Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1759)

Vierailija
261/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...........

Selasin asian akuuttina ollessa jo asuntoja. Ja nyt on sellainen olo jälleen. Mies ei tajua mitä tuhoa on jo pelkällä salaamisella suhteelle aiheuttanut. Eikä myönnä mitään. Mistä saisin tietää mitä oikeasti on tapahtunut?

Kyllä se vaisto yleensä on se mikä on oikeassa. Nuo puhelinkäyttäytymiset jne.

Vierailija
262/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani pettäminen paljastui kun lapseni alkoi puhumaan Liisa-tädistä turhan usein. Lopulta paljastui hänen olevan appivanhempien lähinaapuri, jota oli ahkerasti tavattu mummolareissujen aikana. Olisittepa nähneet miehen ilmeen kun lapsi otti tuon puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa herää taas epäilys siitä, että

Ehkä puhelin sitten pitää ratsata :( olen pannut merkille että se on aika usein miehen mukana. Huomannut senkin, että jos se on pöydällä, sen päällä on jotain, vaikka tupakka-aski (itse en polta). Sattumaa vai tahallista. Mulle on siitä vaan tullut mieleen, että pelkää minun tonkivan puhelintaan ja jättää "ansoja". Vai olenko jo vainoharhainen.

Ero on käynyt mielessä vakavasti. Ehkä odotan jotain lopullista varmistusta.

Ehkä ansa ehkä ei. Voithan siirtää puhelinta vaikka pyyhkiessäsi pölyjä, mutta tee se miehen nähden, kun puhelin on pöydällä. Saattaa siinäkin jo vähän hermoilla, jos ei ole "puhtaat jauhot pussissa".

Itselläni vastaava tilanne, tosin olen mies. Tosin nainen petti ja oli pettänyt jo pitkän ajan.

Kerran sohvalla istuessa nappasin puhelimen hänen kädestään, en edes katsonut sitä, pidin vain kädessäni sivulla. Niin ärhäkkää ja "vihaista" naista en ole montaa kertaa nähnyt.

Silloin tiesin, että hän tiesi kiinnijäämisensä olleen hyvin lähellä. Mutta eipä oppinut vaimo mitään. Kommentoi vain tylyyn tapaansa ja kääntyi aina toiseen asentoon, kun viestejä tuli. Kun viestit tulivat neutraalilta kohteelta, piti puhelintaan oikein avoimesti näkyvillä. Tyhmä,

Yritin myös saada vaimoni näyttämään viestit, Jos ei olisi mitään salattavaa voisi hyvin näyttää mitä ja kenen kanssa viestittelee. Piti entistä tiukemman linjan ja salasi puhelimensa koodin lisäksi sormenjälkikoodilla.

No yhtenä kertana näin sivusta, että nyt on sydänkeskusteluja jälleen meneillään ja jonkin aikaa siitä eteenpäin jäikin sitten rysän päältä kiinni.

Vierailija
264/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pettämisistä on hyvä puhua näin perhelehdessäkin, kun sitä miltei puolet miehistä ja kolmasosa naisista joskus harrastaa. On tullut petettyä ja olen joutunut petetyksi - onneksi kauan sitten. Ja kaduttaa koko sotku: valehtelu, toisen mielipaha ("olet onnellinen jos puolisosikin on"), rakastajattaren pettymykset jne. 

Ja monet käytännön sähläykset ja salausyritykset. Mies kai pystyy fyyysisesti salailemaan paremmin, jos potenssia riittää. Mutta miehenä jää miettimään, miten nainen vieraista tulleessaan voi peittää aiemman rakastelun jäljet? Kai ainakin muutaman tunnin tauko on tarpeen? Niin paljon kun "liukkaille" pääsystä fantasoidaan, todellisuudessa se lienee karmea kokemus, oli ainakin minulle. 

Harvoja ikääntymisen iloja on ollut, kun pettämiskuvioista on päässyt pois,. Toki tulee joskus muisteltua mitalin toistalin puolta eli vieraissa käynnin hekumallisuutta... Googlettamalla tosin löytyy vain osa entisiä kumppaneita, kun naisten niemet vaihtuvat.   

Vierailija
265/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa herää taas epäilys siitä, että valehteliko mies sittenkin yhdestä kaverinaisesta. Oli salannut yhteydenpidon minulta ja jäi ihan sattumalta kiinni. Mies alkoi kiinni jäätyään soittamaan tälle kaverille melko avoimesti, mutta ennen hoiti puhelut niin salassa että en tiennyt asiasta mitään. He ovat myös tavanneet, tästäkään mies ollut minulle maininnut. Asia selvisi lypsämällä.

Mies syyllisti tilanteesta minut, eikä hän ole tehnyt mielestään mitään väärää. Salasi kuulemma asian kun pelkäsi että suutun. Ei minkään muun syyn vuoksi kuulema.

Tämä ketju herätti taas mietteitä. Epäilys ei ole koskaan kokonaan poistunut, mutta olen saanut asian jotenkin haudattua. Joku puhui vaistosta. Mulla se sanoo tästä tilanteesta ihan eri asioita kuin mitä mies kertoo. Nainen on edelleen kuvioissa mutta minulla on fiilis, että tilanne on jotenkin laimentunut. Vaikka itse pettämistä ei olisikaan tapahtunut, uskon että mies on ollut vähintään ihastunut. Tottakai kielsi jyrkästi tämäkin. Hän kyllä oli jotenkin ihan vähän erilainen salaisen yhteydenpidon aikana. Vaistosin jotain muutosta jo silloin ja otin puheeksikin (esim yhteydenpito meidän välillemme ja viesteihini vastaamien väheni/loppui lähes kokonaan miehen toisesta. No kyllä kai, kun uusi ystävä pitää kiireisenä). Mutta silloin vaan väsytti kuulemma.

Selasin asian akuuttina ollessa jo asuntoja. Ja nyt on sellainen olo jälleen. Mies ei tajua mitä tuhoa on jo pelkällä salaamisella suhteelle aiheuttanut. Eikä myönnä mitään. Mistä saisin tietää mitä oikeasti on tapahtunut?

Totuus on, että aistimme paljon enemmän asioita kun älymme haluaa tulkita. Etenkin kun kyseessä on kielteinen asia (pettäminen), järkemme yrittää "selittää asian parhain päin" suojellakseen itseämme ja haluamme uskoa muuta kuin tosiasiassa havainnoimme. Olen hämmästynyt siitä, miten monesti jonkin asian vaistoaminen on jälkikäteen osoittautunut todeksi, kun siihen alkaa kiinnittää enemmän huomiota ja vähentää järkeilyn painoarvoa. Eihän se 100% varmaa tietenkään ole.

Vierailija
266/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee ihan vainoharhaiseksi.

Vierailija
267/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti tyttöystävälle tarkoitetun viestin vahingossa mulle...

Vierailija
268/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli niin ääliö, että laittoi puhelimeensa suojakoodin, vaikka oli aina suureen ääneen kommentoinut, ettei jaksa sellaisen kanssa väkertää joka kerta kun puhelintaan katsoo. Siitä heräsi epäilys ja pian sen jälkeen selvisikin, että tapaili jotain työkaveriaan.

Vierailija
269/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aika paljon minussakin on pettäjän piirteitö :D puhelin on aina äänettömällä, aina. Surffaan yömyöhään koska ei tarvitse mennä yhtä aikasin nukkumaan  kuin mies. Ärsyttää kun udellaan kenen kanssa viestittelen tai miksi hymyilen kun viestittelen. Ihan vaan kavereiden kanssa ja tyhmille jutuille virnuilen. Meillä kyllä on kaikki puhelimet, tabletit ja läppärit ns yhteistä omaisuutta eli salasanat tiedossa ja vapaassa käytössä. eli kovin salaista elämää ei voi viettää :D

Mut itse kyllä ihmettelen kuinka pöljiä moni on juurikin tuossa et säilyttää viestit. whatsupista jää jäljet mutta testiviesteistä ei. itse ainakin deletoisin aina kaikki heti. samoin kuin spostit yms. ja sopisin salarakkaan kanssa et yhteyttä pidetään vain työpäivän aikana. ei illal.

No. en ymmärrä tuollaista pitkällistä salasuhteilua. Ihminen voi mokata ja päätyä pussaileen jonkun kanssa ja se on anteeks annettavissa jos sattuu kerran. mut kuukausia jopa vuosia kestävä salasuhde(teet) ei ole mitenkään ymmärrettäviä.

Vierailija
270/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee niin tajuaa taaaaaas miten tyhmiä miehet on.

No niinpä. Mun mies käy uimassa ja laittaa itse housunsa ja pyyhkeensä pyykkikoriin, ja useimmiten suoraan rumpuun, kun yleensä näinä uintipäivinä keskitän pyykinpesun uinnin jälkeen tapahtuvaksi kloorin hajun takia. En ole koskaan käynyt tarkastamassa ovatko housut märät. Enkä tyhmyyksissäni ole tuota hajuakaan mitenkään ruvennut haistelemaan. Mutta olen aivan varma, että mies ei älyäis kastella housujaan, jos olisi muualla ollut.

Mutta kun näitä lukee, alkaa mieleen hiipiä kaikenlaista :)

Ei tuo ainakaan puhelintaan ota mukaan roskikselle tai muuallekaan. Viestejä ei tule,  eikä mitään poikien reissujakaan tee. Töitä tekee kotoa käsin ja mä olen sairauslomalla ollut jo pitkään, eli kotona minäkin. Aikoinaan ollut pahemman laatuinen pelimies (ei mikään pettäjä kuulemani mukaan kuitenkaan), jospa se on saanut tarpeekseen siitä menosta...

Sori, jos en "pystynyt" kunnon pettämistarinaa teille laittamaan, pointti oli se, että ajattelemisen aihetta näistä saa ja kunnolla. Välillä on hyvä herätellä itseään tähän päivään, kun eihän sitä koskaan tiedä.

Niin karmaisevia tyyppejä teillä ollut, ettei tosikaan. Miten voi joskus niin syvästi rakastanut mies muuttua noin julmaksi paholaiseksi? Kaikki hienot hetket ja yhteiset kokemukset heitetään menemään ja hurjinta on kun omat lapsetkin jäävät unholaan jonkun irstaan ja vieläpä lyhyen hetkellisen himon takia. Tässähän menee usko ihmisyyteen jo kohta kokonaan :(

Vierailija
271/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen yöpöydän laatikosta katosivat kumit kun olin ollut viikonlopun äitini luona, töissä, ulkona ystävien kanssa jne. Selitteli sitten tyhjiä käärepapereita sillä että oli vetänyt käteen eikä jaksanut hakea paperia joten runkkasi kumiin. Ei mennyt läpi ja jätkästä tuli entinen. Ei ole ikävä!

Vierailija
272/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehen yöpöydän laatikosta katosivat kumit kun olin ollut viikonlopun äitini luona, töissä, ulkona ystävien kanssa jne. Selitteli sitten tyhjiä käärepapereita sillä että oli vetänyt käteen eikä jaksanut hakea paperia joten runkkasi kumiin. Ei mennyt läpi ja jätkästä tuli entinen. Ei ole ikävä!

:D :D

Todellista turvaseksiä!

Vierailija
273/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin kautta. Nainen, jonka kanssa miehelläni oli ollut vuosien suhde, oli sattumalta pomoni kaveri. Nainen oli pomoni kanssa juhlimassa ja mies kommentoi siihen kaksimielisesti ja näin jutut koska olen pomoni facekaveri. Siitä paljastui pikku selvittelyn jälkeen suhde ja oli elämäni noloin ja nöyryyttävin tilanne. Töissä häpesin ja häpeän vieläkin itseäni vaikka tästä on kolme vuotta aikaa,

Miehesi petti sinua ja SINÄ häpeät??

Kannattaisko alkaa rakentaa itselle parempaa itsetuntoa. Sinähän olit petetty, hän oli kuspiä, miksi sinä häpeät hänen tekoaan?

Vierailija
274/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin reissusta. Ihmettelinkin kun ei millään olisi saanut nuolla.

Pakoaukosta hölähti Kiisseli. Tavarat lensi hankeen, ei minun.

Miten ihmiset ei käy suihkussa seksin jälkeen??

Tai ennen suuseksiä....

Vierailija
275/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin reissusta. Ihmettelinkin kun ei millään olisi saanut nuolla.

Pakoaukosta hölähti Kiisseli. Tavarat lensi hankeen, ei minun.

Siis nuolit muijasi pillua sen jälkeen kun joku oli heittänyt mällit sisään.

No miltä maistui?

Vierailija
276/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin mökillä kuuden hengen porukalla. Me Oltiin ainoa pari.

Otettiin alkoholia ja olin aika humalassa joten päätin lähteä nukkumaan, muut jäi vielä ulos istumaan ja seurustelemaan.

Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin missä mies on? Sit ajattelin että, kai ne vielä sit valvoo pihalla?

Oli jano ja päätin hakea vettä. Huomasin että kaikki muut on jo nukkumassa paitsi mun mies ja yksi kaveri.

Eivät olleet pihallakaan. Kävelin saunalle ja siellähän ne täydessä touhussa oli pukuhuoneessa!

Sori, ikävällä tavalla jäätiin kiinni mut olit kyllä ansainnut sen...

Onko kuollut noussut haudasta?

Niin siis tästä vielä sen verran että, yhdessä ollaan edelleen, nyt jo 19 vuotta takana.

Sauna juttu tapahtui jo 2002 vuonna.

Nainen jotain mieheni pani, kuoli auto-onnettomuudessa 2007.

Karma!

Vierailija
277/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin karmaisevia tyyppejä teillä ollut, ettei tosikaan. Miten voi joskus niin syvästi rakastanut mies muuttua noin julmaksi paholaiseksi? Kaikki hienot hetket ja yhteiset kokemukset heitetään menemään ja hurjinta on kun omat lapsetkin jäävät unholaan jonkun irstaan ja vieläpä lyhyen hetkellisen himon takia. Tässähän menee usko ihmisyyteen jo kohta kokonaan :(

Niin sama pätee myös naisiin, esimerkiksi minun x-vaimoon. Perustelut oli tyyliin "ajauduin " salasuhteeseen, koska oli niin huono olla. Ei se pakko olisi kylläkään ollut. Enpä ole elämässäni kokenut koskaan näin murskaavia olotiloja, varsinkin kun rakastin häntä enemmän kuin mitään koskaan.

Vierailija
278/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sama pätee myös naisiin, esimerkiksi minun x-vaimoon. Perustelut oli tyyliin "ajauduin " salasuhteeseen, koska oli niin huono olla. Ei se pakko olisi kylläkään ollut. Enpä ole elämässäni kokenut koskaan näin murskaavia olotiloja, varsinkin kun rakastin häntä enemmän kuin mitään koskaan.

Kas, ex vaimosi on käyttänyt lähes samaa ilmaisua kuin oma ex mieheni. Samaa mieltä muuten kirjoituksesta. Olo on kuin pois viskatulla roskalla. 

Vierailija
279/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otettiin alkoholia ja olin aika humalassa joten päätin lähteä nukkumaan, muut jäi vielä ulos istumaan ja seurustelemaan.

Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin missä mies on? Sit ajattelin että, kai ne vielä sit valvoo pihalla?

Oli jano ja päätin hakea vettä. Huomasin että kaikki muut on jo nukkumassa paitsi mun mies ja yksi kaveri.

Eivät olleet pihallakaan. Kävelin saunalle ja siellähän ne täydessä touhussa oli pukuhuoneessa!

Kaikkea mies sulle valehteli, että sais sulta säälistä.

Ihan niinku off topic, mutta kuinka moni nainen oikeasti edes antaa säälistä? =D Huvittava tapa (itseään ja muista arvostaville ihmisille) ajatella.

Vierailija
280/1759 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuollut noussut haudasta?

Niin siis tästä vielä sen verran että, yhdessä ollaan edelleen, nyt jo 19 vuotta takana.

Sauna juttu tapahtui jo 2002 vuonna.

Nainen jotain mieheni pani, kuoli auto-onnettomuudessa 2007.

Karma!

Miten pääsit pettämisen yli? Toisaalta säälittää, toiselta hienoa että suhteesta taistellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi