Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinderissä taroituksena naisen aina aloittaa keskustelu?

Vierailija
13.01.2019 |

Aika säälittäviä suomalaiset miehet Tinderissä. Matchini eivät 99 prosenttisesti aloita keskustelua vaan itse pitää se tehdä, ja kerran-pari kun on aloittanut niin se on ollut jotain ”terve” ja sitten suututaan kun ei itsekään panosta vastaukseen enempää?! Kai olen sitten vaan niin ruma tai jotain, mutta míksi sitten pitää joidenkin äijien laittaa sydäntä, ihanko kiusallaan tekee niin? Alkaa tuntua, ettei tuolta ketään mulle löydy, on se niin vaikeaa.. Ihmettelen suuresti menestystarinoita kumppanin/seuran löytämisestä tuolta. Ilmeisesti sellaiset ihmiset on sitten täyden kympin tyyppejä....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ymmärrä miks aloitteen etenki jossain tinderissä pitäis olla sen kummosempi kuin ”moi” tai ”mitä kuuluu” :D jos molemmat on kiinnostuneita niin kyllä sen keskustelun pitäis siitä lähtee rullaamaan. Ihan ihme juttu että pitäis muka pakosti keksiä jotain runoja tai iskulauseita että saa edes yhden vastauksen.

Vierailija
22/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika uusi tinderin käyttäjä, mutta mun tapauksessa kolmasosassa matcheja mies tekee aloitteen, kolmasosassa minä ja kolmasosassa ei kumpikaan. Itse teen aloitteen tilanteen ja fiiliksen mukaan ja kun on selvää, että mies on yli mun tason. Olen ihan hyvännäköinen, mutta oman ikäiset tuntuvat 90 % ikälopuilta tinderissä. ("Olen nuorekas" kuva purjeveneessä/golfaamassa tai sitten kymmenen vuotta ikäistään vanhemman näköinen peruspertti.) Kalastelen siis nuorempien joukosta sopivaa. 

Jos matchaan sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voisin lähteä treffeille, odottelen josko mies tekisi aloitteen. Jos vaan havittelen seksiä, teen itse aloitteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin Tinderissä, en painanut sydäntä kuin tosi harvojen miesten kohdalla. Jos tuli osuma, yleensä se aloitti keskustelun, joka sydäntä oli painanut viimeisenä eli se jolle ilmestyi ruutuun ilmoitus osumasta. Jos olin todella kiinnostunut ja huomasin osuman tulleen, en välttämättä jäänyt odottelemaan miehen viestiä vaan lähetin itse ensimmäisen viestin. Muutaman kanssa keskustelu sujui hyvin, mutta moni mies oli tosi lyhytsanainen ja vastaili parilla sanalla. Tulkitsin niin että heitä ei kiinnostanut tarpeeksi ja heidän kanssaan viestien vaihto loppui lyhyeen. Nykyisin tapailemani mies oli painanut sydäntä kohdallani aiemmin ja minä aloitin kommentoimalla hänen harrastukseensa liittyvää asiaa, se ei edes ollut kysymys. Juttu alkoi luistaa saman tien.

Vierailija
24/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tulee niin paljon viestejä tuolla että saa olla aika runoilija että erottuu joukosta. Samalla pitäisi olla myös ajatustenlukija että tietää mistä lauseesta kyseinen nainen juuri nyt sattuu innostumaan. Naiskaverini oli innoissaan kun sai viestin "onko rankkaa olla kaunis?". Ajattelin tuota kokeilla ja lähetin viestin yhdelle, palautteena tuli monta viestiä kuinka sivistymätön moukka olen. 

Vierailija
25/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä palveluissa edelleen on miehen vastuulla tehdä kaikki, poikkeuksia tietenkin on mutta harvemmin

Vierailija
26/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vähäsanainen aloitus naiselta siis huono juttu? Mietin että uskaltaisko sanoa yhdelle tyypille "Moi". Mutta onko se siis välitön turn off? Onkin parempi vaan ootella tekisikö mies aloitteen? Jos nyt aluksi haluaa vaan kuulostella kiinnostuneisuutta ennen kuin alkaa kertoa elämäntarinaansa tai esittää tungettelevia kysymyksiä.

En ymmärrä logiikkaasi.

"moi" aloituksena on aivan perseestä koska pelkästään sysäät vastuun miehelle järjestää se keskustelu alkaamaan..

Kysy jotain herranjestas.

Kysyin kerran että ethän vaan ole homo.

Vierailija
27/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo formaatti toi tinder, enkä yhtään ihmettele noiden raiskauksien suurta esiintymää..

Vento vieraat ihmiset parittelevat keskenään, en yleistä, mutta monesti näin on..Perheet hajoavat ja monesti lapset joutuvat hunningolle..

Vierailija
28/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista matcheista, jotka eivät aloita keskustelua saa tosi koppavan vaikutelman. Mitäs miehet jos kirjoittaisitte siihen profiiliin kuinka ujoja ja estoisia olette ja että ilahtuisitte jos nainen aloittaa keskustelun? Tai jos teillä ei ole aikomustakaan kirjoitella kanssani, niin poistakaa matcheista ja MIKÄ VIELÄ PAREMPI, ÄLKÄÄ LAITTAKO SYDÄNTÄ ALUNPERINKÄÄN. V—u että miehet on julmia ja ärsyttäviä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi