Lauantai! Miten menee?
Kommentit (51)
Sohvalla löhöilen. Mietin millaiselta tuntuisi saada kovaa pe n istä. 5v kohta ilman.
Mä olin aamupäivällä ratsastuskoululla tuntilaisia taluttamassa. Sitten tulin kotiin, tein ruuan ja leivoin. Syötiin ja kahviteltiin. Opetin vanhempaa lasta tiskaamaan. Mies teki remonttia. Kävin hakemassa puita sisälle ja saunaan. Sitten oon vain lököstellyt, on vähän sellainen olo niin kuin olisin tulossa kipeäksi.
Mulla on lapsivapaa pitkästä aikaa. ja mitä teen. istun sohvassa siiderilasi seuranani ja vuosien tauon jälkeen palasin kurkkimaan tänne. mitähän hittoo :D
Mitäs tässä, kuudes lonkero menossa, musiikkia kuunnellen. Ei erityisiä suunnitelmia, tässä kotona vaan ajattelin olla.
Juon kaljaa. Kohta lähden kaverin luokse käymään. Saatetaan katsoa Rocky, siinä on vissiin aika hyvät musiikit.
Neulon, nyt pidän taukoa ja vilkaisen mitä palstalla. Kohta saunaan ja sitten iltaruoka perheen kanssa. Telkkua katsellaan loppuilta varmaan porukalla, tai no vanhin teini lähti bileisiin.
Samaa pskaa vuodesta toiseen. Nousin klo 13 aikaan ja nyt jo valmiina peiton alla menossa nukkumaan. Ihan liian pitkiä nää viikonloput enkä saa aikaa kulumaan vaikka tänäänkin tehnyt ruokaa, käynyt kaupassa, imuroinut, pessyt pyykkiä, tiskannut, käynyt suihkussa, vaihtanut lakanat, istunut netissä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsivapaa pitkästä aikaa. ja mitä teen. istun sohvassa siiderilasi seuranani ja vuosien tauon jälkeen palasin kurkkimaan tänne. mitähän hittoo :D
Lapsivapaa? Omaa aikaa? Miksi teit lapsia?
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.
Kiitos hyvin!
Kohtapuoliin pelaan vielä pikkuhetken WoWia, mutta saattaa olla, että päädyn pehkuihinkin jo alkuillasta, kun oli aikainen herätys tänään. Ei haittaa vaikkei ole mitään sen kummempaa ohjelmassa, sillä "nukkuminenkin on ihanaa!" t. Pikku Myy
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan täyttä punaviinipulloa.
Etkö saa sitä auki?
*huolissaan*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joo - samaa paskaa täällä on edelleen - iltapäivälehtien "toimittajatkin" haalivat täältä jutun aiheita, kun muuta eivät keksi.
Ai että lapsia hommaavat ei saisi koskaan haluta aikaa ilman lapsia? T. eri
Ajattelin ottaa illan rennosti kotona. Pitkä hiihtolenkki uuvutti sen verran, etten jaksa lähteä minnekään.
Oli kiva päivä. Kävin tapaamassa lasta läheisten päivässä armeijassa, ystäviensä kanssa. nyt etsin matkaa minulle ja miehellni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolta kysyit, mutta mä ainakin tein lapsia siksi, että kun mulla on lapsivapaata, voin sitten kirjoitella tänne viestejä, kuinka mukavaa on viettää lapsivapaata aikaa, ja ärsyttää kaltaisiasi ihmisiä suunnattomasti.
Niin. Mitäs kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Samaa pskaa vuodesta toiseen. Nousin klo 13 aikaan ja nyt jo valmiina peiton alla menossa nukkumaan. Ihan liian pitkiä nää viikonloput enkä saa aikaa kulumaan vaikka tänäänkin tehnyt ruokaa, käynyt kaupassa, imuroinut, pessyt pyykkiä, tiskannut, käynyt suihkussa, vaihtanut lakanat, istunut netissä...
Minulla ihan sama, yksin kämpässä kökötän ja yritän nukkua aikani kuluksi.
Kävin kaverin kanssa vähän kävelemässä kun oli keskustassa ja halusi käydä parissa kaupassa lähistöllä. Oli ihan kiva ilma ja kiva nähdä kaveria, otin kahvin matkaan ja tulin kotiin kuuntelemaan dokkareita youtubesta ja siivoilin kuiva-aine- ja maustekaapit siinä samalla.
Syötiin lounaaksi itse tehdyt hampparit miehen kanssa, jonka päälle katsoin yhden leffan Netflixistä. Nyt mietin tässä mitä tekis seuraavaksi: siivoisiko lisää, esivalmistelisiko huomista päivällistä vai lähtisikö lenkille... vai homehdunko tässä.
Huonosti menee, kun huushollissa ei ole yhtään karkkia ja kauppaan on 40 km.
Aika kiva päivä on ollut. Ukkeli lähti juuri kotiinsa eväskassin kanssa. Tehtiin yhdessä ruokaa ja ihmeteltiin mihin vaatteisiimme mahdutaan ensi kesänä tyttären häihin.