Taas riita siivoamisesta miehen kanssa
Olen toipumassa leikkauksesta, ja olen koko viikon pyytänyt miestä imuroimaan. Tänään alkoi jo pinna kiristyä, kun kohta tulee pari viikkoa siitä kun on viimeksi imuroitu. Meillä kuitenkin koira ja pieniä lapsia, jotka sotkee aika lailla. Mies sitten tietty hermostui, kun sanoin ehkä viidettä kertaa viikon sisällä että olisi hyvä imuroida (tietää että en itse pysty), kun on aikaa, ja tiuskaisi että pitääkö napista kokoajan siitä siivoamisesta. Sanoi, kyllä aiemmin hoitavansa mutta monet kerrat on aiemmin ”unohtunut” lupauksista huolimatta, ellen tosiaan ole uudestaan sitten pyytänyt.
Kyllä harmittaa kun aina tulee riita aiheesta. Miehellä riittää tekosyitä, jotta ei tarvisi siivota. Yleisin on että ei ehdi, vaikka koneella on kyllä aikaa istua päivittäin monta tuntia. Nyt sitten sanoi syyksi, että häntä ei häiritse sotku. Näinpä hänen mielestään hänen ei tarvitse ottaa vastuuta siivouksesta tai ylipäänsä varmaan tehdä mitään. Mitä tuohon enää voi sanoa?
Mikä neuvoksi? Onko tosiaan niin, että jos toista ei haittaa sotku, niin se ketä haittaa joutuu siivoamaan hänenkin sotkunsa? Lisään vielä, että en itsekään ole mikään siisteyden perikuva, jos olisin olisi varmasti ero tullut jo aikoja sitten. Joskus on mennyt kuukausikin varmaan imuroimatta, kun olen katsonut tarttuuko mies imuriin omatoimisesta, eipä ole tarttunut. Pakko se on ollut siinä vaiheessa itse tehdä jo suursiivous ja ilkeänä ”pakottaa” muut osallistumaan.
Kommentit (69)
Itse erosin tuollaisesta ja totesin lähtiessä, joko tilaat siivoojan tai joudut etsimään vaimon muualta kuin Suomesta sillä kukaan ei ala maksutta olemaan kenellekään ilmainen piika. Kummasti on edelleen yksinään :D
Jätät kokonaan siivoamatta ja sitten teet lasun miehestä.
Ehkä sitten oppii, kun viranomaiset sanoo, että pitää siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on joku kummallinen siivousvimma.
Relatkaa jo!Niin että ihan turhaa touhua koko siivous? Voiko mies oikeasti ajatella näin, vai pitääkö minua aivan tyhmänä kun luulee että tällainen selitys menee läpi? Oikea syy on että ei vaan oikein jaksaisi, tietää kuitenkin että minä hoidan asian hänen puolestaan jossain vaiheessa.
Tuohan on ihan tervettä laiskuutta jättää tekemättä asia jonka toinen enemmin ai myöhemmn tekee puolestani.
Tuolla tavalla myös aiheuttaa paljon murhetta kumppanilleen ja rikkoo terveen parisuhteen kokonaan ennemmin tai myöhemmin.
Teidän pitäisi puhua toisillenne enemmän.
Eli olet miehesi siivooja? Onko hänellä parempi palkka? Sama työaika, mutta sinä käytät vapaa-aikasi siivoamiseen ja mies omiin harrastuksiinsa?