Hei sinä alle 50kg nainen, kerroppa vähän ruokailutottumuksistasi!
Ja muutenkin miten liikut ja pysyt tuon kokoisena? Eli miten yleensä syöt päivän aikana sekä muutenkin? Kerro myös ikäsi ja pituutesi!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä alle 50 kg on?
Katukuvassa kun näkee vaan mörssäreitä😂🤣
Eivät varmaan jaksa liikkua ulkona, kun energia ei riitä noilla kaloreilla :)
Ei kannata pyrkiä tuohon painoon, jos se ei sovi omalle kropalle. Keskipituisella tuo menee alipainon puolelle. Oon 168 cm ja n. alle 53-54 kilossa multa ainakin loppuu hormonitoiminta. Tiedän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä alle 50 kg on?
Katukuvassa kun näkee vaan mörssäreitä😂🤣Eivät varmaan jaksa liikkua ulkona, kun energia ei riitä noilla kaloreilla :)
Ja tulipa heti huono mieli tästä omasta kommentistani, kun luin ylläolevan viestin syömishäiriöstä. Anteeksi, huonoa huumorinyritystä oli.
Painoin alle 50kg noin 30-vuotiaaksi asti. Olen lyhyt ja siro nainen (155cm). Söin tavallista itse laittamaani kotiruokaa, mutta säännöllisesti ja melko pieniä annoksia. Syön edelleen samoin nyt 40-vuotiaana ja itse asiassa liikun ja kuntoilen aktiivisemmin kuin nuorena, mutta sairastuttuani kilpirauhasen vajaatoimintaan paino alkoi nousta.
Mulla jäi menkat veke kun painoin 55 kg /171 cm treenasin vaan ja ruokailu erittäin huonoa😣
Ei ikinä enää !
Tämä on vähän toksinen ketju, sillä pitäisi olla todella lyhyt nainen, että alle 50 kiloa on terveellinen paino. Jo 165 senttiselle 49 kiloa on oikeasti alipaino. 155 senttiselle myös 49 kiloa olisi BMI 20, eli varsin matala joskin kuitenkin normaalin puolella. Ja lähteenä käytän Terveyskirjaston BMI laskuria, eli on luotettava lähde.
Ketjusta tulee mieleen joku keski-ikäinen sovinisti ja todellisuudesta irtaantunut ikisinkku/incel mies, joka ajattelee tai laittaa Tinder profiiliinsa, että naisen "painoraja" 50 kiloa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän toksinen ketju, sillä pitäisi olla todella lyhyt nainen, että alle 50 kiloa on terveellinen paino. Jo 165 senttiselle 49 kiloa on oikeasti alipaino. 155 senttiselle myös 49 kiloa olisi BMI 20, eli varsin matala joskin kuitenkin normaalin puolella. Ja lähteenä käytän Terveyskirjaston BMI laskuria, eli on luotettava lähde.
Ketjusta tulee mieleen joku keski-ikäinen sovinisti ja todellisuudesta irtaantunut ikisinkku/incel mies, joka ajattelee tai laittaa Tinder profiiliinsa, että naisen "painoraja" 50 kiloa. Hyi.
Täsmälleen. Ja osin siksi vastasinkin tuohon ylle, koska itse olen 155-senttinen ja minulle se 50 on (oli) normaalipaino. En ole ikinä laskenut kaloreita tai pyrkinyt olemaan "laiha". Onneksi olen ollut aina terve, poislukien tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan.
Miehet ovat huonoja arvioimaan naisten painoa. Olen nyt parikymmentä kiloa painavampi, mutta silti en näytä lihavalta. Se 48-50kg on oikeasti tosi vähän, ja jos naisella on lihasta (tai pituutta), saa painaa melkoisesti enemmän kuin tuon verran olematta millään tapaa ylipainoisen näköinen.
170/46
Kaikki lasketaan ja punnitaan kahvimaidosta asti, toisinaan ostetaan kaksi kassillista ruokaa ja ahmin ja oksennan kaiken yhdessä päivässä
Olen bulimikko, syön mitä huvittaa ja oksennan pois. Otan kyllä vitamiineja, etten kuole.
Upeita olette, mitat kunnossa ;) t. Mies
Hullua, jos aikuisen naisen paino on alle 50kg. Työkseni punnitsen ihmisiä ja enpä muista että juuri koskaan kukaan olisi alle 50kg painanut, tai yhden aasialaisen muistan, kun alkuraskaudessa oksensi kaiken ulos ja pituutta oli 152cm, mutta hänenkin lähtöpainonsa oli yli 50kg. . Jo 55kg nainen on hyvin hoikka, vaikka pituutta olisi vain 160cm.
