Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä alle 50kg nainen, kerroppa vähän ruokailutottumuksistasi!

Vierailija
11.01.2019 |

Ja muutenkin miten liikut ja pysyt tuon kokoisena? Eli miten yleensä syöt päivän aikana sekä muutenkin? Kerro myös ikäsi ja pituutesi!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kun kaikki muutkin jotka eivät liho.

Eli en siis syö enempää kun kulutan. Olen 165/49.

Harrastan paljon raskasta liikuntaa. Tänään syönyt:

Aamulla puuroa, marjoja, raejuustoa, banaani, lounas kana-kasvis-couscousia, välipala proteiinirahka, päivällinen kaksi tortillaa, missä soijarouhetta ja kasviksia. Jälkkäsriksi suklaatuutti. Illalla varmaan vielä jotain luonnonjogurttia tms.

Vierailija
62/74 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän toksinen ketju, sillä pitäisi olla todella lyhyt nainen, että alle 50 kiloa on terveellinen paino. Jo 165 senttiselle 49 kiloa on oikeasti alipaino. 155 senttiselle myös 49 kiloa olisi BMI 20, eli varsin matala joskin kuitenkin normaalin puolella. Ja lähteenä käytän Terveyskirjaston BMI laskuria, eli on luotettava lähde. 

Ketjusta tulee mieleen joku keski-ikäinen sovinisti ja todellisuudesta irtaantunut ikisinkku/incel mies, joka ajattelee tai laittaa Tinder profiiliinsa, että naisen "painoraja" 50 kiloa. Hyi. 

No eipä ole alipaino aina. Olen 165/49 ja olen aina ollut. Kolme lasta jotka kaikki imettänyt. Juoksen cooperissa 2500 ja lihaskunto tutkitusti hyvä. Rasvaprosentti mitattu ja normaali - toki alarajalla. Yksikään lääkäri ei ole sanonut alipainoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/74 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/74 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä 44 v, pituus 161 cm, paino 48 kg. Kovalla työstressillä, joka vie ruokahalun pysyy hoikkana. Tyypilliset päivän syömiset:

- Aamu: pari kuppia mustaa kahvia aamupäivästä töissä

- Lounas: Silloin jos ehdin, eli muutaman kerran viikossa, salaattilounas työpaikkaruokalassa. Useimmiten menee kahvilla tämäkin. Jos ei ehdi syömään ja on kova nälkä, otan kahviautomaatista maitokaakaon: siinä on 250 kcal eli vie hyvin nälkää.

- Päivällinen illalla klo 20-21: Kotiruokaa niin paljon kun mieli tekee.

En syö välipaloja enkä herkkuja, paitsi viikonloppuisin joskus alkoholia.

Melko huvittavaa, sillä olen sinua 100kg painavampi ja syön aivan samoin.

Vierailija
66/74 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syön vesimelonia ja yhden pavun päivässä. 

Vierailija
67/74 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin veriappelsiinia iltapalaksi ja join lasin vettä

68/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta buffet ruokailua.

Vierailija
69/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 73 vuotta, paino 48 kiloa, syön mitä mieli tekee, kävelen paljon.

Vierailija
70/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi menkat veke kun painoin 55 kg /171 cm treenasin vaan ja ruokailu erittäin huonoa😣
Ei ikinä enää !

Mulla jäi jo BMI 23-24 XD

Joo.

Saattoi kuitenkin johtua ihan siitä, että olin ollut pitkään kitudieetillä ja himoliikuntaa.

Koska en kyllä usko, että ihan tuo on minun set point.

Vierailija
71/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kasvis-, kala- ja kanaruoista. Lisäksi syön karkkeja  ja suklaata. Suklaata levyn päivässä, jos en saa munkkeja, sipsejä, kermajäätelöä  tai jotain muuta rasvaista.  Varon ettei paino tippuisi, niin siksi täydennän herkuilla, kun ruokakaan ei maistu enempää tai en ehdi syödä useammin. Painan nytkin vain 47 kg, kun  tavoitepainoni on 49-50 kg. Matala painoni johtuu varmaankin vilkkaudesta, nuoresta iästäni ja hyötyliikunnasta. Säästän rahaa, kun kävelen ja pyöräilen. Olen opiskelija ja en omista autoa enkä kk-lippua julkiseen liikenteeseen.

Vierailija
72/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 167 cm ja ikä 24 v

71.

Vierailija
73/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän toksinen ketju, sillä pitäisi olla todella lyhyt nainen, että alle 50 kiloa on terveellinen paino. Jo 165 senttiselle 49 kiloa on oikeasti alipaino. 155 senttiselle myös 49 kiloa olisi BMI 20, eli varsin matala joskin kuitenkin normaalin puolella. Ja lähteenä käytän Terveyskirjaston BMI laskuria, eli on luotettava lähde. 

Ketjusta tulee mieleen joku keski-ikäinen sovinisti ja todellisuudesta irtaantunut ikisinkku/incel mies, joka ajattelee tai laittaa Tinder profiiliinsa, että naisen "painoraja" 50 kiloa. Hyi. 

No eipä ole alipaino aina. Olen 165/49 ja olen aina ollut. Kolme lasta jotka kaikki imettänyt. Juoksen cooperissa 2500 ja lihaskunto tutkitusti hyvä. Rasvaprosentti mitattu ja normaali - toki alarajalla. Yksikään lääkäri ei ole sanonut alipainoiseksi.

Ei sitä tosiseikkaa tarvitse ääneen sanoa. Se on ja pysyy ilman sanoja. 

Aivan kuten lapset. Lääkärin ei tarvitse ääneen sanoa että sinulla on kolme lasta. Sinulla on ne siitä huolimatta ettei lääkäri sano asiaa ääneen.

Vierailija
74/74 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ruokahalua, ruokailutottumukset huonot: aamulla kermakahvia pari kuppia ja ehkä ruileipä joskus puoliltapäivin. Joku mini salamipötkö joskus iltapäivällä. Ei paljon muuta. Vissyä juon pullollisen päivässä. Ikä 55v, pituus 157cm ja paino 47kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme