Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhaa, huvittavia nämä muka paremman luokan tatuoitujen siiderinlipittäjien hysteeriset avautumiset. Meillä paremmissa piireissä ymmärretään, että jokaisella ihmisellä on syytä olla sopiva määrä yksityisyyttä ja huo ra ta just niin paljon kun haluaa. Todella moukkamaista vaatia saada lukea toisen viestejä! Sitä paitsi kunnon parisuhteelle on usein ihan muut, painavammat syyt, esim. raha, kuin joku seksuaalinen uskollisuus. Minulla on paska avioliitto ja siksi jatkuvasti pidän omaa kivaa muiden seurassa. Puolisoni tekee samoin. Ei tällaisista asioista ole tyylikästä udella toiselta, vaan panna niin paljon salassa kuin mahdollista!
Minä en tuollaisiin parempiin piireihin halua kuulua ja onneksi on taloudellinen itsenäisyys ettei senkään takia tarvi katsoa pettävää kumppania.
Kukin tavallaan ja hyvä jos asia on kummallekin täysin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät pitää ohjata psyykkiseen hoitoon.
Aiheuttavat niin paljon tuhoa yhteiskunnassa:lapset kärsii isin/ äidin pettämisestä lopun ikäänsä
ero hajottaa kodin, suvun, ystävät
työpaikoilla selvitellään sotkuja, maksaa ja vie aikaa johtotasolla
sukupuolitaudit tarttuu, yhteiskunta maksaa hoidot
abortit ja keskeytykset maksaa yhteiskunnalle veroina ym.
pettäjät tuhoavat monen elämän henkisesti/ fyysisesti, masennus ym. mielenterveysongelmat yhteiskunnan hoidettavaksi
Jne.Ja pettäjät, nämä vaan saa jatkaa muiden ihmisten tuhoamista, MIKSI???
Hoitoon ja rikostuomio päälle!
aika silleen isoksi asiaksi on sun päässäsi muodostunut ihmissuhdeasiat. Eikö oo niin, että joka kerran kun muodostat jonkinlaisen ihmissuhteen, on siinä 2 täysivaltaista yksilöä omine toiveineen ja tarpeineen? Eikse silloin pidä aina riskin sisällään, että toinen osapuoli voikin päättää, ettei arvosta suhdetta yhtälailla tai haluaa sen jopa päättyvän? Ehkä oot itsekin joskus päättänyt tai häivyttänyt jonkin ihmissuhteen ymmärtämättä ollenkaan, että se aiheutti toiselle masennusta tai pahaa mieltä.
Pettäminen on valehtelua ja sinänsä väärin, mutta niin kauan kun on ihmisiä on valehtelua ja oman edun tavoittelua, monen muotoista (pettäminen ei suinkaan ole ainoa, moni taivuttelee muita tahtoonsa monenlaisen manipulaation kautta, eikä edes pidä tekoaan vääränä, koska se toinen on "itse päättänyt" suostua). Jos oma psyyke /talous /elämän ulkoiset puitteet ei kestä sitä kasassa niin kannattanee pysytellä enimmäkseen itsekseen.
Pettäjänarsku äänessä! Kerro mitä noista tuhoista ei tapahdu, kun pettäjä jää kiinni???
en minä ole pettänyt ketään. Erosin kun lakkasi tuntumasta sille, että haluan liitossa jatkaa.
Mutta väitätkö todella, että kaikki nuo asiat tapahtuu kun petetään ja aina??
Tunnen varmaan parikymmentä joskus pettänyttä. Yksi heistä toistaa tekonsa joka suhteessa, muut ovat jättäneet kertaan. Tautien levittämistä ei ole tapahtunut tietääkseni kertaakaan, eikä työpaikan sotkuja, ei haavoitettuja lapsia, eikä mielenterveysongelmia. Kolme eroa kylläkin. Loput ei edes tiedä tulleensa petetyksi ja /tai ero on tullut muista syistä.
Olet hysteerinen. Yksilöterapia voisi auttaa irti läheisriippuvuudesta. Siitä hyötyisit ylivoimaisesti eniten sinä itse.
Mistä ihmeestä sinä tiedät kuinka monesti nuo parikymmentä pettänyttä ovat pettäneet?
Ei kai sitä yleensä toitoteta ympäriinsä ja harva nyt aikuisiässä tekee ystäviensäkään kanssa kaiken niin yhdessä etteikö tilaisuuksia olisi ollut pettää salaa ystäviltäänkin.
Mistä ihmeestä tiedät tautien leviämisestä?
Jos olette jotain teiniporukkaa, niin heitä en nyt laske tässä, teini- iässä vielä etsitään eikä seurustelut ole useinkaan niin vakavia.
Ja vaikka olisikin , niin lapsia ei vielä ole pettymään ja ikävöimään.
Ja taas lapsia on näillä sinun petturi kavereilla ollut, et aivan varmasti tiedä kaikkea, mitä jotkut ovat joutuneet seurauksena läpikäymään.
No tuota.. joukossa on ystäviä, siis oikeasti läheisiä ystäviä kenen kanssa ei ole tarvetta salailla ja editoida omia kertomuksia, sisarus ja isä. Mutta mistäpä sitä tosiaan tietää, voinhan ihan samalla lailla lähteä väittämään, että teidän hysteerinen pettämisen demonisointi on vaan projektiota omista touhuista ja syyllisyydestä. Kognitiivista dissonanssia. Tai ehkä tietoisuutta siitä, että kun minäkin silloin kerran ja toisenkin lankesin houkutukseen (mullahan toki oli siihen muita parempi syy ja selitys), niin kyllä varmasti muutkin pettää ja monta kertaa! Eikös se ole ihan tutkittuakin, että kun toista syyttää pettämisestä, on todennäköisesti tehnyt niin itse..
Itse olen valinnut kumppanini niin, ettei tule houkutusta. Lähden menemään jos tuntuu, ettei hän enää riitä. Niin tein edellisessäkin parisuhteessa. Turha tulla sitten kenenkään itkemään, että liian helposti erotaan. Ketään ei voi väkisin suhteessa pitää kiinni -tai voi toki yrittää, mutta rumaa jälkeä siitä tulee ennemmin tai myöhemmin, eikä vähiten itselle.
Huomaa, että ketju on täynnä huonoitsetuntoisia naisia, jotka ripustavat koko minuutensa parisuhteeseen ja kumppaniinsa. Olisi todella raskasta olla liitossa tuollaisen kanssa, ei ihme että pettämistä tapahtuu niin paljon!
Sain sukupuolitaudin ja takuulla ei ollut muita kumppaneita kuin oma puoliso.
Alkoi yhtäkkiä pitämään stringejä tyttöjen iltoihin mennessään vaika eivät olleet ennen kelvanneet. Spermainen haarakiila sinetöi
Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.
Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...
Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.
Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.
Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...
Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.
Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.[/quote]
Nii - voihan sen noinkin ajatella :)) , mutta suhde on nykyisin oikein hyvällä pohjalla - ainakin toistaiseksi.
Miehen veljen vaimo kertoi, että kävi heillä soittelemassa jollekin naiselle. Ilmoitin miehelleni heti, että tiedän kyllä. Vähän myöhemmin tuli ero. Näin ei ollut sovittu.
Sain silllee selville, että olin vaatekomerossa väijyssä. Näin sieltä kaiken!
Mä epäilin hiukan exääni, 10v yhdessä ja lapsiarkea, ex myyntiedustaja eli paljon pois kotoa+harrastuksia. Löysin reissusta lasten kanssa tultuani olkkarin lattialta kultaisen korviksen lukkosysteemillä joka ei aukea helposti.
Ex ei tiennyt joten pistin korviksen laukkuuni. Yllätin exän tonkimasta laukkua, suuttui kun sanoin että löytäjä saa pitää. Myöhemmin vieras mies soitti ja sanoi avovaimonsa huoraavan mun miehen kanssa ja sanoi heittävänsä entisen alkoholistin ulos. Soitti ihan muualta kuin exäni myyntialue, eli ex oli työnantajaakin huijannut. Eukko tuli sitten samalle paikkakunnalle. Me tehtiin pesäeroa. Kun minä lähdin lasten ja tavaroiden kanssa päivällä, akka oli jo illalla ripustamassa kristallejaan meidän olkkarin valaisimeen. Eukko ehti kolme viikoa leikkiä kotia ennenkuin ex heitti pihalle, onneksi. Oli ihan seko, soitteli ja kuulusteli minua olinko istunut exäni auton etu-vai takapenkillä. Ilmoitin exälle että nainen ei ole tervepäinen enkä meidän lapsia päästä lähelleen. Onneksi erosivat hyvin pian ja ex löysi vähän myöhemmin tervepäisen. Itse olin järkyttynyt aluksi miten joku työtön entinen alkoholisti ja seko jolta lapsikin oli otettu huostaan, änkesi tilalleni monen vuoden kodin rakentamisestani huolimatta. Röyhkeä kuin mikä. Ex valitti miten oli yrittänyt lainata rahaa. Rakastunut ex ei tunnistanut lokkia ennenkuin edellinen heitti ulos ja totuus paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhaa, huvittavia nämä muka paremman luokan tatuoitujen siiderinlipittäjien hysteeriset avautumiset. Meillä paremmissa piireissä ymmärretään, että jokaisella ihmisellä on syytä olla sopiva määrä yksityisyyttä ja huo ra ta just niin paljon kun haluaa. Todella moukkamaista vaatia saada lukea toisen viestejä! Sitä paitsi kunnon parisuhteelle on usein ihan muut, painavammat syyt, esim. raha, kuin joku seksuaalinen uskollisuus. Minulla on paska avioliitto ja siksi jatkuvasti pidän omaa kivaa muiden seurassa. Puolisoni tekee samoin. Ei tällaisista asioista ole tyylikästä udella toiselta, vaan panna niin paljon salassa kuin mahdollista!
Noin tavarat ja omaisuus pitää yhdessä vaikka voisi olla oikeesti onnellinen. Typerää olla paskassa avioliitossa.
Huhhuh, yli 600 viestiä. Ei tämä sinkkuus ehkä sittenkään niin kamalaa ole.
Humalainen isokokoinen mies tuli soittamaan ovikelloa ja huusi että ukkos saa pitää sen juopon hu""ran, tilanne oli pelottava mutta luulin ukon kännissä erehtyneen ovesta. Kunnes kerroin miehelleni ja se ilme..
Pahinta oli että minä olin nätti kaksivitonen ja tämä nainen, jonka kanssa mies petti oli joku huonohampainen nelikymppinen pubiruusu.
Nainen oli (koti)tatuoija ja lupasi miehelle ilmaiseksi tatuoinnin, minulle mies kertoi menevänsä ottamaan tatuoinnin liikkeeseen. No tätä naista vissiin närästi olla toinen nainen ja tatuoi miehen selkään nimensä, siinä piti lukea voimannuttava teksti tyyliin "Live" mutta lukikin "Tuija" (nimi muutettu). Kyselin tietysti ihmeissäni että mikä juttu ja käskin miehen soittaa tatuointiliikkeeseen että mitå siellä oikein pelleillään, mies mutisi ja kierteli niin kovin että palanut alkoi haista nokkaani. Että miksei voi vaan sanoa liikkeen nimeä ja miksei voi soittaa sinne? Alkoi hätäpäissään väittää että kaveri teki, sitten tarina muuttui ja olikin kaverin kaveri. Lopulta tunnusti.
Erosimme ja olivat jonkin aikaa tuon hänet merkinneen naisen kanssa yhdessä.
Nyt kun on mennyt melkein 20 vuotta, pystyn jo nauramaan sille kun miehen selässä luki toisen naisen nimi ja sitä onnellisena minulle esitteli :D "Mitä v""ua, miten nii siinä lukee Tuija?!"
Jätin tahallaan puolihuolimattomasti viestin näkyviin puhelimen näytölle. Olin sitä eroa yrittänyt saada aikaan jo melkein pari vuotta, aina yhtä päättäväisenä otin asian esille ja aina peruutin kun joko kävi toisen reaktio sydämelle tai pelkäsin seurauksia. Ihastuin toiseen ja sain siitä voimaa viedä sen homman loppuun saakka. Ihan p* tapa erota, mutta en vaan osannut parempaakaan. Kaikki oli yritetty jo, tauot ja muut, mutta niistä aina seurasi niin kova vetoaminen mun myötätuntoon ja pahimmillaan uhkailut kaikenlaisella, että aina peruuttelin takaisin. Olo oli kuin jollain häkkieläimellä. Paljastumista seurasi ihan hirveät muutama kuukautta, mutta sitten olin vapaa. Ensimmäisen kerran mun huono olo siinä suhteessa otettiin tosissaan. Kun kerran otat eron puheeksi ja sitten alat empimään kun toinen alkaa painostaa, niin sen jälkeen kaikki avaimet on toisen käsissä.
Vierailija kirjoitti:
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.
Nii - voihan sen noinkin ajatella :)) , mutta suhde on nykyisin oikein hyvällä pohjalla - ainakin toistaiseksi.
No kaipa mä sitten ajattelen jotenkin nurinkurisesti, kun mielestäni on aika häijyä "kostaa" vuoden salasuhteella vaimon yhden erehdyksen tekoon. Sehän ei välttämättä ollut suunniteltu, vaan jotain tapahtui (mikä ei ole tietenkään mikään hyväksyttävä selitys) mutta sinä olet harkitusti vuoden ajan, kymmeniä kertoja, mennyt ja tehnyt suunnitelmallisesti väärin.
Tuo on todellista pahuutta verrattuna siihen mihin kostosi perustit. Käytit vain hyväksi tuota yhtä kertaa, jotta sait nauttia vieraasta ihan rauhassa, ja varmaan jopa ilman omantunnon tuskia. Tuskin olisit sen kolkuttaessa noin pitkään jatkanut.
En tuomitse ketään, en ole mikään pyhimys itsekään, mutta sanoinpahan nyt vaan mitä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Jätin tahallaan puolihuolimattomasti viestin näkyviin puhelimen näytölle. Olin sitä eroa yrittänyt saada aikaan jo melkein pari vuotta, aina yhtä päättäväisenä otin asian esille ja aina peruutin kun joko kävi toisen reaktio sydämelle tai pelkäsin seurauksia. Ihastuin toiseen ja sain siitä voimaa viedä sen homman loppuun saakka. Ihan p* tapa erota, mutta en vaan osannut parempaakaan. Kaikki oli yritetty jo, tauot ja muut, mutta niistä aina seurasi niin kova vetoaminen mun myötätuntoon ja pahimmillaan uhkailut kaikenlaisella, että aina peruuttelin takaisin. Olo oli kuin jollain häkkieläimellä. Paljastumista seurasi ihan hirveät muutama kuukautta, mutta sitten olin vapaa. Ensimmäisen kerran mun huono olo siinä suhteessa otettiin tosissaan. Kun kerran otat eron puheeksi ja sitten alat empimään kun toinen alkaa painostaa, niin sen jälkeen kaikki avaimet on toisen käsissä.
lisään vielä, ettemme asuneet koskaan vakituisesti yhdessä vaikka suhde olikin pitkä (melk 10 vuotta). Työt veivät eri paikkakunnille. Tuo ei varmaan olisi voinut mennä noin jos olisimme olleet joka päivä yhdessä, ei varmasti. Olisin tullut hulluksi.
Siskoni ilmoitti että hänellä on suhde mieheni kanssa ja minun olisi muutettava pois kotoa. Jälkeen päin miettinyt että se turha mäkätys ja pihtaus ei olleet varmaa suhteelle hyväksi...
Mies rupesi yhtäkkiä laittamaan puhelimensa aina kotona äänettömälle ja mennessään vessaan tai suihkuun hän otti puhelimen mukaan tai laittoi sen pois päältä. Ei mennyt kauaa, kun läppäri jäi vahingossa auki, jolloin tietty kävin tarkistamassa, mitä mies oikein salailee. Whatsapista löytyi pitkät keskustelut toisen naisen kanssa, jotka paljastivat salasuhteen.