Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia, että kestää yli viisi vuotta päästä 25 vuoden suhteen yli, josta lapset yhdessä?
12.01.2019 |
Multa on oletettu, että maksimissaan vuodessa olisi ollut jo uudet kuviot jättämisen jälkeen. Nyt huomasin, että viisi vuotta siihen meni. Nyt olen yli ja näen jo muutkin miehet.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen kuullut, että kolmannes ajasta menee toipumiseen. Eli sinulla menisi 8 vuotta.
Mutta mikä on toipumisen mittari? Se, ettei toista enää edes muista? Ei ajattele päivittäin? Ei itke?
Minä olin 21 vuotisessa suhteessa. Erosta on jo kohta liki 10 vuotta. Pari vuotta oli pahinta, sen jälkeen alkoi selkeä ylämäki. , jaaloin näkemään muita miehiä. Kyllä viidenkin vuoden jälkeen olin vielä surullinen, joskus. Siitä, etten saanut elämänmittaista avioliittoa. Sellaisia ohikiitäviä hetkiä.
Enää en ole pariin vuoteen lukenut kaikki eroartikkeleita, ja harvemmin enää täälläkään otan kantaa näihin keskusteluihin, eli joo, kauan meni. Eikö Marianne Stolbow ole sanonut, että toipuminen vie kaksi kertaa niin pitkän ajan kuin etukäteen olettaa.