Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1762)

Vierailija
421/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ? 

varmaan se on se naistenvälinen kilpailuvietti ja luulo siitä että kuvitellaan että kun pystyi viemään miehen toiselta niin on itse jotenkin tosi paljon parempi, kauniinpi ja himoittavampi sille miehelle ja että mies vaan rakastui häneen niin palavasti, että jätti jopa vaimonsa/tyttöystävänsä hänen takiaan. Ei ollenkaan ajatella, että mies voisi tehdä hänelle samoin heti sopivan uuden naisen tullessa vastaan. Että mies onkin sellaista sorttia, että kaikkiin vähän rakastuu kuumemmin. 

Jotkut eivät malta olla kilpailematta esim. tilanteessa, jossa muiden avioliitoissa on jotain ärsytystä tai jopa selvittelyä meneillään. Siis vaikka itse on naimisissa, omien sanojensa mukaan hyvässä sellaisessa, ja muutenkin kaikki on kuulemma mennyt elämässä kuten pitääkin. Mutta pitää testailla viehätysvoimaa jopa muiden pariskuntien läsnäollessa. Tollasessa tulella leikkimisessä on aina se riski, että tunteita alkaakin syntyä. Miksi ei voisi käyttäytyä asiallisesti, ja varsinkin antaa toisten pariskuntien selvittää välinsä rauhassa.

Vierailija
422/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi kun moneen kertaan kysyin.

Kännissä oli ollut jo tinderissäkin ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa ovat tällaiset. Voimia kaikille teille, jotka olette tuollaisten ihmisperseiden kanssa joutuneet kärsimään. Nykyaikana tympäisee nämä älylaitteet - ei sillä että ennen niitä ei petetty, mutta kyllä ne mielestäni helpottavat pettämistä...

Kiitos. 🙏🏻 Usein pettäjät unohtavat, että se pettäminen alkaa satuttamaan sitä toista jo siinä vaiheessa, kun petetyssä epäilys herää.

Ei vasta siinä vaiheessa, kun jää loppullisesti kiinni.

"Ei se satu, jos ei tiedä" ei siis pidä paikkaansa. Varsinkin naiset vaistoavat helposti, että jotain on pielessä. Ja se huono olo, joka alkaa sisällä jäytämään, kun tajuaa, että toinen ehkä pettää. Sitä tunnetta en toivoisi kenellekään. Se on surua, pettymystä ja raivoa. Ajatukset pyörivät asiassa vähän väliä.

Lopulta ehkä tarkkailet, nuuskit ja teet kaikkea mitä et koskaan ajatellut joutuvasi tekemään lopullisen vastauksen saamisen toivossa.

Miksi ihmeessä ette eroa siinä vaiheessa kun epäilykset herää??? Ette tule pettäjältä ikinä saamaan rehellistä vastausta. Epäilee mutta sinisilmäisesti suljettu silmänne. Sitten kun puoliso jää kiinni niin olette kuinka yllätyksenä tuli.

Peli on menetetty siinä vaiheessa kun epäilyksiä on.

Siksi koska normaali ihminen ajattelee toisesta hyvää. On välillä niin vaikea uskoa, että se ihminen, jota rakastat tekisi sinulle niin. Ja pettäjä voi olla äärettömän taitava selittämään aina kaikki kummallisuudet. Siksi sitä usein kaipaa ns. vedenpitäviä todisteita pettämisestä. Pettäjältä on tosiaan useimmiten turha odottaa rehellistä vastausta.

Ei se epäilys tyhjästä tule. Se kannattaa muistaa. Sen jälkeen sitten tehdään ratkaisuja tai jäädään avioliittoon ja hyväksytään tilanne.

Et taida tunta yhtään sairaalloisen mustasukkaista ihmistä, kun voit kirjoittaa noin. Todellakin se epäilys tulee joillakin ihan tyhjästä.

Laitapa pari esimerkkiä "tyhjästä tulleesta" mustasukkaisuudesta.

Veikkaan, että mustasukkaisuudelle tai epäilykselle löytyy varmasti joku syy tai peruste. Sen ei tarvitse olla hyvä tai sataprosenttisen varma, mutta varmasti mahdollinen. Epäilyshän on tunne ja sitä voi vahvistaa tai heikentää monella tavalla.

Vierailija
424/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ? 

Tätähän ei kukaan petetty ja jätetty halua ajatella, mutta osassa tapauksissa he ovat löytäneet toisistaan ne oikeat ja se on syy miksi lähdetään noin moraalittomaan hommaan vaikka muuten ei pettäisi. 

Antaa vaan tulla sitä alapeukkua, mutta tiedätte että tämä on totta. 

Vierailija
425/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei kukaan petetty ja jätetty halua ajatella, mutta osassa tapauksissa he ovat löytäneet toisistaan ne oikeat ja se on syy miksi lähdetään noin moraalittomaan hommaan vaikka muuten ei pettäisi. 

Jos näin on, niin tuon pettäjän kannattaisi hakeutua terapiaan. Opettelisi kohtaamaan tunteensa ja tekemään valintoja niin, että ottaa muutkin huomioon. Ei salailu ja valehtelu, etenkään pitkäaikainen sellainen, ole mieleltään terveen ihmisen hommaa. Ihan omaksi ja nykyisenkin kumppanin parhaaksi olisi se terapia.

Vierailija
426/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa ovat tällaiset. Voimia kaikille teille, jotka olette tuollaisten ihmisperseiden kanssa joutuneet kärsimään. Nykyaikana tympäisee nämä älylaitteet - ei sillä että ennen niitä ei petetty, mutta kyllä ne mielestäni helpottavat pettämistä...

Kiitos. 🙏🏻 Usein pettäjät unohtavat, että se pettäminen alkaa satuttamaan sitä toista jo siinä vaiheessa, kun petetyssä epäilys herää.

"Ei se satu, jos ei tiedä" ei siis pidä paikkaansa. Varsinkin naiset vaistoavat helposti, että jotain on pielessä. Ja se huono olo, joka alkaa sisällä jäytämään, kun tajuaa, että toinen ehkä pettää. Sitä tunnetta en toivoisi kenellekään. Se on surua, pettymystä ja raivoa. Ajatukset pyörivät asiassa vähän väliä.

Lopulta ehkä tarkkailet, nuuskit ja teet kaikkea mitä et koskaan ajatellut joutuvasi tekemään lopullisen vastauksen saamisen toivossa.

Miksi ihmeessä ette eroa siinä vaiheessa kun epäilykset herää??? Ette tule pettäjältä ikinä saamaan rehellistä vastausta. Epäilee mutta sinisilmäisesti suljettu silmänne. Sitten kun puoliso jää kiinni niin olette kuinka yllätyksenä tuli.

Siksi koska normaali ihminen ajattelee toisesta hyvää. On välillä niin vaikea uskoa, että se ihminen, jota rakastat tekisi sinulle niin. Ja pettäjä voi olla äärettömän taitava selittämään aina kaikki kummallisuudet. Siksi sitä usein kaipaa ns. vedenpitäviä todisteita pettämisestä. Pettäjältä on tosiaan useimmiten turha odottaa rehellistä vastausta.

Ei se epäilys tyhjästä tule. Se kannattaa muistaa. Sen jälkeen sitten tehdään ratkaisuja tai jäädään avioliittoon ja hyväksytään tilanne.

Et taida tunta yhtään sairaalloisen mustasukkaista ihmistä, kun voit kirjoittaa noin. Todellakin se epäilys tulee joillakin ihan tyhjästä.

Veikkaan, että mustasukkaisuudelle tai epäilykselle löytyy varmasti joku syy tai peruste. Sen ei tarvitse olla hyvä tai sataprosenttisen varma, mutta varmasti mahdollinen. Epäilyshän on tunne ja sitä voi vahvistaa tai heikentää monella tavalla.

Eihän se sinänsä tyhjästä tule, jos syy on mustasukkaisessa itsessään, mutta miehen ei tarvitse tehdä mitään sen aiheuttaakseen. Minä olin kahdessa ensimmäisessä suhteessani sairaalloisen mustasukkainen, ja miesystäväni olivat aivan nurkkaan ajettuja. Minulla on lapsuuden kokemuksistani johtuen käsittämätön hylkäämisen pelko, joka heijastuu kaikkiin läheisempiin ihmissuhteisiin.

Kaikki hetket, kun mies ei ollut kanssani, ajattelin hänen pettävän minua tai ainakin suunnittelevan sitä. Kun hän vessassa käydessään luki Tokmannin mainosta, jossa oli naisia Nanson paidoissa, hän selkeästi haaveili heistä ja tahtoi jättää minut. Voit siis kuvitella ajatuskulkuni silloin, kun hän oli töissä täysin pois silmistäni tai jos kertoi vanhempiensa luona vieraillessaan tavanneensa naispuolisen serkkunsa. Nämä nyt ihan ääriesimerkkeinä.

Vierailija
427/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta etten kyllä tiedä. Omassa tuttavapiirissä nämä petoksella alkaneet uusiosuhteet on kariutunut parissa kuukaudessa. Pisin taisi kestää puolisen vuotta. Siitä kun puuttuu se kiva jännitysmomentti.

Vierailija
428/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta etten kyllä tiedä. Omassa tuttavapiirissä nämä petoksella alkaneet uusiosuhteet on kariutunut parissa kuukaudessa. Pisin taisi kestää puolisen vuotta. Siitä kun puuttuu se kiva jännitysmomentti.

Sanoiko kukaan että tämä pätee kaikkiin tapauksiin? Sisälukutaito...

Vierailija
429/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sinänsä tyhjästä tule, jos syy on mustasukkaisessa itsessään, mutta miehen ei tarvitse tehdä mitään sen aiheuttaakseen. Minä olin kahdessa ensimmäisessä suhteessani sairaalloisen mustasukkainen, ja miesystäväni olivat aivan nurkkaan ajettuja. Minulla on lapsuuden kokemuksistani johtuen käsittämätön hylkäämisen pelko, joka heijastuu kaikkiin läheisempiin ihmissuhteisiin.

Kaikki hetket, kun mies ei ollut kanssani, ajattelin hänen pettävän minua tai ainakin suunnittelevan sitä. Kun hän vessassa käydessään luki Tokmannin mainosta, jossa oli naisia Nanson paidoissa, hän selkeästi haaveili heistä ja tahtoi jättää minut. Voit siis kuvitella ajatuskulkuni silloin, kun hän oli töissä täysin pois silmistäni tai jos kertoi vanhempiensa luona vieraillessaan tavanneensa naispuolisen serkkunsa. Nämä nyt ihan ääriesimerkkeinä.

Mulla on sama hylätyksi tulemisen pelko joka juontaa juurensa sieltä lapsuudesta ja tunnistan ihan samat ajatukset. Olin nuorempana todella mustasukkainen ja ne ajatukset lähti aina yhtäkkiä kiertämään sitä rataa enkä saanut niitä pois päästäni millään kun etsin vain merkkejä siitä että toinen mahdollisesti pettää. Juuri tuollaisia ihan vainoharhaisia kuvitelmia mitä lainatussa viestissä kerrottiin. Kumppanin ei tarvinut mitään tehdä mistä epäily olisi tullut, vaan se tuli ihan minusta itsestä ja olin ihan varma että se pettää ja jättää. 

Myönnän että niitä ajatuksia edelleen tulee ajoittain mutta kiitos terapian kykenen nykyään sivuuttamaan ne ja ymmärrän että ne on pelkästään ajatuksia eikä mun tarvitse tehdä niille yhtään mitään tai ajatella niistä yhtään mitään. Antaa niiden tulla ja mennä samalla oven avauksella. 

Vierailija
430/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä oven avaukseen. Olin tullut opiskelija paikkakunnalta yhteiseen kotiimme. Isäntä tuli neitokaisen kera kotiin. Minut nähdessään iski tyttöselle taxirahan kouraan ja saatteli pihalle. Tuli sitten selittelemään paskapuheitaan. Pistin rytkyt niskaan ja lähdin lenkille. Ukko tuli perässä ja seliseli jatkui. Pistin vauhdiksi jolloin häipyi kotio ukkopaska. Palattuani pidin itseni hiljaisena ja mietin mitähän tekisi. Jäin ja olen ollut nyt 45vuotta naimisissa "ukkopaskan" kanssa. Ei ruvennut ukko uskolliseksi, mutta opin olemaan itsekin samanlainen, salaa harrastelen. Suhteemme pelaa parhaalla tavalla, kun en tiiä mitään ja hän ei tiiä mitään. Ei niitä suhteita kovin montaaole meillä olut, mutta kuitenkin. Olen tuumannut ettei se järvi soutaen kulu. 

Vierailija
431/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on totta, mutta siinä on se idiottimaisuus ettei voida ensin erota siitä ei-oikeasta kunnolla ennekun alkaa sen oikean kanssa vehdata. Jos se on se oikea, niin kyllä hän se sen verran odottaa että toinen osapuoli, tai molemmat, saavat entiset suhteet pois alta kunnialla. Voi ihan rehellisesti erotessa kertoa toiselle että on löytänyt sen oikean eikä enää tahdo jatkaa vanhassa suhteessa. Rehellisyys on aina paras vaihtoehto. Pettäminen ei ole. Vaikka kuinka olis "se oikea" kyseessä. 

Vierailija
432/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on totta, mutta siinä on se idiottimaisuus ettei voida ensin erota siitä ei-oikeasta kunnolla ennekun alkaa sen oikean kanssa vehdata. Jos se on se oikea, niin kyllä hän se sen verran odottaa että toinen osapuoli, tai molemmat, saavat entiset suhteet pois alta kunnialla. Voi ihan rehellisesti erotessa kertoa toiselle että on löytänyt sen oikean eikä enää tahdo jatkaa vanhassa suhteessa. Rehellisyys on aina paras vaihtoehto. Pettäminen ei ole. Vaikka kuinka olis "se oikea" kyseessä. 

Tästä olen täysin samaa mieltä. Halusin vain lähinnä argumentoida tuohon väitteeseen ettei pettämisestä/jättämisestä alkanut suhde voisi kestää.

t. se jota lainasit

Vierailija
433/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko itse? Sisälukutaito...

Vierailija
434/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mutta suoraselkäinen ihminen joka on vaan löytänyt itselleen sen " oikean" , ei elä pitkiä aikoja sivusuhteessa vaan selvittää asian pikimmiten puolisonsa kanssa.

Ei keksi tapoja joilla peittää tekemisensä ja kertoo totuuden jos toinen alkaa kysellä huomattuaan että jotain on menossa. Ja mieluummin jo ennen.

Eikä myöskään ensin katso tuleeko tästä mitään ja vasta sitten kerro kun näyttää että kyllä tästä suhde tulee.

Vierailija
435/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko itse? Sisälukutaito...

Niin? Miksi sitten otit esille nämä suhteet mitkä eivät liittyneet mitenkään kirjoittamaani? Muuten vain tuli mieleen? 

Vierailija
436/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

salainentyyppi kirjoitti:

En ole jäänyt kiinni :).

Et vielä, mutta suurella todennäköisyydellä niin tulee käymään. Jos puolisosi osaa yhtään lukea käytöstäsi jne. Jos teillä on enää mitään yhteistä.

Ei ole salaisuutta, joka ei tule ilmi. Tämä on lähtökohta. Niin makaa, kuin petaa.

Vierailija
437/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi esimerkki: Joku sähköpostini muistissa olevista tuttujen osoitteista oli saastunut viruksella, ja lähetteli umpimähkäisiä virusposteja kaikille kyseisen sp:n osoitelistalla oleville, umpimähkäisillä lähettäjänimillä.  Sain sitten jonkun aivan vieraan miehen lähettämältä näyttävän viruspostin, josta itse tiesin välittömästi, että se on se virus, jota aikaan liikkui paljon. Mieheni oli niin mustasukkainen, että avasi tuon linkin ja samalla siis latasi viruksen koneelleen. Ruutu vilkkui ja välkkyi ja lopulta pysähtyi tiedostoon, jossa oli jotain asiaa tulostimesta. Tästä mies päätteli, että kyseinen mies haluaa minun lähettävän kuvani hänelle.

Mainittakoon, että itsellä oli vähän väliä tohinaa muiden naisten kanssa.

Vierailija
438/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Ex-vaimon osalta, epåilin pitkään ja kerran sitten tuli teksiviesti "huonoon" aikaan. Viesti siis näkyi siinä puhelimen ruudulla ja asia oli sillä selvä.

Tyhmänä en eronnut heti, vaan kävimme terapioita ja vielä tyhmempänä tilaisuuden tullen "kostin" ja vasta sitten erosimme.

Eron jälkeen elin sinkkuelämää ja muiden tuttavuuksien ohella menin sekaantumaan myös pariin varattuun naiseen. Näistä ensimäinen, kollega töistä, kutsutaan häntä vaikkapa nimellä Jenni..  En ollut itse näkemässä, mutta kuuleman mukaan kävi hiukan samantyyppisesti kuin sille ex-vaimolleni: Olimme juuri sopimassa seuraavalle viikolle pidempää yhdessäoloa kun hänen miehensä olisi reissussa, mutta olikin ukko tullut selän taakse ja nähnyt viesteilyn.

