Tulkitaan tapailemani miehen käytöstä yhdessä.
En suinkaan aio häntä vaivata tiedustellakseni mitä mielessään liikkuu.
Eli oltu yhteyksissä pari kuukautta, nähty vain kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla seksiä, koska heti viesteissä ja puheluissa kolahti jne.
On todella kiireinen työssään ja asuu tunnin automatkan päässä.
Eka tapaamisen jälkeen vähän harveni yhteydenpito, ehkä huomasi että olen kiinnostunut ja hänen ei tarvitse sen kummemmin viestitellä? Ottaa kuitenkin yhteyttä, toivonut tapaamista, mutta aikataulumme eivät ole kohdanneet. Seksin jälkeen pysyy lähellä, silittää hiuksiani ja katsoo syvälle silmiini ja vaikka on kiire jo lähteä niin on rauhallinen ja pysyy vielä hetken. Mitään hänestä ei irti kuitenkaan saa. Yrittäessäni saada jotain irti hänen ahatuksistaan, tulee kyllä vastaus, mutta vain asiallinen tyyliin on nyt töissä kiirettä ja eiköhän me vielä tavata. Olen hieman liiaksi ihastunut, enkä saa vastakaikua sanallisesti. Tiedän että työkuviot hänellä kiireiset ja pitkät päivät ja on elimistössä kiputilojakin, mutta miksi ei päästä mua lähelle. Hän kuitenkin aina se joka ehdottelee tapaamista.
Pitäähän sen taviksen vetää puoleensa joo, muttä hyviä pointteja täällä ollut monilla, että se puoleensa vetäminen on monissa tapauksissa ainoa merkitsevä. Vaikkei saisi edes vastakaikua.