Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät on henkisesti sairaita, alinta kastia, hyi helvetti!
Joo kyllä pettäjä tekee pahaa jälkeä, harvan parisuhde siitä paranee.
Minusta järkyttävimpiä on naiset jotka iskevät miehen huolimatta siitä että miehellä perhe ja pieniä lapsia. Itse kokenut, ja se miten härskejä ovat. Sain aikanaan tappouhkauksia isolta tantalta kun päätettiin jatkaa nyk.exäni kanssa perheenä. Eli ei riitä että mies on kpää vaan joku random lumppukin laukoo mielipiteitään. Itse en ole pettänyt enkä petä. Ensin ero, sitten uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät on henkisesti sairaita, alinta kastia, hyi helvetti!
Joo kyllä pettäjä tekee pahaa jälkeä, harvan parisuhde siitä paranee.
Minusta järkyttävimpiä on naiset jotka iskevät miehen huolimatta siitä että miehellä perhe ja pieniä lapsia. Itse kokenut, ja se miten härskejä ovat. Sain aikanaan tappouhkauksia isolta tantalta kun päätettiin jatkaa nyk.exäni kanssa perheenä. Eli ei riitä että mies on kpää vaan joku random lumppukin laukoo mielipiteitään. Itse en ole pettänyt enkä petä. Ensin ero, sitten uutta matoa koukkuun.
Tämä. Kakkoset ovat melkoisia narsisteja. Ex-mies lähti kakkosen matkaan ja on katunut sitä joka päivä. Minnekään ei pääse, ystävät ovat kaikonneet tai jos haluaa mennä jonnekin niin nainen on aina mukana. Nainen on nyt myös samassa firmassa töissä ex-miehen kanssa. Onneksi pääsin eroon. Miehen vanhempien kanssa olen hyvissä väleissä ja pyysivät apua testamentin tekoon jossa lasten puolisot suljetaan ulos omaisuudesta. Tulee olemaan melkoinen yllätys kun testamentissa olen määrätty testamentin toimeenpanijaksi. Jos kuolinpesästä katoaa tavaroita niin teen heti rikosilmoituksen. En ajatellut kostaa mitenkään pettämistä koska he hoitavat sen asian ihan itse.
Löysin exäni sinkkuna esiintymässä internetissä. Lähestyin ja kaikki seura olisi käynyt. Eroa olin jo itse suunnitellut, joten hienovaraisia sanoja en tarvinnut. Suhde kesti 6kk. Löysin tuosta pian nykyisen kihlattuni. Joten kiitos exälle.
Vierailija kirjoitti:
Loysin puolison yöpöydän laatikosta patterikäyttöisen DILDON!
Sellaista hän oli salaa käyttänyt ollessani työmatkoilla.
Menin seksikauppaan ja ostin Flashlight-keinovaginan. Laitoin vaginan keittiön pöydälle ja tuikkasin dildon vaginan menoaukosta sisään ja jätin taiteellisen installaation pöydälle odottamaan puolison kotiinpaluuta.
Olisittepa nähneet puolison ilmeen palattuaan kotiin.
Yhdessä veimme puolison kanssa vaginan roskikseen ja naureskelimme yhteen ääneen hölmöyttäni. Me pärjäämme ilman keinovaginaakin!
T: Börje & Lille-Olle
Entä se pettämisjuttu? Kumpi teistä petti? Kenen kanssa? Miten jäi(t) kiinni?
P.s. Hölmöydestä olen samaa mieltä kanssasi. Dildon sen enempää kuin keinovaginankaan käyttäminen ei ole pettämistä.
Tulin töistä kai odotettua aiemmin kotiin ja siellä mies makasi sohvalla sen naisen kanssa suutelemassa romanttista musiikkia kuunnellen niin ei edes kuullut, kun tulin sisään. Lapsi oli silloin noin 2v ja oli ainoa, joka tajusi, että tulin. Yritti kertoa isälleen, mutta tämä ei edes älynnyt, mitä lapsi sanoo. Olin niin järkyttynyt, etten tiennyt, mitä tehdä. Olin toki aavistellut, että jotain on meneillään, mutten odottanut, että avoimesti lapsen nähden hyväilee uuden mielitiettynsä kanssa. Olisinpa edes tajunnut ottaa lapsen ja lähtenyt menemään. Siinä olisivat etsineet lasta. Tuskin olisivat heti edes huomanneet lapsen katoamista, kun eivät ensin muakaan huomanneet. Mutta lähdin sitten yksin, kun tajusivat mun läsnäolon.
