Lauantai! Miten menee?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsivapaa pitkästä aikaa. ja mitä teen. istun sohvassa siiderilasi seuranani ja vuosien tauon jälkeen palasin kurkkimaan tänne. mitähän hittoo :D
Lapsivapaa? Omaa aikaa? Miksi teit lapsia?
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.
Minulla taas on omaa aikaa siksi,e ttei minusta tulisi katkeraa natisijaa, joka arvostelee jollain joutavalla palstalla toisten tekemisiä¨.
Ymmärrän kyllä, että osa haluaakin olla aina lasten kanssa, mutta he eivät ole ilkeitä ja katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsivapaa pitkästä aikaa. ja mitä teen. istun sohvassa siiderilasi seuranani ja vuosien tauon jälkeen palasin kurkkimaan tänne. mitähän hittoo :D
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.
Ai häh :'D siis mun lapset ei sais olla mummolassa yötä koska nyt en selvästikkään ole halunnut heitä :'D
Siinä oot oikeessa, täällä ei todellakaan oo muuttunut mikään. mut hei, kannatti näköjään palata, sain ainakin illan naurut ;D
Kiva että suurimmalla osalla menee hyvin.
Itselläni on todella kurja fiilis. Mieheni pahoinpiteli ja kuristi minua eilen. Ensimmäistä kertaa elämässäni koin jotain sellaista. Tänään olen koittanut vain miettiä että miten ihmeessä jatkan elämääni tästä eteenpäin.
Sitä normihuttua; kauppa, pyykinpesua ja -viikkausta, ruoanlaittoa.
Just söin ja viikkasin rummusta koneellisen pyykkiä. Nyt palastailen hetken ja mietin että on se niin p*****stä olla köyhä. V***u mihinkään reissuun ei ole varaa lähteä. Koko palkka menee pakollisiin kuluihin.
Enpä taida viittii edes saunaan mennä tänään.
V****aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.Ai että lapsia hommaavat ei saisi koskaan haluta aikaa ilman lapsia? T. eri
Hei vaan "eri"
Jos hankit lapsia niin luulisin sinun olevan myös mielellään niiden kanssa. Pidä sitä omaa aikaa ilman lapsia ja ole hankkimatta niitä. Makaa aurinkolomilla, teetä ripsipidennykset ja ota myös hiustenpidennykset. Tekokynnetkin olis hyvä olla.
Ennen kuin vähällä ajatustoiminnalasi vastaat, että olisin kateellinen: NOUP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.Ai häh :'D siis mun lapset ei sais olla mummolassa yötä koska nyt en selvästikkään ole halunnut heitä :'D
Siinä oot oikeessa, täällä ei todellakaan oo muuttunut mikään. mut hei, kannatti näköjään palata, sain ainakin illan naurut ;D
Onko mummolla vaihtoehtoa kuin ottaa yli-ikäisen pissiksen kakrut hoitoon? Ehkä hän ei kehtaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella kurja fiilis. Mieheni pahoinpiteli ja kuristi minua eilen. Ensimmäistä kertaa elämässäni koin jotain sellaista. Tänään olen koittanut vain miettiä että miten ihmeessä jatkan elämääni tästä eteenpäin.
Olethan tehnyt rikosilmoituksen? Ala ihmeessä etsiä uutta asuntoa itsellesi. Voisi olla järkevintä tehdä se salassa ja lähteä silloin kun mies ei ole paikalla. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.Ai häh :'D siis mun lapset ei sais olla mummolassa yötä koska nyt en selvästikkään ole halunnut heitä :'D
Onko mummolla vaihtoehtoa kuin ottaa yli-ikäisen pissiksen kakrut hoitoon? Ehkä hän ei kehtaa sanoa.
:D oot ihana :D ei ku iha ase ohimolla uhkasin et nyt perskele pennut sinne tai muuten...
sori sulle sattu vähä väärä ihminen provottavaks jos oot ärsytystarkotuksella liikenteessä :D
Katon Ryhmä Hauta kuopuksen kanssa, mies ja eaikoinen tulee kohta autopesusta ja sitten syödään uunimakkaraa. Aamulla oltiin yhessä kaikki pulkkamäessä ja sitten saunassa. Kun lapset menevät nukkumaan niin juon siiderin ja syön karkkia ja katon töllöä.
Kuulostaa kivalta, vai? Tosiasiassa oon hiton stressaantunut siitä että miten lapset menee taas tänään nukkumaan, varmaan taas pari tuntia pelleilevät siellä. Vituttaa että ostin karkkia kun pitäis olla laihiksella. Ärsyttää kun koko päivä taas menty lasten ehdoilla ja ahdistaa tuleva syksy jo nyt kun piyäisi selvitellä uudet työkuviot valmiiksi siihen mennessä.
Tiedän, omaa syytä kaikki nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä katkera ihminen! Meneekö sinulla jotenkin huonosti? Jos menee, kirjoita toki omista kuulumistasi. Toki voit kirjoittaa, vaikka menisi hyvinkin. Veikkaanpa, että siitä tulisi paljon todennäköisemmin mukava olo kuin siitä, että hyökkäät jonkun tuntemattoman kimppuun syytöksinesi. Sitähän voi kuvitella, että "höyryjen päästeleminen" netissä auttaa, mutta ei se oikeasti auta. Se ehkä vie hetkeksi huomiota omista asioista, mutta kietoo mielen kuitenkin negatiivisten asioiden ympärille.
