En pääse yli pettämisestä
Olen seurustellut kohta 3v miehen kanssa jonka kanssa meillä on välimatkaa sen verran, että suhde on pakostakin etäsuhdee. Mies on tosi kiireinen työssään myös.
Loppuvuodesta selvisi, että hänellä oli ollut toinen nainen. Olivat lähinnä naineet, ei kuulemma mitään sen ihmeellisempää. Tää suhde oli kuitenkin kestänyt vuoden.
Mies on hirmuisen pahoillaan ja lupaa tehdä kaikkensa, että onnistuttais. Haluaisi, että muuttaisin lasteni kanssa hänen luokseen. Haluaa maksaa lomamatkan, soittelee ja viestittelee. Eivät pidä enää tämän toisen naisen kanssa mitään yhteyttä.
Lupasin antaa anteeksi.
Nyt en vaan tiedä pystynkö siihen oikeasti.
Mitä tekisit?
Kommentit (35)
Minä en jatkaisi. Luulen, että jatkossa epäilisin miestä enkä osaisi olla enää luottaa.
En pystyisi antamaan anteeksi.
Vuosi on pitkä aika.
Jos vaihdat miestä, sama edessä. Yksin olisit luultavasti onnellisin.
Mieti asiaa.
Jättäisin miehen ja etsisin paremman, sellaisen jolle olen ainoa. Olen ollut petettynä myös, löysin myöhemmin paremman miehen. Hetken se sattuu, mutta parempi varmasti ilman jatkuvaa pelkoa ja epäilyjä.
En todellakaan jatkaisi. Mikä oikeutti pettämisen?
Niih.
En jatkaisi suhdetta. Kolme vuotta yhdessä ja siitä vuoden mies pettänyt eli kolmasosan koko suhteen ajasta. Monella on vielä tuossa vaiheessa alkuhuumaa. Etäsuhde ei ole helppo, mutta ei silti oikeuta pettämistä.
Aloittakaa avoin suhde varsinkin jos aiotte jatkaa kaukosuhteessa. Silloin molemmat saavat seksiä tarpeeksi usein ilman että se olisi pettämistä. Mies voisi jatkaa muiden paneskelua ja saisit tehdä sen itsekin. Se vain on fakta, että jos omalta ei saa tarpeeksi usein niin sitä haetaan muilta.
Siis jos nyt oikeutat pettämisen, niin sehän on signli miehelle, että sulle saa tehdä mitä vaan. Ja sä et voi siitä enää sitten edes pahoittaa mieltäsi, itsehän viestitit, ettet ole eikä sun tunteesi tai huomioon ottamisesi, tärkeitä.
Tää ois mulle täysin selvä.
Jos jatkat, on oma syysi, jos mieli vielä pahoittuu, ei muiden. Muista se.
Nyt hatkat ja äkkiä.
Pettänyt SUA VUODEN!!! Haloo!
Ei vissiin ihan kerta vahinko.
Voihan se olla että tää toinen nainen nyt vaikka seurustelee eikä enää anna ja nyt sun miehellä on paniikki.
Ei ei ei! Nyt stop ja itsekunnioitusta.
En luottaisi tuollaiseen mieheen. Älä nyt ainakaan muuta hänen kanssaan yhteen. Toisaalta, jos et muuta ja etäsuhde jatkuu, kohta sillä on taas joku panosuhde. Luottamuksen palaamiseen menee kuitenkin aikaa, et sinä nyt heti voi tietää, pystytkö antamaan anteeksi vai et. Jos hän on sinulle erityinen, niin voithan katsoa, onko hän tosissaan kanssasi vai ei.
Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia vielä, lähde karkuun. Pilaat elämäsi tuollaisen pask*iaisen kanssa, vaikka olisikin hyvin varusteltu..
Vierailija kirjoitti:
Nyt hatkat ja äkkiä.
Pettänyt SUA VUODEN!!! Haloo!
Ei vissiin ihan kerta vahinko.
Voihan se olla että tää toinen nainen nyt vaikka seurustelee eikä enää anna ja nyt sun miehellä on paniikki.
Ei ei ei! Nyt stop ja itsekunnioitusta.
Voi sitä sattua useamman kerran vahingossa. Usein kun ollaan porukalla saunomassa kavereiden kesken, niin selkää pestessä jne. on useasti kavereiden miehillä alkanut seisomaan... onhan se molemmille vähän nolo tilanne.
Jättäisin miehen. Tiedä vaikka pettää uudestaan.
Tämmöinen miesvihaprovo tällä kertaa. Ei mene läpi.
Vuoden nussineet menemään, eikä tuntunut missään? Huhhuh... miksi edes mietit vielä?
Itse en pystyisi enkä antaisi anteeksi. En voisi luottaa mieheen enää ja epäilisin, että hän yrittää tässä vaiheessa puhua vaikka mustasta valkoista jotta pääsisi pulasta.
Lisäksi itse miettisin seuraavia asioita, jos olisin tilanteessasi (enkä edelleenkään uskoisi mitään, mitä mies väittää):
1) Onko suhde varmasti ainoa, vai onko monesta suhteesta tehty puheissa kätevästi yksi, jotta ei muka kuulostaisi niin pahalta? Jos suhteita on ollut vain se yksi, miksi se on jatkunut noin pitkään ilman tunteita?
2) Jos tilanne ei olisi sattunut selviämään, olisiko suhde jatkunut edelleen?
3) Onko toinen nainen edes tiennyt, että teillä on suhde? Jos ei, miehesi on oltava melkoisen tunnekylmä ja itsekäs, että pystyy käyttämään useita ihmisiä hyväkseen. Jo se on paha, että hän on pystynyt pettämään sinua.
4) Haluatko opettaa lapsilleni, että toisten satuttaminen tai mihin tahansa kohteluun alistuminen on ok? Itse en ikinä. Ja vaikka lapset eivät vielä asiasta mitään tiedä, he saavat sen selville ennemmin tai myöhemmin.
En todellakaan alistuisi. Peli olisi kerrasta poikki. Tuollaista luuseria ei kannata katsella sen enempää, etsikööt uuden uhrin leikkeihinsä.
Älkää muutkaan naiset alistuko pettäjille.
Ei siitä kuulukaan päästä yli vaan erota.