Selviydytkö suihkusta korkeintaan 5 minuutissa?
Tässä ajassa tulisi ehtiä pesu, saippuointi, sheivaaminen (miehillä parranajo) ja huuhtelu. Aika perustuu laskelmaan siitä, että 1 minuutissa kuluu 12 litraa vettä. Mikäli "viihdyt" suihkussa pidempää, niin samalla myös kaikki ilmastotekosi ja niiden hyödyt valuvat lattiakaivosta menemään ja saldo nollautuu, jollloin vegaanius, lomalentojen väliinjättäminen ja jne ovat yhtä tyhjän kanssa.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaaminen ja parranajo ei kyllä millään tavalla liity suihkussa käymiseen, eikä kummassakaan muutenkaan sitä vesihanaa siinä turhaan pidetä auki, vaan tasan sen ajan kun huuhtelee ne vaahdot pois. ja myös shampoota, saippuaa ja hoitoainetta levittäessä suihku pidetään kiinni. Vettä kuluu vaan silloin kun huuhtelen itseni tai kun rentoudun siinä suihkussa ja nautiskelen. En ole koskaan ottanut aikaa suihkussa käydessä, mutta veikkaisin että perus huuhtelussa se itse vedenkulutus on alle minuutin ja nautiskellessa saattaa vettä mennä kerralla sitten sen viitisen minuuttia. Koko toimitus yhteensä kestää sitten mitä kestää
No itse voin sheivata vain ja ainoastaan suihkussa. Ihoni on herkkä ja voin välttäö jäätävät punaiset paiseet vain sheivaamalla sääret suihkun lopuksi. Shampoon yms ajan karvat pehmenevät lämpimässä vedessä ja suihkuöljyn avulla sheivaus onnistuu kivutta. T. Se jonka vesi lämpiää vain jos hana on auki ja eka minuutti jääkylmää - eli vesi juoksee koko suihkun ajan
Sinusta on siis mukavampi olla paiseinen ja tulehtunut, kuin antaa karvojen olla siellä minne kuuluvat.
On meitä moneen junaan.Lukutaito, hoi! Minulle EI tule paiseita eikä punaisia pilkkuja jos sheivaan suihkussa. Sen jälkeen ihoni on ihan normaali ja tasainen.
Jos taas sheivaan kylmiltäni kastamalla terän vain lavuaarissa, ihoni reagoi pahasti.
Eli kyllä kiitos, olen mielelläni epäluonnollisen karvaton JA kaunisihoinen.
Itsekin käyn kyllä suihkussa ennen sheivausta että olisi iholle ystävällisempää, mutta en silti koskaan sheivaa suihkussa. Miten te suihkussa sheivaajat oikein käytännössä hoidatte sen sheivauksen? Isutteko suihkun lattialla? Nostatteko koiven suihkun hanan päälle? Tuollainen suihkuakrobatia ei kuulosta kovin turvalliselta liukkaalla lattialla, eikä suihkun lattialla istuminen kuulosta kovinkaan miellyttävältä ajatukselta kun siihen kaikki likavesi menee. En ole vielä koskaan nähnyt suihkutilaa jossa olisi tarpeeksi hyvä valaistus että likinäköisenä edes näkisin sheivata jalkojani ja kainaloiden kurkkiminen ilman peiliä kuulostaa myös hankalalta. Eikö siinä tule niska kipeäksi? Lavuaarin päällä on aina parempi valaistus joten sheivaaminen on paljon helpompaa. Peilin avulla näkee että kainalot tuli varmasti siistiksi ja karvat on helppo kerätä wc-paperiin ja heittää roskikseen ettei viemäri tukkeudu.
Miksi sheivatessa pitäisi istua lattialla tai katsella peiliin? Ihan kumartuminen ja katsominen on riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkät hiukset teillä pitkähiuksisilla oikein on, jos niiden pesussa ja huuhtelussa menee ihan järjettömästi aikaa? Itselläni on puoleen väliin selkää olevat paksut hiukset ja ei niiden pesussa ja huuhtelussa mene kuin hetki. Kaksi kertaa vaahdotan hiukset ja hoitoaineen pesen niin kauan kunnes lattialla ei näy enää saippuaa ja siihen ei todellakaan kauan mene kun autan sormilla koko ajan.
En ole ikinä seisoskellut suihkussa, vaan lämmitän ihanan puusaunamme ja lojun siellä pesua ennen, aikana ja jälkeen. Myös teinityttöni tekevät samoin ja turhaa loraamista ei tule. Toiselta tyttäreltäni leikattiin juuri hiuksia 15 cm lyhyemmäksi ja nyt ne ulottuvat vain puoleen väliin selkää, paksuutta riittää enemmän kuin minulla vaikka minulla on jo paksut hiukset.
Ja mikä on sitten se ihmeen juttu, että hiukset pitäisi pestä pää alaspäin?!? 😄 No ei pidä, tai ehkä joltakin lapsukaiselta niin pestään ettei mene shampoota silmiin, mutta ei yli 7 vuotiaita kyllä.
https://blogit.terve.fi/ostolakossa/pesen-hiukseni-aina-paa-alaspain/
https://hiusakatemia.wordpress.com/2010/03/26/hiusten-hoitaminen-on-helppoa/ ( Kaljua ja pystytukkaa lukuun ottamatta hiukset pitää pestä aina pää alaspäin. )
Tässä on se idea, että shampoon saa sinne päänahkaan paremmin, koska pituuksiahan ei tarvitse pestä mitenkään erikseen, kun huuhdellessa valuva shampoo hoitaa sen asian.
Toiseksi, monet valitavat kuinka selässä on näppylää ja ihottumaa ja nämä yleensä johtuvat ihoon jääneistä shampoo- ja hoitoainejäämistä, kun hiukset valuvat pitkin selkää aineiden kanssa (lyhyissä ei tietenkään tätä ongelmaa ole). Kun on alettu pesemään hiukset pää alaspäin, niin nuokin ongelmat ovat kadonneet samalla. Harvoin kukaan muistaa enää erikseen huuhdella selkää, joten jää niitä aineitakin.
Kolmanneksi, hiukset, kun huuhdellaan pää alaspäin, niin voi olla varma ettei päänahkaan jää aineita ja näin ei myöskään tule kutinoita ja hilsettä. Toki, jos näitä ongelmia ei esiinny pää ylöspäin pestessä, niin jatkakaa vain.
Minulla helpottui kaikki edellä mainitut, kun aloin pesemään ja huuhtelemaan hiukset pää alaspäin. Käytän myös huuhtelemiseen useamman minuutin, koska haluan olla varma ettei mitään jää. Joku mainitsi huuhtelevansa 30sek. ja se on minusta ihan liian vähän, ainakin pitkille hiuksille.
En ole ikinä pessyt hiuksia pääalaspäin. Kuulostaa äärimmäisen hankalalta! Sitäpaitsi suihkuni on niin kapea ettei siellä voi edes kumartua, joten tämä olisi fyysisestikin mahdotonta.
Normaalipainoiselle tuossa ei ole mitään vaikeaa. Oma suihkuni on kooltaan noin 50x75 cm ja hyvin pystyy pesemään hiukset pää alaspäin.
Olen normaalipainoinen, mutta en näe mitään syytä kumarrella n. puolimetrisessä suihkussa. Hiusten pesemisestä pää alaspäin kun ei ole mitään hyötyä.
Oletko koskaan edes kokeillut? Itse en tykkää siitä kun shampoo ja hoitoaine valuvat pitkin selkää enkä saa niitä kunnolla huuhdeltua putipuhtaaksi. Hoitoaine varsinkin on tosi liukasta ja huonosti iholta pois huuhtoutuvaa, siksi käytän sitä vain hiuksiini, en koko iholleni. Atooppinen ihoni ei kestä jatkuvaa pesuainepesua varsinkaan selän iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaaminen ja parranajo ei kyllä millään tavalla liity suihkussa käymiseen, eikä kummassakaan muutenkaan sitä vesihanaa siinä turhaan pidetä auki, vaan tasan sen ajan kun huuhtelee ne vaahdot pois. ja myös shampoota, saippuaa ja hoitoainetta levittäessä suihku pidetään kiinni. Vettä kuluu vaan silloin kun huuhtelen itseni tai kun rentoudun siinä suihkussa ja nautiskelen. En ole koskaan ottanut aikaa suihkussa käydessä, mutta veikkaisin että perus huuhtelussa se itse vedenkulutus on alle minuutin ja nautiskellessa saattaa vettä mennä kerralla sitten sen viitisen minuuttia. Koko toimitus yhteensä kestää sitten mitä kestää
No itse voin sheivata vain ja ainoastaan suihkussa. Ihoni on herkkä ja voin välttäö jäätävät punaiset paiseet vain sheivaamalla sääret suihkun lopuksi. Shampoon yms ajan karvat pehmenevät lämpimässä vedessä ja suihkuöljyn avulla sheivaus onnistuu kivutta. T. Se jonka vesi lämpiää vain jos hana on auki ja eka minuutti jääkylmää - eli vesi juoksee koko suihkun ajan
Sinusta on siis mukavampi olla paiseinen ja tulehtunut, kuin antaa karvojen olla siellä minne kuuluvat.
On meitä moneen junaan.Lukutaito, hoi! Minulle EI tule paiseita eikä punaisia pilkkuja jos sheivaan suihkussa. Sen jälkeen ihoni on ihan normaali ja tasainen.
Jos taas sheivaan kylmiltäni kastamalla terän vain lavuaarissa, ihoni reagoi pahasti.
Itsekin käyn kyllä suihkussa ennen sheivausta että olisi iholle ystävällisempää, mutta en silti koskaan sheivaa suihkussa. Miten te suihkussa sheivaajat oikein käytännössä hoidatte sen sheivauksen? Isutteko suihkun lattialla? Nostatteko koiven suihkun hanan päälle? Tuollainen suihkuakrobatia ei kuulosta kovin turvalliselta liukkaalla lattialla, eikä suihkun lattialla istuminen kuulosta kovinkaan miellyttävältä ajatukselta kun siihen kaikki likavesi menee. En ole vielä koskaan nähnyt suihkutilaa jossa olisi tarpeeksi hyvä valaistus että likinäköisenä edes näkisin sheivata jalkojani ja kainaloiden kurkkiminen ilman peiliä kuulostaa myös hankalalta. Eikö siinä tule niska kipeäksi? Lavuaarin päällä on aina parempi valaistus joten sheivaaminen on paljon helpompaa. Peilin avulla näkee että kainalot tuli varmasti siistiksi ja karvat on helppo kerätä wc-paperiin ja heittää roskikseen ettei viemäri tukkeudu.
En ole koskaan tarvinnut peiliä sheivatessa, onhan mulla silmät päässä ja kroppa sen verran notkea, että näen kaikki sheivaamani kohteet hyvin. Viemäri ei tukkeudu parin millin karvoista.
Helposti. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa, silloin menee noin 5 minuuttia tai hiukan pidempään, mutta loput 5 suihkukertaa kestää enintään 2 minuuttia. Helposti selviää minuutissakin, jos ei ole meikkiä.
5 minuuttia suihkua on aivan riittävästi. Suihku on kädessä, eikä valu omia aikojaan katosta (hidasta ja tehotonta mielestäni.)
Pitkät hiukseni pesen sekä huuhtelen pesuvadissa runsaassa, väljässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkät hiukset teillä pitkähiuksisilla oikein on, jos niiden pesussa ja huuhtelussa menee ihan järjettömästi aikaa? Itselläni on puoleen väliin selkää olevat paksut hiukset ja ei niiden pesussa ja huuhtelussa mene kuin hetki. Kaksi kertaa vaahdotan hiukset ja hoitoaineen pesen niin kauan kunnes lattialla ei näy enää saippuaa ja siihen ei todellakaan kauan mene kun autan sormilla koko ajan.
En ole ikinä seisoskellut suihkussa, vaan lämmitän ihanan puusaunamme ja lojun siellä pesua ennen, aikana ja jälkeen. Myös teinityttöni tekevät samoin ja turhaa loraamista ei tule. Toiselta tyttäreltäni leikattiin juuri hiuksia 15 cm lyhyemmäksi ja nyt ne ulottuvat vain puoleen väliin selkää, paksuutta riittää enemmän kuin minulla vaikka minulla on jo paksut hiukset.
Ja mikä on sitten se ihmeen juttu, että hiukset pitäisi pestä pää alaspäin?!? 😄 No ei pidä, tai ehkä joltakin lapsukaiselta niin pestään ettei mene shampoota silmiin, mutta ei yli 7 vuotiaita kyllä.
https://hiusakatemia.wordpress.com/2010/03/26/hiusten-hoitaminen-on-helppoa/ ( Kaljua ja pystytukkaa lukuun ottamatta hiukset pitää pestä aina pää alaspäin. )
Tässä on se idea, että shampoon saa sinne päänahkaan paremmin, koska pituuksiahan ei tarvitse pestä mitenkään erikseen, kun huuhdellessa valuva shampoo hoitaa sen asian.
Toiseksi, monet valitavat kuinka selässä on näppylää ja ihottumaa ja nämä yleensä johtuvat ihoon jääneistä shampoo- ja hoitoainejäämistä, kun hiukset valuvat pitkin selkää aineiden kanssa (lyhyissä ei tietenkään tätä ongelmaa ole). Kun on alettu pesemään hiukset pää alaspäin, niin nuokin ongelmat ovat kadonneet samalla. Harvoin kukaan muistaa enää erikseen huuhdella selkää, joten jää niitä aineitakin.
Kolmanneksi, hiukset, kun huuhdellaan pää alaspäin, niin voi olla varma ettei päänahkaan jää aineita ja näin ei myöskään tule kutinoita ja hilsettä. Toki, jos näitä ongelmia ei esiinny pää ylöspäin pestessä, niin jatkakaa vain.
Minulla helpottui kaikki edellä mainitut, kun aloin pesemään ja huuhtelemaan hiukset pää alaspäin. Käytän myös huuhtelemiseen useamman minuutin, koska haluan olla varma ettei mitään jää. Joku mainitsi huuhtelevansa 30sek. ja se on minusta ihan liian vähän, ainakin pitkille hiuksille.
En ole ikinä pessyt hiuksia pääalaspäin. Kuulostaa äärimmäisen hankalalta! Sitäpaitsi suihkuni on niin kapea ettei siellä voi edes kumartua, joten tämä olisi fyysisestikin mahdotonta.
Normaalipainoiselle tuossa ei ole mitään vaikeaa. Oma suihkuni on kooltaan noin 50x75 cm ja hyvin pystyy pesemään hiukset pää alaspäin.
Olen normaalipainoinen, mutta en näe mitään syytä kumarrella n. puolimetrisessä suihkussa. Hiusten pesemisestä pää alaspäin kun ei ole mitään hyötyä.
Oletko koskaan edes kokeillut? Itse en tykkää siitä kun shampoo ja hoitoaine valuvat pitkin selkää enkä saa niitä kunnolla huuhdeltua putipuhtaaksi. Hoitoaine varsinkin on tosi liukasta ja huonosti iholta pois huuhtoutuvaa, siksi käytän sitä vain hiuksiini, en koko iholleni. Atooppinen ihoni ei kestä jatkuvaa pesuainepesua varsinkaan selän iho.
En ole se, keneltä kysyit, mutta mulla on hiukset puoleen selkään asti. En pese pää alaspäin, kun kasvojen iho on tosi kuiva muutenkin, enkä tykkää että naamalle valuu vettä. Lisäksi en käytä pois pestäviä hoitiksia, yhtäkään oikeasti hyvää ei ole tullut vastaan joka ei lätistäisi, jättäisi jäämiä hiuksiin tai likaisi hiuksia nopeammin. Laitan suihkun jälkeen hiuksiin jätettävää voidemaista hoitoainetta tai oliiviöljyä tipan.
vieras13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se, keneltä kysyit, mutta mulla on hiukset puoleen selkään asti. En pese pää alaspäin, kun kasvojen iho on tosi kuiva muutenkin, enkä tykkää että naamalle valuu vettä. Lisäksi en käytä pois pestäviä hoitiksia, yhtäkään oikeasti hyvää ei ole tullut vastaan joka ei lätistäisi, jättäisi jäämiä hiuksiin tai likaisi hiuksia nopeammin. Laitan suihkun jälkeen hiuksiin jätettävää voidemaista hoitoainetta tai oliiviöljyä tipan.
Tätä ihmettelen, että kasvoille valuu vettä hiuksia pestessä pää alaspäin?! Ei minulla valu ikinä, koska pidän tuolloin suihkupään kädessäni ja suihkutan sillä pelkästään hiuksiani. Olen joskus jopa pessyt hiukset suihkussa täydessä meikissä, joka ei ole siitä millään tavalla kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
vieras13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen, että kasvoille valuu vettä hiuksia pestessä pää alaspäin?! Ei minulla valu ikinä, koska pidän tuolloin suihkupään kädessäni ja suihkutan sillä pelkästään hiuksiani. Olen joskus jopa pessyt hiukset suihkussa täydessä meikissä, joka ei ole siitä millään tavalla kärsinyt.
Ihmettele vaan, hyvin onnistuu. Itse olen käynyt suihkussa täydessä tällingissä ja pessyt hiukset normaalisti seisten, eikä meikki ole siitä millään tavalla kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Käykää lapsi perheelliset iltaisin suihkussa, kun lapset nukkuu, niin ei tarvi minuutissa tulla ulos sieltä..t. Äiti , 6 lasta
Näin tekee meidän naapuri. Klo 23 menee suihkuun, joka lorisee putkeen 20 minuuttia silloin kun me haluaisimme nukkua. Heidän vedenkäyttö- ja vessatapansa ovat tulleet valitettavan tutuiksi kehnon äänierisryksen takia, ja pännii maksaa heidän ja heidän kaltaistensa vesilaskuja kun omia vesimittareita ei ole.
Periaatteessa kyllä, mutta en koe, että olisin hyvin peseytynyt sen jälkeen. Pakkotilanteessa käyn noin nopeasti.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maratonsuihkuttelija kirjoitti:
Ite olen maratonsuihkussakävijä. Jos oikein kireälle puristaa niin selviän noin 15 minuutissa, mutta yleensä menee vähintään se puoli tuntia. Onneksi nykyisessä kämpässä on amme, niin voi rauhassa lilliä siellä tunnin tai pari samalla kun lukee kirjaa.
Ärsyttää vedenkäytöstä valittajat, koska moni ei ole valmis luopumaan itselle tärkeistä asioista, mutta ovat kyllä valmiita kommentoimaan toisille tärkeistä asioista paheksuvaan sävyyn. Toki jos joku ei koe ammetta tai pitkiä suihkuja tärkeäksi, niin ei se ole minulle ongelma. Turha kuitenkaan tulla valittamaan jos ei itse ole valmis luopumaan esim. ulkomaanmatkoista tai vaikka lemmikeistä.
Yleensä turpa menee tukkoon viimeistään siinä vaiheessa kun mainitsen, että itse en käytä alkoholia tai tupakoi, ja kotona viihtyvänä ihmisenä en tee ulkomaanmatkoja. Kotosuomessakin harvoin lähden edes kotikaupunkia kauemmaksi. Lisäksi allergisena en voi pitää edes mitään pörröistä lemmikkiä ja lapsia en todellakaan halua! Lopuksi terveyssyistä pitäisi välttää makeaa ja viljoja, joten sekin ilo on elämästä mennyt, koska olen varsinainen sokerihiiri ja pidän vehnäsämpylöistä ja riisipiirakoista!
Lisäksi energiasyöppöjen ylimääräisten sähköhärpäkkeiden puoleen allekirjoittaneelta löytyy vain tietokone, kännykkä ja akvaariotekniikka. Telkkaria, radiota tai muita härpäkkeitä ei ole ollut pariin kymmeneen vuoteen! Sitten näille ihmisillä ketkä napisee on parhaimmillaan useampia telkkareita, autoja, veneitä jne.
Toki aina löytyy muutama ihminen jotka kommentoi "ei se ole ollenkaan sama asia!" koska heille itselleen esim. ulkomaanmatkat ovat tärkeä rentoutumistapa, mutta vedenkäyttö on kauhistus! Minä en taas koe ulkomaanmatkoja tarpeelliseksi ollenkaan, mutta ei toisten matkustus ole mitenkään minulta pois!
Arvelen että yllä olevat "ympäristöteot" ainakin jotenkin tasapainottaa veden käyttöä - joka on toki allekirjoittaneella hyvin suurta, kun akvaarioitakin löytyy puoli tusinaa. Toki syön aika paljon lihaakin.
Minusta näissä asioissa pitäisi pyrkiä mahdollisimman ekologisiin tuotantotapoihin, ei käytön rajoittamiseen! Jokainen kun kuitenkin määrittää mikä on itselleen tärkeää elämässä.Jep. Minulla esim. ei ole autoa. Eikä koskaan tule olemaankaan. Työmatkani on päästötön - juna plus kävely. En syö lihaa. Lemmikkinikin on kasvissyöjä. En käytä muovipusseja. Ostan lähituotettua. En ostele käsilaukkuja ja kenkiä ja kiinalaisia alennusvaatteita. Lennän toki joskus harvoin, mutta mahdollisimman vähän.
MUTTA AUTA ARMIAS JOS OLEN 6 MINUUTTIA SUIHKUSSA :O!!!
Niin kuka sinun suihkuaikaasi on siellä kellottamassa?
Ilmeisesti AP ja aika moni muu tekopyhä suihkunatsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tarvinnut peiliä, näen kyllä kainaloni. Sääret ajan kumartumalla hieman, mutta tarvittaessa voisin vaikka istuakin hetken. Ei siellä mitään paskavettä valu, ihan omalta iholtahan se vesi on. Ei se suihkun lopulla toivottavasti ole enää silminnähden likaista, sittenhän suihkun pitäisi kestää vielä kauemmin kun ilmeisesti tulosta ei ole tullut :D.
Hankkikaa lapsia niin johan on pakko alkaa selviämään tossa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviän parissa minuutissa mutta siihen eivkuulu hiustenpesu. Hiustenpesun kanssa 10 min.
Ihan samallahan ne hiukset pesee, kun muunkin vartalon. Suihku päälle, niin että kastuu. Suihku kiinni. Shampoo tukkaan, tukan hieronta, vartalon pesu - koko aikana ei käytetä tietenkään vettä. Sitten huuhtelu - minuutti riittää huuhteluun.
Pitkien hiusten pesua ei voi suorittaa noin. Hiukset on pestävä pää alaspäin ja huuhdeltava kunnolla, sen jälkeen hoitoaine pariksi minuutiksi ja sen huuhtelu kestääkin useamman minuutin. Kaljuille tai sänkipäille mainitsemasi tapa varmaan toimii, pitkähiuksisille ei mitenkään. Yli puolet suihkussakäyntiajasta menee hiusten pesuun.
höpö höpö.
Mulla on puolipitkät ja paksut hiukset. Shampoo vaahdotetaan nimenomaan hiusjuuriin ja hana kiinni, latvat peseytyy shampoota huuhtoessa. Ihan hyvin käy pää ylöspäin. Hoitsikat taas kun jättää juuresta pois, niin hius pysyy pidempään puhtaana eikä tarvitse ylihuuhtoa (mikä oliskin järjetöntä, kun perään laitetaan kuitenkin jätettävää). Sheivaamiseenkaan ei lorottavaa hanaa tarvita millään lailla, sen hoitaa näppärästi samalla kun hoitsikka vaikuttaa ja pääsee yhdellä huuhtelulla. Sama prosessi on toiminut pitkilläkin hiuksilla.
Oon aina ihmetellyt, miten jotkut maksavat vesimaksuun lisää kun itse saa melkein puolet palautusta, mut nyt alan ymmärtää. Ei suihku oo mikään lämmittelypaikka!
No armeijassa pitää selvitä suihkusta 2-3 minuutissa. Jos ajan täyttyessä on vielä suihkussa, huudetaan että suihkusta pois. Että siinä vähän vertailukohtaa.
Vierailija kirjoitti:
No armeijassa pitää selvitä suihkusta 2-3 minuutissa. Jos ajan täyttyessä on vielä suihkussa, huudetaan että suihkusta pois. Että siinä vähän vertailukohtaa.
Vertailukohtaa mihin? Onneksi en ole armeijassa vaan peseydyn just niin kauan kuin haluan.
En sheivaa. Menee silti alle 5 minuutissa pitkän tukan pesu shampoolla ja hoitoaineella ja itsensä saippuapesu.
Kun on lapsuutensa elänyt talossa jonka kylpyhuoneenovissa ei ole lukkoa ja toinen aukeaa keittiöön ja toinen on ulko-ovi, niin siinä oppii käymään nopeasti suihkussa.
Onhan tuota kulutusta hyvä miettiä, mutta aika paljon saat suihkutella, et tulee yhden lennon verran.....
Kiloon naudanlihaa kuluu yhtä paljon vettä kuin vuoden suihkukäynteihin päivittäin.
Että lol.
Niin kuka sinun suihkuaikaasi on siellä kellottamassa?