Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1762)

Vierailija
561/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillä oli about kymmenen naista WhatApissa, joissa keskusteli kaikenmaailman asioista pillun nuolemisesta siihen, kuinka halusi erään rakastamansa naisen "takaisin" (olivat "eronneet", väliaikaisesti koska tyyppi oli sanonut jotain pahasti). Samaan aikaan oli "seurustellut" minun kanssani muutaman vuoden. Selvästi kyseisellä ihmisellä ei ollut mitään rajaa, miten pitkälle mennään toisten ihmisten manipuloinnissa. Hän tuntui käyttävän hyväkseen naisten tarpeita ja luottamusta häikäilemättömästi, minä mukaan lukien.  Toinen kaipasi vain kiihkeää seksiä, toinen halusi romanttisen suhteen, kolmas halusi lähinnä seuraa ja vakiseksiä. Ja hän tuntui menevän täysillä niiden kaikkien naisten toiveisiin. Ja kerroin lukeneeni hänen viestinsä, olin tietenkin syyllinen viestisalaisuuden rikkomiseen ja täten suuri moraaliton rikollinen. Mitään ei ollut tapahtunut ja hän rakasti minua syvästi edelleen. Näin jälkeenpäin muistelen heppua huvittuneena ja ymmärrän kyllä, että kyseessä oli persoonallisuushäiriöinen ressukka, joka ei vain ole kykenevä sitoutumaan. 

Mun mielestä tämä kertoo paljon nykynaisten tasosta. Mitä luonnevikaisempi mies on, sitä vastustamattomampi ilmeisesti naisille. Koska eihän tämä mies ilman naisten apua ole tähän pystynyt.

Eiköhän tämä kerro enemmänkin miesten tasosta.

Eihän ne tyylit ja tavat otsassa lue.

Vähitellen tukee ilmi ja silloin tyyppi heivataankin jo

Vierailija
562/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti ihmetyttää, miten te edes uskallatte luottaa miehiin?

Miten uskaltaa luottaa kenenkään..???

Tärkeintä onkin luottaa itseensä siinä asiassa, että selviää, vaikka toinen pettäisi. Elämässä ei ole takeita mistään. Turva ja luottamus pitää löytyä ensin itsestä, sitten voi luottaa muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillä oli about kymmenen naista WhatApissa, joissa keskusteli kaikenmaailman asioista pillun nuolemisesta siihen, kuinka halusi erään rakastamansa naisen "takaisin" (olivat "eronneet", väliaikaisesti koska tyyppi oli sanonut jotain pahasti). Samaan aikaan oli "seurustellut" minun kanssani muutaman vuoden. Selvästi kyseisellä ihmisellä ei ollut mitään rajaa, miten pitkälle mennään toisten ihmisten manipuloinnissa. Hän tuntui käyttävän hyväkseen naisten tarpeita ja luottamusta häikäilemättömästi, minä mukaan lukien.  Toinen kaipasi vain kiihkeää seksiä, toinen halusi romanttisen suhteen, kolmas halusi lähinnä seuraa ja vakiseksiä. Ja hän tuntui menevän täysillä niiden kaikkien naisten toiveisiin. Ja kerroin lukeneeni hänen viestinsä, olin tietenkin syyllinen viestisalaisuuden rikkomiseen ja täten suuri moraaliton rikollinen. Mitään ei ollut tapahtunut ja hän rakasti minua syvästi edelleen. Näin jälkeenpäin muistelen heppua huvittuneena ja ymmärrän kyllä, että kyseessä oli persoonallisuushäiriöinen ressukka, joka ei vain ole kykenevä sitoutumaan. 

Mun mielestä tämä kertoo paljon nykynaisten tasosta. Mitä luonnevikaisempi mies on, sitä vastustamattomampi ilmeisesti naisille. Koska eihän tämä mies ilman naisten apua ole tähän pystynyt.

Valitettavan totta. Tätä naiset eivät halua myöntää.

Vierailija
564/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään läheiseni sivusuhde paljastui, kun suhteen toisen osapuolen vaimo soitti toisen osapuolen miehelle ja kertoi, että hänen miehensä ja sinun naisesi makaavat yhdessä. Mies oli tunnustanut. Nainen ei tunnustanut, mutta lopulta oli myönnettävä.

Vierailija
565/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keväällä -90 avomieheni tuli kamalassa krapulassa kädet vapisten kotiin sunnuntai aamuna. Aistin adian samassa kun astui ovesta sisään. Sanoi sitten suoraan että on pettänyt minua ja olisi varmaan nyt syytä erota.

En katsonut edes häntä, nousin tuolista ylös ja vedin häntä tur...paan, ihan mitään kysymättä.

Pakkasin kamppeeni ja lähdin. Asiaa ei ole vieläkään selvitetty.

Yläpeukkuja?

