Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä h-tin takia miehen pitäis ostaa vaimolle äitienpäivälahja?

Vierailija
14.05.2006 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole siitä, etteikö mies SAISI muistaa vaimoaan äitienpäivänä, jos välttämättä haluaa. Mutta kun jotkut mammat täällä ja odotuspuolellakin rutisee siitä, ettei mies muistanut. Että näin, mua saa muistaa, jos haluaa, mutta ei mulla oo oikeutta vetää herneitä noukkaan, jos mies muistaa vaan omaa äitiään.

Ap

Vierailija
22/31 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille, niin onhan ihmeellinen isä lapsilla. Mua niin suututtaa, että omani näyttää lapsillemme todella huonoa käytöstä, kun ei mitenkään voi huomioida omaa vaimoaan ja lastensa äitiä äitienpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänä vuonna ruusuja, ja olin ihan tyytyväinen. Musta se oli kaunis ele.

Harmittaa niiden äitien puolesta, joiden miehet ei ollenkaan muista. Ei tietenkään jos ei itse kaipaa, mutta ihan selvästi on tullut ilmi, että on paljon naisia, jotka odottavat edes jotain pientä, mutte ei saa mitään. Törkeetä käytöstä miehiltä!

Vierailija
24/31 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni toivotti aamulla hyvää äitienpäivää rutistuksen kera. Totesi vaan samaan hengenvetoon ettei ollut rahaa ostaa kukkaa eikä lahjaa ja sanoi että katotaan huomenna kun on palkkapäivä. Loukkaannuin tosi pahasti. Pari vuotta sitten oli aivan sama tilanne. Itse pidän tällaisia asioita tärkeinä ja hoidan asiat niin että on rahaa ostaa jokin pieni lahja ja kukka. Kuitenkin miehellä oli rahaa ostaa itselleen six-pack eilen. Sillä rahalla olisi varmaan saanut kukan. En tosin tiedä mitä kalja maksaa, sillä sitä niin harvoin ostan. Joka tapauksessa olen verisesti loukkaantunut. Mitä itse ajattelisitte vastaavassa tilanteessa?

yksi surullinen äiti (ei miehensä)

Vierailija
25/31 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään... äitienpäivä on kaikille äideille! ÄÄLIÖ!

Vierailija
26/31 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä vaimo kiittää miestään, että on hyvä isä lapsilleen.

JA JOILLAKIN VAIN EI ENÄÄ OLE ÄIPPÄÄ, TAIKKA ISKÄÄ JA SITÄ JUHLAA ON PAKKO VIETTÄÄ JOTENKIN LAPSIEN TAKIA!!!

Kyllähän sitä jeesuksenkin syntymää iloitaan... ja kuinka moni oikeasti uskoo... joulupukkinkaan.

Vierailija
27/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan, jos nainen ei ole äiti. Tuotakin kuulemma vaaditaan, että miehen pitäisi ostaa äitienpäivänä naiselle lahja, vaikka nainen ei ole äiti.

Vierailija
28/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko jos ei halua.

Vierailija
29/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on ollut tapana ostaa mulle ruusuja äitienpäivänä. Ihan vaan sen takia, koska hän arvostaa ja kunnioittaa minua äitinä niin paljon. Näin hän minulle sanoi.

Siitä tulee tavattoman hyvä mieli. :)

Vierailija
30/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyse ei ole siitä, etteikö mies SAISI muistaa vaimoaan äitienpäivänä, jos välttämättä haluaa. Mutta kun jotkut mammat täällä ja odotuspuolellakin rutisee siitä, ettei mies muistanut. Että näin, mua saa muistaa, jos haluaa, mutta ei mulla oo oikeutta vetää herneitä noukkaan, jos mies muistaa vaan omaa äitiään.

Ap

Jopa vaikka ei olisi edes lapsia.

Vierailija
31/31 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostitte sitten 10 vuotta vanhan ketjun?