Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?
Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.
(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Ikäisensä näköinen. Kroppa hoidettu mikä nuorentaa. Tupakka ja aurinko ja ohuen ohut hius vanhentaa. Kokonaisuus juurikin 50-vuotias.
Ei todellakaan ole! 😆 Ehkä siellä lähiöräkälässä la-iltana (tai ti-aamuna...) viisikymppiset näyttää tuolta, muttei kyllä työelämässä menestyneet, koulutetut. Taitoa ehkä sekin sitten että miljonäärin vaimo näyttää vähävaraiselta jolle nautintoaineet on perhettä tutumpia. 🤣
Nätti nainen, iloinen ja positiivinen, mitä ei voi todellakaan sanoa kaikista tuon ikäisistä hapannaamoista.
Vaihdoin työpaikkaa hiljattain, enemmän duunarityöhön ja olen kyllä hämmentynyt...siellä on monta itseäni nuorempaa, joita tosin luulin ainakin 10 vuotta vanhemmiksi, ihan mummumaisia. Itse olen kohta viisikymppinen ja totta on, että entisessä siistissä asiakaspalvelutyössäni oli kyllä naiset nuorekkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on ihan hirveän kaunis. Se ikä ei merkitse, koska hän on erittäin kaunis. Pesee mennentullen parikymppiset, kolmekymppiset ja nelikymppiset. Toivottavasti Teemu aina tajuaisi sen, että hänellä on yksi suomen kauneimmista naisista. Sirpalla ei ole ankkahuulia ja hiuslisäkkeitä, minkkiripsiä tai junttikäsilaukkuja ja kaikkea sitä makabeeriä olemusta, mitä yleensä noin rikkaiden miehillä on. Hyvä esimerkki.
Minulla on sitten kaunottaresta eri käsitys. Minun silmissäni Sirpa on naapurinrouvamainen, ei ruma muttei myöskään sellainen kaunis, jonka perään jäädään katsomaan kun kulkee ohi.
On niin peruspirkko, etten tunnistaisi missään. Ikäiseltään näyttää, mutta tyyli on vähän mummomainen.
Ikäisensä näköinen. Kroppa hoidettu mikä nuorentaa. Tupakka ja aurinko ja ohuen ohut hius vanhentaa. Kokonaisuus juurikin 50-vuotias.