Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?
Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.
(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)
Kommentit (165)
Ryppyinen ja laiha. Mummottunut ennen aikojaa.
Aika ryppyinen. Onkohan tupakoinut? Just sillä lailla ryppyinen kuin tupakoitsijat ovat. Toisaalta aurinko ja laihuus vaikuttavat.
Ikäisensä näköinen, nätti nainen.
Kamala "tyyli" hänellä ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Aika ryppyinen. Onkohan tupakoinut? Just sillä lailla ryppyinen kuin tupakoitsijat ovat. Toisaalta aurinko ja laihuus vaikuttavat.
Hymyryppyjä, kaikilla tuossa iässä on.
Laihuus ja aurinko ovat tehneet ryppyisen naisen. Mutta ei se haittaa. Hänhän on iloinen ja tyytyväinen, koska miksipä ei noilla edellytyksillä olisi.
Kyllä naiset on taas niin ihanan solidaarisia toisilleen.
Suurin osa pitää häntä ikäsensä näköisenä.
No ei ihme, että kuulen olevani ikäistäni nuoremman näköinen. Minulla ei ole noita ryppyjä, silmien ympärillä harakanvarpaat, mutta missään muualla ei ole. Tähän asti olen luullut, että nämä kohteliaisuudet ovat olleet vain kauniita sanoja. Kuten moni tällä palstalla sanoo, ettei ne pidä kuitenkaan paikkansa.
Ap
Näyttää vähän vanhemmalta. Mulla ei ole noin paljon ryppyjä. Ja näytän nuoremmalta.
48v.
Vanhemmiten hoikka näyttää helposti riutuneelta.
Ikäisensä näköinen mutta paljon ryppyisempi kuin minä. Ehkä kuva oli sellanen että rypyt silmissä vain korostui. Ehkä mulla on samanlaiset jos kuva otettaisiin, vaikken niitä peilistä näe. Olen kyllä pyöreämpi ja pallopäinen, en ehkä rusinoidu niin nopeasti kuin Sirpan mallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten hoikka näyttää helposti riutuneelta.
Olen minäkin hoikka.
Mutta en ole auringossa elänyt.
Toisaalta, 80-vuotiasta isääni luullaan kuusikymppiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän vanhemmalta. Mulla ei ole noin paljon ryppyjä. Ja näytän nuoremmalta.
48v.
Noin niinku omasta mielestä. Vai onko baarissa joku jooa sanonut?
Ihan ikäisensä näköinen naamasta, tyyli on mennyt tätimäiseksi.
Ikäisensä näköinen, mutta laihuus ja auringonotto alkavat näkyä.
5-kymppisenä naisen pitäisi saada vähän lihaksia, jos niitä ei ole. Tarkoitan lihaskuntoa, en läskiä.
Ohueksi nypityt mustat kulmakarvat minusta vanhentavat ketä tahansa. Muuten on vaikea sanoa kansikuvasta enempää.
N48
Nätti on mutta 15vuotta ikäistään vanhemman näköinen. Äitini on 67v. ikänsä itsestään huolehtinut nainen ja ovat samannäköisiä Sirpan kanssa tossa hesarin kuvassa.
Linkki olisi hyvä laittaa jos haluat kommentteja...