Tapaamisemme ei loppunut ihan tuohon, mutta lähestulkoon: Kävimme pari vakavampaa keskustelua ja Jenni jäi miehensä kansa yhteen. Luulen että ovat yhdessä tänäkin päivänä.

Toinen tapaus oli tuttavuus, jonka ensimmäisen kerran tapasin eräässä näköalabaarissa... Keksitään nyt hänelle nimeksi vaikkapa Anna. Meillä oli ensin puhtaasti seksisuhde, mikä sitten johtikin rakastumiseen. Ainakin puheissa suunnittelimme jo vaikka mitä, mutta hänen miehensä "ratsasi" puhelimensa ja kai tietokoneesakin ja lopputuloksena Anna jätti niin miehensä kuin minutkin. Häneen en ole sittemmin juuri yhteyttä pitänyt, mutta kuuleman mukaan on jo aikaa sitten löytänyt uuden rakkauden.

Minä uskon että ennemmin tai myöhemmin lähes kaikki pettäjät jäävät kiinni, kaikki eivät vain saa itse tietää paljastuneensa.

Pidän myös sitä pettäjää yksin syyllisenä. Se sinkku jota ihastuu varattuun henkilöön tekee kyllä myös hän väärin, mutta kun eihän suhteessaan onnellinen ihminen vaan petä, niin en tuomitse kovinkaan jyrkästi sinkkua joka varattuun sekaantuu.

Tiedän useamman todella onnellisen ja pitkäaikaisen parin, jotka tavatessaan ovat olleet tilanteessa, jossa toinen osapuoli on ollut varattu tai jopa naimisissa.

En silti voi suositella kenelläkään sinkulle varattuun sekaantumista. 

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että todennäköisimmin siinä satuttaa itsensä ja lisäksi myös muita, myös tilanteeseen täysin viattomia ihmisiä.

Sydänsurut ovat paskamainen asia, niitä nyt en vaan toivoisi vihamiehillenikään.

Näiden kokemusten jälkeen en itse ole enää varattuun koskenut, vaikka olen joskus kiusausta kokenutkin. Enkä ole tuon "koston" lisäksi ketään muuta pettänyt.

Enkä tietääkseni tullut petetyksikään. Hyvä niin, sillä sydänsurukiintiöni tuli tuona sekoiluajanjaksona enemmän kuin täyteen.

Vierailija
439/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salainentyyppi kirjoitti:

En ole jäänyt kiinni :).

Et vielä, mutta suurella todennäköisyydellä niin tulee käymään. Jos puolisosi osaa yhtään lukea käytöstäsi jne. Jos teillä on enää mitään yhteistä.

Ei ole salaisuutta, joka ei tule ilmi. Tämä on lähtökohta. Niin makaa, kuin petaa.

Niinpä. Petetty puoliso siellä varmaan jo hölmön pettäjän tajuamatta  hoitelee tehokkaasti omaisuus- ja asuntoasioitaan kuntoon ja kertoo rauhallisesti, että se oli tässä.

Voi vitsit, kuinka mä sitten ihailen tällaisia tyyppejä, jotka malttavat mielensä, eivätkä räjähdä silmille, vaan pystyvät viileän analyyttisesti toimimaan ja kätkemään tunteensa ties kuinka kauan, sopivaa tilaisuutta odotellessaan...

"En ole jäänyt kiinni" :D kuuluisia viimeisiä (ja itkuisia) sanoja.....

Vierailija
440/1762 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.

Mikähän tarve näillä kakkosnaisilla on käräyttää petturimiehet ja noin lapsellisella tavalla. Itse eivät ole syyttömiä tapahtumiin, kuten tässäkin tapauksessa neito on tiennyt puolisosta. Vai olettaako joku, että mies ostaa itselleen pikkuhousunsuojia?

Minä olin ex työkaverini luona yötä, ja ihana yö olikin. Aamulla olin vessassa ja huikkasin että mistä löytyy lisää paperia, otin kaapista josta ohjeistettiin ottamaan. Siellä olikin myös hiivatulehduslääkettä. Enpä olettanut että olisi miehen :D Ja mistään ei ikinä ollut tullut ilmi että mies seurustelee, vaikka siis olimme aikanaan työkavereita. Asunnossa ei ollut muuta naiseen viittaavaa. Oletin että eivät asuneet siis yhdessä.

En käräyttänyt. Pidin miehestä ja pidän edelleen, enkä toivo hänelle pahaa. On kai vieläkin yhdessä sen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi