Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Äijä sai sydärin lut kan sa luona, vietiin sairaalaan. Soittivat vaimolle, joka oli toisella paikkakunnalla työmatkalla, että nyt ei saisi seksiä harrastaa tämän päiväisen jölkeen! Petos paljastui ja ero tuli.
kysyttäessä jokaine sanoo että se on kerrasta poikki. IRL yksi (1) erosi kun pettäminen tuli ilmi. Kaikista tietämistäni pettämisistä vain yksi halusi erota kun sai tietää tulleensa petetyksi. Hän oli mies.
Nopeasti laskettuna 7 muuta pettämistä /sivusuhdetta, petetty ei ole halunnut eroa vaan jatkaa yhdessä. 3 ovat yhä yhdessä, kahdessa pettäjä halusi erota heti paljastuttuaan, kaksi päättyi muuten eroon paljon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
salainentyyppi kirjoitti:
En ole jäänyt kiinni :).
Mulla sama. Vain urpot jäävät kiinni. Ja sitten tietysti ne jotka haluavatkin jäädä kiinni. Se tuntuu olevan yllättävän yleistä, ilmeisesti helpompaa kuin sanoa että haluaa erota.
M43
Sitä olen täällä koittanut pidemmän ajan jo tehdä näille mammoille selväksi. Jos mies haluaa pettää, niin sitä on mahdotonta saada selville mikäli mies ei tahallaan halua jäädä siitä kiinni. Tai sitten mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas, ja ero on varmaan pelkkää voittoa sille naiselle.
Meillä mies jäi kiinni niin ,että kesken minun ja mieheni yhteisen illan hänelle tuli viesti puhelimeen. Hän luki sen, ja laittoi järkyttyneenä puhelimen pois äkkiä. Mieheni ilmaisee tunteita todella pienesti, joten tämmä vaatii harjaantunutta silmää, joka minulla tietenkin oli kun olin hänen kanssaan jo pitkään ollut yhdessä. Jos joku muu olisi katsonut häntä, hän ei olisi huomannut mitään ilmeen värähdystäkään, mutta minä näin heti että mies järkyttyi.
Kysyin kuka laittoi viestin, ja hän valehteli että kaveri laittoi. Pyysin nähdä puhelimen ja kun mies kieltäytyi, niin sanoin että lähdenpä tässä pakkaamaan kamojani sitten, että kaikki muu voidaan kyllä selvittää ja päästä yli, mutta valehtelua ei.
Mies näytti puhelimen viestin ja se oli hänen työkaveriltaan, naiselta, ja siitä kävi kyllä selväksi mitä oli tapahtunut.
Järkystyskin johuti siitä että kiinnijäämisen minimoimiseksi olivat sopineet ettei puhelimella oteta mitään yhteyttä toiseen, ja sitten nainen kuitenkin laittoi viestin.
Tuo mitä aiemmin kirjoitin, että voidaan kyllä päästä yli oli tietenkin sanahelinää jolla vain varmistin että saan viestin lukea, ero tuli siinä samalla sitten kuitenkin.
Sitä vain, että kyllä ne voi jäädä kiinni ihan vahingossakin.
Itse uskon että pettämisestä voi kyllä päästä yli, mutta valehtelusta ei. Siis jos kieltää vielä siinäkin vaiheessa kun on jäänyt kiinni, eikä kykene käsittelemään asiaa.
Itse olisin antanut miesystävälleni pettämisen anteeksi, mutta en salailua ja valehtelua.
Tämä! Näillä pettäjillä on kyllä rohkeutta pettää, mutta EI ROHKEUTTA olla valehtelematta!! Luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät pitää ohjata psyykkiseen hoitoon.
Aiheuttavat niin paljon tuhoa yhteiskunnassa:lapset kärsii isin/ äidin pettämisestä lopun ikäänsä
ero hajottaa kodin, suvun, ystävät
työpaikoilla selvitellään sotkuja, maksaa ja vie aikaa johtotasolla
sukupuolitaudit tarttuu, yhteiskunta maksaa hoidot
abortit ja keskeytykset maksaa yhteiskunnalle veroina ym.
pettäjät tuhoavat monen elämän henkisesti/ fyysisesti, masennus ym. mielenterveysongelmat yhteiskunnan hoidettavaksi
Jne.Ja pettäjät, nämä vaan saa jatkaa muiden ihmisten tuhoamista, MIKSI???
Hoitoon ja rikostuomio päälle!
aika silleen isoksi asiaksi on sun päässäsi muodostunut ihmissuhdeasiat. Eikö oo niin, että joka kerran kun muodostat jonkinlaisen ihmissuhteen, on siinä 2 täysivaltaista yksilöä omine toiveineen ja tarpeineen? Eikse silloin pidä aina riskin sisällään, että toinen osapuoli voikin päättää, ettei arvosta suhdetta yhtälailla tai haluaa sen jopa päättyvän? Ehkä oot itsekin joskus päättänyt tai häivyttänyt jonkin ihmissuhteen ymmärtämättä ollenkaan, että se aiheutti toiselle masennusta tai pahaa mieltä.
Pettäminen on valehtelua ja sinänsä väärin, mutta niin kauan kun on ihmisiä on valehtelua ja oman edun tavoittelua, monen muotoista (pettäminen ei suinkaan ole ainoa, moni taivuttelee muita tahtoonsa monenlaisen manipulaation kautta, eikä edes pidä tekoaan vääränä, koska se toinen on "itse päättänyt" suostua). Jos oma psyyke /talous /elämän ulkoiset puitteet ei kestä sitä kasassa niin kannattanee pysytellä enimmäkseen itsekseen.
WTF?? Mikä tämän kommentin pointti on, miten tuo on kenenkään henkilökohtainen ongelma just nyt?
Sensijaan täyttä totta, että pettäjät aiheuttavat koko yhteiskunnassa, yksilötasolla jne. tuhoa ympäristössään ja ennenkaikkea ITSELEEN!
MUTTA EI PETTÄJÄT, persoonallisuushöiriöiset TÄTÄ MYÖNNÄ, EI TIEDOSTA mihin kaikkeen petos vaikuttaa.
Etkä ilmeisesti sinäkään? Pettäjän puheenvuoroko kirjoituksesi oli?Ihan uteliaisuutta: oletko koskaan miettinyt analyyttisella tasolla minkälaista tuhoa sinä aiheutat ympärillesi ja ympärilläsi oleville ihmisille? Tunteet sivuun sekä pelot ja syvä itseen meneminen: ovatko aikeeni ja tekemiseni sekä puheeni aina täysin vilpittömiä ja hyväntahtoisia vai sorrunko kuitenkin joskus oman etuni tavoitteluun. Manipuloinko toista, valehtelenko, jätänkö kertomatta. Puhunko epätotta toisesta kolmannelle. Taivuttelenko toisia toimimaan tahtomallani tavalla. Jätänkö huomiotta toisen toiveet, toisen tarpeet, hädän. Jätänkö ihmissuhteen taakseni jos se ei tuota minulle enää mielihyvää. Otanko silloin toisen mielipahan huomioon. Vai jätänkö vain vastaamatta viestiin, tervehdykseen, kierränkö kutsut. Niin kuin iso kirja sanoo; viaton heittäköön ensimmäisen kiven.
😂 Pettäjän lapsellista sönkötystä. Todellakin heitän ensimmäisen kiven. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
kysyttäessä jokaine sanoo että se on kerrasta poikki. IRL yksi (1) erosi kun pettäminen tuli ilmi. Kaikista tietämistäni pettämisistä vain yksi halusi erota kun sai tietää tulleensa petetyksi. Hän oli mies.
Nopeasti laskettuna 7 muuta pettämistä /sivusuhdetta, petetty ei ole halunnut eroa vaan jatkaa yhdessä. 3 ovat yhä yhdessä, kahdessa pettäjä halusi erota heti paljastuttuaan, kaksi päättyi muuten eroon paljon myöhemmin.
Jaa, minä potkin pettäjän saman tien pihalle ja teen sen toistekin jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Oudon tunnepitoisesti täällä jotkut naiset(?) tuntuvat suhtautuvan ihan vain kertaluontoiseenkin pettämiseen. Eihän sen tarvitse mitään merkitä, jos vähän uittaa kikkeliä vieraassa pimpsassa. Parisuhde voi jatkua ihan yhtä hyvänä sen jälkeenkin.
Oudon tyhmästi sun isäs on uittanut äitis vitussa kulliaan, kun tuollaisen tautiperseen äitis on maailmaan pukertanut. Äitis on ylpeä!🤣
Pettäjä- äijän kulli pölkylle ja reipas huitaisu kir veel lä. Loppu se uittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten moni on noin tolaltaan jo sen mahdollisuuden äärellä, että kumppani pettäisi! Mua petti, monta kertaa, v*tutti, (ja vähän myös huolestutti kun teki sitä työmatkoilla vieraassa maassa) mutta toisaalta eipä ollut parisuhdekaan sillä hetkellä kummosessa kunnossa (syytä myös minussa, kas kummaa..). Paljastui kun kertoi kerran suutuspäissään.
Erottiin vuosia ja lapsia myöhemmin, muista syistä. Vielä olen ihan toimintakykyinen ja terveen kirjoissa, elämässä kun on niin paljon muutakin sisältöä kuin se parisuhde ja itsetuntokin on aina ollut ihan terve.
täälä pn paljon sellasta vähän yksinkertasempaa väkeä kirjottelemassa, ei oo välttämättä omia tuloja esim ollenkaan. Tai turvaton olo muuten yksin ollessa, ei osata hoitaa asioita tai laittaa vaikka ruokaa itse. Se varmaan vaikuttaa siihen miten raskaasti ottais eron.
Serkkulikan mies harrasteli naikkosia, kunnes jäi kiinni. Siitä alkoi alamäki. Muna ei enää seisonut, söi erektiolääkkeitä ja nykyään impotentti jo kokonaan. Mies 57v. Karma kostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttavat niin paljon tuhoa yhteiskunnassa:lapset kärsii isin/ äidin pettämisestä lopun ikäänsä
pettäjät tuhoavat monen elämän henkisesti/ fyysisesti, masennus ym. mielenterveysongelmat yhteiskunnan hoidettavaksi
aika silleen isoksi asiaksi on sun päässäsi muodostunut ihmissuhdeasiat. Eikö oo niin, että joka kerran kun muodostat jonkinlaisen ihmissuhteen, on siinä 2 täysivaltaista yksilöä omine toiveineen ja tarpeineen? Eikse silloin pidä aina riskin sisällään, että toinen osapuoli voikin päättää, ettei arvosta suhdetta yhtälailla tai haluaa sen jopa päättyvän? Ehkä oot itsekin joskus päättänyt tai häivyttänyt jonkin ihmissuhteen ymmärtämättä ollenkaan, että se aiheutti toiselle masennusta tai pahaa mieltä.
Pettäminen on valehtelua ja sinänsä väärin, mutta niin kauan kun on ihmisiä on valehtelua ja oman edun tavoittelua, monen muotoista (pettäminen ei suinkaan ole ainoa, moni taivuttelee muita tahtoonsa monenlaisen manipulaation kautta, eikä edes pidä tekoaan vääränä, koska se toinen on "itse päättänyt" suostua). Jos oma psyyke /talous /elämän ulkoiset puitteet ei kestä sitä kasassa niin kannattanee pysytellä enimmäkseen itsekseen.
WTF?? Mikä tämän kommentin pointti on, miten tuo on kenenkään henkilökohtainen ongelma just nyt?
Sensijaan täyttä totta, että pettäjät aiheuttavat koko yhteiskunnassa, yksilötasolla jne. tuhoa ympäristössään ja ennenkaikkea ITSELEEN!
MUTTA EI PETTÄJÄT, persoonallisuushöiriöiset TÄTÄ MYÖNNÄ, EI TIEDOSTA mihin kaikkeen petos vaikuttaa.
Etkä ilmeisesti sinäkään? Pettäjän puheenvuoroko kirjoituksesi oli?Ihan uteliaisuutta: oletko koskaan miettinyt analyyttisella tasolla minkälaista tuhoa sinä aiheutat ympärillesi ja ympärilläsi oleville ihmisille? Tunteet sivuun sekä pelot ja syvä itseen meneminen: ovatko aikeeni ja tekemiseni sekä puheeni aina täysin vilpittömiä ja hyväntahtoisia vai sorrunko kuitenkin joskus oman etuni tavoitteluun. Manipuloinko toista, valehtelenko, jätänkö kertomatta. Puhunko epätotta toisesta kolmannelle. Taivuttelenko toisia toimimaan tahtomallani tavalla. Jätänkö huomiotta toisen toiveet, toisen tarpeet, hädän. Jätänkö ihmissuhteen taakseni jos se ei tuota minulle enää mielihyvää. Otanko silloin toisen mielipahan huomioon. Vai jätänkö vain vastaamatta viestiin, tervehdykseen, kierränkö kutsut. Niin kuin iso kirja sanoo; viaton heittäköön ensimmäisen kiven.
Jep, eräällä muka velalla olikin yhtäkkiä niin patologinen vauvakuume, ettei uskonut kun mies piti kiinni alkuperäisestä yhteisestä sopimuksesta, ettei lapsia hankita vaan jätti ehkäisyn pois kertomatta miehelleen. Kävipä vielä gyneltä lääkkeetkin kk-kierron säännöllistämiseen. Eli aloitti ihan pokkana vauvaprojektin kertomatta siitä tulevalle isälle. Asian laita selvisi koko rumuudessaan miehelle vasta paljon myöhemmin. Vauvaa ei tädille tullut, mutta tuli petetyksi ja jätetyksi. Kaikki syyhän oli tietysti pettäjässä, koska eihän millään muulla tavalla voi toista ihmistä niin satuttaa kuin sillä, että harrastaa seksiä toisen kanssa tai lähtee suhteesta, jossa toinen vielä haluaisi jatkaa. Vai miten se oli?
Ahhahhaa, huvittavia nämä alemman luokan tatuoitujen siiderinlipittäjien hysteeriset avautumiset. Meillä paremmissa piireissä ymmärretään, että jokaisella ihmisellä on syytä olla sopiva määrä yksityisyyttä. Todella moukkamaista vaatia saada lukea toisen viestejä! Sitä paitsi kunnon parisuhteelle on usein ihan muut, painavammat syyt kuin joku seksuaalinen uskollisuus. Minulla on oikein hyvä avioliitto, mutta silti joskus pidän omaa kivaa muiden seurassa. Puolisoni saattaa tehdä samoin, tai sitten ei. Ei tällaisista asioista ole tyylikästä udella toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moni on noin tolaltaan jo sen mahdollisuuden äärellä, että kumppani pettäisi! Mua petti, monta kertaa, v*tutti, (ja vähän myös huolestutti kun teki sitä työmatkoilla vieraassa maassa) mutta toisaalta eipä ollut parisuhdekaan sillä hetkellä kummosessa kunnossa (syytä myös minussa, kas kummaa..). Paljastui kun kertoi kerran suutuspäissään.
Erottiin vuosia ja lapsia myöhemmin, muista syistä. Vielä olen ihan toimintakykyinen ja terveen kirjoissa, elämässä kun on niin paljon muutakin sisältöä kuin se parisuhde ja itsetuntokin on aina ollut ihan terve.
täälä pn paljon sellasta vähän yksinkertasempaa väkeä kirjottelemassa, ei oo välttämättä omia tuloja esim ollenkaan. Tai turvaton olo muuten yksin ollessa, ei osata hoitaa asioita tai laittaa vaikka ruokaa itse. Se varmaan vaikuttaa siihen miten raskaasti ottais eron.
Joo, just nää pettäjät varsinkin, jotenki sellasia avuttoman oloisia rääpäleitä, ei osata elää puolison kanssa kuin aikuiset vaan leiktään jotai lapsellisia pelejä. Mikähän noiden pettäjien äo yleensä on?
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhaa, huvittavia nämä alemman luokan tatuoitujen siiderinlipittäjien hysteeriset avautumiset. Meillä paremmissa piireissä ymmärretään, että jokaisella ihmisellä on syytä olla sopiva määrä yksityisyyttä. Todella moukkamaista vaatia saada lukea toisen viestejä! Sitä paitsi kunnon parisuhteelle on usein ihan muut, painavammat syyt kuin joku seksuaalinen uskollisuus. Minulla on oikein hyvä avioliitto, mutta silti joskus pidän omaa kivaa muiden seurassa. Puolisoni saattaa tehdä samoin, tai sitten ei. Ei tällaisista asioista ole tyylikästä udella toiselta.
Niin, onhan näitä ns. luxus- luokan huo ria olemassa, joilla ei yksityiselämä sitten kovin hääviä henkisesti ole. Sori, mutta pettäjä on pettäjä, vaikka olis paremmista huo ra piireistä🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja syy on: mycket pengar. Bättre folke, men jag är en ho ra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan näitä ns. luxus- luokan huo ria olemassa, joilla ei yksityiselämä sitten kovin hääviä henkisesti ole. Sori, mutta pettäjä on pettäjä, vaikka olis paremmista huo ra piireistä🤣🤣
Tätä juuri tarkoitin. Sanalla "pettäjä" on nähtävästi täysin erilainen merkitys eri sosioekonomisissa asemissa oleville.
t. tuo jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no tämän mukaan pettäjä on älykkäämpi https://www.redonline.co.uk/health-self/relationships/a526451/intellige…. Vanhemmat tutkimukset ovat toki päätyneet myös toisenlaisiin tuloksiin -miesten osalta. Naisten osalta tutkimukset ovat yksimielisiä; korkea ÄO korreloi positiivisesti pettämisen todennäköisyyden kanssa.
Tosiasiassa voi olla hieman vaikeaa tehdä tällaisia kyselytutkimuksia, koska a) pettäminen on niin yleistä, että tutkittava joukko on valtava, melkein läpi koko väestön b) pettäminen on mustavalkoisemmin tuomittua vähemmän koulutetun väen keskuudessa, joten nämä henkilöt valehtelevat pettämisestään tutkimuksessa koulutettuja todennäköisemmin
Joo, just nää pettäjät varsinkin, jotenki sellasia avuttoman oloisia rääpäleitä, ei osata elää puolison kanssa kuin aikuiset vaan leiktään jotai lapsellisia pelejä. Mikähän noiden pettäjien äo yleensä on?
Ahhahhaa, huvittavia nämä muka paremman luokan tatuoitujen siiderinlipittäjien hysteeriset avautumiset. Meillä paremmissa piireissä ymmärretään, että jokaisella ihmisellä on syytä olla sopiva määrä yksityisyyttä ja huo ra ta just niin paljon kun haluaa. Todella moukkamaista vaatia saada lukea toisen viestejä! Sitä paitsi kunnon parisuhteelle on usein ihan muut, painavammat syyt, esim. raha, kuin joku seksuaalinen uskollisuus. Minulla on paska avioliitto ja siksi jatkuvasti pidän omaa kivaa muiden seurassa. Puolisoni tekee samoin. Ei tällaisista asioista ole tyylikästä udella toiselta, vaan panna niin paljon salassa kuin mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjänarsku äänessä! Kerro mitä noista tuhoista ei tapahdu, kun pettäjä jää kiinni???
en minä ole pettänyt ketään. Erosin kun lakkasi tuntumasta sille, että haluan liitossa jatkaa.
Mutta väitätkö todella, että kaikki nuo asiat tapahtuu kun petetään ja aina??
Tunnen varmaan parikymmentä joskus pettänyttä. Yksi heistä toistaa tekonsa joka suhteessa, muut ovat jättäneet kertaan. Tautien levittämistä ei ole tapahtunut tietääkseni kertaakaan, eikä työpaikan sotkuja, ei haavoitettuja lapsia, eikä mielenterveysongelmia. Kolme eroa kylläkin. Loput ei edes tiedä tulleensa petetyksi ja /tai ero on tullut muista syistä.
Olet hysteerinen. Yksilöterapia voisi auttaa irti läheisriippuvuudesta. Siitä hyötyisit ylivoimaisesti eniten sinä itse.
Mistä ihmeestä sinä tiedät kuinka monesti nuo parikymmentä pettänyttä ovat pettäneet?
Ei kai sitä yleensä toitoteta ympäriinsä ja harva nyt aikuisiässä tekee ystäviensäkään kanssa kaiken niin yhdessä etteikö tilaisuuksia olisi ollut pettää salaa ystäviltäänkin.
Mistä ihmeestä tiedät tautien leviämisestä?
Jos olette jotain teiniporukkaa, niin heitä en nyt laske tässä, teini- iässä vielä etsitään eikä seurustelut ole useinkaan niin vakavia.
Ja vaikka olisikin , niin lapsia ei vielä ole pettymään ja ikävöimään.
Ja taas lapsia on näillä sinun petturi kavereilla ollut, et aivan varmasti tiedä kaikkea, mitä jotkut ovat joutuneet seurauksena läpikäymään.
Vierailija kirjoitti:
No teillä on vapaa suhde, joillain taas ei. Ja on muuten sivistymätöntä tuo sun kielenkäyttösi. Oikeasti parempien piirien fiksut eivät kirjoita noin. Että jos nyt huvittavuutta haetaan...