Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
"Independent-lehden nettisivuilla uutisoitiin eilen tilastosta, jonka pohjana oli deittisivusto Match.comin kysely. Sen mukaan Suomi mahtuu mukaan petturimaiden kärkikymppiin, sijalle yhdeksän tai kymmenen. Saimme nimittäin tasaluvun brittien kanssa.
Meillä 36 prosenttia naimisissa olevista aikuisista on pettänyt joskus."
Eli enemmän kuin joka kolmannessa suhteessa petetään. Tähän kantsisi varmaan paremmin henkisesti valmistautua.
Vierailija kirjoitti:
"Independent-lehden nettisivuilla uutisoitiin eilen tilastosta, jonka pohjana oli deittisivusto Match.comin kysely. Sen mukaan Suomi mahtuu mukaan petturimaiden kärkikymppiin, sijalle yhdeksän tai kymmenen. Saimme nimittäin tasaluvun brittien kanssa.
Eli enemmän kuin joka kolmannessa suhteessa petetään. Tähän kantsisi varmaan paremmin henkisesti valmistautua.
Elämässään? Ei se tarkoita, että petetään jokaisessa parisuhteessa. Olen itsekin ”pettänyt” jotain kahden päivän pituista teinipoikkista, eli minutkin lasketaan tuohon, vaikka vakavissa parisuhteissani ei olisi koskaan tullut mieleenkään käydä vieraassa punkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässään? Ei se tarkoita, että petetään jokaisessa parisuhteessa. Olen itsekin ”pettänyt” jotain kahden päivän pituista teinipoikkista, eli minutkin lasketaan tuohon, vaikka vakavissa parisuhteissani ei olisi koskaan tullut mieleenkään käydä vieraassa punkassa.
Aivan. Tutkimushan osoittaa, että uskollisuus on yllättävän yleistä, kun koko elämänsä aikanakaan suurin osa ei ole pettänyt. Hyvä osoitus siitä, miten tutkimuksiakin voi lukea omia ennakkoluulojaan vahvistaakseen.
Kertoi ensin itse osan. Loput paljastuivat sitten kavereiden kautta, ja lopulta myönsi pettäneensä myös enemmän kuin yhden suudelman verran. Ei ole ollut päivääkään ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.
"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."
Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)
Suurin osa pettävistä miehistä pettää kumppaniaan naisen kanssa.
Eli pakko on niitä pettäviä naisiakin olla lähes yhtä paljon.
Mä olen aina ihmetellyt julkkismiehiä jotka lähettelee viestejä salasuhteilleen. Sitten paljastuttuaan yrittävät kieltää suhteen mutta vähän paha kun hoidolla on myydä tekstarit lehdistölle. Paras esimerkki tästä David Beckham. Kuinka tyhmä voi ihminen olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.
"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."
Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)
Suurin osa pettävistä miehistä pettää kumppaniaan naisen kanssa.
Eli pakko on niitä pettäviä naisiakin olla lähes yhtä paljon.
Onko prostituoitu nainen pettävä nainen? Entä menevä sinkkunainen, joka harrastaa monen kanssa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt julkkismiehiä jotka lähettelee viestejä salasuhteilleen. Sitten paljastuttuaan yrittävät kieltää suhteen mutta vähän paha kun hoidolla on myydä tekstarit lehdistölle. Paras esimerkki tästä David Beckham. Kuinka tyhmä voi ihminen olla?
Tyhmyyshän johtuu siitä, että ovat jo vuosikausia tuota harrastaneet jäämättä kiinni ja ilman, että naiset olisivat vuotaneet lehdille. Osa on maksettu hiljaisiksi, osa pitää suun kiinni muuten vain. Mutta kun oikein kunnolla naisen lurittelullasi suututat, ei kelpaa enää rahakaan, vaan otetaan puhelu lehteen.
Mutta siis: jokainen on aloittanut varovasti, ja todennut, että hei, täähän sujuu eikä perästä kuulu, hommaa voi viedä törkeämpään suuntaan. Jäävuoren huippu -ilmiö kyseessä, kun jokin skandaali lehteen viimein saadaan.
Esim. eräs kuuluisa jääkiekkoilija lienee hyvitellyt rahallisesti hoitojaan, tai sitten sinivalkoinen sankari on vain lehdistölle kerta kaikkiaan koskematon.
[/quote] Niin nähän seikat kaikki nimeomaan johti vahvoihin epäilyihin ja aloitin hiljaisen selvitys, joka sitte johti siihen, että olin ikävä kyllä täysin oikeassa.[/quote]
Millaista selvitystä voi tehdä, jos ei halua rikkoa yksityisyyden rajoja? Tai ei pysty, esimerkiksi näppäinlukon takia? Viestittely mahdollisille kolmansille osapuolille ei tule kysymykseen, koska intuitio voi osua vääräänkin, ja se olisi suhteen loppu ja muutenkin noloa.
Voi kunpa ihmiset olisivat suoraselkäisiä ja rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkkejä ilmaiseksi
- käytä ammattilaisia, tai maksullisia amatöörejä
- kaikki kommunikointi anonyymin sähköpostin kautta. Älä koskaan soita varsinkaan numerollasi
- älä kerro nimeäsi
- yhdistä tapaamiset työpäivän lomaan, tai varmista alibisi muuten
- älä anna purra tai raapia seksin aikana
- katso ettei vaatteisiisi tartu hajuvedet tai meikit. Riisu alasti ennen kuin vehtaat. Käy suihkussa jälkeen jos pystyt. Älä käytä sen muijan pesuaineita.
- älä suutele, älä harrasta suojaamatonta suuseksiä
- käytä käteistä
- käytä kondomia. Mene vessaan ja huuhdo siitä spermat veks ennen kuin laita roskiin. Ethän halua isäksi?
- älä muuta käytöstäsi. Jos olet murjottaja, jatka murjotusta , vaikka olisit saanut juuri pään räjäyttävää seksiä.
- Älä tunnusta mitään. Jos muija kysyy käytkö huorissa, niin kysy mitä se olisi mieltä jos kävisit? Jos sanoo että se ei haittaisi, älä edelleenkään tunnusta, vaan sano että kysyt sitten luvan jos joskus tekisi mieli. Jos kieltää niin sano, ettet haluaisikaan käydä. Tuntuisi oudolta maksaa seksistä tai jotain muuta soopaa selitykseksi.
- viimeiseksi: jos on jotain mitä kukaan ei tiedä, niin se ei ketään myöskään satuta.Mihin sinä tarvitset parisuhdetta jos haluat suunnitellusti seksiä muualta?
Miksi et ota parisuhteeseen sellaista kumppania joka riittää tai jos haluat vaihtelua jatkuvasti ,niin miksi et pysy sinkkuna?
Ei parisuhteeseen noin vain oteta kumppania. Yleensä on otettava se minkä saa.
Oltiin mökillä kuuden hengen porukalla. Me Oltiin ainoa pari.
Otettiin alkoholia ja olin aika humalassa joten päätin lähteä nukkumaan, muut jäi vielä ulos istumaan ja seurustelemaan.
Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin missä mies on? Sit ajattelin että, kai ne vielä sit valvoo pihalla?
Oli jano ja päätin hakea vettä. Huomasin että kaikki muut on jo nukkumassa paitsi mun mies ja yksi kaveri.
Eivät olleet pihallakaan. Kävelin saunalle ja siellähän ne täydessä touhussa oli pukuhuoneessa!
Tulin kesken työpäivän koti. Ihmettelin missä eukko on. Ulkosaunan oven haka oli auki ja kävelin katsomaan. Siellä eukko oli veljeni kanssa täydessä vauhdissa.
Löysin sormettaessani rikkimenneen kortsupalasen vaimon pillusta. Samana päivänä oli nainut työkaverin kanssa ja vahinko oli käynyt.
Kauheita tarinoita täällä kyllä. Itselläni tuo lopullinen pettämisen selviäminen ja syyt käytökseen jne, käytännössä murskasi kaikki unelmani, jotka olin suunnitellut tulevaisuuden varalle niin itseni, kuin perheenkin hyväksi. En voi käsittää miten x-vaimosta muodostui niin täydellisen kylmä ja laskelmoiva empatiakyvytön ihminen. Pitkä taival kuitenkin oli taustalla ja paljon hyviäkin asioita, joskin vaikeuksiakin oli matkalla. Kai näistä pettymyksistä, surusta ja menetyksistä jotenkin selviääkin. Itse kun tuppaan olemaan sellainen persoona, että muistelen vaan niitä hyviä asioita matkan varrelta, enkä pysty hyödyntämään vihaa ja erokiukkua ajattelemalla x-vaimosta pahaa. Hän tosin taitaa hyödyntää sitä paljonkin perustelemalla sillä asialla itselleen oikeutusta tekoonsa ja siihen miten tämä avioliitto sitten lopulta rikkoontui.
Jälkeen päin tajunnut, että lennosta vaihtoon liittyi lähes varmasti pettäminenkin.
Loppuvaiheilla poikaystävä alkoi olla jotenkin tosi epämääräinen, vältteli ja ja klassisesti rellesti uusien kavereiden kanssa, ja jäi näillä kerroilla yöksi muualle. Laitteli sitten viestiä aamulla sieltä "sohvalta". Puhui eräästä "kaverista" usein ja siellähän se loppujen lopuksi niitä öitään luultavasti viettikin.
Ei ollut pokkaa sitten kuitenkaan kertoa tästä kunnolla ja päätti yrittää pitää minut halulla olla kaveri. Jonkun aikaa kesti ja sitten kerran tuli rytinällä selväksi mistä tuossa oikeasti oli kysymys. Vitutti tuo sen pelkuruus vedoten tuohon, että kavereina säilytään joo. Heivasin helvettiin kokonaan.
Näistä korkkarit salikassissa/kuivat uimahousut tarinoista tulee mieleen omat kokemukseni sellaisen ihan pienesti mustasukkaisen kumppanin kanssa elämisestä. Oli päässään pyöritellyt, että minähän häntä petän, mm. sen äänettömällä/vain värinähälytys päällä olevan puhelimen takia. Todellisuudessa olen aina, ihan ensimmäisestä puhelimesta asti tottunut pitämään sen pelkän värinän varassa, hyvin harvassa on hetket jolloin rehellisesti äänet on päällä. Sama koskee työpuhelinta. Ja jo työpaikan ohjeiden mukaan työpuhelin on salattu näppäinkoodilla, ja mm. työsähköposti erillisellä pin-koodilla. Ja tämähän tietenkin oli merkki pettämisestä. Tonki puhelimen aina kun silmä vältti, eikä sieltä ikinä mitään löytynyt kun ei ollut mitään löydettävää.
Muutaman kerran myös sykkeet nousi jo salin eteisessä, kun huomaat, että kassiin on livahtanut omien treenikamppeiden tilalle miehen kengät, tai reikäiset verkkarit. Mitäpä muuta teet kun ajat kotiin hakemaan oikeat varusteet. Koska enhän minä salilla käynyt, kun pettämässä. Sama homma myös koiran kanssa treenihallille lähtiessä; ajat 40 km suuntaansa vain huomataksesi, että koiran kassista on mystisesti hävinnyt lelu tai namit, ja ilman niitä treenaaminen täysin yhtä tyhjän kanssa kun palkka puuttuu. Ajan lähimpään kauppaan, ostan paketin lihapullia ja vit*uillessaan vien kuitin kotiin, että harmi kun namit unohtui mut onneks marketti oli lähellä. Koska enhän minä oikeasti koiraa missään treenannut, kun vieraissa kävin.
Hauskintahan tässä on se, että hän itse jäi rysän päältä kiinni, aivan oikein, meidän (=minun) sängystä. Naapurin tytön kanssa. Molemmat sai poistua samalla ovenavauksella.
Mitä aikaisemmin naiset, muutatte omillenne asumaan, itsenäiseen elämään, sitä onnellisempia, olette tulevaisuudessa. Lastenkin etu, on rauhallinen, tasapainoinen ja iloinen koti, jossa ei mennä miehen ehdoilla.
Tulin reissusta. Ihmettelinkin kun ei millään olisi saanut nuolla.
Pakoaukosta hölähti Kiisseli. Tavarat lensi hankeen, ei minun.
Olihan niitä merkkejä vuosien varrella paljonkin, mutta kun joka kerta sait kuulla olevasi vainoharhainen ja ajojahti päällä, niin kai sitä itsekkin alkoi niin uskoa.
Kaikki loppui kuitenkin siihen, kun hän halusi alkaa käyttämään kondomia vuosien seurustelun jälkeen.
Siis kolme neljästä ei petä. Suurin osa.