Joten tee niin kuin muutkin: kirjoita kuulumisesi.
Vapaapäivä ja olen käyttänyt sen siivoamiseen ja pyykin pesuun, ruuanlaittoon ja lenkillä käymiseen. Katsoin myös Netflixiä ja soittelin pari puhelua. Nyt odotan pizzaa ja mietin, mitä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Tsemppiä ja halaukset sulle.
Kävin lapsen kanssa pulkkailemassa. Katsottiin leffaa Netflixistä. Äsken syötiin hyvä illallinen viinin kanssa (lapsella lasissa kurkkuvettä :)). Nyt on rauhallisempi hetki; kaikki oman tekniikkansa parissa. Sellaista se vaan on kolmen introvertin kesken ☺ Teen kohta popcornia ja ilta jatkuu kotioloissa rennosti.
Mukavaa lauantaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.En ole tuo, jolta kysyit, mutta mä ainakin tein lapsia siksi, että kun mulla on lapsivapaata, voin sitten kirjoitella tänne viestejä, kuinka mukavaa on viettää lapsivapaata aikaa, ja ärsyttää kaltaisiasi ihmisiä suunnattomasti.
Niin. Mitäs kysyit.
Minäkin olin joskus itsekäs. Vasta lapsen sairastuttua vakavasti tajusin, että miksi minun oli muka tärkeää saada "omaa aikaa". Se lapsihan on kuitenkin tärkeintä ja on tosi vähän aikaa pieni. Sitten kun hän aikuistuu niin minulla on omaa aikaa riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.Ai että lapsia hommaavat ei saisi koskaan haluta aikaa ilman lapsia? T. eri
Hei vaan "eri"
Jos hankit lapsia niin luulisin sinun olevan myös mielellään niiden kanssa. Pidä sitä omaa aikaa ilman lapsia ja ole hankkimatta niitä. Makaa aurinkolomilla, teetä ripsipidennykset ja ota myös hiustenpidennykset. Tekokynnetkin olis hyvä olla.
Ennen kuin vähällä ajatustoiminnalasi vastaat, että olisin kateellinen: NOUP!
Niin varmaan olisinkin, mutta miksi se tarkoittaisi etten koskaan voisi haluta olla ilman niitä? En käy aurinkolomilla, en käytä ripsienpidennyksiä, tuskin kävisin tai käyttäisin silloinkaan jos olisi lapsia. Omaa aikaa kun voi viettää ihan kotonakin. Onhan se tosi kamalaa jos vanhempi nauttii siitä kun saa olla yksi kun lapsi on vaikka isovanhemmilla hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.En ole tuo, jolta kysyit, mutta mä ainakin tein lapsia siksi, että kun mulla on lapsivapaata, voin sitten kirjoitella tänne viestejä, kuinka mukavaa on viettää lapsivapaata aikaa, ja ärsyttää kaltaisiasi ihmisiä suunnattomasti.
Niin. Mitäs kysyit.
Minäkin olin joskus itsekäs. Vasta lapsen sairastuttua vakavasti tajusin, että miksi minun oli muka tärkeää saada "omaa aikaa". Se lapsihan on kuitenkin tärkeintä ja on tosi vähän aikaa pieni. Sitten kun hän aikuistuu niin minulla on omaa aikaa riittämiin.
Mä en nyt oikein ymmärrä järkeä tämän takana. Selitä. Miksi vanhemmalla ei saa olla muuta aikaa kuin työ ja lapsen kanssa vietetty aika? Miten lapsi kärsii siitä, että ei ole koko aikaa lapsen kanssa? En mä ainakaan ole niin mahtava ihminen, että ajattelen voivani olla lapsen koko maailma. Ja vielä vähemmän mahtava ihminen olisin, jos mulla ei olisi mahdollisuutta harrastaa ja esim. käydä joskus kavereiden kanssa reissuilla.
Jos sinä koet, että työnteko ja lastesi kanssa oleminen on sinulle sopiva sisältö elämään, niin hienoa! Mulle ei ole. Jos mulla ei ole omaa aikaa ja välillä mahdollisuutta siihen, että en vastaa toisten ihmisten tarpeista, tulen todella lyhytpinnaiseksi ja kiukkuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan "eri"
Ennen kuin vähällä ajatustoiminnalasi vastaat, että olisin kateellinen: NOUP!Niin varmaan olisinkin, mutta miksi se tarkoittaisi etten koskaan voisi haluta olla ilman niitä? En käy aurinkolomilla, en käytä ripsienpidennyksiä, tuskin kävisin tai käyttäisin silloinkaan jos olisi lapsia. Omaa aikaa kun voi viettää ihan kotonakin. Onhan se tosi kamalaa jos vanhempi nauttii siitä kun saa olla yksi kun lapsi on vaikka isovanhemmilla hoidossa.
Oma aika on arvokasta. Minulla on sitä koko ajan. En hanki ikinä lapsia, jotka sen veisivät minulta.
Pötkötän sohvalla ja odotan pakastepizzaa uunista. Pyykkikonekin taisi just lopettaa. Aion viettää rennon illan, kävin kunnon lenkillä jo aamulla.
Oon edelleen kipee. Onneksi kuume on edes laskenut.
Öljyyn itseäni. Sivellen samalla nälkäistä vartaloani, hyväillen.
Kuuntelen musaa ja siemaillen.....
Poltellen...kynttilää molemmista päistä.....