Onko Vappu ainoa naisjuontaja nykyään?
Näin vähissäkö on juontajat Suomessa? Vappua tulossa tuutintäydeltä taas, huoh.
Kommentit (10)
Kyllä tympi Venlagaalassakin tuo sama typerä tyyppi. Hekottaa omille jutuilleen ja heiluttaa leveää lantiotaan puhuessaan julkisesti Jarelle... Nolo rouvashenkilö joka ei osaa käyttäytyä eikä juontaa.
En enää pysty edes katsomaan ohjelmia, missä se on. Miia Knuutila kulutti kasvonsa yhtä tehokkaasti. Molemmat pois telkkarista.
Miksi häntä edelleen palkataan juontohommiin?? Mä en voi yksinkertaisesti ymmärtää... Kertokaa te muut, että miksi?
Kai se vaan on niin s*tanan hyvä. Pakko olla. Mä en vaan nää sitä. Oon kai vaan kade? Kätevä emäntä, joka-alan asiantuntija. En vaan jaksa!
Nuutila on hyvä näyttelijänä (mm. Tahdon asia, Ex-onnelliset), ei juontajana.
On ärsyttävä ja ihan liikaa esillä. Ja jos uskaltaa Pimiää kritisoida, niin on tietysti kateellinen.
Muistan kun Vappu remusi Maikkarin chatissa silloin muinoin 2000-luvun alussa. Huusi ja nauraa rätkätti ja peitteli webcamia jollain paperilla koko ajan ja hoki, ettei ole kännissä. Ja nyt on mukamas koko valtakunnan ykkösjuontaja ja kuten tuossa ylhäällä jo joku sanoikin, "joka alan asiantuntija".
Miksi??
Ohan siellä Hintikan Marja ja Kottosen Ellukin juontamassa.
Eikä sovi unohtaa Anni Hautalaa. Pieni vaihtuvuus ei olis pahasta.
No ilmeisesti. Ärsyttää se sen tekopirteys ja opeteltu naurunremakka joka käänteessä. On kyllä puhkikulunut naama, tunkee joka hemmetin juontohommaan milloin minkäkin alan asiantuntijana. Yäk.