Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?

Vierailija
11.01.2019 |

Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.

(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)

Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon Puoli seiskan haastattelun ja olin yllättynyt kuinka ryppyinen suun ympärys Sirpalla oli puhuessaan. Kuvista se ei näy, kun hän hymyilee. Tupakoitsijan rypyt tuli mieleen.

Vierailija
142/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Puoli seiskan haastattelun ja olin yllättynyt kuinka ryppyinen suun ympärys Sirpalla oli puhuessaan. Kuvista se ei näy, kun hän hymyilee. Tupakoitsijan rypyt tuli mieleen.

Katsoin saman haastattelun ja järkytyin myös ryppyjen määrästä suun ympärillä.

Tässä ketjussa sitten alapeukutettiin ja ilmoitettiin, että minullakin on varmasti yhtä paljon ryppyjä kun olen 49. No ei varmasti ole.

Vain ketjupolttaminen yhdistettynä huonoihin geeneihin voi johtaa sellaiseen suuryppyisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ja viina näkyy naamasta

Ja rööki.

Vierailija
144/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän röyhyttelee kaksin käsin, joten ei ihme! Kuuleehan sen äänestäkin. Kiva saada keuhkosyöpä tulevaisuudessa! On tosin varaa saada hoitoakin, jos sitten enää auttaa.

Vierailija
145/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Missä on se Suomi, jossa viiskymppiset näyttää nuorilta Hollywood-kaunottarilta? Ainakin itse näen vain arkisen näköisiä, ikäiseltään näyttäviä naisia, joiden joukossa Sirpa erottuisi edukseen.

Löydät meidät täältä etelä Helsingistä :D

Vierailija
146/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
147/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvännäköinen ja hoidetun näköinen. Näyttää ikäiseltään niinkuin jokainen saa näyttää. Äitini on 68 ja hyvännäköinen hänkin.

Vierailija
148/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on ihan kuin 60-vuotiailla.

Vierailija
149/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyinen ja laiha. Mummottunut ennen aikojaa.

Samaa mietin. Pelkäänpä, että vain ajan kysymys, kun Teemu löytää nuoremman ja ehomman. Onhan Teemulla varmaan ottajia, vaikka se on jopa vielä elähtäneempi ulkonäöltään, mutta sillä kuitenkin on rahat...

Vierailija
150/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin saman haastattelun ja järkytyin myös ryppyjen määrästä suun ympärillä.

Tässä ketjussa sitten alapeukutettiin ja ilmoitettiin, että minullakin on varmasti yhtä paljon ryppyjä kun olen 49. No ei varmasti ole.

Vain ketjupolttaminen yhdistettynä huonoihin geeneihin voi johtaa sellaiseen suuryppyisyyteen.

No täällä ryppyiset ja ennen aikojaan rupsahtaneet röökimuijat yrittävät vaan kieltää ikävän todellisuuden.

Vierailija
151/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymmenvuotiaita on niin monen näköisiä, on jo ihan mummomaisiakin. Sirpa on hyvinkin keskiverto, ryppyinen mutta pirtsakka yleisilme. Kusenkeltainen tukka on ainoa selkeä ongelma, mutta se on helposti korjattu.

Vierailija
152/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa näyttää hyvältä. Ovat upea pari Teemun kanssa.

Tyyliään hän voisi vähän päivittää, ihan kuin ysärille jäänyt tai sitten tuo on jotain hänen ikäistensä jenkkimuotia.

Vierailija
153/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpasta on ollut kuvia tupakoimassa. Itse 54 moisia juonteita ei ole suun ympärillä, vaikka en väitä itseäni ikäistäni nuoremman näköiseksi.

Vierailija
154/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri muisti lukeneensa naistenlehdestä joskus-90 luvulla,  Sirpan kertoneen, että on Teemua MUUTAMIA VUOSIA VANHEMPI. 

Ja kyllähän Sipran ala-aste luokkakaverit tietävät hänen oikean ikänsä.

Vierailija
155/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Sirpahan on Teemua vanhempi. Siis yli 50 vuotias , oisko 53 ?

Vierailija
156/165 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa järjestää kesällä 4 pv kestävät 50 v. Juhlat

Vierailija
157/165 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa;a...... Miten jotkut muistavat Sirpan olevan Teemua vanhempi ? Nyt jotain 53 vuotias.

Ainakin Sirpan entiset ala-aste luokkakaverit tietävät oikean iän.

Oisko jo Ameriikassa pitäny yhdet viiskymppiset jokunen vuosi sitten ?????

Vierailija
158/165 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset taas kirjoittelee.

Vierailija
159/165 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa kirjoitti:

Kateelliset taas kirjoittelee.

Enemmän minä ihmettelen sitä, että nostat vanhahkon ketjun, eli haluat ylläpitää keskustelua. Ilman sinua aihe olisi hautautunut unholaan.

Vierailija
160/165 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tziiz, kuinka järjettömän ryppyinen röökiviskibasso Sirpa tuossa Villa Hintikassakin on?! Kasvot, dekoltee, kaula... miten on viisikymppisenä edes mahdollista olla noin kulahtanut, kun työ ei ole rasittanut, päinvastoin. Hänen ikäluokastaan taitaa olla vaikea löytää suomalaista naista kuten hän, joka ei ole tehnyt PÄIVÄÄKÄÄN töitä!! 😳 Hiukset sotkuinen, keltainen tekotukkahösellys. Miksi ihmeessä ei käytä isoja rahojaan hyvinvointiinsa ja siistiin habitukseen??