Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1759)

Vierailija
241/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin mökillä kuuden hengen porukalla. Me Oltiin ainoa pari.

Otettiin alkoholia ja olin aika humalassa joten päätin lähteä nukkumaan, muut jäi vielä ulos istumaan ja seurustelemaan.

Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin missä mies on? Sit ajattelin että, kai ne vielä sit valvoo pihalla?

Oli jano ja päätin hakea vettä. Huomasin että kaikki muut on jo nukkumassa paitsi mun mies ja yksi kaveri.

Eivät olleet pihallakaan. Kävelin saunalle ja siellähän ne täydessä touhussa oli pukuhuoneessa!

Sori, ikävällä tavalla jäätiin kiinni mut olit kyllä ansainnut sen...

Vierailija
242/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin yövuorosta su aamuuna aiemmin ja pirautin miehelle, että tuun jo kohta hakemaan kissat, johonkin olin niitä viemässä. No mies sitten kauheassa paniikissa alkoi estellä, että älä tule, ei voi tulla. Höpsistä, tuun nyt samalla kun olen liikenteessä, saat sitten nukkua kyllä. Arvasin mikä on homman nimi, olin epäillyt pitkään, mutta ei ollut mitään todistetta.

Kun menin asunnolle, niin sisältä kuului kauheaa kolinaa. Sitten ukko avaa oven kylpytakissa krapulaisen näköisenä. Eteisessä vieraat kengät. Vieras takki naulakossa. Kiersin kämpän nopsaan ympäri ja edellisen yön baariruusu löytyi kökkimässä saunan lauteilla.

Niinpä olin vapaa. Nappasin kissat, soitin miehen siskolle, että näin nyt kävi ja sori en tulekaan kesäksi heille avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni siskon kanssa makkaamas heinälaossa, kun poeka näk meiät hommis ja kerto sitte isälleen. Mie manasin jotta poeka on tolipää, ettei sitä kannata uskkoo. Mies usko minnuu ja oltu yhes etelleen vuosikymmeniä. Yritin saaha pojjan mielisairaalaankin ettei sen puhheita uskottais.

Vierailija
244/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.

"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."

Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)

Suurin osa pettävistä miehistä pettää kumppaniaan naisen kanssa.

Eli pakko on niitä pettäviä naisiakin olla lähes yhtä paljon.

Onko prostituoitu nainen pettävä nainen? Entä menevä sinkkunainen, joka harrastaa monen kanssa seksiä?

Ei läheskään kaikki sinkkunaiset harrasta seksiä pääasiassa varattujen kanssa vaan päinvastoin.

Toisaalta moni sinkkumies panee varattuja naisia.

Eikä läheskään kaikki pettävät miehet käy prostituoiduilla.

Ei se yhtälö ole mitenkään mahdollinen että vain miehet pettäisivät.

Tämä vain tiedoksi kaikille ylimielisille pettämisvinkkejä kertoville miehille.

Vierailija
245/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku vinkkejä ilmaiseksi

- käytä ammattilaisia, tai maksullisia amatöörejä

- kaikki kommunikointi anonyymin sähköpostin kautta. Älä koskaan soita varsinkaan numerollasi

- älä kerro nimeäsi

- yhdistä tapaamiset työpäivän lomaan, tai varmista alibisi muuten

- älä anna purra tai raapia seksin aikana

- katso ettei vaatteisiisi tartu hajuvedet tai meikit. Riisu alasti ennen kuin vehtaat. Käy suihkussa jälkeen jos pystyt. Älä käytä sen muijan pesuaineita.

- älä suutele, älä harrasta suojaamatonta suuseksiä

- käytä käteistä

- käytä kondomia. Mene vessaan ja huuhdo siitä spermat veks ennen kuin laita roskiin. Ethän halua isäksi?

- älä muuta käytöstäsi. Jos olet murjottaja, jatka murjotusta , vaikka olisit saanut juuri pään räjäyttävää seksiä.

- Älä tunnusta mitään. Jos muija kysyy käytkö huorissa, niin kysy mitä se olisi mieltä jos kävisit? Jos sanoo että se ei haittaisi, älä edelleenkään tunnusta, vaan sano että kysyt sitten luvan jos joskus tekisi mieli. Jos kieltää niin sano, ettet haluaisikaan käydä. Tuntuisi oudolta maksaa seksistä tai jotain muuta soopaa selitykseksi.

- viimeiseksi: jos on jotain mitä kukaan ei tiedä, niin se ei ketään myöskään satuta.

Mihin sinä tarvitset parisuhdetta jos haluat suunnitellusti seksiä muualta?

Miksi et ota parisuhteeseen sellaista kumppania joka riittää tai jos haluat vaihtelua jatkuvasti ,niin miksi et pysy sinkkuna?

Ei parisuhteeseen noin vain oteta kumppania. Yleensä on otettava se minkä saa.

Mutta petoskumppaniksi löytyy hyvä uudestaan ja uudestaan?

Onpa outoa.

Vierailija
246/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti

Vierailija
247/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli saanut exänsä aikanaan kiinni yksinkertaisesti tutkimalla puhelimen, kun käytös oli alkanut epäilyttämään. Tämä oli sitä aikaa, kun kännyköissä ei ollut numerolukkoja.

Vierailija
248/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kautta. Nainen, jonka kanssa miehelläni oli ollut vuosien suhde, oli sattumalta pomoni kaveri. Nainen oli pomoni kanssa juhlimassa ja mies kommentoi siihen kaksimielisesti ja näin jutut koska olen pomoni facekaveri. Siitä paljastui pikku selvittelyn jälkeen suhde ja oli elämäni noloin ja nöyryyttävin tilanne. Töissä häpesin ja häpeän vieläkin itseäni vaikka tästä on kolme vuotta aikaa,

Vierailija
249/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin miehelleni, ja jostakin syystä puheluni yhdistyi hänen ja hänen rakastajattarensa puheluun - minä en kuullut naisen ääntä, vain mieheni, eikä kumpikaan heistä kuullut minua. En kuunnellut sitä lirkutusta kauan, sillä siinäkin tilanteessa salakuuntelu oli mielestäni rumaa. Kuulin kuitenkin tarpeeksi, jotta ymmärsin oikein hyvin, mistä oli kysymys, ja mies myönsikin asian, kun siitä kysyin.

Se nainen oli vain yksi monista, kuten myöhemmin paljastui. Mutta kuulemma se tärkein ja rakkain :D

Miten tuommoinenkin yhdistyminen on mahdollista? Sinun tapauksessasi hyvä, että kävi niin. Mutta herää kysymys, uskaltaako puhelimessakaan puhua enää yhtään mitään henkilökohtaista, jos se voi yhdistyä kelle vain randomille soittajalle!? 😲

Ainakin vanhoina hyvinä lankapuhelinaikoina saattoi joskus kuulla muiden puhelun linjalla. Harvemmin aivan selvästi, mutta taustalla, kuin kaukaisuudessa. Kuului kohinaa ja keskustelua.

Nykyisillä laitteilla voisi kai järkätä ns. kokouspuhelun useamman kesken, mutta se tuskin käy vahingossa.

Oisko ollut vuonna 2007-2008 kännykkäni soi ja vastasin siihen. Kuulin, kun kaksi naista keskustelivat keskenään ja siihen väliin yritin huhuilla. Eivät kuulleet minua. Soitin Soneran asiakaspalveluun ja kerroin tapahtuneesta, sieltä asiakaspalvelija vastasi minulle, ettei ole mahdollista. No kyllä se nyt vaan oli😂

Vierailija
250/1759 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen exän läheisin ystävä kertoi minulle että hän tiesi ainakin tämän exän pettäneen minua kahden eri naisen kanssa. En ihmettele vaikka olisi useamminkin pettänyt. Oli koko suhteen ajan todella epäilyttävä, flirttaili kännissä muille naisille mun silmien alla, viestitteli naisille Facebookissa ym. ja jäi ihan kiinni siitä monesti. Ihme että jaksoin niinkin kauan katsella sitä touhua etten heti alkuun tajunnut juosta karkuun, mutta onneksi lopulta lopetin tuon myrkyllisen suhteen, missä minulla ei ollut mitään arvoa.

Vierailija
251/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin mökillä kuuden hengen porukalla. Me Oltiin ainoa pari.

Otettiin alkoholia ja olin aika humalassa joten päätin lähteä nukkumaan, muut jäi vielä ulos istumaan ja seurustelemaan.

Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin missä mies on? Sit ajattelin että, kai ne vielä sit valvoo pihalla?

Oli jano ja päätin hakea vettä. Huomasin että kaikki muut on jo nukkumassa paitsi mun mies ja yksi kaveri.

Eivät olleet pihallakaan. Kävelin saunalle ja siellähän ne täydessä touhussa oli pukuhuoneessa!

Sori, ikävällä tavalla jäätiin kiinni mut olit kyllä ansainnut sen...

Kaikkea mies sulle valehteli, että sais sulta säälistä.

Vierailija
252/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua yhtäkään pettäjää puolustella enkä kannustaa liikaan sinisilmäisyyteen, mutta toivon ettei vedetä ihan liian nopeita johtopäätöksiä. Löysin tästä ketjusta useita harrastamiani asioita joista olisi kuulemma "pitänyt tuntea pettäjä". Sometan usein pitkälle yöhön miehen jo nukahtaessa (koska mieheni unirytmi on aikaisempi kuin omani, enkä saa unta vielä siihen aikaan), olen mykistänyt useita facebook/whatsapp-keskusteluja (koska en halua unen ja rauhani häiriintyvän jatkuvasta piippailusta ryhmäkeskusteluissa), jostain laatikoistani löytyy varmaan vielä kortsuja vaikkemme niitä käytä (koska olen laiska enkä viitsi siivota) ja laihdutan (itseni ja terveyteni vuoksi, en viehättääkseni ketään). Jatkuva puhelimen kantokin mukana saattaa olla ihan vaan puhdasta laiskuutta (käytän usein puhelinta tylsinä hetkinä) kuten omassa tapauksessani :D 

Sanotaan näin, että jos minun tyttöystävä olisi käyttäytynyt alusta asti noin kun sinä, niin en olisi edes epäillyt. Mutta kun ihminen poikkeaa siltä reitiltään, niin se vähän haisee. Ennen puhelin loju pöydällä ilman mitään salasanoja.. Yhtäkkiä alkaa luuri olemaan kotona taskussa ja koko aika muka vessähätä. Aina oli kotona duunin jälkeen ja ei lähtenyt oikeastaa koskaan mihinkään yksin, aina pyysi mukaan lenkille ja kauppaan.., mutta yhtäkkiä alko tulemaan mystisiä ylitöitä ja yksinäisiä lenkkejä. Siinä arvasin, että se on menoa nyt. Mä päätin mun eron niin, että kun painan sen luurin näyttöä ja jos siihen tulee salasana kysely, niin se pettää.. Ja tuli.... Sit oli turha sen selitellä yhtään mitään. Ja oikeassa olin.

Minut ainakin sanottaisiin irti nopeammin kuin ehtisin kissaa sanoa jos ei puhelimissani olisi salasanoja. Myös omissani.

Ihan absurdi sjatus, että puhelimessani ei olisi salasanaa tms. näytön lukitsijana. Ei ole kyse vain omasta yksityisyydestä vaan toistenkin. Kyllä mun läheiseni olettavat, että mieheni ynnä muut ihmiset eivät lueskele heidän minulle lähettämiään viestejä, ja jos nyt sattuisin hukkasmaan luurini, en haluaisi, että kuka tahansa sen löytäjä saisi tuosta vain ksijeen auki. Kotitietokoneessanikin on aina ollut salasana. Muistan, kun joku jo yli 10 vuotta sitten ihmetteli. Nykyään ei taida salasanattomuus edes tietokoneissa onnistua, ihan tietoturvan perusjuttuja.

Ai niin, puhelin on myös usein äänettömällä. Joko ihan tarkoituksella estän äänihäiriöt tai sitten olen unohtanut panna äänen takaisin päälle, kun 1) työpäivä ohi 2) päikkärit ohi 3) ulkona kirjastosta/kampaajalta/virastosta tms. asiakaspalvelutilanteesta 4) en enää tapaamassa jotakuta (ystävää/sukulaista) 5) en enää kurssilla.

Tosiaan tämä mulle aivan normaalia, joten ei mitään käytöksen muutosta. Miehelläkin näyttö salasanalla lukittu, mutta emme piilottele näyttöjä toisiltamme koko ajan, jos ne ovat auki.

Ponnahdusviestit ovat joskus hankalia. Jokin aika sitten yksi tuttu näytti mulle puhelimestaan valokuvia, kun ruudun yläreunaan pompahti tosi henkilökohtaisen WhatsApp-viestin alku. Minä käänsin katseen pois puhelimesta ja hän piilotti viestin. Ei hän olisi sitä mulle näyttänyt, mutta ehdin tahtomattani nähdä alun.

Tämä vain selitykseksi niille, jotka eivät ole ajatelleet yksityisyyttä eivätkä äänihäiriöitä.

Vierailija
253/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa herää taas epäilys siitä, että valehteliko mies sittenkin yhdestä kaverinaisesta. Oli salannut yhteydenpidon minulta ja jäi ihan sattumalta kiinni. Mies alkoi kiinni jäätyään soittamaan tälle kaverille melko avoimesti, mutta ennen hoiti puhelut niin salassa että en tiennyt asiasta mitään. He ovat myös tavanneet, tästäkään mies ollut minulle maininnut. Asia selvisi lypsämällä.

Mies syyllisti tilanteesta minut, eikä hän ole tehnyt mielestään mitään väärää. Salasi kuulemma asian kun pelkäsi että suutun. Ei minkään muun syyn vuoksi kuulema.

Tämä ketju herätti taas mietteitä. Epäilys ei ole koskaan kokonaan poistunut, mutta olen saanut asian jotenkin haudattua. Joku puhui vaistosta. Mulla se sanoo tästä tilanteesta ihan eri asioita kuin mitä mies kertoo. Nainen on edelleen kuvioissa mutta minulla on fiilis, että tilanne on jotenkin laimentunut. Vaikka itse pettämistä ei olisikaan tapahtunut, uskon että mies on ollut vähintään ihastunut. Tottakai kielsi jyrkästi tämäkin. Hän kyllä oli jotenkin ihan vähän erilainen salaisen yhteydenpidon aikana. Vaistosin jotain muutosta jo silloin ja otin puheeksikin (esim yhteydenpito meidän välillemme ja viesteihini vastaamien väheni/loppui lähes kokonaan miehen toisesta. No kyllä kai, kun uusi ystävä pitää kiireisenä). Mutta silloin vaan väsytti kuulemma.

Selasin asian akuuttina ollessa jo asuntoja. Ja nyt on sellainen olo jälleen. Mies ei tajua mitä tuhoa on jo pelkällä salaamisella suhteelle aiheuttanut. Eikä myönnä mitään. Mistä saisin tietää mitä oikeasti on tapahtunut?

Vierailija
254/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa herää taas epäilys siitä, että valehteliko mies sittenkin yhdestä kaverinaisesta. Oli salannut yhteydenpidon minulta ja jäi ihan sattumalta kiinni. Mies alkoi kiinni jäätyään soittamaan tälle kaverille melko avoimesti, mutta ennen hoiti puhelut niin salassa että en tiennyt asiasta mitään. He ovat myös tavanneet, tästäkään mies ollut minulle maininnut. Asia selvisi lypsämällä.

Mies syyllisti tilanteesta minut, eikä hän ole tehnyt mielestään mitään väärää. Salasi kuulemma asian kun pelkäsi että suutun. Ei minkään muun syyn vuoksi kuulema.

Tämä ketju herätti taas mietteitä. Epäilys ei ole koskaan kokonaan poistunut, mutta olen saanut asian jotenkin haudattua. Joku puhui vaistosta. Mulla se sanoo tästä tilanteesta ihan eri asioita kuin mitä mies kertoo. Nainen on edelleen kuvioissa mutta minulla on fiilis, että tilanne on jotenkin laimentunut. Vaikka itse pettämistä ei olisikaan tapahtunut, uskon että mies on ollut vähintään ihastunut. Tottakai kielsi jyrkästi tämäkin. Hän kyllä oli jotenkin ihan vähän erilainen salaisen yhteydenpidon aikana. Vaistosin jotain muutosta jo silloin ja otin puheeksikin (esim yhteydenpito meidän välillemme ja viesteihini vastaamien väheni/loppui lähes kokonaan miehen toisesta. No kyllä kai, kun uusi ystävä pitää kiireisenä). Mutta silloin vaan väsytti kuulemma.

Selasin asian akuuttina ollessa jo asuntoja. Ja nyt on sellainen olo jälleen. Mies ei tajua mitä tuhoa on jo pelkällä salaamisella suhteelle aiheuttanut. Eikä myönnä mitään. Mistä saisin tietää mitä oikeasti on tapahtunut?

Tutulta kuullostaa. Sama minunkin ex- mieheni teki, ja syyllisti minua siitä. Todellisuudessa hän salasi yhteydenpidon koska oli salattavaa eikä sen takia, että suuttuisin. Sinuna eroaisin, koska taustalla on jotain paljon pahempaa kuin mitä tiedät. Mies ei totuutta koskaan kerro, ja todennäköisesti saat totuuden irti kun pääset hänen puhelimelleen tai koneelle.

Vierailija
255/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuullostaa. Sama minunkin ex- mieheni teki, ja syyllisti minua siitä. Todellisuudessa hän salasi yhteydenpidon koska oli salattavaa eikä sen takia, että suuttuisin. Sinuna eroaisin, koska taustalla on jotain paljon pahempaa kuin mitä tiedät. Mies ei totuutta koskaan kerro, ja todennäköisesti saat totuuden irti kun pääset hänen puhelimelleen tai koneelle.

Ehkä puhelin sitten pitää ratsata :( olen pannut merkille että se on aika usein miehen mukana. Huomannut senkin, että jos se on pöydällä, sen päällä on jotain, vaikka tupakka-aski (itse en polta). Sattumaa vai tahallista. Mulle on siitä vaan tullut mieleen, että pelkää minun tonkivan puhelintaan ja jättää "ansoja". Vai olenko jo vainoharhainen.

Ero on käynyt mielessä vakavasti. Ehkä odotan jotain lopullista varmistusta.

Vierailija
256/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samantyyppinen tilanne kävi suhteen alussa. Halusin uskoa miestä ja unohtaa kaiken. Mutta yhä vaivaa todella paljon. Juuri se vaisto siellä koko ajan naputtaa. Nyt lähteminen on vaikeampaa, kun on lapsiakin. Olisi pitänyt olla viisaampi silloin parikymppisenä. Nyt jälkikäteen tajuan koko kuvion ja kusetuksen määrän, vanhemmiten tulee elämänkokemusta ja ymmärrystä näistä asioista. Eli jos sulla ei ole lapsia, lähde menee, ei se tosta parane, sen voin luvata.

Vierailija
257/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ja siitä kertomatta jättäminen ja kaiken lisäksi suoraan kysyttäessä valehtelu, johon sitten vielä yleensä kuuluu tuo kumppanin syyllistäminen vainoharhaiseksi kontrolloijaksi, on niin alhaisinta mahdollista puuhaa. Jos pettää, niin ainoa oikea tapa on kertoa sitten reilusti, että näin tapahtui, ja antaa kumppanille se päätösvalta, että miten tässä nyt jatketaan.

Olen itse joskus juuri ja juuri parikymppisenä pettänyt kumppania pitkään selän takana ja jälkikäteen hävettää ihan älyttömästi miettiä, miten lapsellisesti käyttäydyin ja miten alhaisen olion itsestäni tein kumppanin silmissä. Tuntuu käsittämättömältä lukea, että samaa keskenkasvuista pelleilyä harrastavat vielä ihan aikuiset ihmisetkin ilman mitään noloutta...

Vierailija
258/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä, salailussa ja pelaamisessa on se huono puoli, että se kyllä kalvaa koko loppusuhteen ajan, vaikka olisi tapahtunut vain kerran. Eli mielestäni suhde menee "piloille" eikä palaa ennalleen. Tai ehkä joku pystyy siihen, mutta epäilen että harva.

Oma mieheni oli pettänyt minua ensimmäisen kerran kun jouduin sairaalaan.

Ja aina minä olin vainoharhainen, mustasukkainen jne. Mitään ei tunnustanut kunnes jäi rysän päältä kiinni. Näitä klassisia: puhelimeen laittoi lukkokäynnistysäänen, piilotteli puhelintaan, päätti meille säännön ettei olla tilivelvolllisia kotiintuloista, kävi mielellään istumassa iltaa, jäi öiksi kaverille tai autoon nukkumaan. Ei halunnut seksiä kanssani, tämä oli jälkikäteen ajateltuna ensimmäinen merkki.

Vierailija
259/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ja siitä kertomatta jättäminen ja kaiken lisäksi suoraan kysyttäessä valehtelu, johon sitten vielä yleensä kuuluu tuo kumppanin syyllistäminen vainoharhaiseksi kontrolloijaksi, on niin alhaisinta mahdollista puuhaa. Jos pettää, niin ainoa oikea tapa on kertoa sitten reilusti, että näin tapahtui, ja antaa kumppanille se päätösvalta, että miten tässä nyt jatketaan.

Tämähän se nimenomaan siinä kuviossa on se pahin. Eli ei tunnusteta, valehdellaan vuodesta toiseen. Mitä siinä sitten toinen voi tehdä? Eipä siinä asian käsittelemiseen saa paljoa työvälineitä, ellei toinen sitten jää rysän päältä kiinni. Toisaalta, jos se toinen on lopettanut pettämisen, niin ei tule sitten koskaan jäämäänkään kiinni.

Vierailija
260/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua yhtäkään pettäjää puolustella enkä kannustaa liikaan sinisilmäisyyteen, mutta toivon ettei vedetä ihan liian nopeita johtopäätöksiä. Löysin tästä ketjusta useita harrastamiani asioita joista olisi kuulemma "pitänyt tuntea pettäjä". Sometan usein pitkälle yöhön miehen jo nukahtaessa (koska mieheni unirytmi on aikaisempi kuin omani, enkä saa unta vielä siihen aikaan), olen mykistänyt useita facebook/whatsapp-keskusteluja (koska en halua unen ja rauhani häiriintyvän jatkuvasta piippailusta ryhmäkeskusteluissa), jostain laatikoistani löytyy varmaan vielä kortsuja vaikkemme niitä käytä (koska olen laiska enkä viitsi siivota) ja laihdutan (itseni ja terveyteni vuoksi, en viehättääkseni ketään). Jatkuva puhelimen kantokin mukana saattaa olla ihan vaan puhdasta laiskuutta (käytän usein puhelinta tylsinä hetkinä) kuten omassa tapauksessani :D 

Itsekin pidän puhelinta aina äännettömällä ja näyttö alaspäin, koska en halua aina heti reagoida viesteihin / sähköposteihin. Yritän käyttää vähemmän puhelinta. Myöskin kannan puhelinta mukana VAIKKA veisin roskat, koska olen joskus jättänyt avaimet kotiin eikä puhelinta mukana.. Enää en uskalla lähteä ilman :) Ja en petä!