Ihannoitte väkivaltaa?

Ihan oikein vetää tota paskaa pataan. Vitut siinä mistään väkivallan ihannoinnista oo kysymys, vaan pienestä hyvityksestä mulkun tekemästä petoksesta. Että joku viittii lässyttää tollaista. Mä oisin vetäny pataan ja potkassut vielä munille niin, ettei naisi tuo kusiainen kuukauteen.

olet alkueläimen tasolla älylliseti

Sinä et edes sillä tasolla.

Vierailija
566/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi, että jos mies pettää, niin se pettää aina. Vaikka jättäisi edellisen vaimon ja vaikka menisi uudestaan naimisiin tämän toisen naisen kanssa, niin kohta on jo uusi kierroksissa. 

Älkää hyvät naiset uskoko mitään muuta, tämä on niin nähty ja koettu ja kuultu.

Vierailija
567/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi itse aamulla kännisekoilustaan. Tasasin tilit vastaavalla tempulla, kerroin niin ikään itse ja jatkettiin eteenpäin yhdessä.

Vierailija
568/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kammottavia tarinoita,ainoa positiivinen juttu on et pääsitte pettäjästä eroon eli win tilanne. se nainen joka oli löytänyt vetämättömän wc.n pettäjänaisen jäljiltä, sun kumppani siis jätti ladyn tosi "laatu"naisen takia. onnittele itseäsi, että pääsit tälläisestä"laatu"miehestä eroon.vaikka ikävä tilanne.

Vierailija
569/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei puhu suomea ja sen vuoksi minä avaan kaikki hänelle tulevat viralliset kirjeet, esimerkiksi verottajalta, terveydenhuollosta, vakuutusyhtiöltä jne.

No tuli sitten kirje syyttäjältä. Luulin, että nyt hän on säheltänyt autonsa kanssa sen viimeisen kerran ja kirje liittyy liikenneasioihin.

Avasin kirjeen. Se oli syyttämättäjättämispäätös raiskauksesta. Lukiessani tapahtumien kuvausta ja mitä tapauksen osapuolet siitä väittivät, en epäillyt pettämistä mutta raiskausta en uskonut hetkeäkään. Eikä onneksi syyttäjäkään.

Soitin miehelle, että ilmeisesti olet ehtinyt tekemään muutakin kuin töitä. Tämä väitetty raiskaus oli tapahtunut noin 9kk aiemmin. Tiesin jo silloin, että jotain on tapahtunut, mutta en tiennyt mitä. Hän oli todella hermostunut ja stressantunut koko ajan ja sanoikin jossain vaiheessa, että hänellä on jotain kerrottavaa. Ei kuitenkaan saanut koskaan sanottua. Soitettuani hän tiesi heti mistä puhun ja sanoi tulevansa heti kotiin. Sanoin, että voi olla parempi pysyä poissa. Löin luurin korvaan.

Soitin heti kahdelle parhaalle ystävälleni, että saan ajatuksiani jotenkin kasaan. Mies koitti soittaa koko kotimatkansa ajan, en vastannut.

Tuli sitten kotiin, käski lapset ulos talosta, itki, pyysi anteeksi, vastasi kysymyksiini ja vannoi, ettei mitään tällaista tulisi koskaan enää tapahtumaan. Sanoin etten pysty asiaa miettimään niin pitkälle vielä.

Alkushokista selvittyäni päätin jatkaa, en hänen toiveestaan, vaan siksi että rakkauteni häneen ei ollut vielä ohi. Ostin aihetta käsittelevän kirjan, jonka avulla olen asiaa työstänyt. Suhteemme puhkesi uudelleen kukkaan ja vieläpä kaikkia todennäköisyyksi uhmaten. Tulin raskaaksi 45-vuotiaana muutama kuukausi sen jälkeen, kun näin sen kirjeen. Nyt meillä on tästä uudelleen liekkiin leimahtaneesta rakkaudesta uusi lapsi ja arki on parempaa kuin ennen.

Vierailija
570/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

salainentyyppi kirjoitti:

En ole jäänyt kiinni :).

Mulla sama. Vain urpot jäävät kiinni. Ja sitten tietysti ne jotka haluavatkin jäädä kiinni. Se tuntuu olevan yllättävän yleistä, ilmeisesti helpompaa kuin sanoa että haluaa erota.

M43

Sitä olen täällä koittanut pidemmän ajan jo tehdä näille mammoille selväksi. Jos mies haluaa pettää, niin sitä on mahdotonta saada selville mikäli mies ei tahallaan halua jäädä siitä kiinni. Tai sitten mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas, ja ero on varmaan pelkkää voittoa sille naiselle.

Meillä mies jäi kiinni niin ,että kesken minun ja mieheni yhteisen illan hänelle tuli viesti puhelimeen. Hän luki sen, ja laittoi järkyttyneenä puhelimen pois äkkiä. Mieheni ilmaisee tunteita todella pienesti, joten tämmä vaatii harjaantunutta silmää, joka minulla tietenkin oli kun olin hänen kanssaan jo pitkään ollut yhdessä. Jos joku muu olisi katsonut häntä, hän ei olisi huomannut mitään ilmeen värähdystäkään, mutta minä näin heti että mies järkyttyi. 

Kysyin kuka laittoi viestin, ja hän valehteli että kaveri laittoi. Pyysin nähdä puhelimen ja kun mies kieltäytyi, niin sanoin että lähdenpä tässä pakkaamaan kamojani sitten, että kaikki muu voidaan kyllä selvittää ja päästä yli, mutta valehtelua ei.

Mies näytti puhelimen viestin ja se oli hänen työkaveriltaan, naiselta, ja siitä kävi kyllä selväksi mitä oli tapahtunut. 

Järkystyskin johuti siitä että kiinnijäämisen minimoimiseksi olivat sopineet ettei puhelimella oteta mitään yhteyttä toiseen, ja sitten nainen kuitenkin laittoi viestin.

Tuo mitä aiemmin kirjoitin, että voidaan kyllä päästä yli oli tietenkin sanahelinää jolla vain varmistin että saan viestin lukea, ero tuli siinä samalla sitten kuitenkin.

Sitä vain, että kyllä ne voi jäädä kiinni ihan vahingossakin.

Vierailija
571/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään läheiseni sivusuhde paljastui, kun suhteen toisen osapuolen vaimo soitti toisen osapuolen miehelle ja kertoi, että hänen miehensä ja sinun naisesi makaavat yhdessä. Mies oli tunnustanut. Nainen ei tunnustanut, mutta lopulta oli myönnettävä.

Mun kaverille kävi myös näin. Hänelle soitti outo mies, esitteli itsesnä ja sanoi että hänen vaimollaan kaverini mmiehellä on suhde joka on jatkunut jo pitempään.

Vierailija
572/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi, että jos mies pettää, niin se pettää aina. Vaikka jättäisi edellisen vaimon ja vaikka menisi uudestaan naimisiin tämän toisen naisen kanssa, niin kohta on jo uusi kierroksissa. 

Riippuu pettämisen syistä. T: olen pettänyt muutamaakin exää, mutta nykyistä en koskaan.

Vierailija
573/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä riippuu ihmistyypistä, näin varmaan suurimmassa osassa tapauksia on, muttei aina. Itse petin joskus teininä silloista kumppaniani, enkä sen jälkeen ole edes flirttaillut muille kun olen ollut parisuhteessa.

Vierailija
574/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen pettää niin pettääkö hänkin sitten aina?

Vierailija
575/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka toinen meistä tilastojen valossa pettää joskus elämässään. Onko joka toinen siis tapapettäjä? Eikö silloin tilastojen valossa jokainen ole parisuhteessa, jossa on pettämistä?

Vai olisiko kuitenkin niin, että ihminen saattaa pettää kerran, vaikka osaamattomuuttaan, keinottomuuttaan tai voimattomuuttaan, tai ihan typerästä päähänpistosta, ja oppii kerrasta?

Vierailija
576/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät pitää ohjata psyykkiseen hoitoon.

Aiheuttavat niin paljon tuhoa yhteiskunnassa:

lapset kärsii isin/ äidin pettämisestä lopun ikäänsä

ero hajottaa kodin, suvun, ystävät

työpaikoilla selvitellään sotkuja, maksaa ja vie aikaa johtotasolla

sukupuolitaudit tarttuu, yhteiskunta maksaa hoidot

abortit ja keskeytykset maksaa yhteiskunnalle veroina ym.

pettäjät tuhoavat monen elämän henkisesti/ fyysisesti, masennus ym. mielenterveysongelmat yhteiskunnan hoidettavaksi

Jne.

Ja pettäjät, nämä vaan saa jatkaa muiden ihmisten tuhoamista, MIKSI???

Hoitoon ja rikostuomio päälle!

Vierailija
577/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei puhu suomea ja sen vuoksi minä avaan kaikki hänelle tulevat viralliset kirjeet, esimerkiksi verottajalta, terveydenhuollosta, vakuutusyhtiöltä jne.

No tuli sitten kirje syyttäjältä. Luulin, että nyt hän on säheltänyt autonsa kanssa sen viimeisen kerran ja kirje liittyy liikenneasioihin.

Avasin kirjeen. Se oli syyttämättäjättämispäätös raiskauksesta. Lukiessani tapahtumien kuvausta ja mitä tapauksen osapuolet siitä väittivät, en epäillyt pettämistä mutta raiskausta en uskonut hetkeäkään. Eikä onneksi syyttäjäkään.

Soitin miehelle, että ilmeisesti olet ehtinyt tekemään muutakin kuin töitä. Tämä väitetty raiskaus oli tapahtunut noin 9kk aiemmin. Tiesin jo silloin, että jotain on tapahtunut, mutta en tiennyt mitä. Hän oli todella hermostunut ja stressantunut koko ajan ja sanoikin jossain vaiheessa, että hänellä on jotain kerrottavaa. Ei kuitenkaan saanut koskaan sanottua. Soitettuani hän tiesi heti mistä puhun ja sanoi tulevansa heti kotiin. Sanoin, että voi olla parempi pysyä poissa. Löin luurin korvaan.

Soitin heti kahdelle parhaalle ystävälleni, että saan ajatuksiani jotenkin kasaan. Mies koitti soittaa koko kotimatkansa ajan, en vastannut.

Tuli sitten kotiin, käski lapset ulos talosta, itki, pyysi anteeksi, vastasi kysymyksiini ja vannoi, ettei mitään tällaista tulisi koskaan enää tapahtumaan. Sanoin etten pysty asiaa miettimään niin pitkälle vielä.

Alkushokista selvittyäni päätin jatkaa, en hänen toiveestaan, vaan siksi että rakkauteni häneen ei ollut vielä ohi. Ostin aihetta käsittelevän kirjan, jonka avulla olen asiaa työstänyt. Suhteemme puhkesi uudelleen kukkaan ja vieläpä kaikkia todennäköisyyksi uhmaten. Tulin raskaaksi 45-vuotiaana muutama kuukausi sen jälkeen, kun näin sen kirjeen. Nyt meillä on tästä uudelleen liekkiin leimahtaneesta rakkaudesta uusi lapsi ja arki on parempaa kuin ennen.

Oletko parturikampaaja ammatiltasi ja miehesi latino? :D

Vierailija
578/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pitää ohjata psyykkiseen hoitoon.

Aiheuttavat niin paljon tuhoa yhteiskunnassa:

lapset kärsii isin/ äidin pettämisestä lopun ikäänsä

ero hajottaa kodin, suvun, ystävät

työpaikoilla selvitellään sotkuja, maksaa ja vie aikaa johtotasolla

sukupuolitaudit tarttuu, yhteiskunta maksaa hoidot

abortit ja keskeytykset maksaa yhteiskunnalle veroina ym.

pettäjät tuhoavat monen elämän henkisesti/ fyysisesti, masennus ym. mielenterveysongelmat yhteiskunnan hoidettavaksi

Jne.

Ja pettäjät, nämä vaan saa jatkaa muiden ihmisten tuhoamista, MIKSI???

Hoitoon ja rikostuomio päälle!

aika silleen isoksi asiaksi on sun päässäsi muodostunut ihmissuhdeasiat. Eikö oo niin, että joka kerran kun muodostat jonkinlaisen ihmissuhteen, on siinä 2 täysivaltaista yksilöä omine toiveineen ja tarpeineen? Eikse silloin pidä aina riskin sisällään, että toinen osapuoli voikin päättää, ettei arvosta suhdetta yhtälailla tai haluaa sen jopa päättyvän? Ehkä oot itsekin joskus päättänyt tai häivyttänyt jonkin ihmissuhteen ymmärtämättä ollenkaan, että se aiheutti toiselle masennusta tai pahaa mieltä.

Pettäminen on valehtelua ja sinänsä väärin, mutta niin kauan kun on ihmisiä on valehtelua ja oman edun tavoittelua, monen muotoista (pettäminen ei suinkaan ole ainoa, moni taivuttelee muita tahtoonsa monenlaisen manipulaation kautta, eikä edes pidä tekoaan vääränä, koska se toinen on "itse päättänyt" suostua). Jos oma psyyke /talous /elämän ulkoiset puitteet ei kestä sitä kasassa niin kannattanee pysytellä enimmäkseen itsekseen.

Vierailija
579/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpes iski 👹😡

Vierailija
580/1762 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos petätte niin...

- poistakaa viestit heti tai käyttäkää snapchatia (poistuvat automaattisesti)

- älkää muuttako käyttäytymistänne kotona suuntaan tai toiseen

- pitäkää tarinanne uskottavina ja katsokaa, että tapaamisympäristössä ei ole tuttuja

- Ei tunteita mukaan (jos tunteita, niin erotkaa)

-Jos petätte, niin erotkaa ja sen jälkeen pankaa niin monia ja niin usein kuin haluatte ja ehditte.

- älkää ryhtykö parisuhteeseen tai ainakin kerrotte että haluatte panna muitakin

Juuri näin, pitää pystyä tunnustamaan itselleen, ettei ole kykeneväinen parisuhteeseen. Jotain varasuhdetta on raukkamaista pitää yllä, jos kuitenkin haluaa lentää kukasta kukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan