IS: Laturaivo iski Kuopiossa: mies löi suksisauvalla Jennin koiravanhusta – 5-vuotias poika pelastui iskulta täpärästi
Kommentit (449)
Olipa hauska lukea ketju läpi. Harmi vain, että niin monta viestiä oli ehditty poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi hiihtämisen raikkaassa talvisäässä piristävän ja tekevän hyväntuuliseksi.
Minun koiraa jos olisi lyönyt...!!!!
Luulisi kävelemisen raikkaassa talvisäässä piristävän ja virkistävän aivotoimintaa niin paljon, ettei tule mieleen mennä talsimaan hiihtoladulle.
Ei taida tehdä hyvää kenellekkään jos juttu pitää paikkaansa
Järjestyssäännöt kieltää ladulla kävelyn. Mitähän tää rouva tuumaa jos pojat mopoilevat häntä vastaan kesällä kuntopolulla. Bella ja kakara voivat pelästyä.
Liekö koira ollut ladulla ja hiihtäjä huitaissut ettei laske rakin päälle.
Muttakun minä minä....... ja minä itse
En puolustele hiihtäjää jos lyönyt, mutta kyllä pitäisi tajuta ettei ladulle mennä kävelemään pikkulapsen ja koiran kanssa.
Sakot sietäisivät saada.
Täällä näemmä näyttää ihmisillä menevän autuaan sekaisin näiden laturaivouutisten pointti: KENENKÄÄN FYYSISEEN ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUTEEN EI SAA PUUTTUA VAIKKA TÄMÄ TEKISIKIN VÄÄRIN. Voi hyvää päivä jos itse kävisin sauvalla huutamassa tuolla jokaista urpoa, kyllä siitä itku tulisi. Mutta nyt kun se huitominen liittyy omaan harrastukseen niin asia onkin ok.
hulluilta hiihtäjiltä sukset valtiolle ja jalat
Vierailija kirjoitti:
Kaaduin pahasti suksilla viikonloppuna kun joku oli kävellyt ladulla ja suksi nappasi alamäessä kiinni kengänjäljen kovettuneeseen valliin ja suistuin pää edellä metsään. Olin liikkeellä luistelusuksilla. Lonkka ja solisluu saivat kipeää. Onneksi ei luita murtunut ja pääsin omin avuin metsästä pois. On ajattattelematonta aiheuttaa vaaraa hiihtäjille kävelemällä ladulla. Kävelyjäljistä tulee vaarallisia ansoja kun ne pakkasella jäätyvät ja kovettuvat.
ja tätä eivät ne "minulla on oikeus koska metsässä ei ole laduttomia polkuja ja kävelevät ne hiihtäjätkin keväästä syksyyn poluilla ja pururadoilla" millään tahdo käsittää.
että ei huvin vuoksi tai kiusalla laduilla kävelyä kielletä.
Laduntallaajilta pitäisi nirhaista jalkaterä suksisauvalla mustelmille. Loppuu se talsiminen kun jalka ontuu.
Kumma ettei minulle ole kukaan hiihtäjä raivonnut. Olen ollut ladulla vain suksilla. Se voi olla vaarallista että joku kekkuloi ladulla. Eihän autotielläkään kukaan tahaallaan kulje liikennettä estämässä, tai pyörätiellä.
Joku palstalainen on tekemässä elokuvaa aiheesta