En pääse yli pettämisestä
Olen seurustellut kohta 3v miehen kanssa jonka kanssa meillä on välimatkaa sen verran, että suhde on pakostakin etäsuhdee. Mies on tosi kiireinen työssään myös.
Loppuvuodesta selvisi, että hänellä oli ollut toinen nainen. Olivat lähinnä naineet, ei kuulemma mitään sen ihmeellisempää. Tää suhde oli kuitenkin kestänyt vuoden.
Mies on hirmuisen pahoillaan ja lupaa tehdä kaikkensa, että onnistuttais. Haluaisi, että muuttaisin lasteni kanssa hänen luokseen. Haluaa maksaa lomamatkan, soittelee ja viestittelee. Eivät pidä enää tämän toisen naisen kanssa mitään yhteyttä.
Lupasin antaa anteeksi.
Nyt en vaan tiedä pystynkö siihen oikeasti.
Mitä tekisit?
Kommentit (35)
Jos mies haluaa osoittaa, että on pahoillaan ja haluaa olla kanssasi tosissaan, miten hän tässä tilanteessa kehtaa kärttää sinulta vielä lisää sitoutumista ja panostusta suhteeseen? Miksi sinun pitäisi muuttaa? Miksei hän tee sitä itse? Mitä hän tekee itse osoittaaksesi PYYTEETÖNTÄ rakkauttaan sinuun, paitsi pieksee suutaan? Sanat eivät paljoa maksa, kuten olet jo tullut huomaamaan.
hukassa kirjoitti:
Olen seurustellut kohta 3v miehen kanssa jonka kanssa meillä on välimatkaa sen verran, että suhde on pakostakin etäsuhdee. Mies on tosi kiireinen työssään myös.
Loppuvuodesta selvisi, että hänellä oli ollut toinen nainen. Olivat lähinnä naineet, ei kuulemma mitään sen ihmeellisempää. Tää suhde oli kuitenkin kestänyt vuoden.
Mies on hirmuisen pahoillaan ja lupaa tehdä kaikkensa, että onnistuttais. Haluaisi, että muuttaisin lasteni kanssa hänen luokseen. Haluaa maksaa lomamatkan, soittelee ja viestittelee. Eivät pidä enää tämän toisen naisen kanssa mitään yhteyttä.
Lupasin antaa anteeksi.
Nyt en vaan tiedä pystynkö siihen oikeasti.Mitä tekisit?
Tietkö, että pettäjät on aina pahoillaan. NE on vaan pahoillaan kun jää kiinni ja sitten itkevät polvillaan armoa. Vuosi on niin pitkä aika pettää toista, että eipä se kovin pahoillaan ole ollut ja eipä omaatuntoa kolkutellut joka kerta, kun tunki munansa vieraaseen naiseen.
Olen kokenut saman. Pahin isku sille pettäjälle oli, kun en antanut armoa vaan sanoin, että löydän paremman tänään ilalla tinderistä ja vietän kunnon yön.. Mies itki kuin pikkuvauva. Eipä itkut auttanut.. Enkä todellakaan mennyt mihinkään tinderiin jne, mutta näpäytin sitä kuspäätä kunnolla ja annoin luulla niin.
hukassa kirjoitti:
Mies on hirmuisen pahoillaan ja lupaa tehdä kaikkensa, että onnistuttais. Haluaisi, että muuttaisin lasteni kanssa hänen luokseen.
Mitä ihmeen tekemistä/neuvottelmista sulla on vielä tuon kans?
Ja vielä lapset mukaan...
Ei ristus.
Mielestäni pettämistä ei pitäisi koskaan antaa anteeksi. Olisi parempi, että yhden ihmisen kanssa olemaan kykenemättömät pakotettaisiin hakeutumaan reilusti avoimiin suhteisiin. Uskon, että moni pettäjä pettää, koska tietää saavansa ruikuttamalla anteeksi - jonka jälkeen sama meno jatkuu. Ei siis tarvitse kärsiä juuri mitään seurauksia teoistaan.
Äsh, mitä pienistä, i kai sua pikku nusaisut silloin tällöin viraissa haittaa...s on oiksti tosi pahoillaan. että pitikin jäädä moisesta pikkujutusta suotta kiinni.
Muuta ihmessä sen luo lastesi kanssa ja tehkää vielä siihen yhteinen lapsi. Siitä alkaa onni. Muistat vaan käydä säännölisesti sukupuolitautitesteissä kun on noi hivit ja herpekset ja klamyt ja kaikkee liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittakaa avoin suhde varsinkin jos aiotte jatkaa kaukosuhteessa. Silloin molemmat saavat seksiä tarpeeksi usein ilman että se olisi pettämistä. Mies voisi jatkaa muiden paneskelua ja saisit tehdä sen itsekin. Se vain on fakta, että jos omalta ei saa tarpeeksi usein niin sitä haetaan muilta.
Arvaa minne saat työntää avoimen suhteesi? Ellei kykene sitoutumaan ja olemaan uskollinen parisuhteessa on pystyttävä sinkkuna.
Hei AP, miten pettäminen selvisi?
Vai 3vuotiaan miehen kanssa onnee vaa sulle älä nyt jää aikuinen nainen kitisemään vaa lähde lätkimään ja eti uus
En pystyisi antamaan anteeksi noin järjestelmällistä ja pitkäaikaista pettämistä, koska kertaluontoinen kännisekoilukin olisi ihan liikaa.
Itse olin 2 vuotta tällaisen miehen kanssa. En tiennyt olevani toinen nainen. Siitähän oikea p*skamyrsky seurasi kun miehen kuviot selvisi. Ensin tuo "ensimmäinen" naisystävä jätti äijän, mutta otti sitten takaisin kuukauden kuluttua. Hullu nainen minusta, itse en olisi pystynyt. Ja tämä ei ole edes provo.
Ap täällä hei.
Tämä ei ole mikään provo, ihan on omaa elämääni.
Pettäminen tuli ilmi kun tuo toinen nainen soitti minulle. Hänelle oli joku vinkannut, että miehellä on naisystävä. Tämä toinen nainen oli pistänyt miehen koville, mies oli väittänyt että meillä ei ole parisuhdetta, että ollaan vaan ystäviä. Tämä toinen nainen ei kuitenkaan purematta niellyt ja sai selville kuka olen. Puhelu oli mulle tietysti järkytys, mutta toisaalta selitti aika paljon asioita. Tämä toinen suhde ei ollut ollut tälle naiselle ensin muuta kuin panosuhde, mutta sitten oli tullut tunteet mukaan. Hän ei halua enää olla miehen kanssa missään tekemisissä vaan kokee itsensä hyväksikäytetyksi. Mikä totta onkin.
Mies yritti ensin väheksyä tuota sivusuhdettaan, mutta myönsi lopulta kaiken. Tai ainakin uskon, että myönsi. Haluaa nyt saada kaiken toimimaan ja on valmis tekemään töitä itsensä kanssa. Hankki ammattiapua. Tekee pitkän tähtäimen suunnitelmia. Kertoo kuinka rakastaa jne.
Annoin anteeksi, mutta nyt en oikeasti tiedä kannattiko.
hukassa kirjoitti:
Mies on hirmuisen pahoillaan ja lupaa tehdä kaikkensa, että onnistuttais.
Sen lupauksilla tässä vaiheessa ei ole enää mitään arvoa. Käske sen sahata kätensä irti osoittaakseen kuinka lujaa haluaa palata takaisin yhteen tai jotain yhtä radikaalia mihin normaalisti ihminen ei lupautuisi. Silloin ehkä, muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä hei.
Tämä ei ole mikään provo, ihan on omaa elämääni.
Pettäminen tuli ilmi kun tuo toinen nainen soitti minulle. Hänelle oli joku vinkannut, että miehellä on naisystävä. Tämä toinen nainen oli pistänyt miehen koville, mies oli väittänyt että meillä ei ole parisuhdetta, että ollaan vaan ystäviä. Tämä toinen nainen ei kuitenkaan purematta niellyt ja sai selville kuka olen. Puhelu oli mulle tietysti järkytys, mutta toisaalta selitti aika paljon asioita. Tämä toinen suhde ei ollut ollut tälle naiselle ensin muuta kuin panosuhde, mutta sitten oli tullut tunteet mukaan. Hän ei halua enää olla miehen kanssa missään tekemisissä vaan kokee itsensä hyväksikäytetyksi. Mikä totta onkin.
Mies yritti ensin väheksyä tuota sivusuhdettaan, mutta myönsi lopulta kaiken. Tai ainakin uskon, että myönsi. Haluaa nyt saada kaiken toimimaan ja on valmis tekemään töitä itsensä kanssa. Hankki ammattiapua. Tekee pitkän tähtäimen suunnitelmia. Kertoo kuinka rakastaa jne.
Annoin anteeksi, mutta nyt en oikeasti tiedä kannattiko.
Olen tuon viestin numero 32 kirjoittaja. Minä voisin olla tuo toinen nainen. Tämä juttu on niin identtinen oman juttuni kanssa. Kuten sanoin, itse en tuollaista miestä huolisi, vaikka olin todella rakastunut mieheen. Vieläkin on vaikeaa, kun asiaa miettii, mutta toivon asian helpottavan ajan kanssa.
Suhde loppuisi samantien. Mies elänyt vuoden kaksoiselämää. Täytyy olla aika tunteeton kaveri, kun noin pystyy tekemään.