Itse olen hoikimmillani ollut esikoisen syntymän jälkeen 172cm /49 kg ja en syönyt tuolloin juuri mitään päivässä. Joskus jonkun hedelmän tai lusikallisen ruokaa. Nykyään 60-65kg ja terveen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Hullua, jos aikuisen naisen paino on alle 50kg. Työkseni punnitsen ihmisiä ja enpä muista että juuri koskaan kukaan olisi alle 50kg painanut, tai yhden aasialaisen muistan, kun alkuraskaudessa oksensi kaiken ulos ja pituutta oli 152cm, mutta hänenkin lähtöpainonsa oli yli 50kg. . Jo 55kg nainen on hyvin hoikka, vaikka pituutta olisi vain 160cm.
Itse olen hoikimmillani ollut esikoisen syntymän jälkeen 172cm /49 kg ja en syönyt tuolloin juuri mitään päivässä. Joskus jonkun hedelmän tai lusikallisen ruokaa. Nykyään 60-65kg ja terveen näköinen.
Mitä hullua siinä on?
50 kg/160 cm BMI on 19.5, eli ihan normaali. Mun BMI on sama enkä ole laihaa nähnytkään, 175 cm/60 kg on mun mitat ja löytyy selluliittiä ja maharöllöäkin.
Syömishäiriö, tupakointi ja raskas fyysinen työ pitää hoikkana, 46 kg 165 cm.
Syöminen on mielestäni epämiellyttävää, välttelen sitä lähes jatkuvasti. Mielummin juon, eli lähinnä kahvia, teetä, jukurttia. Silloin kun syön, Lautaseltani löytyy mitä ihmeellisempiä ruokaseossotkuja, mitkä ei normaalille ihmiselle uppoaisi. Välillä tosin ihan tavallistakin ruokaa menee, eilen söin mozzarellapitsaa. Ja kolme banaania. Sekä valtavasti kahvia ja tupakkaa.
Ihmiset aina kovasti kommentoivat kroppaani, et vau kun oot hoikka ja tosi tikissä, olisinpa mäkin tollanen. Vastaan heille, että joo, et todellakaan halua olla tämmöinen, usko pois. Kropan salaisuus kun on vaikea syömishäiriö, sitä tuskin kadehtivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikimmillani ollut esikoisen syntymän jälkeen 172cm /49 kg ja en syönyt tuolloin juuri mitään päivässä. Joskus jonkun hedelmän tai lusikallisen ruokaa. Nykyään 60-65kg ja terveen näköinen.Mitä hullua siinä on?
50 kg/160 cm BMI on 19.5, eli ihan normaali. Mun BMI on sama enkä ole laihaa nähnytkään, 175 cm/60 kg on mun mitat ja löytyy selluliittiä ja maharöllöäkin.
Ok. No selvä se sitten.
Nää 49-kiloiset on sellaisia lyhyitä pätkiä, joilla ei kuulukaan olla enempää painoa.
159cm ja 39 kg on pituus miinus 110.
Eli sama asia, kuin174cm nainen painaa 64.
Olen itte 171 cm ja painanut 40-vuotiaaksi asti 51 kg.
Nyt olen 49 vuotias ja paino 62.
Vierailija kirjoitti:
Nää 49-kiloiset on sellaisia lyhyitä pätkiä, joilla ei kuulukaan olla enempää painoa.
159cm ja 39 kg on pituus miinus 110.
Eli sama asia, kuin174cm nainen painaa 64.
Olen itte 171 cm ja painanut 40-vuotiaaksi asti 51 kg.
Nyt olen 49 vuotias ja paino 62.
Tarkoitan siis 159cm ja 49kg! (Ei 39)
Nuorena kyllä söin ihan mitä vain ja suuriakin annoksia, mutta näin Keski-iässä pitää vähän miettiä mitä suuhunsa laittaa. Liikunta on ollut vähän niin ja näin. Välillä vähän enemmän ja välillä vähän enemmän.
Nuorena painoin n. 40-42kg. Nykyään n. 47kg, mutta olenkin lyhyt.
Sille ekan sivun ilkkujalle, kyllä on mahdollista syödä paljon ja olla lihoamatta.
Minun salaisuuteni on ehkä se, etten syö viittä ateriaa päivässä vain 3-4krt.
167 48kg. Syön aina mitä haluan ja nälkä ei saa vaivata. Ollaan koko perhe samanlaisia.
Otan osaa 💔