Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Meillä tuo tapaus paljastui ihan muutamaa päivää ennen juhannusta ekalla kerralla. Siinä perseestä oleva juttu, kun tuolloin lapsi2 oli vähän päälle 2v:n; olin muutaman vkon valvonut kun tyyppi oli ollut palavereissa harva se ilta ja teki pitkää päivää. Ja kun sitten sängyssä pyörimisen jälkeen tokaisin, et mulla on tunne että salaat jotain; meni sitten vielä varmaan tovi jos toinenkin että mitäs mitäs. Paljastaakin sitten että, joo; tuli testattua eräässä hotellissa satunnaista toimintaa miehen kanssa. Sen kerran vielä pystyin jotenkuten nielemään, mutta loma oli kyllä perseellään sen jälkeen. Harva loma niin jääny mieleen kun toi.
Sen jälkeen sitten se elämä veikin ihan toiseen suuntaan. Alkoi tulemaan muitakin paljastuksia; joista olen kyllä täällä jo jossain avautunut. Mutta, harvemmin sitä kuulee, että vuosia toinen rakentanut oikein kunnon bordellia; miesten kera ja etsiskelee nyt kun ero varmistumassa "sallivaa" triumphivaimoa.
minun mökillä ex muija kävi antamassa pilluaan työkavrilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa ovat tällaiset. Voimia kaikille teille, jotka olette tuollaisten ihmisperseiden kanssa joutuneet kärsimään. Nykyaikana tympäisee nämä älylaitteet - ei sillä että ennen niitä ei petetty, mutta kyllä ne mielestäni helpottavat pettämistä...
Kiitos. 🙏🏻 Usein pettäjät unohtavat, että se pettäminen alkaa satuttamaan sitä toista jo siinä vaiheessa, kun petetyssä epäilys herää.
Ei vasta siinä vaiheessa, kun jää loppullisesti kiinni.
"Ei se satu, jos ei tiedä" ei siis pidä paikkaansa. Varsinkin naiset vaistoavat helposti, että jotain on pielessä. Ja se huono olo, joka alkaa sisällä jäytämään, kun tajuaa, että toinen ehkä pettää. Sitä tunnetta en toivoisi kenellekään. Se on surua, pettymystä ja raivoa. Ajatukset pyörivät asiassa vähän väliä.
Lopulta ehkä tarkkailet, nuuskit ja teet kaikkea mitä et koskaan ajatellut joutuvasi tekemään lopullisen vastauksen saamisen toivossa.Miksi ihmeessä ette eroa siinä vaiheessa kun epäilykset herää??? Ette tule pettäjältä ikinä saamaan rehellistä vastausta. Epäilee mutta sinisilmäisesti suljettu silmänne. Sitten kun puoliso jää kiinni niin olette kuinka yllätyksenä tuli.
Peli on menetetty siinä vaiheessa kun epäilyksiä on.
Siksi koska normaali ihminen ajattelee toisesta hyvää. On välillä niin vaikea uskoa, että se ihminen, jota rakastat tekisi sinulle niin. Ja pettäjä voi olla äärettömän taitava selittämään aina kaikki kummallisuudet. Siksi sitä usein kaipaa ns. vedenpitäviä todisteita pettämisestä. Pettäjältä on tosiaan useimmiten turha odottaa rehellistä vastausta.
Ei se epäilys tyhjästä tule. Se kannattaa muistaa. Sen jälkeen sitten tehdään ratkaisuja tai jäädään avioliittoon ja hyväksytään tilanne.
Kyllä se epäilys voi tulla tyhjästäkin. Niin kuin täällä on muutkin sanonut niin voi johtua vaikka traumoista. Eikä aina tarvitse olla edes mitään mikä sen tunteen laukaisisi vaan ne ajatukset voi olla läsnä jatkuvasti.
Jos minä kuuntelisin jokaista epäilystä, mun elämässä ei olisi yhtäkään ihmistä ja ajaisin itseni hulluksi.
Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ?
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää se, että se "toinen" nainen/mies, joka ottaa itselleen puolisoaan pettäneen naisen/miehen, että miten ihmeessä he pystyvät luottamaan tuollaiseen moraalittomaan, selkärangattomaan olentoon. Oma mieheni petti ja jätti toisen naisen vuoksi. Ja tämä toinen otti tietenkin pettäneen puolisoni omakseen onnesta hihkuen. Mitä tuollaisen naisenkaan päässä voi liikkua ?
Ekana tulee, että olisko jotenkin poikkeuksellisen hyvin hurmannut. Toinen, hurmauksen seurauksena syttynyt järjetön rakkauden ja himon tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa ovat tällaiset. Voimia kaikille teille, jotka olette tuollaisten ihmisperseiden kanssa joutuneet kärsimään. Nykyaikana tympäisee nämä älylaitteet - ei sillä että ennen niitä ei petetty, mutta kyllä ne mielestäni helpottavat pettämistä...
Kiitos. 🙏🏻 Usein pettäjät unohtavat, että se pettäminen alkaa satuttamaan sitä toista jo siinä vaiheessa, kun petetyssä epäilys herää.
Ei vasta siinä vaiheessa, kun jää loppullisesti kiinni.
"Ei se satu, jos ei tiedä" ei siis pidä paikkaansa. Varsinkin naiset vaistoavat helposti, että jotain on pielessä. Ja se huono olo, joka alkaa sisällä jäytämään, kun tajuaa, että toinen ehkä pettää. Sitä tunnetta en toivoisi kenellekään. Se on surua, pettymystä ja raivoa. Ajatukset pyörivät asiassa vähän väliä.
Lopulta ehkä tarkkailet, nuuskit ja teet kaikkea mitä et koskaan ajatellut joutuvasi tekemään lopullisen vastauksen saamisen toivossa.
Juuri näin. Tämä on hyvin kuvailtu. Tässä vain ihmettelen, että tällainenko minusta on tullut. Olen muuttunut ihmiseksi, joka en koskaan kuvitellut voivani olla. Epäilen, kyttään, tulkitsen rivien välistä, olen vihainen, surullinen, pettynyt häneen ja itseenikin. Lähtökohtaisesti luotin aivan täysin. Ei olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
varmaan se on se naistenvälinen kilpailuvietti ja luulo siitä että kuvitellaan että kun pystyi viemään miehen toiselta niin on itse jotenkin tosi paljon parempi, kauniinpi ja himoittavampi sille miehelle ja että mies vaan rakastui häneen niin palavasti, että jätti jopa vaimonsa/tyttöystävänsä hänen takiaan. Ei ollenkaan ajatella, että mies voisi tehdä hänelle samoin heti sopivan uuden naisen tullessa vastaan. Että mies onkin sellaista sorttia, että kaikkiin vähän rakastuu kuumemmin.
Mies alkoi jäämään kiinni, kun huomasin, että esim. poissa ollessani asunnon pikkuvessan lavuaariin oli ilmestynyt poispestyjä ripsivärin jäänteitä (olin ennen poissa oloani pessyt juuri lavuaari ja itse pesin meikit pois aina kylpyhuoneessa). Parkettiin alkoi ilmestyä myös liukas kohta liuovikaapiston peilien kohdalle. Ihmettelin ensin mistä tämä johtuu, kunnes tajusin sen toistuessa aina poissaolessani, että kyse on jostakin silikonipohjaisesta hiustehoitotuotteesta (en käytä itse sellaista).
Sain aivan järkyttäviä kutinoita välillä seksin jälkeen, jotka saattoivat kestää pari päivääkin (tämä ymmärtääkseni johtuu pöpöjen sekoittumisesta, vaikka mies peseytyisikin).
Löysin myös tyynyliinastani huulipunaa. Olihan näitä vielä muitakin, mutta tässä muutama.
Se suhde päättyi. Mies itki vielä lopettaessani suhteen, kuinka minä voin hänestä sellaista ajatella...
Vierailija kirjoitti:
No, meilläpä oli aikoinaan tosi tosi vaikeaa aikaa. Mies horjui mielenterveytensä kanssa, joi ja oli kaikin puolin vastuuton. Minä jaksoin tukea, hoitaa koko perheen, tienata, auttaa ja olla olkapäänä vaikka olisi tehnyt todellakin mieli pakata kamat ja jättää koko taakka.
Tästä kuitenkin selvittiin ja parin vuoden päästä kun tilanne oli jo valoisampaan päin, mies sivulauseessa mainitsi, että niin olipas se aikaa, kun mulla oli se suhde siihen muikkeliin. Siis se paskakasa oli koko surkeutensa ajan pannut ja pettänyt yhden munkin tunteman naisen kanssa, kun minä tuin hänen mielenterveyttään, olin vahva ja hoidin koko perhepaskan.
Sain muuten aikamoiset kiepit ja lohdutukseksi mies sanoi, ettei hänellä enää ole suhdetta ja että hän luuli minun tienneen. No, en tiennyt. Nyt on mies ex ja parempaa päätöstä ei ole vielä tässä elämässä tehnyt.
Kylläpäs rupesi raivostuttamaan tämän tarinan paskiainen :/ Ei kai tuossa voi enää lohduttaa itseään muuten, kuin että on yhtä kokemusta rikkaampi ja viisaampikin... Toivottavasti olet nykyään tyytyväinen elämääsi! :)
Vierailija kirjoitti:
Luitko kysymystä? Miten, ei missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh, ei kai niin pilkulleen pidä olla. Ihan siitä itsestään kyse kuitenkin, eli hieman taiteellista vapautta suotakoon :) eri
Ukko lähti "kalareissulle" lappiin. perjantaina iltapäivällä lähti ihan spontaanisti, ilmoitti tulevansa sunnuntaina. eikä kuulema saanut soittaa kun ei siellä puhelin toimi kuitenkaan. kohotin siinä kulmiani että ihan idioottinako se mua pitää? kalareissu? 12 tuntia menee ajoon per suunta että kauampa siellä keretään kalastamaan... perstuntuma oli sen verta vahva että aloin katsella itselleni asuntoa saman tien.
parin kuukauden päästä kun oltiin erottu niin rupesi rehvastelemaan kuinka kalareissu olikin panoreissu. totesin että minkäköhän takia sä luulet että löhdin heti sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh, ei kai niin pilkulleen pidä olla. Ihan siitä itsestään kyse kuitenkin, eli hieman taiteellista vapautta suotakoon :) eri
Tässä taitaa olla käytännön esimerkki siitä vainoharhaisesta, joka etsii ja näkee merkkejä asioista, mitä ei ole tapahtunut.
Mahtaakohan meillä olla miehellä jotain luvatonta menossa ...?
Olen muutaman kerran huomannut, että isojen häpyhuulien ja anuksen välistä (ei siis aukkojen sisäpuolelta) ihoni kutiaa julmetusti, kuin olisi "tulessa" ja tekee mieli raapia vimmatusti, ja tietysti raavinkin koska kutina ja polte on niin kovaa. Samoin pissaaminen saa ihoni siitä kohtaa kirvelemään tosi paljon. Tämä kestää muutaman päivän ja menee pois. Sitten saattaa mennä pari kuukautta ilman mitään ongelmia ja samat oireet toistuvat.
Mietin, että onko alapääni herkkä käyttämälleni suihkusaippualle, jota käytän päivittäin vai mikä tämä on... Nyt vasta aloin miettimään muitakin vaihtoehtoja kun luen tätä ketjua. Tätä on nyt jatkunut noin vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan meillä olla miehellä jotain luvatonta menossa ...?
Olen muutaman kerran huomannut, että isojen häpyhuulien ja anuksen välistä (ei siis aukkojen sisäpuolelta) ihoni kutiaa julmetusti, kuin olisi "tulessa" ja tekee mieli raapia vimmatusti, ja tietysti raavinkin koska kutina ja polte on niin kovaa. Samoin pissaaminen saa ihoni siitä kohtaa kirvelemään tosi paljon. Tämä kestää muutaman päivän ja menee pois. Sitten saattaa mennä pari kuukautta ilman mitään ongelmia ja samat oireet toistuvat.
Mietin, että onko alapääni herkkä käyttämälleni suihkusaippualle, jota käytän päivittäin vai mikä tämä on... Nyt vasta aloin miettimään muitakin vaihtoehtoja kun luen tätä ketjua. Tätä on nyt jatkunut noin vuoden ajan.
Sp-testit? Vaikkei olis tautejakaan niin bakteerikantojen sekoittuminen joskus tekee tuota. Ja se hiiva, joka saattaa toisella olla hoitamaton.
Vuosia sitten FB ja numerotiedustelu > puhelimitse tieto hänen naiseltaan ja mies oli todella epäilyttävä. Jos osut väärällä hetkellä oven taakse, silloinkin selviää, mutta sitä en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Ukko lähti "kalareissulle" lappiin. perjantaina iltapäivällä lähti ihan spontaanisti, ilmoitti tulevansa sunnuntaina. eikä kuulema saanut soittaa kun ei siellä puhelin toimi kuitenkaan. kohotin siinä kulmiani että ihan idioottinako se mua pitää? kalareissu? 12 tuntia menee ajoon per suunta että kauampa siellä keretään kalastamaan... perstuntuma oli sen verta vahva että aloin katsella itselleni asuntoa saman tien.
parin kuukauden päästä kun oltiin erottu niin rupesi rehvastelemaan kuinka kalareissu olikin panoreissu. totesin että minkäköhän takia sä luulet että löhdin heti sen jälkeen...
Tälle peukut! Juuri näin kuuluu toimia eikä jäädä odottamaan sinisilmäisenä miestä sieltä "Lapista". Kun ei halua uskoa pahaa siitä rakkaimmastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elettiin aikaa ennen älypuhelimia, mutta GSM-puhelimet olivat jo käytössä. Oltiin autoreissulla jossain perheen kanssa.
Senaikaiset puhelimet saivat autoradion reagoimaan ja soittamaan ränttätänttä-häiriöääntä jos puhelimeen tuli viesti tai oli puhelu tulossa. No näitä häiriöitä tuli matkan aikana ja katsoin omasta puhelimestani, että viestejä ei ollut tullut. Ex-rouva sanoi oman puhelimensa olevan kiinni, mutta pian alkoi valitella pissahätää ja piti päästä huoltsikalle vessaan. Jotain aloin epäilemään, mutta annoin asian olla.
Kerran sitten yhtenä yönä, kun ex-rouva oli jättänyt puhelimensa vahingossa näkyville olohuoneeseen ja itse mennyt nukkumaan, tuli puhelimeen viesti: "Hyvää yötä, kultsu!" Lähettäjä oli "Kampaamo-Jaana"
Tiesin, että tällä ei vielä ketään narauteta, joten otin numeron talteen ja selvitin, että numero kuuluu eräälle Jannelle, joka ei ole parturikampaaja vaan insinööri. En tehnyt asiasta vielä numeroa, ajattelin toimia vasta kun on kunnon faktat kasassa.
Pian ex-rouvalla olikin kahden vuorokauden seminaarimatka Tampereelle. Toisen päivän iltana päätin soittaa ex-rouvalle hyvänyön-toivotuspuhelun. Rouva kertoi olevansa jo nukkumaan menossa ja pyysi, etten enää soittelisi sille illalle.
Olin laittanut toiseen puhelimeeni, työkännykkääni, Jannen numeron valmiiksi ja soitin siihen numeroon samalla kun vielä puhuin exän kanssa. Kuulin, kuinka hotellihuoneessa pärähti soimaan Uutisvuodosta tuttu Säkkijärven Polkka-soittoääni. Janne ilmeisesti lähti huoneesta käytävään ja vastasi siellä toiseen puheluun.
Toivotin myös Jannelle hyviä öitä ja hyviä panoja ja suljin molemmat luurit.
Exä sai lähteä sen jälkeen välittömästi!
Voi VI**U mikä kyylä! Olisit selvittänyt asian jo ensimmäisessä epäily aiheessa!
Sait, mitä ansaitsit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taitaa olla käytännön esimerkki siitä vainoharhaisesta, joka etsii ja näkee merkkejä asioista, mitä ei ole tapahtunut.
Mielenrauhaa :)
No, meilläpä oli aikoinaan tosi tosi vaikeaa aikaa. Mies horjui mielenterveytensä kanssa, joi ja oli kaikin puolin vastuuton. Minä jaksoin tukea, hoitaa koko perheen, tienata, auttaa ja olla olkapäänä vaikka olisi tehnyt todellakin mieli pakata kamat ja jättää koko taakka.
Tästä kuitenkin selvittiin ja parin vuoden päästä kun tilanne oli jo valoisampaan päin, mies sivulauseessa mainitsi, että niin olipas se aikaa, kun mulla oli se suhde siihen muikkeliin. Siis se paskakasa oli koko surkeutensa ajan pannut ja pettänyt yhden munkin tunteman naisen kanssa, kun minä tuin hänen mielenterveyttään, olin vahva ja hoidin koko perhepaskan.
Sain muuten aikamoiset kiepit ja lohdutukseksi mies sanoi, ettei hänellä enää ole suhdetta ja että hän luuli minun tienneen. No, en tiennyt. Nyt on mies ex ja parempaa päätöstä ei ole vielä tässä elämässä tehnyt.