Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhukaa minulle järkeä. Kohta pyydän varmaan exääni luokseni, jotta saisin miestä...

Vierailija
12.01.2019 |

Erosimme 7kk sitten. Jos pyytäisin häntä luokseni, kyse ei olisi mistään muusta, vain pelkästään seksistä. Mutta en voi tehdä sitä, koska haluan mennä elämässä eteenpäin... Ja tiedän että se tulisi satuttamaan minua henkisesti jälkeenpäin, vaikka hetkellisesti siitä nautintoa saisinkin. Olen nyt 4kk ollut ilman miestä. Yhtä miestä tapailin, mutta en tiedä onnistuisiko tuon miehen kanssa pelkkä seksi. En usko pystyväni harrastamaan yhden yön juttuja, kaipaan että miehen kanssa on turvallinen olo ja että on kemiaa. Eli en todellakaan pysty tinderissa sopimaan että hei mennäänkö vaan *anemaan, koska mies täytyy nähdä ensin luonnossa jossa arvioin vasta että voinko *anna häntä.

Olen niin säälittävä, tiedän, mutta minkäs sitä tarpeilleen voi...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi näin puutteessa niin varmaan tajuaisin hävetä tuota aloitusta ja itseäni, mutta ei. Totisinta totta tämä on.

ap

Vierailija
2/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Kauhea läheisyyden ja seksin tarve, mutta kun sen haluaisi tehdä vähintään turvallisesti, miellyttävän miehen kanssa... Aargh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta exään emme hairahda, ap!

Vierailija
4/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kova puute voi edes olla.

Vierailija
5/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen ollut ilman seksiä yli vuoden. Joskus en enää muuta osaa ajatellakaan. Kamalaa.

Vierailija
6/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tinderissä tarvitse mitään panotreffejä sopia. Jos joku sopiva löytyy mene treffeille ja niin päin pois. Tälle iltaan tuskin järjestyy. Hiekkoja hetkiä on välillä ja niistä selviää ilman exälle soittelua.

Vierailija
7/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin kova puute voi edes olla.

Hahhaa, kuule, kyllä vaan voi! Kertakaikkisesti.

ap

Vierailija
8/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh no runkkaa.

Vierailija
9/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Tiedän tuon tunteen niin hyvin! Roikuin itse yhdessä miehessä "seksin varjolla" useamman vuoden. Tuo ei todellakaan kannata jos nyt jo tiedät, että sinua kaduttaa myöhemmin.

Paras neuvoni, lähde ulos ja tee jotain mikä saa ajatuksesi pois mielestäsi kokonaan. Pienikin hetki kun ajattelet taas ns selkeästi auttaa sinua ajattelemaan järjellä ja tiedostamaan mitä oikeasti haluat tehdä. Ja tietysti, ma*turboi... Kukaan ei ajattele selkeästi kun himot jyllää päällä ja periaatteessa olisi se toinen houkuttava vaihtoehto.

Vierailija
10/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,et ole tosiaankaan yksin,mutta me selvitään tästä ilman eksiä!!

Vierailija
11/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh no runkkaa.

Ei auta. Tarvitsen MIESTÄ. Runkkaamalla ei miehenhimo lähde.

ap

Vierailija
12/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 32v mies helsingistä ilmoittautuu vapaaehtoiseksi. Mistä te naiset ja minkä ikäisiä?

Vierailija
13/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ny jumakauta niitä kaalimatoja.

Vierailija
14/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Itse olen ollut 14 vuotta ilman seksiä ja hyvin pärjään. T.54v.nainen.

Vierailija
15/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en jaksaisi käsitöitä enää yhtään...

Vierailija
16/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. Itse olen ollut 14 vuotta ilman seksiä ja hyvin pärjään. T.54v.nainen.

No onnea sulle. Minä en erityisesti halua pärjätä ilman vaan haluan seksiä ihan juuri nyt. Me ihmiset ollaan niin erilaisia haluinemme ja tarpeinemme.

Vierailija
17/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 20.

M40

Vierailija
18/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 32v mies helsingistä ilmoittautuu vapaaehtoiseksi. Mistä te naiset ja minkä ikäisiä?

Pk-seutu ja 45. Olet sinä vähän turhan nuori :).

Vierailija
19/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seutu ja 45. Olet sinä vähän turhan nuori :).

Tai siis minä liian vanha.

Vierailija
20/50 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun pitkäjänteisyys kestä matka-aikaa.Ei hki.. 35v N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi