Riiniksestä tuli messuroudari
https://www.is.fi/viihde/art-2000005963272.html
Raahaa firmojen kamaa messuille ja takaisin. Titteli on hienompi mutta sisältö firmat tuntien kaman siirtoa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on yritys. Hän on nimennyt 12v pojan kiinteistöpäälliköksi (lumenluonti ja nurmikonleikkuu), 10v tyttö on yhteyspäälliköksi (hakee postit) ja kohta 4v täyttävä kuopus on logistiikkapäällikkö (etsii yhdessä isän kanssa avaimia ja puhelinta).
Noilla lapsilla on valoisa tulevaisuus edessä.
12v pojalla riittää varmaan jo hyvin tyttöjä kun on edennyt jo tuossa iässä kiinteistöpäälliköksi.
Mikään ei pure tyttöihin/naisiin yhtä hyvin kuin korkea status.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on yritys. Hän on nimennyt 12v pojan kiinteistöpäälliköksi (lumenluonti ja nurmikonleikkuu), 10v tyttö on yhteyspäälliköksi (hakee postit) ja kohta 4v täyttävä kuopus on logistiikkapäällikkö (etsii yhdessä isän kanssa avaimia ja puhelinta).
Meillä on vastaavaa huumoria. Mies on tietysti toimitusjohtaja, itseasiassa on sitä virallisestikin, koska osakeyhtiössä pitää olla aina nimetty toimitusjohtaja. Hänellä on itseasiassa tytäryhtiö ja emoyhtiö eli on konsernijohtaja myös. Työntekijöitä on mies ja kaksi nuorta heppua, kaikki tekevät oikeaa työtä. Minä auttelen joskus paperihommissa ja olen miettinyt, että olisinko "toimistopäällikkö" vai "talousjohtaja". Ehkä talousjohtaja. Meillä 14-vuotias tyttö on kiinteistöpäällikkö, koska siivoaa joskus isänsä apuna firman tiloja. Pojalla ei vielä ole titteliä, mutta joskus korjailee isänsä mukana koneita, joten ehkä huoltopäällikkö näin aluksi, myöhemmin tekninen johtaja...? Työntekijöille voisi kanssa kehittää hienommat tittelit, niin saavat ansioluetteloonsa komeat paperit. Olisikohan tämä vanhempi niistä tuotantojohtaja ja sitten juuri aloittanut 18-vuotias voisi olla vaikka vain työnjohtaja tai vaikka materiaalipäällikkö?
Mua säälittää lapset. Jatkuva muuttaminen maasta toiseen kun ilmeisesti ei missään viihdytä. Asuttu on käsittääkseni Torniossa, Virossa, Espanjassa ja Ranskassa. Toivottavasti nyt jäävät pysyvämmin paikoilleen, ihan jo lasten takia.
Pahaa pelkään että tuo RIiniksen ura ei kauaa rouvaa miellytä ja kohta taas IP-lehdissä haukutaan niin työpaikka, Vantaa kuin kerrostaloasuminenkin ja painetaan jonnekin ulkomaille...
Vierailija kirjoitti:
Riinis on niin turha julkkis. Olevinaan jotain vaikka on vain Palanderin kotip ano. Kuulemma omien sanojensa mukaan hyvä p anemaan mutta silti Palander p anee muita maakunnissa. Ihme muija.
Olin Riinixen opiskelukaveri. Sen lempinimi oli El Masiina ku oli niin kova paneen.
Joo, onhan sillä kokemusta alasta kun on muuttanut niin monta kertaa ja nyt on kuulkaas huonekalutkin Ruotsista, siis Ikeaako. Veikkaan että pian muutetaan taas kun Vantaalla ei ollut kivaa.
Toi rahasta ruikuttaminen julkisuudessa on ollut mielestäni niin ala-arvoista, tuskin on itse maksanut kallista harrastustaan. Tsemppiä Kallelle!
Huipputyön saanut. Älkää olko kateita.
Ei kai siitä ole kuin puoli vuotta kun ilmoitti laittaneensa kiinteistönvälityksen Espanjassa pystyyn. Sen jälkeen muutettiinkin heti Ranskaan ja nyt Vantaalle. Joku tässä keississä on kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vastaavaa huumoria. Mies on tietysti toimitusjohtaja, itseasiassa on sitä virallisestikin, koska osakeyhtiössä pitää olla aina nimetty toimitusjohtaja. Hänellä on itseasiassa tytäryhtiö ja emoyhtiö eli on konsernijohtaja myös. Työntekijöitä on mies ja kaksi nuorta heppua, kaikki tekevät oikeaa työtä. Minä auttelen joskus paperihommissa ja olen miettinyt, että olisinko "toimistopäällikkö" vai "talousjohtaja". Ehkä talousjohtaja. Meillä 14-vuotias tyttö on kiinteistöpäällikkö, koska siivoaa joskus isänsä apuna firman tiloja. Pojalla ei vielä ole titteliä, mutta joskus korjailee isänsä mukana koneita, joten ehkä huoltopäällikkö näin aluksi, myöhemmin tekninen johtaja...? Työntekijöille voisi kanssa kehittää hienommat tittelit, niin saavat ansioluetteloonsa komeat paperit. Olisikohan tämä vanhempi niistä tuotantojohtaja ja sitten juuri aloittanut 18-vuotias voisi olla vaikka vain työnjohtaja tai vaikka materiaalipäällikkö?
Ei tod. tarvitse olla nimettyä toimitusjohtajaa LOL. Ettei nyt mies vetänyt sua höplästä, osakeyhtiölakia osaamatonta. Oletkos miettinyt miksi mies nimennyt itsensä tj.ksi, vai oliko vain titteliä vailla =D
Ei kannata muuttolaatikoita purkaa.
Veikkaan että kesällä muutetaan joko Viroon tai Tornioon.
Mihis ne hevoset meni jos kuuden hevosen kanssa muutettiin? Maksaa aivan helkkaristi jos pitää kuutta hevosta pääkaupunkiseudulla. Ainakin 3000€/kk. Ei taida edes riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. tarvitse olla nimettyä toimitusjohtajaa LOL. Ettei nyt mies vetänyt sua höplästä, osakeyhtiölakia osaamatonta. Oletkos miettinyt miksi mies nimennyt itsensä tj.ksi, vai oliko vain titteliä vailla =D
Osakeyhtiölaki vaatii tällaista: Yhtiö voidaan rekisteröidä, kun rekisteriviranomaiselle on toimitettu:
1) yhtiön hallituksen jäsenten ja toimitusjohtajan vakuutus siitä, että yhtiön perustamisessa on noudatettu tämän lain säännöksiä;
Jos ei ole toimitusjohtajaa, niin miten ajattelit rekisteröidä yrityksen?
No jopa oli huippuduuni.
Että sellanen "markkinointijohtaja"...
Luulen, että Palanderien rahat on ihan loppu ja pakko oli ottaa se yksi työpaikka, jonka sai.
Todennäköisesti asuvat vuokralla ja hetken tuolla viihtyvät
Vuokralla ovat, onkohan vuokranantajalle kerrottu koirien ja kissojen määrä. Mikä siellä Epsanjassa meni yhtäkkiä pieleen, kun piti muuttaa Ranskaan. Levotonta elämää.
No joo... aika erikoista jos joku lähes vailla työkokemusta ja jollain vanhentuneelta koulutuksella saisi yhtäkkiä ”huippuduunin” markkinointijohtajana :)
Kuinkahan monessa eri koulussa nuo Kallen ja Riiniksenkin lapset ovat jo ehtineet/joutuneet olemaan? Espanjassa, Ranskassa, nyt Suomessa ja mielestäni olivat jossain vaiheessa tässä välissäkin jo Suomessa.......