Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1759)

Vierailija
281/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fritsu oli eksän kaulassa laivareissun jälkeen. Vähänkö oltiin nuoria.

Vierailija
282/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, ex vaimosi on käyttänyt lähes samaa ilmaisua kuin oma ex mieheni. Samaa mieltä muuten kirjoituksesta. Olo on kuin pois viskatulla roskalla. 

Niin tuo on mun kohdalla vielä aika lievä ilmaisu. Tässä nyt pyritään kokoamaan sirpaleita ja se tuntuu välillä mahdottomalta tehtävältä. Tuntuu kuin 13.5 vuotta olisi vedetty kokonaan jalkojen alta pois. Eipä koskaan tullut mieleen, että tämäkin pitäisi kokea vielä varsinkin, kun oli paljon suunnitelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, ex vaimosi on käyttänyt lähes samaa ilmaisua kuin oma ex mieheni. Samaa mieltä muuten kirjoituksesta. Olo on kuin pois viskatulla roskalla. 

Niin tuo on mun kohdalla vielä aika lievä ilmaisu. Tässä nyt pyritään kokoamaan sirpaleita ja se tuntuu välillä mahdottomalta tehtävältä. Tuntuu kuin 13.5 vuotta olisi vedetty kokonaan jalkojen alta pois. Eipä koskaan tullut mieleen, että tämäkin pitäisi kokea vielä varsinkin, kun oli paljon suunnitelmia.

Ei sitä valitettavasti todellakaan näe etukäteen. Meillä oli yhteisiä vuosia takana 30 ja kyllä ihan täytyy myöntää, että minä olin siinä uskossa, että vanhetaan yhdessä, mutta mies ilmeisestikään ei. Kyllä todellakin sattuu , kun koko yhteiselämä vedetään viemäristä alas. Mutta sieltä pohjalta selviää, niin olen päättänyt, en vielä tiedä koska, mutta se aika tulee ja tulee myös sinulle aivan varmasti.

Vierailija
284/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.

Mikähän tarve näillä kakkosnaisilla on käräyttää petturimiehet ja noin lapsellisella tavalla. Itse eivät ole syyttömiä tapahtumiin, kuten tässäkin tapauksessa neito on tiennyt puolisosta. Vai olettaako joku, että mies ostaa itselleen pikkuhousunsuojia?

Vierailija
285/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi itse. Kuulemma yhden yön juttu, mutta en tiedä onko totuus kun en tiedä kenen kanssa petti. Siinä kuoli minun osaltani 15 vuoden avioliitto, josta meillä kolme lasta. Aikaa tästä nyt 7 vuotta. Jäin avioliittoon kun mies sitä rukoili. Ajattelin, että ehkä tästä jotenkin selvitään mutta en ole selvinnyt. Jotain kuoli sisältäni lopullisesti. Lapsettomana en olisi jäänyt liittoon, mutta en halunnut silloin aikanaan luopua lapsistani etävanhemman hyväksi. Lapset ovat olleet minulle puoli maailmaa.

Nyt lapset ovat jo melko isoja, vanhin muuttamassa omilleen ja nuorinkin aloitti yläasteen. En tunne miestä kohtaan yhtään mitään. En rakasta, en vihaa. Pelkkää tyhjyytttä ja välinpitämättömyyttä. Mun puolestani voi kuolla pois, en tarvitse sitä mihinkään enää. Mies hokee että rakastaa mua, mutta mä olen hiljaa ja tekisi mieli sylkäistä päin sen näköä.

Haluan avioeron muutaman vuoden päätä kun kuopus on lukiolainen.

Mutta miten hoidan sen? Sanonko miehelle vain että haluan nyt eron? Varmaan ajattelee, että mikä nyt tuli yhtäkkiä kun ollaan selvitty kriiseistä. No mä en ole selvinnyt enkä selviä.

Vierailija
286/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.

Mikähän tarve näillä kakkosnaisilla on käräyttää petturimiehet ja noin lapsellisella tavalla. Itse eivät ole syyttömiä tapahtumiin, kuten tässäkin tapauksessa neito on tiennyt puolisosta. Vai olettaako joku, että mies ostaa itselleen pikkuhousunsuojia?

Ei ne välttämättä ne kakkosnaiset aina tiedä olevansa varatun kanssa ennen kun on liian myöhästä peruuttaa jos on esim. yhden illan juttu. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mua petettäis ja mieluummin vaikka tolla tavalla. 

Vierailija
287/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisystäväni lähetti yhdessä tekemämme kotivideon vaimolleni.

Vierailija
288/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin karmaisevia tyyppejä teillä ollut, ettei tosikaan. Miten voi joskus niin syvästi rakastanut mies muuttua noin julmaksi paholaiseksi? Kaikki hienot hetket ja yhteiset kokemukset heitetään menemään ja hurjinta on kun omat lapsetkin jäävät unholaan jonkun irstaan ja vieläpä lyhyen hetkellisen himon takia. Tässähän menee usko ihmisyyteen jo kohta kokonaan :(

Niin sama pätee myös naisiin, esimerkiksi minun x-vaimoon. Perustelut oli tyyliin "ajauduin " salasuhteeseen, koska oli niin huono olla. Ei se pakko olisi kylläkään ollut. Enpä ole elämässäni kokenut koskaan näin murskaavia olotiloja, varsinkin kun rakastin häntä enemmän kuin mitään koskaan.

Tietenkin sama pätee myös naisiin! Yhtä lailla pettäminen koskettaa kaikkia pahasti tunteen tasolla. Ja se mitä minä miehistä tiedän ja heitä omakohtaisesti tunnen, on hyvin tyypillistä, että tunteiden kertominen voi olla äärimmäisen vaikeaa. Eli taatusti sattuu, kun olet sen "rakastan sinua" vihdoin saanut kerrottua, lyökin se oma rakas sua päin naamaa pettämisellään.

Pettäjät ovat selkärangattomia ja omia himojaan seuraavia ja omaa hyväänsä ajattelevia sikoja. Ei tähän ole mitään tekosyitä nykyään. Ennen oli ehkä toisin, kun oli "pakko olla naimisissa" jne. eli saatettiin elää aivan eri elämää kulissien takana. Mutta ei ole enää mitään puolustuspuheita, voi erota milloin vain tai kertoa tilanteen ja uudet suunnitelmat suoraan.

Kirjoitin jo aiemmin tähän vastineen, mutta hävisi kokonaan. Joten jos ilmestyy, niin toistan itseäni. Onpahan ainakin totta joka sana :)

Ikävää, että sinäkin olet joutunut tämän pienen kuoleman kokemaan. Pettäjä muovaa petetyn ajatusmaailmaa nakertamalla kykyä luottaa, eli vaikutukset ovat kauaskantoiset. Voittajia ei ole, ainoastaan häviäjiä.

Vierailija
289/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne välttämättä ne kakkosnaiset aina tiedä olevansa varatun kanssa ennen kun on liian myöhästä peruuttaa jos on esim. yhden illan juttu. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mua petettäis ja mieluummin vaikka tolla tavalla. 

Melko puusilmiä taitavat sitten olla, jos eivät asunnossa naisen merkkejä huomaa ennen panoa.

Vierailija
290/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin mökillä kuuden hengen porukalla. Me Oltiin ainoa pari.

Otettiin alkoholia ja olin aika humalassa joten päätin lähteä nukkumaan, muut jäi vielä ulos istumaan ja seurustelemaan.

Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin missä mies on? Sit ajattelin että, kai ne vielä sit valvoo pihalla?

Oli jano ja päätin hakea vettä. Huomasin että kaikki muut on jo nukkumassa paitsi mun mies ja yksi kaveri.

Eivät olleet pihallakaan. Kävelin saunalle ja siellähän ne täydessä touhussa oli pukuhuoneessa!

Sori, ikävällä tavalla jäätiin kiinni mut olit kyllä ansainnut sen...

Kaikkea mies sulle valehteli, että sais sulta säälistä.

Ihan niinku off topic, mutta kuinka moni nainen oikeasti edes antaa säälistä? =D Huvittava tapa (itseään ja muista arvostaville ihmisille) ajatella.

Kyllä minun viimeisin nainen antoi loppuajat minulle vain säälistä. Olen aika ressukka. Säälistä antaminen loppui, kun hänen uuden suhteen etsintä tuotti tulosta.

Vierailija
291/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että sinäkin olet joutunut tämän pienen kuoleman kokemaan. Pettäjä muovaa petetyn ajatusmaailmaa nakertamalla kykyä luottaa, eli vaikutukset ovat kauaskantoiset. Voittajia ei ole, ainoastaan häviäjiä.

Niin tämä on myös niitä asioita, joita joka päivä mielessäni mietin. Miten voi koskaan enää luottaa, kun puolet on revitty rinnasta. Kai se x ajattelee, että on voittaja, kun sai lopulta sitten raivattua minut pois kuvioista. Sillä on nyt jo uusia hoitoja. Pahimmalta tuntui se, että selvisi, kun olin lomamatkalla ja salarakas oli asustellut meillä ja tehnyt esimerkiksi mun keittiönpöydällä pitsaa ja sitä sitten kehuttiin niin näppäräksi. Poika oli pitänyt saada juuri mun lomaviikolla tädilleen myös hoitoon viikoksi, että saa hoideltua sitä "omaa aikaa" miehen kanssa meidän kotona.

Vierailija
292/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin vaimo jäi pettämisestä kiinni siten että kun mies palasi yövuorosta kotiin, kotiovelta johti jalanjäljet lumihangessa poispäin ovelta. Yöllä oli satanut lunta, joten ei muuta selitystä asialle kuin se että joku oli lähtenyt kämpästä aamulla. 

Vierailija
293/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä on myös niitä asioita, joita joka päivä mielessäni mietin. Miten voi koskaan enää luottaa, kun puolet on revitty rinnasta. Kai se x ajattelee, että on voittaja, kun sai lopulta sitten raivattua minut pois kuvioista. Sillä on nyt jo uusia hoitoja. Pahimmalta tuntui se, että selvisi, kun olin lomamatkalla ja salarakas oli asustellut meillä ja tehnyt esimerkiksi mun keittiönpöydällä pitsaa ja sitä sitten kehuttiin niin näppäräksi. Poika oli pitänyt saada juuri mun lomaviikolla tädilleen myös hoitoon viikoksi, että saa hoideltua sitä "omaa aikaa" miehen kanssa meidän kotona.

Onhan häijyä. Niin tunteetonta. Ei edes sääliä.  Kuinka jo pienikin "tilanne teki varkaan"-hairahdus voi pahoittaa mielen, mutta että tuollainen jääkylmä ja täysin vakaasti suunniteltu teko :o Nautitaan vain pitsaa ja ollaan niin kuin ei oltaiskaan, ei huolta huomisesta. -"Juu mene vaan suihkuun ihan vapaasti, kaapissa pitäisi olla miehen shampoot ja dödöt, ota sieltä mitä tykkäät"...

Ja "uusia hoitoja" kertoo siitä, että sellaista sisäistä rauhaa ei ole, vaan jotain henkisiä ongelmia kenties. Toivottavasti ei mitään vakavampia suhteita taas yritä rakentaa. Ei tuo minusta miltään voittajalta kuulosta. Onneksi on ohi sinun osaltasi elämä tuollaisen kanssa. Parempaa jatkossa!

Vierailija
294/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar vei mennessään vihkikuvamme, jonka puuttumisen vaimoni tietenkin huomasi ennen minua. Muutakin meni.

Vierailija
295/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastajatar vei mennessään vihkikuvamme, jonka puuttumisen vaimoni tietenkin huomasi ennen minua. Muutakin meni.

Miten tätä selviteltiin? Syy? Miksi se kuvan vei? Ja mitä muuta? Kerro lisää, kiitos!!!!Voi jössös, miten epävakaa persoona.

Vierailija
296/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä selviteltiin? Syy? Miksi se kuvan vei? Ja mitä muuta? Kerro lisää, kiitos!!!!Voi jössös, miten epävakaa persoona.

Lähti luotani pettynein mielin ja kostoksi tunki käsilaukkuunsa kelloni, pari koristetta, kuvan ja

Hieromalaitteen. Kiertelin ja kaartelin vaimoni ristikuulustelussa, mutta kun aikoi viedä asian poliisille niin mitäpä teet. Tavarat saatiin kun vaimo haki. Hakureissu kesti ikuisuuden.

Vierailija
297/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan jäännyt kiinni. 

No kyllä sää vielä jäät, elä pelkää..

Vierailija
298/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmuudella voin sanoa että minun mies ei petä ja minä en ainakaan vielä ole jäänyt kiinni vaikka useamman kuukauden salasuhde on ollut.

Toivottavasti jäät kiinni, tai saat taudin...

Vierailija
299/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti luotani pettynein mielin ja kostoksi tunki käsilaukkuunsa kelloni, pari koristetta, kuvan ja

Hieromalaitteen. Kiertelin ja kaartelin vaimoni ristikuulustelussa, mutta kun aikoi viedä asian poliisille niin mitäpä teet. Tavarat saatiin kun vaimo haki. Hakureissu kesti ikuisuuden.

Tämä on ikimuistoinen kokemus. Yksi kysymys vielä, tuliko ero?

Vierailija
300/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tämä hiukka sivuaa aihetta, mutta jos kyseessä todellakin on Täydellinen Pettäminen ja Petkuttaminen niin ehkä saamme lukea tästä joku päivä iltapäivälehdistä...

En tunne tätä naista, mutta olen useasti jutellut erään miehen (olkon vaikka Ville) kaa, jolla aikoinaan oli suhde tähän naiseen ja joka tuntee aika hyvin tuon naisen lähipiirin. Naisella on kaksi lasta, toinen taitaa olla 8-vuotias ja toinen vauva. No tämä Ville on monta kertaa sanonut minulle, että vanhemman lapsen isä ei ole se, joka luulee isä olevansa; nainen tietää, että näin on, mutta mies ei. No, mies tietysti pitää tätä vanhempaa lasta omanaan, toisella lapsella on eri isä, joka faktisesti onkin hänen isänsä. Nainen ei ole kertonut mitään vaan härskisti hoidattaa vanhempaa lasta "isällään" sekä tämän äidillä (mummo), joka myös kuvittelee olevansa oikeasti lapsen mummo. Lisäksi nainen hoidattaa vanhalla mummolla tätä vauvaa, johon mummolla ei siis ole mitään biologisia siteitä.

Naisella ja vanhemman lapsen isällä on aikoinaan ollut todella myrskyisä ja väkivaltainen (puolin ja toisin) suhde - vissiin jotain lähestymiskieltoja ja rangaistuksia väkivaltaisuuteen liittyen. Kyllähän tuo asia varmaan jossain vaiheessa tulee ilmi, mikäli näin on ja mitähän sitten tapahtuu... Mies on kuvitellut pien kymmenen vuoden ajan, että lapsi on hänen ja entä jos ei olekaan...

Tätä oli vaikea selventää, mutta toivottavasti tajusitte pointin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä