Onko Sirpa Selänne mielestäsi ikäsensä näköinen?
Katsoin uusinta kuvaa hesarista, on 49 v.
(Kysyn tätä, koska olen saman ikäinen, ja vertaan itseäni ja kommentteja, mitä minusta on todettu.)
Kommentit (165)
Tuttavapiriini kuuluu nainen ja hänellä on viirus vika joka vei jopa halut syödä ja on siis myös yli neljä kymppinen ja aika ryppyinen jos ajattelee ikää, mutta me ystävät emme asiaa käsittele sen kummemmin, mutta sosiaalisessa mediassa sitä on käyty läpi. Itse shoppailen oikeat tuotteet jotka kertovat itsestään huolehtimisesta, koska meilläkin on määrätyt seikat tärkeitä avioliitossa, kuten yhteiset ystävävät, jotka pitävät kuosinsa mieheni sanonnan mukaan ja minä olen luonnollisesti samaa mieltä papin aamenesta.
Niinhnän tälläkin areenalla monet, jotka ovat kärkkäitä arvostelemaan muita - tässä tapauksessa Sirpa Selännettä - luulevat itsestään. "Minulla ei ole silmäryppyjä jne., ja siksi olen nuoremmannäköinen kuin tuo julkkis!" on melko tavallinen väite täällä. Ei se ns. nuorekkuus, jota kovasti tavoitellaan, tule silmäryppyjen puuttumisesta vaan ihmisen koko olemuksesta. Ja miksi pitäisi tavoitella sitä, että on nuorennäköinen esimerkiksi 45-vuotiaana? Ikävämpäähän on, jos on vaikka hivenen yksinkertainen, tyylitajuton monella tavalla, ei ole yleissivistystä, ei osaa keskustella, käyttäytyy mauttomasti jne. Jos haluaa nuorekkuutta, voi kehittää henkisiä kykyjään ja tietämystään maailmasta. Eivät ne ripsipidennykset, hiusjatkot, botoxit, rusketukset ja muut toimenpiteet kuitenkaan saa ihmistä unohtamaan todellista ikäänsä. Ja uskokaa pois: jostain se ikä näkyy tosille aina, vaikka kaikki paikat sileytettäisiin ja jatkettaisiin. En seuraa jääkiekkoa enkä Teemun uraa, mutta mielestäni Sirpa vaikuttaa jalat maassa olevalta ja vieläpä kivannäköiseltä nätiltä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Maailman rikkainmies vaihtoi juuri vaimonsa vuoden vanhempaan Sirpan ikäseen naiseen. Ehkäpä se nuoruus ei todella ole se mikä ratkaisee?
no tämä ex-vaimo josta eroamassa on 48v, joten eipä kovin suuri ikäero ole näiden kohdalla:)
Ulkonäkönsä puolesta voisivat olla myös siskoksia, niin paljon löytyy samaa näköä.
Mielestäni Sirpa on kaunis nainen, mutta onhan hän kyllä vuosia ikäistään vanhemman näköinen, mutta eipä sen palstan mammoja tähän tapaan pitäisi haitata. Vaikuttaa myös kovin sympaattiselta ihmiseltä.
Olen itse saman ikäinen, eikä mulla kyllä noin paljon ryppyjä ole kuin Sirpalla, mutta en kyllä ole lähellekkään yhtä nätti kuin hän.
Mutta aika mielenkiintoista seurata saako töitä. Aika on mennyt kiireisenä leikkitreffeillä ja huonekaluja siirrellessä!
Onneks voi huvittaessaan työskennellä omassa ravintolassa.
Muuten kyllä ihan edustava nainen (hoikempi kuin minä), mutta kasvot ovat kyllä oikeasti aika ryppiset. Itselläni ei ole vielä noin paljon ryppyjä. Ehkä se on se aurinko...
Vierailija kirjoitti:
Kamala "tyyli" hänellä ainakin on.
Musta toi amerikantädin tyyli on jotenkin söpöä. Tulee mieleen oma isotäti, kun se tuli vierailulle Suomeen mun lapsuudessa.
Mutta parempaa suomea Sirpa puhuu.
Olen samanikäinen kuin Sirpa Selänne ja rehellisesti voin sanoa, että Sirpa on
- kauniimpi,
- näyttävämpi,
- hoikempi,
- tyylikkäämpi ja
- RYPPYISEMPI
kuin minä
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on upea nainen, tuo kuva on huono.. täällä on mammat heti innoissaan kun joku nätti ja nuorekas on kerrankin epäedukkaassa kuvassa.
Sirpa on hyvinvoinnin perikuva, näkee että huolehtii itsestään ja tekee muutakin kun makaa sipsipussi kainalossa kotisohvalla siideriä litkimässä.
Itse olen pari vuotta Sirpaa nuorempi ja toivon että näytän yhtä hyvälle parin vuoden päästä.
Siinä alla vertailupohjaa:
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/208df1c3-7bcb-44c4-9485-02a8612d5339
Kauniit hiuslisäkkeet. Dekoltee kyllä harvinaisen kurttuinen. Erittäin hyvin meikattu.
Vierailija kirjoitti:
Aika timmissä kunnossa tässä bikinikuvassa.
Täällä te itseänne kehuneet rypyttömät, laittakaas omia kuvianne jakoon niin saadaan vertailupohjaa.
Rasvaimuvatsa. Tai ainakin aivan identtinen kuin Tara Reidillä.
Vanhemman. Vaikkapa tuo dekoltee on aika kurttuinen.
https://frontpage-s3.ilcdn.fi/00a73ee8bdef67a0219a837c7b72fc42.jpg
Vastasin että ikäisensä näköinen mutta nyt kun katsoin tuon nro.5:n linkkaaman kuvan niin sen perusteella vastaisin että ikäistään vanhemman näköinen. Aika voimakkaat rypyt on mutta toisaalta Sirpa tuntuisi olevan ilmeikäs ja paljon naurava ihminen ja tietysti vielä hoikka niin silloin rypyt kuuluvat asiaan! Paljon parempi näin kun se että olisi ottanut jotain täyteaineita tms. Oikein kaunis hän mielestäni on vaikka onkin paljon ilmeryppyjä! Ja naama ei kuitenkaan roiku niin rypyt eivät haittaa.
Ei ole ankkanaama kuitenkaan. Vaikka varmaan olisi varaa siihenkin jos haluaisi.
Eiks tämä Sirpa Selänne ja puoli seiskan juontaja oo suht saman ikäisiä, viittäkymppiä lähestyviä? Fiksun näköisiä keski-ikäisiä ihmisiä kumpikin. Eläköön blondit!
Hän on juuri puoli seiskassa ja näyttää vanhemmalta kuin luulin.
Olen hieman Sirpaa vanhempi. Minulla ei ole noin ryppyistä dekolteeta ja suun ympärystä. En väitä, että olen reilusti ikääni nuoremman näköinen, vaan suunnilleen ikäiseni näköinen. Sirpa taitaa tupakoida.
Ryppyinen on ikäisekseen.olen 61 enkä läheskään noin ryppyinen.ylähuuli ja kaula
Maailman rikkainmies vaihtoi juuri vaimonsa vuoden vanhempaan Sirpan ikäseen naiseen. Ehkäpä se nuoruus ei todella ole se mikä ratkaisee?