Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?

Vierailija
11.01.2019 |

Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.

(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)

Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tämä Sirpa Selänne ja puoli seiskan juontaja oo suht saman ikäisiä, viittäkymppiä lähestyviä? Fiksun näköisiä keski-ikäisiä ihmisiä kumpikin. Eläköön blondit!

????

Susanna Laine on alle 40!  

Vierailija
122/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli juuri tv:ssä ja oli kyllä ryppyinen. Huomattavan ryppyinen ikäänsä nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja viina näkyy naamasta

Vierailija
124/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän elämässä on näyttää nuorekkaalta. Juuri nyt tuli mitta täyteen tätä palstaa.

Vierailija
125/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on luomu.

Vierailija
126/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sirpa nyt jotenkin erityisen hoikka?

ei https://d1kixs7y8eptxt.cloudfront.net/wp-content/uploads/s3/2019/01/081… mikään laiha, ihan perusviiskymppinen

Vierailija
127/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkas luonnonvalo ulkona korostaa ryppyjä. Mammat on katsoneet itseään vessan peilistä.

asia on kyllä tismalleen päinvastoin: päivänvalo on armeliaampi rypyille ja silmäpusseille mutta annas olla kun katsot itteäs kylppärin peilistä kovien ja terävien halogeenivalojen alla, jotka kivasti vielä valaisee yläviistosta. Kaikki rypyt ja silmäpussit suorastaan pomppaa esiin.

Vierailija
128/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tässä kuvassa huomattavasti ryppyisempi kuin yli 60-vuotias tätini. https://www.hs.fi/elama/art-2000005960396.html

Vierailija
129/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa on ihana ja luonnollinen (paitsi silarit taitaa olla), luojan kiitos ei kuitenkaan näytä samalle kun esim. Gretzkyn vaimo.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Janet_Jones#/media/File%3AJanet_%26_Way…

Vierailija
130/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkas luonnonvalo ulkona korostaa ryppyjä. Mammat on katsoneet itseään vessan peilistä.

asia on kyllä tismalleen päinvastoin: päivänvalo on armeliaampi rypyille ja silmäpusseille mutta annas olla kun katsot itteäs kylppärin peilistä kovien ja terävien halogeenivalojen alla, jotka kivasti vielä valaisee yläviistosta. Kaikki rypyt ja silmäpussit suorastaan pomppaa esiin.

Joo, ylhäältä tuleva valo on pahin, se halogeeni just.

Vierailija
131/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on ihana ja luonnollinen (paitsi silarit taitaa olla), luojan kiitos ei kuitenkaan näytä samalle kun esim. Gretzkyn vaimo.

Ei morjens!! Oli aika, jolloin Wayne Gretzky oli mun mielestä tajuttoman hyvännäköinen. Mut Vantaanjoessa on kyllä ehti vähän virtamaan vettä siinä välissä..

Vierailija
132/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas Wayne on naimisissa muumion kanssa :D

Vierailija
133/165 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei morjens!! Oli aika, jolloin Wayne Gretzky oli mun mielestä tajuttoman hyvännäköinen. Mut Vantaanjoessa on kyllä ehti vähän virtamaan vettä siinä välissä..

Mr. gretzky on erittäin hyvin säilynyt mielestäni.

Vierailija
134/165 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas!

Ihanko aikuisten oikeasti

joku miettii 49-vuotiaana noin

tarkasti ulkonäköään ja vielä

vertaa Selänteen Sirpaan. Ensinnäkin mielestäni Selänteen Sirpa on erittäin hyvin säilynyt, kaunis sporttinen,

lämmin ja sisältä kaunis nainen. En voisi kuvitellakaan hänen retostelevan muiden ulkonäköä, se on kaukana sivistyksestä.

Itse olen 42-vuotias, akateeminen, kauniiksi aina sanottu nainen, mutta en vertaile itseäni muihin naisiin. Olen tällainen ja hyvä näin. Olen tehnyt haastavia töitä, minulla on lapsia, lemmikkejä, harrastuksia, matkoja ja mökkejä. Elämän sisältö koostuu näistä ja olen onnellinen enimmäkseen. Ulkonäköni ei kiinnosta minua kuin pakon edessä ja terveysmielessä.

Vierailija
135/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea valita ikäisensä tai ikäistään nuoremman näköisen väliltä. Valitsin "ikäistään nuorempi" koska kyllä itse arvioisin ainakin muutaman vuoden nuoremmaksi ainakin jos en olisi aloituksesta lukenut ikää. Toivottavasti itse näytän noin kauniilta 49-vuotiaana! :D

N24

Vierailija
136/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin av:lla näkee tällaista määrää vastaajia. Äänestäjiä on yli 600...

Aika moni muukin miettii samaa asiaa kuin ap.

Vierailija
137/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ja tyhmää kirjoitti:

Voi herran jestas!

Ihanko aikuisten oikeasti

joku miettii 49-vuotiaana noin

tarkasti ulkonäköään ja vielä

vertaa Selänteen Sirpaan. Ensinnäkin mielestäni Selänteen Sirpa on erittäin hyvin säilynyt, kaunis sporttinen,

lämmin ja sisältä kaunis nainen. En voisi kuvitellakaan hänen retostelevan muiden ulkonäköä, se on kaukana sivistyksestä.

Itse olen 42-vuotias, akateeminen, kauniiksi aina sanottu nainen, mutta en vertaile itseäni muihin naisiin. Olen tällainen ja hyvä näin. Olen tehnyt haastavia töitä, minulla on lapsia, lemmikkejä, harrastuksia, matkoja ja mökkejä. Elämän sisältö koostuu näistä ja olen onnellinen enimmäkseen. Ulkonäköni ei kiinnosta minua kuin pakon edessä ja terveysmielessä.

Jahas....

Korostat omaa sivistyneisyyttäsi, kauneuttasi, haastavia työtehtäviäsi, yleistä menestymisestäsi.....

Mitä muuta tuo on kuin vertailua???

Luulisi akateemisen ymmärtävän, että ei ole olemassa absoluuttisen objektiivisia kuvauksia ilman, että vertaa johonkin,...

Mutta - ihminenhän näkee tukin toisen silmässä, mutta ei malkaa omassa - vai miten se nyt menikään. ”En vertaile itseäni muihin naisiin”.

Aika pientä ap:n naiivius/ylimielisyys on tähän tekstiin verrattuna. Ap nyt puhui vain pinnallisista rypyistä.

Ai luoja av ärsyttää mua heti aamusta...

Vierailija
138/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisensä näköinen, nätti nainen.

Samaa mieltä. Ikä näkyy niinkuin saa näkyäkin. Hoikalla on tietysti se ongelma, että rypyt näkyvät paremmin yleensä, mutta mieluummin hoikkuus kun lihavuus. Sirpalla on kauniit silmät eikä vissiin ole turvautunut ainakaan vielä kirurgisiin toimenpiteisiin. Hieno homma, että kasvattanut lapsensa kotiäitinä.

Vierailija
139/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalifornian aurinko on tehnyt temppunsa. Luulin 55-60 vuotiaaksi dekolteeryppyjen vuoksi, kun 1/2 seiskaa katsoin.

Vierailija
140/165 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni unohtaa, että 49-vuotias on jo aika vanha. Ikäntymisen merkit alkaa näkyä 30+ iässä.