämaan laulu
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/315831ad-693c-4de4-9520-9fb5b1a38…
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskusta-valtasi-lappeenrannan-keskusta...
Katso Annikan kansallispuvun liivin RAKO!
Tässä teille pettämistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ollen, että joka toinen pettää jossain elämänsä suhteessa, otaksuisin, että noin joka toinen haluaa itselleen pettävän kumppanin.
Jos vilkaiset vaikka Tukinetin keskusteluja aiheesta niin siellä kirjoittavat petetyt vaimot, etteivät missään tapauksessa ainakaan anna miehen livistää toisen matkaan, vaan vaativat pariterapiaa, sivusuhteen päättämistä, muuttoa jne. Ihan suoraan moni kirjoittaa, ettei halua sen toisen voittavan, eikä halua sitä nöyryytystä, että on jätetty toisen vuoksi. Sitten he kirjoittavat vielä kymmenenkin vuotta myöhemmin, että suhde on huono, seksiä ei ole ja luottamus ei palaudu.
Samoin joka ikinen "toinen nainen" olisi halunnut miehen kanssa vakituisen parisuhteen.
Mies saa tuossa valinnan vapauden, usein näennäisen sellaisen tosin, kun ei itse halua päättää sitä kulissia kun talous kärsii, lapsiin tulee etäisyyttä ja mitä sukulaisetkin sanoo..
Ja varmasti monissa tapauksissa syynä on se, että mies pettää, mutta ei kuitenkaan halua ( tai saa aikaiseksi) eroa. On toki muitakin syitä, miksi naiset eroa hakevat, mutta ei se kyllä anna sitä kuvaa , että naisille olisi tärkeintä , ettei kukaan toinen nainen saa tätä sankaria.
Vain 10% naisista on halunnut erota kun pettäminen on tullut ilmi:
https://www.terve.fi/artikkelit/voiko-suhteesta-tulla-onnellinen-pettam…
Ihan itse olen omin silmin nähnyt sen, että naisystävä on saanut kuvakaappauksia miehensä seksiviesteistä toiselle naiselle ja sen jälkeen vaatinut miestä katkaisemaan välit ja estämään tämän naisen joka paikassa. Suhde on yhä voimissaan.
Olen myös ollut osallisena tilanteessa, jossa nainen sai tietää miesystävänsä pitkään kestäneestä sivusuhteesta ja vaati sen katkaisemista, pariterapiaa ja suhteensa jatkumista. Mies halusi erota tässä tapauksessa.
Nämä vain pari viimeisintä, tiedän muitakin vastaavia. Mm äitini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko et haluan sen miehen itselleni? 😁 Tiedän et jos laitan viesteistä kuvankaappaukset todisteet on niin vedenpitävät kolmen vuoden ajalta, ettei miehellä jää mitään saumaa selitellä yhtään mitään, sen verta paksua tekstiä ja lupauksia on tullut luriteltua. Ja tajuan et mies suuttuu mulle myös silloin niin et ei mitään saumaa jatkoon mut se ei ole mun tarkoituskaan. Haluan vaan että mies ei pääse livistämään kuin koira veräjästä.
tilanteita toki monenlaisia, mutta kyllä se taistelutahto vanhan suhteen eteen herää aika monella heti kun kuvoihin tulee ulkoinen uhka. Varaudu siihen, että sinä yksin saat kuraa niskaasi, muttet suinkaan haluamaasi paybackia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi avoimen suhteen. En olisi itse sitä halunnut, mutta suostuin kokeilemaan pitkän vonkumisen jälkeen. Pian paljastui, että miehellä oli ollut jo kuukausia suhde toiseen naiseen. En olisi saanut suuttua asiasta, koska suhteemme oli nyt avoin. Miehen logiikka, lol.
No, avoimen suhteen hengessä aloin tapailla itse muita miehiä, mutta en kertonut aviomiehelle ketä ja missä. Iltamenoja on minulla ollut ja jokunen yö poissa kotoa. Tämä alkoi risoa miestä tosi paljon ja ilmeisesti suhde toiseen naiseen on nyt päättynyt. En ole kysynyt.
Yhtäkkiä mies haluaisi vielä yrittää vauvaa, vaikka oli vuosi sitten sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä. Lapset kun kasvaa, erotaan varmaankin. Nyt voin sillä aikaa sekä syödä että säästää kakun.Kova mimmi olet ;D Mä olisin pettynyt ja jollain tasolla masentunutkin tuollaisesta ehdotuksesta. Se kertoo minulle vain sen, etten riitä, enkä kenties enää kiinnostakaan. Kauhea tunne kun mies haluaa muita niin paljon, että vaatii päästä toisia naisia panemaan. Menis kyllä luotto saman tein.
Mutta hienosti klaarasit ja mies sai nenilleen. Kurjaa vaan elää onnettomassa suhteessa, ja odotella lasten aikuistumista. Toivottavasti jaksat loppuun asti. Kakkukaan kun ei aina auta.
Ei ole mitään sankarillista kummaltakaan osapuolelta jäädä paskaan liittoon ja antaa lasten kärsiä koko ikänsä .
En mä sitä tarkoittanutkaan, vaan yleensäkin luonteen lujuutta. Ja ei ole minun asiani tuomita tai ratkaista muiden päätöksiä. Kukaan meistä ei tiedä miten oikeasti arki heillä kuitenkin sujuu ja miten täysillä panostavat lapsiinsa. Ihmisissä kun on aina kaksi puolta ja useampiakin.
Veetutus antaa joillekin elinvoimaa jatkaa, ja kysytään sietokykyä ja sitkeyttä, että tuollaiseen voi jäädä. Yksi tekijä voi olla mittava yhteinen omaisuuskin, mitä ei haluta jakaa ja lapsilta turvallista elinympäristöä viedä ja kotia rikkoa, kavereista kauas pois jne. Sekin masentaa ja lapset kärsivät myös noista seikoista.
Jos ei ole haluja eikä tarkoitusta lähteä uutta kumppania etsimään, ja kaikki muut puitteet on mieleiset, on ihan sama jäädä entiseen, jos ei siis ole muita ongelmia kuin tuo, kuten nyt väkivaltaa ja alkoholismia. riippuvuuksia jne. Monet jää jopa tällaisiin suhteisiin.
Luonteenlujuutta myös se, ettei hajonnut pettämiseen, vaan pää pystyssä eteenpäin vaan. Jotkut kun paukauttaa oven kiinni, ottaa lapset ja kaiken mitä irti saa, , ei anna miehen tavata heitä enää ja käydään raastavaa oikeustaistelua katkerina hamaan loppuun saakka.
Ei kannata takertua yksittäisiin sanoihin, vaan ajatella laajemmin.
Lapset aistivat perheen dynamiikasta todella paljon. Pienen pienet tunnelmanmuutoksetkin aistivat. Nimimerkillä isä petti ja äiti antoi aina anteeksi, meidän lasten vuoksi jäi yhteen. Tappeluita oli, muka meiltä salassa. Niitä peloissamme kuunneltiin yöt tai kun käytiin muka ajeluilla perheen kesken, uusia asuntoja etsimässä, ei sanottu suoraa ääneen mitään, mutta kyllä sen tiesi ja pelkäsi vaan mihin joutuu. Lapset kuulee ja näkee ja ymmärtää paljon enemmän kuin te kulissit kuntoon ihmiset kuvittelette.
Olen terapiassa näitä asioita aukonut, parikymppisestä vielä nelikymppiseen, enkä tiedä millainen on normaali parisuhde. Aina ensimmäisenä aistin huonot tunnelmat, ja lapsuuden traumojen vuoksi etsin ensimmäisenä syytä itsestäni, ja käytän vaistomaisesti paljon energiaa ollakseni se diplomaatti esim työpaikalla, jotta ei vain olisi mitään draamaa.
Että siitä vaan kestäkää ja melkoisen perinnön jätätte lasten harteille selvitettäväksi. Kyllä ne lapset sen tajuaa mitä hommaatte, sori vain.
Meillä on yksi elämä, sadan vuoden päästä ollaan kaikki matojen ruokaa tai tuhkaa, mitä varten sitä mittavaa omaisuuttanne säästätte ja elätte tyytymättöminä koko perhettä kiusaten, kysynpä vain.
Kyseisen kirjoittajan mielestä heillä on kaikki kuitenkin ihan ok, vaikka ei suhde olekaan enää rakkaussuhde, vaan kämppiksinä ja vanhempina elävät. Pitkässä liitossa tuollainen on hyvin mahdollista, jos ei mitään draamaa ole ja tunnelma on rauhallinen. Tähän kyllä pystyy ja tuo kirjoittaja tuntui ihan tervejärkiseltä, enkä epäile etteikö olisi puhunut totta.
Jos jatkuvasti riidellään ja tunnelma on käsinkosketeltavan ahdistava, on tilanne tyystin toinen. Ihmiset on niin erilaisia kaikessa, tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko Ja Nälkämaan laulu
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/315831ad-693c-4de4-9520-9fb5b1a38…
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskusta-valtasi-lappeenrannan-keskusta...
Katso Annikan kansallispuvun liivin RAKO!Tässä teille pettämistä!
Tässä ei ollut mitään muuta kuin sun älykkyysosamäärän paljastuminen alhaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmasti monissa tapauksissa syynä on se, että mies pettää, mutta ei kuitenkaan halua ( tai saa aikaiseksi) eroa. On toki muitakin syitä, miksi naiset eroa hakevat, mutta ei se kyllä anna sitä kuvaa , että naisille olisi tärkeintä , ettei kukaan toinen nainen saa tätä sankaria.Vain 10% naisista on halunnut erota kun pettäminen on tullut ilmi:
https://www.terve.fi/artikkelit/voiko-suhteesta-tulla-onnellinen-pettam…
Ihan itse olen omin silmin nähnyt sen, että naisystävä on saanut kuvakaappauksia miehensä seksiviesteistä toiselle naiselle ja sen jälkeen vaatinut miestä katkaisemaan välit ja estämään tämän naisen joka paikassa. Suhde on yhä voimissaan.
Olen myös ollut osallisena tilanteessa, jossa nainen sai tietää miesystävänsä pitkään kestäneestä sivusuhteesta ja vaati sen katkaisemista, pariterapiaa ja suhteensa jatkumista. Mies halusi erota tässä tapauksessa.
Nämä vain pari viimeisintä, tiedän muitakin vastaavia. Mm äitini.
Onneksi kuulun tuohon 10 % joukkoon.
Muija luuli, että olin lähtenyt Pariisiin viikoksi. Mutta menikin kotiin, niin vastassa oli sellainen näky, että meidän parveke oli täynnä mustia miehiä, kun muijaa pumpattiin isolla porukalla. Jono ulottui makuuhuoneen ovelta pitkälle pihalle asti, ja kaikki mustia miehiä. Ikinä en ole nähnyt samana päivänä niin montaa mustaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.
Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...
Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.
Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.
Olen eri, mutta ei minusta pettämisen jälkeen suhteessa ole enää samanlaista uskollisuusoletusta kuin aiemmin. Jos on mennyt pettämään, niin täytyy hyväksyä että toinen saattaa tehdä samoin, ja myös se että toisen tapa pettää saattaa olla erilainen kuin se oma tapa.
Valehtelemista en sen sijaan ymmärrä. Siinä mielessä tuo ei minusta ole reilu diili, että vain toinen tietää toisen uskottomuudesta. Luultavasti vaimon syyllisyydentuntokin helpottuisi jos tajuaisi että molemmat on käyneet vieraissa ja ollaan ikäänkuin "tasoissa". Se on minusta kohtuutonta, että mies pettää vuoden ajan päästäkseen tasoihin, mutta jättää silti toisen yksin elämään syyllisyyden kanssa. Jos haluaa leikkiä uhria ja marttyyria niin sitten ei tarvitse juosta vieraissakaan.
Omat pettämiset on mennyt aina tuolla kaavalla että toinen on pettänyt ensin, jonka jälkeen olen itse tehnyt omat ratkaisuni ja pettänyt itse, ja sitten vasta eronnut. Kyllä, minusta on tuntunut paremmalta niin että toinen on saanut samalla mitalla takaisin kuin itse on ensin antanut. Ja olen joka kerta lähtenyt suhteesta, en ole kenenkään kanssa jäänyt enää katselemaan sen jälkeen.
En ole myöskään keskustellut enkä selvitellyt mitään enää sen jälkeen, en vaikka toinen olisi halunnut. Minun kirjoissani parisuhde päättyy valheteluun ja petturuuteen, enkä ole sen jälkeen mitään velkaa enää toiselle, enkä ainakaan mitään uskollisuutta.
Miksi alentua pettäjän tasolle??? Eikö ole parempi säilyttää oma itsekunnioitus ja arvokkuus, omat arvot ym? Siinähän lilluu tunnevammainen pettäjä omissa liemissään, kun sinä suoraselkäisenä tyynen rauhallisesti kävelet ulos uuteen elämääsi!
Nuo ovat sinun käsityksiäsi itsekunnioituksesta, arvoista sun muista. Minun käsitykseni on se ettei minun tarvitse piitata enää pätkääkään minua kaltoinkohdelleesta, eikä myöskään ajatella miltä HÄNESTÄ mahtaa tuntua. En kaipaa mitään tunnetta siitä että olen jotenkin suoraselkäinen petturin edessä. En myöskään alennu kenenkään tasolle, vaan parisuhde on irtisanottu sillä sekunnilla kun toinen on minulle valehdellut ja luottamukseni pettänyt.
Hyvin sanottu ja vastaa minunkin ajatuksiani aika pitkälti (olen tuo, joka sanoi ymmärtävänsä kostopettämisen muttei valehtelua). Minun arvoihini kuuluu molemminpuolisen uskollisuuden tavoittelu, ei minulla ole sellaisia arvoja jotka kieltäisivät pettäjän pettämisen. Enkä näe tätä mitenkään itsekunnioituskysymyksenä.
Niin että silmä silmästä ja hammas hampaasta?
Kyllähän tämä on itsekunnioituskysymys.
Pettäjä olet sitten itsekin , vaikka toinen olisi tehnyt sen ensin.
Ei oikein ole kanttia pettänyttä syytellä tai halveksia , jos itse heti tekee samaa.
Toki , jos teet pettämisen jälkeen toiselle selväksi että tämä oli tässä, niin eihän se enää pettämistä olekaan vaikka virallisesti ei oltais vielä erottu.
Eli sinusta itsekunnioitus on sitä, että ihminen noudattaa juuri sinun arvojasi ja periaatteitasi (sen sijaan että noudattaisi omiaan)? Jaa, no siinä tapauksessa meillä on aika erilainen näkemys itsekunnioituksesta. Minusta se on sitä, että ihminen pysyy omille arvoilleen ja periaatteilleen uskollisena, eli pystyy edelleen kunnioittamaan itseään. Minä en näe em käytöksessä mitään ristiriitaa omien arvojeni ja ajatusteni kanssa, joten en minä menetä myöskään kunnioitusta itseeni jos toimisin noin. Jonkun muun kunnioituksen voin toki menettää, mutta sillä taas on vain rajallisesti tekemistä itsekunnioituksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tilanteita toki monenlaisia, mutta kyllä se taistelutahto vanhan suhteen eteen herää aika monella heti kun kuvoihin tulee ulkoinen uhka. Varaudu siihen, että sinä yksin saat kuraa niskaasi, muttet suinkaan haluamaasi paybackia.
Joo ei sekään haittaa. Eikä tässä suhteessa ole kyse vain seksistä. Niin monta rakastan enemmän kuin mitään viestiä et ei pari tuhatta riitä. Eli aikas usein. En pelkää kuraa, rapatessa roiskuu. Haluan vain et mies saa selitellä ja kiemurrella. 😀😀😀 kyl tiedän et mies jää lasten ja rahan vuoksi. Ja tiedän ettei vaimo välttis päästä irti koska haluaa voittaa. Mulle ei oo kyse voitosta vaan irtipääsemisestä. Tappakoot vaikka toisensa. Mulla ei luottoa mieheen enää ole näiden vuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Muija luuli, että olin lähtenyt Pariisiin viikoksi. Mutta menikin kotiin, niin vastassa oli sellainen näky, että meidän parveke oli täynnä mustia miehiä, kun muijaa pumpattiin isolla porukalla. Jono ulottui makuuhuoneen ovelta pitkälle pihalle asti, ja kaikki mustia miehiä. Ikinä en ole nähnyt samana päivänä niin montaa mustaa miestä.
Mitä sä olit vetäny? Nappeja ja holia vai mitä?? Niin sekopäisiä kirjoitat.
Tämä kun miehet kehuskelee, mitä Levillä tapahtuu, jää Leville. No ei jäänyt.
Miehen työkaveri paljasti miehen monen reissun sekoilut milloin missäkin. Oli saanut tarpeeksi kaikesta paskasta, jota noilla Levin ym. reissuilla oli tapana viinan kanssa tolskata. Tää työkaveri Vaihtoi työpaikkaa ja tunnontuskissaan sitten kaiken sonnan paljasti.
Kyllä lähti kertaheitolla luotto mieheen ja kaikkeen siihen paskaan jota oli mulle selitelly vuosien aikana.
Miehellä oli kaksi puhelinta ja salainen liittymä.
Löysin puhelimen työlaukun taskusta ja siitä katsoin viestit.
Ei ollut kuin yhdeltä henkilöltä ja viestissä luki ihanaa päivää kulta.
Siinä sit selviteltiin mistä kysymys- mies yritti selitellä asioita paremmaksi.
Lähinnä että ei mikään merkittävä juttu kuulema.
Meillä oli yhteisiä vuosia takana 9 ja lapsia kaksi, päätin yrittää ja antaa mahdollisuuden. Ja toki rakastinkin silloin vielä.
Käytiin pariterapiassa ja mies selitti pokkana kuinka yrittää parhaansa ja ei halua erota ja menettää perhettä.
Myöhemmin selvisi että suhde oli jatkunut koko ajan, oli yhteisiä matkoja jne.
Kun me olimme viettämässä 10 v hääpäivää niin samaan aikaan koko miehen suku tiesi jo tästä naisesta ja anoppi oli naisen facekaveri.
Se oli kertakaikkisen röyhkeää toimintaa kaikilta.
Naiselle oli ilmeisesti kerrottu aikamoisen erilainen tarina , ja samoin suvulle ja minä olin se tarinan paska joka ei päästänyt miehestä irti ja roikuin väkisin.
Mutta Ah, onneksi tuo on menneisyyttä jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia jätänkin pettäjän välittömästi, koska luottamus ei palaudu koskaan. Ja lisäksi en halua joutua siihen tilanteeseen, että minut jätetään toisen takia. Periaatteessa valintansa on tehnyt pettäessään. On se jos aikuinen ihminen ei osaa olla pettämättä...
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ennen liittoa, että jos pettää niin liitto on siinä. Petti ja se oli siinä. Sitä itkua ja marinaa
M39
Tämä! Sama edessä tänä kesänä. Saa äijä kokea elämänsä yllätyksen, kun teen selväksi vanhemmilleen, suvulle, työkavereille ym. millaista avioliittoa hän on harrastanut ja pitänyt kulissinaan.