Lopulta itse tunnusti, ja olin välillä huomannut kireän käytöksen, että jotain salaa ihan selvästi, ja tietysti rahaa piti laittaa thai hieronta paikoissa vielä p... Lisää maksua vastaan. Vaikka miten monta kertaa oli juossut, ja tuskin oli joka kerta yhtä .
Pettäminen paljastui, kun heikoilla jäillä upposi, reppu esti hukkumasta, palokunta pelasti. Oli vain oikeaisemassa raittiuskerholle, oli lopettanut juomisen epäterveellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.
Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...
Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.
Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.
Olen eri, mutta ei minusta pettämisen jälkeen suhteessa ole enää samanlaista uskollisuusoletusta kuin aiemmin. Jos on mennyt pettämään, niin täytyy hyväksyä että toinen saattaa tehdä samoin, ja myös se että toisen tapa pettää saattaa olla erilainen kuin se oma tapa.
Valehtelemista en sen sijaan ymmärrä. Siinä mielessä tuo ei minusta ole reilu diili, että vain toinen tietää toisen uskottomuudesta. Luultavasti vaimon syyllisyydentuntokin helpottuisi jos tajuaisi että molemmat on käyneet vieraissa ja ollaan ikäänkuin "tasoissa". Se on minusta kohtuutonta, että mies pettää vuoden ajan päästäkseen tasoihin, mutta jättää silti toisen yksin elämään syyllisyyden kanssa. Jos haluaa leikkiä uhria ja marttyyria niin sitten ei tarvitse juosta vieraissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät pitää ohjata psyykkiseen hoitoon.
Aiheuttavat niin paljon tuhoa yhteiskunnassa:lapset kärsii isin/ äidin pettämisestä lopun ikäänsä
ero hajottaa kodin, suvun, ystävät
työpaikoilla selvitellään sotkuja, maksaa ja vie aikaa johtotasolla
sukupuolitaudit tarttuu, yhteiskunta maksaa hoidot
abortit ja keskeytykset maksaa yhteiskunnalle veroina ym.
pettäjät tuhoavat monen elämän henkisesti/ fyysisesti, masennus ym. mielenterveysongelmat yhteiskunnan hoidettavaksi
Jne.Ja pettäjät, nämä vaan saa jatkaa muiden ihmisten tuhoamista, MIKSI???
Hoitoon ja rikostuomio päälle!
aika silleen isoksi asiaksi on sun päässäsi muodostunut ihmissuhdeasiat. Eikö oo niin, että joka kerran kun muodostat jonkinlaisen ihmissuhteen, on siinä 2 täysivaltaista yksilöä omine toiveineen ja tarpeineen? Eikse silloin pidä aina riskin sisällään, että toinen osapuoli voikin päättää, ettei arvosta suhdetta yhtälailla tai haluaa sen jopa päättyvän? Ehkä oot itsekin joskus päättänyt tai häivyttänyt jonkin ihmissuhteen ymmärtämättä ollenkaan, että se aiheutti toiselle masennusta tai pahaa mieltä.
Pettäminen on valehtelua ja sinänsä väärin, mutta niin kauan kun on ihmisiä on valehtelua ja oman edun tavoittelua, monen muotoista (pettäminen ei suinkaan ole ainoa, moni taivuttelee muita tahtoonsa monenlaisen manipulaation kautta, eikä edes pidä tekoaan vääränä, koska se toinen on "itse päättänyt" suostua). Jos oma psyyke /talous /elämän ulkoiset puitteet ei kestä sitä kasassa niin kannattanee pysytellä enimmäkseen itsekseen.
Pettäjänarsku äänessä! Kerro mitä noista tuhoista ei tapahdu, kun pettäjä jää kiinni???
en minä ole pettänyt ketään. Erosin kun lakkasi tuntumasta sille, että haluan liitossa jatkaa.
Mutta väitätkö todella, että kaikki nuo asiat tapahtuu kun petetään ja aina??
Tunnen varmaan parikymmentä joskus pettänyttä. Yksi heistä toistaa tekonsa joka suhteessa, muut ovat jättäneet kertaan. Tautien levittämistä ei ole tapahtunut tietääkseni kertaakaan, eikä työpaikan sotkuja, ei haavoitettuja lapsia, eikä mielenterveysongelmia. Kolme eroa kylläkin. Loput ei edes tiedä tulleensa petetyksi ja /tai ero on tullut muista syistä.
Olet hysteerinen. Yksilöterapia voisi auttaa irti läheisriippuvuudesta. Siitä hyötyisit ylivoimaisesti eniten sinä itse.
Viimeisen virkkeen kanssa samaa mieltä.
Minä en erottele pettämisiä toisistaan, joten minulle on ihan sa ja sama valehteliko mies olevansa vain minun kanssani, vai siitä että hän on pelannut kaikki rahat ja vähän muidenkin.
Pettäminen on luottamuksen pettämistä, enkä nosta erilliselle jalustalle sitä jos paneskelee toisen kanssa. Yhtä kaikki se on sen luokan petos, kuten myös monien muiden asioiden pimittäminen ja niistä valehtelu, että ero tulisi.
Kaikista paras esimerkki tästä oli se kun exäni lupasi että ei rahapelaa enää. Hän jäi siitä kuitenkin kaksi kertaa vielä kiinni, jonka jälkeen sanoin että seuraava kerta on sitten se viimeinen kerta johon parisuhde loppuu kuin seinään. Noh, tuli se 3. kertakin sieltä sitten, mutta mies oli vihainen MINULLE jos nyt menen panemaan jotain toista miestä. Eli vaikka hänelle oli selitetty se että seuraavaan pelaamiseen ja siitä valehteluun loppuu meidän suhde, niin silti olisi hänen mielestään ollut pahempi pettäminen se että tuon suhteen loppumisen jälkeen olisin pannut jotain toista.
En pysty ymmärtämään tuollaista ajatusmaailmaa jossa kaikki on hyvin kunhan ei panna vieraita, että se on niin kuin se ultimaattinen tuho, omasta mielestä asia ei eroa muista vastaavista.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä- äijän kulli pölkylle ja reipas huitaisu kir veel lä. Loppu se uittaminen.
Mitäs pettävälle naiselle tehdään? Omellaan toosa umpeen?
Vierailija kirjoitti:
Löysin exäni sinkkuna esiintymässä internetissä. Lähestyin ja kaikki seura olisi käynyt. Eroa olin jo itse suunnitellut, joten hienovaraisia sanoja en tarvinnut. Suhde kesti 6kk. Löysin tuosta pian nykyisen kihlattuni. Joten kiitos exälle.
Miksi etsit sinkkuja netistä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni ilmoitti että hänellä on suhde mieheni kanssa ja minun olisi muutettava pois kotoa. Jälkeen päin miettinyt että se turha mäkätys ja pihtaus ei olleet varmaa suhteelle hyväksi...
Kenen kodissa oikein asuit, siskon? Vai oliko miehesi asunto, eikä hänessä ollut miestä kertomaan itse ja pyytämään sua muuttamaan? Eipä ole siskosikaan mikään ihanuus, tulla nyt ilmoittamaan että muutan sun kotiin. Huh mikä harpyija.
Mäkätys ja pihtaus ei ole oikeutus pettämiseen. Asioista keskustellaan naamatusten sitä ennen ja päätetään että erotaan. Vasta sen jälkeen mennään siskoja tai veljiä panemaan. Toivottavasti pistit välit poikki.
No trollihan tuossa oli ah niin vitsikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuli firman juhlista aamu-seisemän jälkeen kotiin kaula pureskeltuna.
Ei tarvinnut paljon selitellä, mutta lopulta annoin anteeksi ja elämä jatkui...
Tosin maksoin takaisin oikein korkojen kanssa pari vuotta tuon tapauksen jälkeen, kun itselläni oli toinen suhde lähes vuoden päivät, mutta ei se itse pettäminen ja sen salaaminen tosiaankaan mitään nautintoa ollut - päinvastoin.
Niin, ja elämä jatkuu yhdessäolon myötä edelleen...
No miten sä "maksoit korkojen kanssa" takaisin, kun ei vaimo saanut tietää salasuhteestasi? Ja eikös potut pottuina olisi sisältänyt yhden kertakäynnin ja sen kertomisen vaimolle, eli silloin ois puntit olleet tasan. Nyt vetelit korkojen kera, ja pitkään, käyttäen vaimon yhtä tekoa salasuhteesi tekosyynä pitkittyneeseen pettämiseen. Vielä rumempaa touhua. Onpas suhde melko merkillisellä pohjalla. Tulee varmaan kestämään. Kilpapettämistä tiedossa.
Olen eri, mutta ei minusta pettämisen jälkeen suhteessa ole enää samanlaista uskollisuusoletusta kuin aiemmin. Jos on mennyt pettämään, niin täytyy hyväksyä että toinen saattaa tehdä samoin, ja myös se että toisen tapa pettää saattaa olla erilainen kuin se oma tapa.
Valehtelemista en sen sijaan ymmärrä. Siinä mielessä tuo ei minusta ole reilu diili, että vain toinen tietää toisen uskottomuudesta. Luultavasti vaimon syyllisyydentuntokin helpottuisi jos tajuaisi että molemmat on käyneet vieraissa ja ollaan ikäänkuin "tasoissa". Se on minusta kohtuutonta, että mies pettää vuoden ajan päästäkseen tasoihin, mutta jättää silti toisen yksin elämään syyllisyyden kanssa. Jos haluaa leikkiä uhria ja marttyyria niin sitten ei tarvitse juosta vieraissakaan.
Asian muuttaa täysin se, että (sitaatti) -> "annoin anteeksi ja jatkettiin kuten ennenkin", eli ei tuosta voi millään käsittää, että ois luottamus lopullisesti mennyt. Mahdollisuus/optio sillä toisella kuitenkin siihen, että pettää milloin vaan sellaista haluaa??
Kyllä anteeksiannon saanut ihan varmasti odottaa ihan jotain muuta, eli armoa ja sovintoa, ja on luvannut erehdyksensä jälkeen olla kunnolla. Ja se anteeksiantajako nauraa kihertää pirullisesti mielessään, että jep jep, niinhän sä luulet, mulla on pian ihku vuoden suhde menossa ja kostan, koska mä voin...
Ja anteeksi annettuaanko ei se petetty kuitenkaan aio oikeasti antaa anteeksi, vaan pitää toista löysässä hirressä vuosia, ja aina riidan aikaan muistuttaa siitä kertaerehdyksestä ja kertoo pirullinen virne naamallaan, että muistathan että voin lähteä jörnimään kun palleissa kutkuu?? Julmaa, hirviön tekosia.
Anteeksianto on sitä, että asia sovitaan, käsitellään ja unohdetaan. Moni sanoo, että "anteeksi voi antaa, mutta ei unohtaa". Tämä aika usein totta, mutta jos suhdetta haluaa jatkaa "kuten ennen pettämistä", niin aloitetaan puhtaalta pöydältä kunhan molemmat niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni ilmoitti että hänellä on suhde mieheni kanssa ja minun olisi muutettava pois kotoa. Jälkeen päin miettinyt että se turha mäkätys ja pihtaus ei olleet varmaa suhteelle hyväksi...
Kenen kodissa oikein asuit, siskon? Vai oliko miehesi asunto, eikä hänessä ollut miestä kertomaan itse ja pyytämään sua muuttamaan? Eipä ole siskosikaan mikään ihanuus, tulla nyt ilmoittamaan että muutan sun kotiin. Huh mikä harpyija.
Mäkätys ja pihtaus ei ole oikeutus pettämiseen. Asioista keskustellaan naamatusten sitä ennen ja päätetään että erotaan. Vasta sen jälkeen mennään siskoja tai veljiä panemaan. Toivottavasti pistit välit poikki.
Niin varmaan ;D Mutta kyllä olen niin uskomattomia juttuja kuullut esim. joistain juhannuskemuistakin, kuinka isät ja isoisät jonkun saman naisen kimpussa rantasaunalla kännissä könynneet jne. Eläimellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan ;D Mutta kyllä olen niin uskomattomia juttuja kuullut esim. joistain juhannuskemuistakin, kuinka isät ja isoisät jonkun saman naisen kimpussa rantasaunalla kännissä könynneet jne. Eläimellistä.
Joo, mutta se nainen ei tule tänne itseään syyttelemään, ettei ottanut serkun kummin kaimaakin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se nainen ei tule tänne itseään syyttelemään, ettei ottanut serkun kummin kaimaakin mukaan.
Mä varmaan mielsin tuon sanomisen mielessäni sellaiseksi itseironiseksi, eli joo, mun syyhän se stana oli, nalkutin ja pihtailin, märisin, huusin ja lihosin -itsepuheluksi, kun yrittää jotenkin sitä katkeruuttaan sulatella. En nyt osaa kunnolla selittää mitä tarkoitan. Mutta trolli oli, siinä olet oikeassa. Paljastui jo siitä kun ei tullut enää vastaamaan mitään.
Akan perseeseen oli tussilla kirjoitettu kiitps viesti arabiaksi.
silkkiuikun uikku kirjoitti:
Akan perseeseen oli tussilla kirjoitettu kiitps viesti arabiaksi.
Oliko varmasti kiitosviesti? ;D Kuka sen tulkkasi/käänsi? Vai osaatko kieltä?