Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Petetty puoliso siellä varmaan jo hölmön pettäjän tajuamatta hoitelee tehokkaasti omaisuus- ja asuntoasioitaan kuntoon ja kertoo rauhallisesti, että se oli tässä.
Voi vitsit, kuinka mä sitten ihailen tällaisia tyyppejä, jotka malttavat mielensä, eivätkä räjähdä silmille, vaan pystyvät viileän analyyttisesti toimimaan ja kätkemään tunteensa ties kuinka kauan, sopivaa tilaisuutta odotellessaan...
Minun tapauksessani x-vaimo oli tehnyt jo laskelmia asunnon suhteen vuotta ennen kuin pettäminen selvisi. Eli meni asiat juuri päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meilläpä oli aikoinaan tosi tosi vaikeaa aikaa. Mies horjui mielenterveytensä kanssa, joi ja oli kaikin puolin vastuuton. Minä jaksoin tukea, hoitaa koko perheen, tienata, auttaa ja olla olkapäänä vaikka olisi tehnyt todellakin mieli pakata kamat ja jättää koko taakka.
Tästä kuitenkin selvittiin ja parin vuoden päästä kun tilanne oli jo valoisampaan päin, mies sivulauseessa mainitsi, että niin olipas se aikaa, kun mulla oli se suhde siihen muikkeliin. Siis se paskakasa oli koko surkeutensa ajan pannut ja pettänyt yhden munkin tunteman naisen kanssa, kun minä tuin hänen mielenterveyttään, olin vahva ja hoidin koko perhepaskan.
Sain muuten aikamoiset kiepit ja lohdutukseksi mies sanoi, ettei hänellä enää ole suhdetta ja että hän luuli minun tienneen. No, en tiennyt. Nyt on mies ex ja parempaa päätöstä ei ole vielä tässä elämässä tehnyt.
Kylläpäs rupesi raivostuttamaan tämän tarinan paskiainen :/ Ei kai tuossa voi enää lohduttaa itseään muuten, kuin että on yhtä kokemusta rikkaampi ja viisaampikin... Toivottavasti olet nykyään tyytyväinen elämääsi! :)
Täällä asiat samalla tavalla. Tosin pettäjä/sairastaja on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meilläpä oli aikoinaan tosi tosi vaikeaa aikaa. Mies horjui mielenterveytensä kanssa, joi ja oli kaikin puolin vastuuton. Minä jaksoin tukea, hoitaa koko perheen, tienata, auttaa ja olla olkapäänä vaikka olisi tehnyt todellakin mieli pakata kamat ja jättää koko taakka.
Tästä kuitenkin selvittiin ja parin vuoden päästä kun tilanne oli jo valoisampaan päin, mies sivulauseessa mainitsi, että niin olipas se aikaa, kun mulla oli se suhde siihen muikkeliin. Siis se paskakasa oli koko surkeutensa ajan pannut ja pettänyt yhden munkin tunteman naisen kanssa, kun minä tuin hänen mielenterveyttään, olin vahva ja hoidin koko perhepaskan.
Sain muuten aikamoiset kiepit ja lohdutukseksi mies sanoi, ettei hänellä enää ole suhdetta ja että hän luuli minun tienneen. No, en tiennyt. Nyt on mies ex ja parempaa päätöstä ei ole vielä tässä elämässä tehnyt.
Kylläpäs rupesi raivostuttamaan tämän tarinan paskiainen :/ Ei kai tuossa voi enää lohduttaa itseään muuten, kuin että on yhtä kokemusta rikkaampi ja viisaampikin... Toivottavasti olet nykyään tyytyväinen elämääsi! :)
Täällä asiat samalla tavalla. Tosin pettäjä/sairastaja on nainen.
Osanottoni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.
Mikähän tarve näillä kakkosnaisilla on käräyttää petturimiehet ja noin lapsellisella tavalla. Itse eivät ole syyttömiä tapahtumiin, kuten tässäkin tapauksessa neito on tiennyt puolisosta. Vai olettaako joku, että mies ostaa itselleen pikkuhousunsuojia?
Minä olin ex työkaverini luona yötä, ja ihana yö olikin. Aamulla olin vessassa ja huikkasin että mistä löytyy lisää paperia, otin kaapista josta ohjeistettiin ottamaan. Siellä olikin myös hiivatulehduslääkettä. Enpä olettanut että olisi miehen :D Ja mistään ei ikinä ollut tullut ilmi että mies seurustelee, vaikka siis olimme aikanaan työkavereita. Asunnossa ei ollut muuta naiseen viittaavaa. Oletin että eivät asuneet siis yhdessä.
En käräyttänyt. Pidin miehestä ja pidän edelleen, enkä toivo hänelle pahaa. On kai vieläkin yhdessä sen naisen kanssa.
Myös miehellä voi olla hiivatulehdus. Voi tulla esim. liian voimakkaista pesuaineista kikkelin pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ?
Tätähän ei kukaan petetty ja jätetty halua ajatella, mutta osassa tapauksissa he ovat löytäneet toisistaan ne oikeat ja se on syy miksi lähdetään noin moraalittomaan hommaan vaikka muuten ei pettäisi.
Antaa vaan tulla sitä alapeukkua, mutta tiedätte että tämä on totta.
Näin on. Mutta suoraselkäinen ihminen joka on vaan löytänyt itselleen sen " oikean" , ei elä pitkiä aikoja sivusuhteessa vaan selvittää asian pikimmiten puolisonsa kanssa.
Ei keksi tapoja joilla peittää tekemisensä ja kertoo totuuden jos toinen alkaa kysellä huomattuaan että jotain on menossa. Ja mieluummin jo ennen.
Eikä myöskään ensin katso tuleeko tästä mitään ja vasta sitten kerro kun näyttää että kyllä tästä suhde tulee.
Tätä suoraselkäisyyttä olisin itsekin kaivannut. Minulle on aivan sama onko mieheni uusi suhde se oikea, olkoon, jos niin on, mutta kun sitä ei voi hyväkyä mitenkään, että tullaan sen toisen luota kotiin taas passattavaksi, niinkuin ei mitään olisi koskaan tapahtunut. Kun jäi kiinni ja kysyin, miksi ei kertonut heti, että on löytänyt uuden, niin sanoi ettei sellaista voi heti kertoa. Ei vastannut enää mitään, kun kysyin, että oliko tarkoitus ensin katsoa tuleeko siitä mitään ja pitää minua varalla. Samoin ei vastannut enää siihenkään mitään, kun kysyin koska hänestä olisi ollut sitten se oikea aika kertoa. En voi muuta kuin todeta, että onneksi jäi kiinni ja aika nopeasti uuden suhteen alkamisesta. Mielestäni tällainen toiminta mieheltä on kertakaikkisen kuvottavaa, vaikka kuinka olisi löytänyt sen sielunkumppaninsa.
Lainasin mieheni kännykkää tallentaakseni erään puhelinnumeron, kun omani oli huollossa. Näytöllä vilahti tuntemattoman naisen nimi. Asia jäi vaivaamaan ja myöhemmin katsoin, oliko numeroon viimeaikaisia viestejä tai soittoja. Kaikki viestit oli poistettu, mutta puheluita niin paljon, etten kyennyt edes katsomaan, paljonko. Olimme juuri päättäneet rakentaa uuden talon, tontti oli jo ostettu. Ei tullut taloa. Selitykseksi mies kertoi olevansa kyllästynyt perhe-elämään. Eropäätös syntyi nopeasti, mutta oli jälkikäteenkin ajatellen oikea, exä vaikuttaa yhä olevan tyytyväisempi elämäänsä ilman lapsiaan.
Olihan tuo ero ja pettäminen ihan puun takaa ilmaantuessaan todella lamaannuttava kokemus, voisi luulla, ettei sen jälkeen enää pysty luottamaan kehenkään, mutta onneksi näin ei käynyt. Nykyisin onnellisesti parisuhteessa.
Ripustuskoukku halkesi ja koko hylly tuli tavaroineen alas.
Lapsi tuli kertomaan jostain sedästä joka menee äidin kanssa navettaan päivällä kun olen töissä.
Myöhemmin kävi ilmi että näin oli tapahtunut jo usein ja monen eri miehen kanssa. Osa oli hyvinkin tuttuja ja sukulaisiakin. Akka meinas ensin että poika puhuu omiaan ja on päästään sekaisin, mutta tiesin asiat varmaksi moneltakin taholta. Vuosikymmeniä kitkutettu yhdessä jotenkin ja välillä hermot pettää. Lääkkeillä menee jotenkin.
Mulle lähetti viestiä muijan exän vaimo, tai ex tässä tapauksessa tarkoittaa että salasuhde heillä joskus aikanaan.
Sen jälkeen kirjoitettiinkin koko historia uusiksi.
Totta puhuttiin vain asioista joista uskottiin jääneen kiinni. Miten toiseen voisi enää luottaa? Tuntuu että kaikki mitä avokistani ajattelin on omaa kuvitelmaani.
Etten tuntisi häntä kuitenkaan, luulin että tässä ja nyt minulla on nainen kenen kanssa haluan loppuelämäni viettää.
Tässä yhdessä edelleen mutta koko ajan mielessä, luottamus rikottu .
Yhä mietin mitä minulle kerrottiin, mitä jätettiin kertomatta ja miksi.
Toinen vakuuttaa rakkauttaan mutta olisi kuitenkin tilanteen tullen valmis pettämään.
Harmi hälle ettei ex lämmennyt sitten ollenkaan. Ei pillu kelvannut. Tällä kertaa.
Tyttöjen menot, omat ajat... lomailut yksin... kytevä epävarmuus jatkuvasti syö miestä sisältä.
Ero on ainoa vaihtoehto, saa sitten etsiä seksuaalisuuttaan ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kräkkäsin miehen puhelimen turvakoodin ja luin viestit. Siellähän sitä oli kaikenlaista.
Miten sellainen on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan meillä olla miehellä jotain luvatonta menossa ...?
Olen muutaman kerran huomannut, että isojen häpyhuulien ja anuksen välistä (ei siis aukkojen sisäpuolelta) ihoni kutiaa julmetusti, kuin olisi "tulessa" ja tekee mieli raapia vimmatusti, ja tietysti raavinkin koska kutina ja polte on niin kovaa. Samoin pissaaminen saa ihoni siitä kohtaa kirvelemään tosi paljon. Tämä kestää muutaman päivän ja menee pois. Sitten saattaa mennä pari kuukautta ilman mitään ongelmia ja samat oireet toistuvat.
Mietin, että onko alapääni herkkä käyttämälleni suihkusaippualle, jota käytän päivittäin vai mikä tämä on... Nyt vasta aloin miettimään muitakin vaihtoehtoja kun luen tätä ketjua. Tätä on nyt jatkunut noin vuoden ajan.
No, en haluaisi lietsoa mutta luettuani tuon aiemman voestin ja aloin ajatella taakse, niin minulla on tismalleen samat kokemukset. Aina järjetön syyhyäminen ja kutina ja kun aloin laskea taakse päin niin mieshän oli käynyt vieraissa. Toki sain tietää vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli näiden tarinoiden kuningas.
Itse opin vastaavassa tilanteessa, että lopussa ei todellakaan kiitos seiso ja aina kannattaa pelata omaan pussiinsa tai varmistaa tilanne että harmittaako jälkeen päin kaikki se vaiva. Moni voi pitää tätä kylmyytenä, mutta samanlaisen myllyn läpikäyneenä en enää koskaan ryhdy omaishoitajaksi ihmiselle jolla on kaksi tervettä jalkaa ja joka ei yritäkään auttaa itseään. Omani kohdalla tyyppi ei edes yrittänyt peitellä pelleilyään, mutta itkettävintä oli se lähipiirin jargoni "älä jätä kun toinen on heikoimmillaan".
Parikybäsenä muijan pimpsa haisi nuollessa aivan kortsulle kun palasi likkojen reissulta.
Perus sultsihan se sieltä tulvahti sieraimiin.
Ei voinut kiistääkkään, niin samana päivänä lähti jo neidin nimi postiluukusta.
Loytyiko teilla testeissa mitaan? Itsella ollut samaa ja pieni epaillys pettamisesta ilmassa... mietin nyt mika voisi aiheuttaa
Vierailija kirjoitti:
Mulle lähetti viestiä muijan exän vaimo, tai ex tässä tapauksessa tarkoittaa että salasuhde heillä joskus aikanaan.
Totta puhuttiin vain asioista joista uskottiin jääneen kiinni. Miten toiseen voisi enää luottaa? Tuntuu että kaikki mitä avokistani ajattelin on omaa kuvitelmaani.
Etten tuntisi häntä kuitenkaan, luulin että tässä ja nyt minulla on nainen kenen kanssa haluan loppuelämäni viettää.
Toinen vakuuttaa rakkauttaan mutta olisi kuitenkin tilanteen tullen valmis pettämään.
Harmi hälle ettei ex lämmennyt sitten ollenkaan. Ei pillu kelvannut. Tällä kertaa.
Tyttöjen menot, omat ajat... lomailut yksin... kytevä epävarmuus jatkuvasti syö miestä sisältä.
Voit olla varma ettei sulle ole kerrottu puoliakaan. Näin kokemuksella kerron.
Palasin aamulla usean päivän työmatkalta. Vaimo halusi yhtyä välittömästi. Sen jälkeen hän meni pesulle ja nosti suihkusta tullessaan hirveän elämän siitä, että minulta oli tullut niin vähän spermaa.
Yritin selittää, että hotellihuoneen yksinäisyydessä oli tullut harrastettua oman käden oikeutta. Vaimon mielestä selitys olisi muuten ollut ok, mutta.hän ei uskonut että olisin myös omin käsin ylettynyt raapimaan kynnenjäljet omaan selkääni.
Pakko oli myöntää, että samassa hotellissa oli sairaanhoitajien kokous ja siinä tuli annettua yhdelle innokkaalle hoitsulle useampiakin näytteitä.
Sinniteltiin vielä puoli vuotta, kunnes vaimon tilaama muuttoauto ajoi pihaan ja vei puolison tavaroineen mennessään. En sure enkä kadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla varma ettei sulle ole kerrottu puoliakaan. Näin kokemuksella kerron.
Näin taitaa olla, daami alkaa muutenkin vanheta, ikäkriisissään rypee ja haluttavuuttaan pitää testailla.
Vaikkei tämä ex lämmennytkään niin joku lämpeää.
Ikävä totuus .
Tottahan tuo yritti minua syyllistää, en huomio ja sitä rataa.
Minä typerys olin onnellinen.
Meillä oli taannoin hieman saman kaltainen tilanne, paitsi että tässä tarinassa minä olin tuo ex::n vaimo.
Sitä saa mitä niittää.
Ero sitten meillekkin tuli, vaikkei mitään seksuaalista sitten ilmeisemmin ollutkaan, tällä kertaa.
Terveisiä vonkaajalle 😃 go for it 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ?
Tätähän ei kukaan petetty ja jätetty halua ajatella, mutta osassa tapauksissa he ovat löytäneet toisistaan ne oikeat ja se on syy miksi lähdetään noin moraalittomaan hommaan vaikka muuten ei pettäisi.
Antaa vaan tulla sitä alapeukkua, mutta tiedätte että tämä on totta.
Pakko todeta etten kyllä tiedä. Omassa tuttavapiirissä nämä petoksella alkaneet uusiosuhteet on kariutunut parissa kuukaudessa. Pisin taisi kestää puolisen vuotta. Siitä kun puuttuu se kiva jännitysmomentti.
Sanoiko kukaan että tämä pätee kaikkiin tapauksiin? Sisälukutaito...
Sanoinko itse? Sisälukutaito...
Heitit vasta-argumenttina yksittäistapauksen. Jos et pitänyt sitä vasta-argumenttina, niin mitä virkaa viestilläsi oli?
No näitä tapauksia on, joissa (petettävä) kumppani on täysin seinähullu tapaus jonka jättäminen ei niin vain käy. Syitähän on tuhansia, eikä kaikki niistä tosiaankaan hyväksyttäviä, mutten mä lähtisi idioottimaisuudeksi kehumaan jos ei voi erota ei-oikeasta ennen vehtaamisen alkamista sen oikean kanssa. Esimerkiks mulla oli ihan vaan se, että parilla oli yhteinen lapsi jota nainen käytti häikäilemättä pelinappulana joka asiassa; myös siinä miksi edelleen olivat edes yhdessä, lisäksi miehellä ei sillä hetkellä ollut mahdollisuutta kantaa rytkyjä ulos kämpästä vaan siihen meni tovi jos toinenkin että se puoli oli kunnossa, senkin jälkeen tämä äiti-ihminen oli sitä mieltä että he ovat yhdessä. Mut toki jos homma taas on vaikuttanut vaan siltä, että mies(/nainen) ei vain tiedä mitä haluaa ja sen takia vehtaa monessa sopassa, niin se on sitten moro ja uutta etsimään.