Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Ex-vaimo narahti pettämisestä.
Puolusteli asiaa: Oli se sisällä, mutta en nauttinut.
Pettävän perheenisän uusi nainen lähetti vaimolle kirjeen, jossa kertoi suhteestaan mieheen ja myös muista naisista joita miehellä oli ollut. Tämä siis ennen kännykkäaikaa. Tuli vaimolle ihan täytenä yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomareissun jälkeen karulla tavalla. En heti, mutta menin päiviä myöhemmin kotona vessaan ja löysin pikkuhousunsuojieni laatikon sisäpuolelta kirjoituksen kutakuinkin näin. Lainasin myös näitä yhden pimps..ni varten. Toivottavasti lainaamani ei haittaa. Jotain tämän suuntaista. Mies ei tunnustanut.
Lainattu side, koti ja mies, joten toivottavasti ukkosi sai lähtöpassit. Uskomatonta tuoda kakkonen puolisoiden yhteiseen kotiin. Ilmeisesti kiima tai ihastuminen on sumentanut pään. Tuskinpa tämä on ainokainen tapaus ?
Ei varmasti ole ainokainen tapaus.
Itselläni on salasuhde varattuun mieheen, itse olen sinkku. (Nyt ei tarvitse moralisoida, en ymmärrä itsekkään miten olen tähän, aina uskollisuuden kannattajana, ajautunut)
Mun rakastaja on vienyt mut monesti heidän kotiinsa, vaimo työreissuilla. Olen nukkunut jopa öitäni heillä. Aina olen ollut varovainen ettei jälkeäkään jää, ei korvakorua, ei hiuspinniä, ei mitään. Sitä kyllä olen ihmetellyt miten vaimo ei ole haistanut tyynyltään hajuvettäni...ehkä asian selittää se, että hän on tupakoitsija=huono hajuaisti.
Uskoo myös miehen kaikki selitykset, epäillyt kyllä jo on koska miehen menot lisääntyneet ym ym.Moralisoida ei todellakaan tarvi, jätän miehen heti kun löydän vapaan hyvän miehen.
En aka moralisoimaan, mutta etkö tosiaan osaa olla ollenkaan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri alkoi joku vuosi sittenepäillä miestään kun tämän puhelin ei enää juuri iltaisin soinut tai siihen ei kilahdellut satunnaisia viestejä. Yhtäkkiä muka lakkasi miehen äitikin soittamasta joka yleensä soitteli noin 1-2 kertaa viikossa arki-iltaisin.
Eräänä tiistai-iltana sitten kaverini sohvalta teki "asiaa". Mies istui keittiössä syömässä ja kaveri tokaisi sohvalta että lähetän sun kännykkääsi tällaisen yhden hauskan kuvaviestin. Miehellä meinasi mennä lasagnet väärään kurkkuun. Kaveri lähetti kuvaviestin miehen luuriin joka ei plimpahtanutkaan. Oli äänettömällä. Olisihan se vointu jäädä ihan huomaamattaankin äänettömälle rehelliselläkin ihmisellä mutta tämä miehen pelästymisreaktio kertoi paljon.
Oli pitänyt sitten jo pitkäänkin sitä äänettömällä. Äitikin siihen oli taatusti soitellut mutta mies soitti sitten takaisin jossain välissä vähin äänin.
Tämän jälkeen mies oli ihan tulisilla hiilillä: pitääkö puhelinta äänettömällä koti-iltaisin vai ei?
En oikein ymmärrä. Oon laittanut ilmot äänettömälle, kun en jaksa kuunnella sitä piippausta. Samoin känny usein äänettömällä. En siis petä tms. Mutta surullisen hauskaa näitä lukea😂
Joo mutta tässä tapauksessa mies oli aina aiemmin pitänyt kaikki äänet päällä. Yhtäkkiä koko luuri äänettömälle aika kotona. Ja se hirvittävä pelästyminen kun muija vaan kertoi laittavansa jonkun hassun tyhjänpäiväisen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua yhtäkään pettäjää puolustella enkä kannustaa liikaan sinisilmäisyyteen, mutta toivon ettei vedetä ihan liian nopeita johtopäätöksiä. Löysin tästä ketjusta useita harrastamiani asioita joista olisi kuulemma "pitänyt tuntea pettäjä". Sometan usein pitkälle yöhön miehen jo nukahtaessa (koska mieheni unirytmi on aikaisempi kuin omani, enkä saa unta vielä siihen aikaan), olen mykistänyt useita facebook/whatsapp-keskusteluja (koska en halua unen ja rauhani häiriintyvän jatkuvasta piippailusta ryhmäkeskusteluissa), jostain laatikoistani löytyy varmaan vielä kortsuja vaikkemme niitä käytä (koska olen laiska enkä viitsi siivota) ja laihdutan (itseni ja terveyteni vuoksi, en viehättääkseni ketään). Jatkuva puhelimen kantokin mukana saattaa olla ihan vaan puhdasta laiskuutta (käytän usein puhelinta tylsinä hetkinä) kuten omassa tapauksessani :D
Sanotaan näin, että jos minun tyttöystävä olisi käyttäytynyt alusta asti noin kun sinä, niin en olisi edes epäillyt. Mutta kun ihminen poikkeaa siltä reitiltään, niin se vähän haisee. Ennen puhelin loju pöydällä ilman mitään salasanoja.. Yhtäkkiä alkaa luuri olemaan kotona taskussa ja koko aika muka vessähätä. Aina oli kotona duunin jälkeen ja ei lähtenyt oikeastaa koskaan mihinkään yksin, aina pyysi mukaan lenkille ja kauppaan.., mutta yhtäkkiä alko tulemaan mystisiä ylitöitä ja yksinäisiä lenkkejä. Siinä arvasin, että se on menoa nyt. Mä päätin mun eron niin, että kun painan sen luurin näyttöä ja jos siihen tulee salasana kysely, niin se pettää.. Ja tuli.... Sit oli turha sen selitellä yhtään mitään. Ja oikeassa olin.
Minut ainakin sanottaisiin irti nopeammin kuin ehtisin kissaa sanoa jos ei puhelimissani olisi salasanoja. Myös omissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tilanne vielä selvityksessä. Avovaimon käytös muuttui muutama kuukausi sitten. Suuttuu jos kyselen mitä viestittelee yhteisen kaverimme kanssa. Vaisto kyllä huutaa, mutta mitään konkreettista ei ole löytynyt. Viestejäkään en edes pysty lukemaan, kun vaihtoi näppäinlukon koodin.
En siis tiedä pettääkö, mutta kai se ajan kanssa selviää
Ootkos sitä teidän yhteistä kaveria vielä jututtanut?
En vielä. Koitan keksiä sopivia kysymyksiä.
Se kaikki tapahtui nopeasti kun jää petti alta. Olin hypännyt mönkijän päältä järven jäälle ja menin samantien siitä läpi. Onneksi oli vain metri vettä mutta aikas kylmä tuli kovalla pakkasella ennenkuin pääsin lämpimään.
Harmittaa kyllä etten pettänyt exää kun sillä oli niin himoittava sisko. Miks siskojen pitääkin olla aina niin herkkui kun vertaa siihen omaan läskiin muijaan mikä on sattunut kuvioihin uimaan? Aina sama juttu.
G kirjoitti:
Käytöksen muuttumisena. "Oman"ajan haluamisena(hotelliöitä "kaverien"kanssa, jotka oliva alibina). Kävelylenkkejä yksinään (soitteluja hoidolle) , jatkuva facebookin kyttääminen ja minulta näkymättömistä. Etäpäivinä ihmeellisiä käyntejä vaikka missä (tapaamisia salassa) Somessa iltaisin, öisin hengailu. Seksin loppumisena. Lopulta kaikki selvisi yksityiskohtaisesti facebook keskustelusta, jossa kaverin kanssa kehuivat hoitoja, aikoja, paikkoja. Samaisessa dissattiin omia aviopuolisoita. Kohtuullisen järjestelmällistä ja julmaa. Niin ja itse olen mies.
Mun tarinani sanasta sanaan sama. Vain nimimerkkisi on väärä, joten siitä tajusin, että en ole itse tätä kirjoittanut aikaisemmin. Itsekin siis mies ja vaimoni toimi juuri kyseisellä tavalla. "Oma aika", kävelylenkit soitellen hoidolleen, ihmellisiä käyntejä ja tapaamisia ja nettikeskustelut itseäni dissaten.
Alkoi jälleen kerran vituttamaan, kiitos vaan muistuttamisesta :)
Mua häiritsee melko monen antama ohje pettämistapauksessa, siis tämä JSS.
Tai "en katso pettäjää sekunttiakaan". Sitähän he todennäköisesti haluavat ja elämän jatko on suunniteltu jo pitkälle eteenpäin. Jokainen joka pettää tietää mitä on tekemässä ja mitä siitä voi seurata.
Mulla tyttöystäväni petti ainakin osittain siksi, että halusi päästä eroon. Oli pettänyt jo pitkään, mutta ei "uskaltanut" tai halunut kertoa. Perusjuttuja ja pieniä vihjeitä antoi kuten ei jaksa tai ei kiinnosta seksi, paljon menoja ja ylityöitä ja vaikka mitä puheluita ja tapaamisia ja ja ja ja ja. Pieniä vinkkejä, mutta ei mitään suoraan.
Tuntui että hän tavallaan halusi että jää kiinni jotta heittäisin hänet pois talosta ja suhteesta. Olisiko omatunto uhrina ollut tällöin puhtaampi. Itse olisin jäänyt täysin tyhjänpäälle.
Vierailija kirjoitti:
G kirjoitti:
Käytöksen muuttumisena. "Oman"ajan haluamisena(hotelliöitä "kaverien"kanssa, jotka oliva alibina). Kävelylenkkejä yksinään (soitteluja hoidolle) , jatkuva facebookin kyttääminen ja minulta näkymättömistä. Etäpäivinä ihmeellisiä käyntejä vaikka missä (tapaamisia salassa) Somessa iltaisin, öisin hengailu. Seksin loppumisena. Lopulta kaikki selvisi yksityiskohtaisesti facebook keskustelusta, jossa kaverin kanssa kehuivat hoitoja, aikoja, paikkoja. Samaisessa dissattiin omia aviopuolisoita. Kohtuullisen järjestelmällistä ja julmaa. Niin ja itse olen mies.
Mun tarinani sanasta sanaan sama. Vain nimimerkkisi on väärä, joten siitä tajusin, että en ole itse tätä kirjoittanut aikaisemmin. Itsekin siis mies ja vaimoni toimi juuri kyseisellä tavalla. "Oma aika", kävelylenkit soitellen hoidolleen, ihmellisiä käyntejä ja tapaamisia ja nettikeskustelut itseäni dissaten.
Tuttu ilmiö. Hienosäätöä asiaan haettiin siten että rouva jätti välillä tarkoituksella puhelimen kotiin (lukituskoodin taka toki) lenkeilleen, ikään kuin sitä puhelinta ei tarvittaisi aina lenkeillä. Eli tehdään puhtaita rehellisiä hämäyslenkkejäkin välillä ettei mies tajuaisi mitään.
Kummasti lisääntyneet leffa/teatteri/syömis/jumppareissut ENTISTEN TYÖKAVEREIDEN kanssa... Puhelin äänettömällä yllättävän usein.
Mutta että oikein hotelliöitä yksin... ! Siitä ei ole kokemusta, vaikka hyväuskoinen hölmö olinkin niin tuo ei nyt sentään enää olisi mennyt läpi että rouva lähtee omaa aikaa viettämään hotelliin? Kyllä hotellissa käytiin kahden tai sitten koko perheen voimin. Pakko se on uskoa kun palstalta luin mutta tuossa kohtaa kyllä jo olisi usko mennyt lopullisesti rouvan touhuiluihin. Kellä rouvalla on pokkaa ehdottaa miehelle että lähden tästä Tiinan kanssa hotelliin Kuopioon, hah.
Niin, noista seikoista se alkoikin vahvasti epäilyttämään ja asia sitten selvisi kun aloin asiaa selvittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G kirjoitti:
Tuttu ilmiö. Hienosäätöä asiaan haettiin siten että rouva jätti välillä tarkoituksella puhelimen kotiin (lukituskoodin taka toki) lenkeilleen, ikään kuin sitä puhelinta ei tarvittaisi aina lenkeillä. Eli tehdään puhtaita rehellisiä hämäyslenkkejäkin välillä ettei mies tajuaisi mitään.
Kummasti lisääntyneet leffa/teatteri/syömis/jumppareissut ENTISTEN TYÖKAVEREIDEN kanssa... Puhelin äänettömällä yllättävän usein.
Mutta että oikein hotelliöitä yksin... ! Siitä ei ole kokemusta, vaikka hyväuskoinen hölmö olinkin niin tuo ei nyt sentään enää olisi mennyt läpi että rouva lähtee omaa aikaa viettämään hotelliin? Kyllä hotellissa käytiin kahden tai sitten koko perheen voimin. Pakko se on uskoa kun palstalta luin mutta tuossa kohtaa kyllä jo olisi usko mennyt lopullisesti rouvan touhuiluihin. Kellä rouvalla on pokkaa ehdottaa miehelle että lähden tästä Tiinan kanssa hotelliin Kuopioon, hah.
Niin nähän seikat kaikki nimeomaan johti vahvoihin epäilyihin ja aloitin hiljaisen selvitys, joka sitte johti siihen, että olin ikävä kyllä täysin oikeassa.
Toisen osapuolen aviomies lähetti sähköpostia.
Pikku vinkkejä ilmaiseksi
- käytä ammattilaisia, tai maksullisia amatöörejä
- kaikki kommunikointi anonyymin sähköpostin kautta. Älä koskaan soita varsinkaan numerollasi
- älä kerro nimeäsi
- yhdistä tapaamiset työpäivän lomaan, tai varmista alibisi muuten
- älä anna purra tai raapia seksin aikana
- katso ettei vaatteisiisi tartu hajuvedet tai meikit. Riisu alasti ennen kuin vehtaat. Käy suihkussa jälkeen jos pystyt. Älä käytä sen muijan pesuaineita.
- älä suutele, älä harrasta suojaamatonta suuseksiä
- käytä käteistä
- käytä kondomia. Mene vessaan ja huuhdo siitä spermat veks ennen kuin laita roskiin. Ethän halua isäksi?
- älä muuta käytöstäsi. Jos olet murjottaja, jatka murjotusta , vaikka olisit saanut juuri pään räjäyttävää seksiä.
- Älä tunnusta mitään. Jos muija kysyy käytkö huorissa, niin kysy mitä se olisi mieltä jos kävisit? Jos sanoo että se ei haittaisi, älä edelleenkään tunnusta, vaan sano että kysyt sitten luvan jos joskus tekisi mieli. Jos kieltää niin sano, ettet haluaisikaan käydä. Tuntuisi oudolta maksaa seksistä tai jotain muuta soopaa selitykseksi.
- viimeiseksi: jos on jotain mitä kukaan ei tiedä, niin se ei ketään myöskään satuta.
Vierailija kirjoitti:
- kaikki kommunikointi anonyymin sähköpostin kautta. Älä koskaan soita varsinkaan numerollasi
- älä kerro nimeäsi
- katso ettei vaatteisiisi tartu hajuvedet tai meikit. Riisu alasti ennen kuin vehtaat. Käy suihkussa jälkeen jos pystyt. Älä käytä sen muijan pesuaineita.
- käytä käteistä
- käytä kondomia. Mene vessaan ja huuhdo siitä spermat veks ennen kuin laita roskiin. Ethän halua isäksi?
- älä muuta käytöstäsi. Jos olet murjottaja, jatka murjotusta , vaikka olisit saanut juuri pään räjäyttävää seksiä.
- Älä tunnusta mitään. Jos muija kysyy käytkö huorissa, niin kysy mitä se olisi mieltä jos kävisit? Jos sanoo että se ei haittaisi, älä edelleenkään tunnusta, vaan sano että kysyt sitten luvan jos joskus tekisi mieli. Jos kieltää niin sano, ettet haluaisikaan käydä. Tuntuisi oudolta maksaa seksistä tai jotain muuta soopaa selitykseksi.
- viimeiseksi: jos on jotain mitä kukaan ei tiedä, niin se ei ketään myöskään satuta.
Tai edelleenkin: ota reilusti ero ja pysyttele sen jälkeen sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
- älä kerro nimeäsi
- käytä käteistä
Mihin sinä tarvitset parisuhdetta jos haluat suunnitellusti seksiä muualta?
Miksi et ota parisuhteeseen sellaista kumppania joka riittää tai jos haluat vaihtelua jatkuvasti ,niin miksi et pysy sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
- älä kerro nimeäsi
- käytä käteistä
Juu, pelkkä epäily riittää potkaisemaan äijän pelolle.
Muistakaa naiset, aina omat rahat ja valmius elämään hetken yksinkin.
Jos vaisto sanoo, niin ero. Kyllä miehiä maailmassa riittää.
Pettäminen on kamalaa, mutta jotenkin hymyilyttää miten jengi ei ymmärrä miten yleistä se on.
"One expert we spoke to estimated that 25% of men and 14% of women cheat in a lifetime; another said they thought it was between 20-60% of couples in a lifetime."
Tarkoittaen että about joka neljäs (1/4) pettää, tarkoittaen että (etenkin naisella) pitäis olla jo oletusarvona kun hyppää suhteeseen että on ihan hyvä todennäköisyys siihen että mies pettää jossain vaiheessa. :)
Minulla on puhelimessa sormenjälki-avaus ja niin vain ex-mies oli nukkuessani lainannut peukaloa ja tonkinut puhelimen. En siis ollut häntä pettänyt, mies vaan oli muuten sairaalloisen mustasukkainen. Onneksi nyt jo entinen.