Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1762)
Karma hoitaa kirjoitti:
Katsoin tänä aamuna Astral-TV:tä hetken, kun eräs pohjanmaalainen muija (vissii vähä vanhempi, kun satuin kanavalle kesken lähetyksen) kyseli tarot-tulkitsajalta miessuhteistaan, ensin antaen sen vaikutelman, että hänellähän ei ole mitään suhteita. No sitten lopulta paljastui, että hänellä on kaksi miessuhdetta, jotka eivät tiedä toisistaan. Toinen, varakas, antaa hänelle joka toinen kuukausi fyffee, koska tuon naikkosen omat tulot menevät hänen aikuiselle lapas-lapselleen, eli hän elättää naikkosta - joka samaan aikaan vehtaa tuon miehen tietämättä jonkun nuoremman miehen kanssa. Nyt oli kova huoli siitä, että jatkaako vanhempi mies hänen elättämistään, ja mahtaako hän jättää vaimonsa, joka sairastaa jotain aivoperäistä sairautta (Alzheimer?), eikä pärjää yksin vaan joutuisi siirtymään hoitokotiin, mikäli mies jättäisi hänet. Ja mitä tapahtuu rahoitukselle, jatkuuko se, jos naikkonen lähteekin nuoremman miehen matkaan. Ihan kylmäsi tuo asetelma, miten joku voi olla noin laskelmoiva? Mutta karma varmasti tulee vielä vastaan tuotakin naikkosta ja hänen aikeitaan. Sattuiko joku muu katsomaan, joskus vähän ennen 9??
En katsonut. Olen kyllä pettänyt.
Tätähän se on kun ei anna sille kiltille miehelle mahdollisuutta joka on valmis olemaan lojaali.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on kun ei anna sille kiltille miehelle mahdollisuutta joka on valmis olemaan lojaali.
Myöntäen itsekin että lojaalisuus johtuu tasan siitä ettei saa keltään. Just jossain ketjussa kiltti mies selitti tyytyväisenä miten oli kerrankin pildeä saatuaan käyttänyt kasvanutta itsevarmuuttaan siihen että hyväksikäytti aina pikkusen parempaa naista kokemuksen saamiseen kunnes löysi sellaisen joka kelpasi pitemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöntäen itsekin että lojaalisuus johtuu tasan siitä ettei saa keltään. Just jossain ketjussa kiltti mies selitti tyytyväisenä miten oli kerrankin pildeä saatuaan käyttänyt kasvanutta itsevarmuuttaan siihen että hyväksikäytti aina pikkusen parempaa naista kokemuksen saamiseen kunnes löysi sellaisen joka kelpasi pitemmäksi aikaa.
Ai kiltti mies vai narsisti? En oikein ymmärrä mitä kilttiä tuossa sun kuvailemassa jutussa on. Lojaalisuus on luonteenpiirre. Ei sillä ole pilden kanssa mitään tekemistä. Lojaalisuus ihmiseen ei reikään.
Vaimo löysi perheen autosta vieraannäköisen salkun jossa oli vieraan naisen asia papereita miehen papereiden lisäksi. Mies oli vahingossa unohtanut ne autoon. Siitä alkoi selvittely ja tuli ilmi että miehellä oli ollut sivusuhde lähes koko avioliiton ( yli 30v.) ajan.
Mies oli perustellut poissaolojaan tiiviillä harrastusporukalla ja vaimo uskonut tai ollut uskovinaan.
Mies kertoi tuon naisen olleen hänen elämänsä naisen.
Mutta nyt nainen oli kuollut.
Avioliitto jatkuu edelleen , vaimo masentunut.
Herää kysymys miksi mies ei lähtenyt elämänsä naisen kanssa kokonaan.
No vaimon kanssa on lapset ja mies isänä ok, toisen naisen kanssa ei lapsia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti kännykästä siskoltaan tullutta viestiä. Samalla pamahti ruudulle sydän... siitä lähti vyyhti selviämään ja sitä selvitetään vieläkin, aikaa sydämestä kohta kaksi vuotta.
Kamala sanoa mutta minä toivoisin jotain tällaista, loppuisi epätieto siitä onko yksi nainen miehelle pelkkä kaveri vai ei. Loppuisi suhdekin.
Eräässä lapseni harrastuksessa kävi perhe, joiden yksi lapsi oli tällä samaisella tunnilla lapseni kanssa. Perheen isä, äiti ja muut lapset odottelivat aulassa muiden vanhempien kanssa. Tällä perheellä oli yksi alta 2v lapsi, jonka kanssa siinä ”juttelin” ja leikin.
Tästä muutama päivä ja sain puhelimeeni viestin, salaiselta ihailijalta, joka ei heti suostunut paljastamaan kuka on. Numeron tietoja ei ollut saatavilla.
Luulin pariin otteeseen, että yksi kaverini siellä pelleilee kustannuksellani.
Pikku hiljaa sain kyseltyä tarkempia tietoja ja ymmärsin että yhteys liittyy lapsemme harrastukseen..
ja kyseessä oli siis tämä mies sieltä aulasta.
Hetkeäkään en ollut tämän miehen kanssa flirttaillut tai silmäpeliä vaihtanut.
Hän oli parkkipaikalta katsonut autoni rekisterinumeron ja selvittänyt tietoni. Itse piti prepaid-liittymää tähän viesteilyyn ja epäilen vahvasti etten ollut ainoa.
Mietin kyllä monesti, että on siinä herralla itseluottamus kohdallaan.
Minä en enää lastani siihen harrastukseen vienyt, vaan mieheni.
Että näin ne jotkut perheen isät toimii.
Nainen ketä oli pannut, otti minuun yhteyttä Facebookissa. Kyseessä oli nainen, jonka olin nähnyt ennen meidän varsinaisen seurustelun alkamista ja ihmettelin hänen hieman kylmää käytöstä minua kohtaan. Mies vakuutteli, ettei tarvitsisi hänestä olla huolissaan. Kävipä sitten ilmi, että olivat paneskelleet useampaan kertaan seurustelumme aikana. Mies oli äärimmäisen hyvä puhumaan ja narsistinen. Sai hirveät raivarit kun jätin hänet ja yritti sabotoida tutustumistani uuteen mieheen. Viiden vuoden seurustelu sai päätöksensä ja alkujärkytyksen jälkeen voin todeta saaneeni elämäniloni takaisin. Pettämistä olin jo epäillyt pidemmän aikaa. Mies oli jatkuvasti pinna kireällä ja saattoi kadota päiviksi. Pettämisen ilmituleminen oli lopulta iso helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kiltiksi itseään väittävät miehet eivät sitten kuitenkaan voi tyytyä siihen oikeasti kilttiin naiseen, vaan kun itsetunto paranee kiltin naisen ihailusta niin lähdetään heti pettämään. On kokemusta, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti kännykästä siskoltaan tullutta viestiä. Samalla pamahti ruudulle sydän... siitä lähti vyyhti selviämään ja sitä selvitetään vieläkin, aikaa sydämestä kohta kaksi vuotta.
Kamala sanoa mutta minä toivoisin jotain tällaista, loppuisi epätieto siitä onko yksi nainen miehelle pelkkä kaveri vai ei. Loppuisi suhdekin.
Samoin. Mä oon jo kokenut tulleeni henkisesti petetyksi. Loukkaa ihan saatanasti.
Tuntuu jopa siltä että joku satunnainen yhden yön panokin olis ollut helpompaa käsitellä?
Tiedä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Mä oon jo kokenut tulleeni henkisesti petetyksi. Loukkaa ihan saatanasti.
Tuntuu jopa siltä että joku satunnainen yhden yön panokin olis ollut helpompaa käsitellä?
Tiedä sitten?
Kaipaako sitä hyvää syytä tai vahvistusta, että kannattaa erota? Kun ilmeisesti edellämainituissa tapauksissa parisuhde on todella huono, joten miksi jatkaa sitä? Toki kaikkeen tottuu vähitellen ja on kai vaikea irrottautua totutusta. Pohdiskelen vain ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tasoitellaan tilejä. Naisilla on kúllíkarusellinsa alfojen kanssa, noin meidön pitää sitten saada osamme vuorokaudella. Ei se niin mene, että vain naisilla saa olla se seksielämä, kyllä me beetatkin se halutaan. Typerää naisilta ajatella, että pănenpa nyt nuorena kuumia kundeja ja sitten otan jonkun semi-neitsyt kilttīmiehen. Ei käy!
Vein miehen läppärilaukun kierrätykseen. Tarkistin taskut. Löytyi kondomi. Ei kuulemma ollut pettänyt, mutta olisi voinut pettää. Mutta ei ollut. Noh, en usko. Yhteistä taivalta 30 vuotta ja luotto täysin poissa. Ja kyllä, lähden kun saan omat ja lasten asiat kuntoon.
Totuus on tarua ihmeellisempää mutta kyllä näin jälkeenpäin kun olen asioita miettinyt niin kyllä pettäminen näkyy käytöksessä. Puhelin aina mukana, epämääräisiä menoja ja välttelevä kylmänkiskoinen käytös. Jos yhtään on outo tunne toisesta, niin yleensä tuntemus pitää valitetyavasti paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on tarua ihmeellisempää mutta kyllä näin jälkeenpäin kun olen asioita miettinyt niin kyllä pettäminen näkyy käytöksessä. Puhelin aina mukana, epämääräisiä menoja ja välttelevä kylmänkiskoinen käytös. Jos yhtään on outo tunne toisesta, niin yleensä tuntemus pitää valitetyavasti paikkansa.
Totta joka sana. Noilla statseilla voi alkaa vahvasti epäilemään salasuhdetta. Sieltä ne todisteet sitten tarkemmin löytyy, kun on tarkka ja yhdistelee asioita:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kiltiksi itseään väittävät miehet eivät sitten kuitenkaan voi tyytyä siihen oikeasti kilttiin naiseen, vaan kun itsetunto paranee kiltin naisen ihailusta niin lähdetään heti pettämään. On kokemusta, valitettavasti.
Mulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tasoitellaan tilejä. Naisilla on kúllíkarusellinsa alfojen kanssa, noin meidön pitää sitten saada osamme vuorokaudella. Ei se niin mene, että vain naisilla saa olla se seksielämä, kyllä me beetatkin se halutaan. Typerää naisilta ajatella, että pănenpa nyt nuorena kuumia kundeja ja sitten otan jonkun semi-neitsyt kilttīmiehen. Ei käy!
Zsiisus tätä logiikkaa: "Tasoittelenpa tilejä ja kostan viattomalle tyttöystävälleni kaikkien muiden naisten sekstailut!!!1!!"
Ei taida naisettomuuden syynä olla mikään kirjainvamma vaan ihan puhdas ja paljas tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tilanne vielä selvityksessä. Avovaimon käytös muuttui muutama kuukausi sitten. Suuttuu jos kyselen mitä viestittelee yhteisen kaverimme kanssa. Vaisto kyllä huutaa, mutta mitään konkreettista ei ole löytynyt. Viestejäkään en edes pysty lukemaan, kun vaihtoi näppäinlukon koodin.
En siis tiedä pettääkö, mutta kai se ajan kanssa selviää
Tee ansa, katso kuinka innoissaan on kun lähdet pariksi päivää työ matkalle tai kaverin kanssa. Ja sitten tulet väärään aikaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun nykyiseltä...ainakin whatsapp äänettömällä. On yli 50. Tässä vielä tutkailen asiaa
Voi vitsi,myös tämä mun nykyinen miesystävä on pitänyt kännykkää äänettömällä.Ja on yli 50v.Asuu pääkaupunkiseudulla.
Katsoin tänä aamuna Astral-TV:tä hetken, kun eräs pohjanmaalainen muija (vissii vähä vanhempi, kun satuin kanavalle kesken lähetyksen) kyseli tarot-tulkitsajalta miessuhteistaan, ensin antaen sen vaikutelman, että hänellähän ei ole mitään suhteita. No sitten lopulta paljastui, että hänellä on kaksi miessuhdetta, jotka eivät tiedä toisistaan. Toinen, varakas, antaa hänelle joka toinen kuukausi fyffee, koska tuon naikkosen omat tulot menevät hänen aikuiselle lapas-lapselleen, eli hän elättää naikkosta - joka samaan aikaan vehtaa tuon miehen tietämättä jonkun nuoremman miehen kanssa. Nyt oli kova huoli siitä, että jatkaako vanhempi mies hänen elättämistään, ja mahtaako hän jättää vaimonsa, joka sairastaa jotain aivoperäistä sairautta (Alzheimer?), eikä pärjää yksin vaan joutuisi siirtymään hoitokotiin, mikäli mies jättäisi hänet. Ja mitä tapahtuu rahoitukselle, jatkuuko se, jos naikkonen lähteekin nuoremman miehen matkaan. Ihan kylmäsi tuo asetelma, miten joku voi olla noin laskelmoiva? Mutta karma varmasti tulee vielä vastaan tuotakin naikkosta ja hänen aikeitaan. Sattuiko joku muu katsomaan, joskus vähän ennen 9??