Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä perhearki ja parisuhde on sama asia

Vierailija
10.01.2019 |

eli parisuhteen hoitamista on se että tehdään kotona ruokaa, ja lapset on siis teinejä

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdetta tarvitse hoitaa.

Vierailija
2/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin!

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa yhdessä olo on parisuhteen hoitamista. Ei siihen jatkuvasti jotain ihme temppuja tarvitse tehdä. Touhutaan yhdessä, jutellaan, nauretaan ja harrastetaan seksiä tilanteen niin salliessa.

Vierailija
4/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä on sinusta parisuhteen hoito? Mies maksaa sun huvittamisen.

Vierailija
5/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutakaan se olisi? Yhdessä tekemisen ei tarvitse merkitä Karibian risteilyä vaan ihan arkisia juttuja. Yhdessä tekemisen myötä parisuhde hoituu ihan omineen, ei siinä mitään kommervenkkeja tarvita.

Vierailija
6/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan se olisi? Yhdessä tekemisen ei tarvitse merkitä Karibian risteilyä vaan ihan arkisia juttuja. Yhdessä tekemisen myötä parisuhde hoituu ihan omineen, ei siinä mitään kommervenkkeja tarvita.

No kyllä niitä risteilyjäkin tarvitaan sen arkisen tekemisen lisäksi.

Vierailija
7/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Missään ei ole niin tylsää kuin laivalla.

Vierailija
8/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se tossa vaiheessa onkin. Teinit on tehokkain erotiikan tappaja, eli onkin turvallisinta vaan kokkailla yhdessä hyvää ruokaa.

Vierailija
9/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just oltiin miehen kanssa laivalla. Porealtaassa lilluttiin ja juotiin samalla kuoharia. Illalla tanssittiin, nautittiin hyvä illallinen, oli ihanaa:) Hytissäkin tuli vähän oltua;) Mä nautin. Mutta tee sä vaan ruokaa miehesi kanssa, niin kuin joka päivä. Ei se multa ole pois.

Vierailija
10/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme teiniä ja parisuhteemme voi hyvin. Perheessämme menee myös todella hyvin ja se asia onkin todella iso asia parisuhteen hyvinvointia ajatellen. On ollut myös aikoja, jolloin teinien kanssa on ollut aika sotaisa tilanne ja se on väistämättä repinyt myös meitä vanhempia erilleen.

Emme me miehen kanssa parisuhdettamme oikeastaan "hoida". Teinit kuitenkin viettävät paljon aikaa omissa huoneissaan, kavereiden kesken ja harrastuksissaan, joten saamme olla kahden kesken paljon. Jutteluaikaa meillä on runsaasti ja juttelemmekin paljon, käymme kahdestaan kävelemässä, teemme kahdestaan lumitöitä ja saamme könytä toisen kainalossa ihan yllin kyllin. Koska yöheräilyä ei ole, niin läheistä läheisyyttä on runsaasti ja seksiä muutaman kerran viikossa.

En tarvitse todellakaan mitään risteilyjä kahden kesken, en varmaan sellaiselle edes lähtisi vaikka ilmaiseksi pääsisimme. Eihän risteilyllä edes olla kahdestaan, vaan väkijoukossa ja metelissä.

Vierailija
11/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä ajatusmalli. Voihan sitä vaikka käydä leffassa tai syömässä yhdessä, ei tarvi olla Karibian risteilyitä. Mutta pelkkä arki voi alkaa puuduttamaan.

Vierailija
12/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just oltiin miehen kanssa laivalla. Porealtaassa lilluttiin ja juotiin samalla kuoharia. Illalla tanssittiin, nautittiin hyvä illallinen, oli ihanaa:) Hytissäkin tuli vähän oltua;) Mä nautin. Mutta tee sä vaan ruokaa miehesi kanssa, niin kuin joka päivä. Ei se multa ole pois.

Meillä on kotonakin poreamme ja viinaa saamme ostettua niin paljon kuin tarvista on. Tanssimisesta emme pidä kumpikaan ja emme varsinkaan missään erittäin meluisassa laivassa känniläisten keskellä. Laivan sapuskat ovat aika ok, mutta romantiikka on siellä hyvin kaukana. Hytti on hytti, onnettoman pieni koppi verrattuna omaan kotiimme. Ei kiitos, olen kotona mielummin.

Vierailija
13/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsä ajatusmalli. Voihan sitä vaikka käydä leffassa tai syömässä yhdessä, ei tarvi olla Karibian risteilyitä. Mutta pelkkä arki voi alkaa puuduttamaan.

Pelkkään arkeen saa vaikka mitä mukavaa sekaan, jos vain haluaa ja hieman vaivautuu. Leffat eivät ole mukavia, vaan liian kovaäänisiä huonolla istuimella olevia bakteeripesiä, syömässä voi toki käydä jos on joku oikeasti hyvä paikka. Aika usein ravintolat ovat kuitenkin pettymyksiä Nin ruualtaan kuin myös kiskurihinnoiltaan.

Vierailija
14/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkään arkeen saa vaikka mitä mukavaa sekaan, jos vain haluaa ja hieman vaivautuu. Leffat eivät ole mukavia, vaan liian kovaäänisiä huonolla istuimella olevia bakteeripesiä, syömässä voi toki käydä jos on joku oikeasti hyvä paikka. Aika usein ravintolat ovat kuitenkin pettymyksiä Nin ruualtaan kuin myös kiskurihinnoiltaan.

Pointti oli siis lähinnä, että arkea on hyvä rikkoa jollain "spesiaali"jutuilla. Eri ihmisille toimii eri asiat.

Vierailija
15/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lillu missään porealtaissa- ties mitä bakteereita siellä jyllää. Kuohari on surkeaa litkua. En tanssi enkä juo. Eikä laivoilla saa oikeasti hyvää ruokaa. Kyllähän se täysin wt hupia nykyisin on, mutta kiva että sulle riittää nautinnoksi.

Vierailija
16/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minunkin mieleeni ajattelee. Erona se, että meidän lapset on pieniä vielä. Miehen mielestä "tää nyt vaan on tällaista", ja että parempi aika odottaa tuolla jossain.

Me emme puuhaa yhdessä paljoakaan, toinen tekee yhtä asiaa, toinen toista. Toinen vie lapset ulos, toinen jää siivoamaan. Arkisin näemme ohimennen, ja sittenillalla kun olen rättiväsynyt, saattaa olla miehen mielestä sitä meidän aikaa: sarjoja telkkarista.

Minä olen ihan poikki. En tunne itseäni miksikään muuksi kuin orjaksi omassa kodissani. Seksielämä on kuollutta, olen lihonut muodottamaksi. Vaikea ajatella että tämä tästä paranisi koskaan.

Vierailija
17/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon aloittajan kanssa samaa mieltä. Ahdistaa perusarki eikä todellakaan parisuhde kukoista jos joka päivä samaa kaurapuuroarkea. Toki jotkut tykkää siitä, eikä kaipaa muuta.

Vierailija
18/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minunkin mieleeni ajattelee. Erona se, että meidän lapset on pieniä vielä. Miehen mielestä "tää nyt vaan on tällaista", ja että parempi aika odottaa tuolla jossain.

Me emme puuhaa yhdessä paljoakaan, toinen tekee yhtä asiaa, toinen toista. Toinen vie lapset ulos, toinen jää siivoamaan. Arkisin näemme ohimennen, ja sittenillalla kun olen rättiväsynyt, saattaa olla miehen mielestä sitä meidän aikaa: sarjoja telkkarista.

Minä olen ihan poikki. En tunne itseäni miksikään muuksi kuin orjaksi omassa kodissani. Seksielämä on kuollutta, olen lihonut muodottamaksi. Vaikea ajatella että tämä tästä paranisi koskaan.

Kyllä se elämä on tässä ja nyt. Ja se on juuri sellaista miksi sen olet luonut. Jos ei arki maistu, sun pitää tehdä muutoksia itse elämääsi eikä odottaa että joku muu sen tekee tai että joku muu tekee sut laihaksi, reippaasti ja onnelliseksi.

Vierailija
19/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa yhdessä olo on parisuhteen hoitamista. Ei siihen jatkuvasti jotain ihme temppuja tarvitse tehdä. Touhutaan yhdessä, jutellaan, nauretaan ja harrastetaan seksiä tilanteen niin salliessa.

Se että tehdään ruokaa, mutta siitä puuttuu tuo "jutellaan, nauretaan ja harrastetaan seksiä" on se juttu. Parisuhteen hoitamista tosiaankin VOI olla mikä tahansa vaikka sonnan luominen jos se tehdään siinä mielentilassa että samalla huomioidaan toista, pelkkä tekeminen ei riitä, muutenhan työkaverin kanssakin olisi kaiket päivät sitä "parisuhdetta" ja sen "hoitamista".

Perheen yhteinen aikakaan ei ole periaatteessa sitä parisuhdetta, vaikka se osana siihen kuuluukin. Ei lasten aikana voi keskittyä toisiinsa, puhua mitään kahdenkeskisiä asioita, tunteista jne. eikä voi kosketella toista samalla tavalla kuin kahdenkesken. Kun ollaan lasten kanssa niin silloin huomioidaan lapsia.

Kummallisesti meni keskustelu siihen että onko laivalla olo tai poreammeessa olo yleensäkään suotavaa, vaikka kyse oli siitä että ap:n mies ei mitenkään erottele arkista tekemistä parisuhdeajasta jossa nautitaan toisen seurasta jne. Jos minä paistan jauhelihaa ja mies kuorii perunoita siinä vieressä, en koe että meillä on nyt parisuhdeaikaa, eihän me edes puhuta mitään tai katsota toisiamme, ihan sama kuin väittäisin että vietän lasten kanssa laatuaikaa kun ne pelaa pleikalla omassa huoneessaan ja minä katson telkkaria olohuoneessa.

Vierailija
20/134 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lillu missään porealtaissa- ties mitä bakteereita siellä jyllää. Kuohari on surkeaa litkua. En tanssi enkä juo. Eikä laivoilla saa oikeasti hyvää ruokaa. Kyllähän se täysin wt hupia nykyisin on, mutta kiva että sulle riittää nautinnoksi.

Hah, nyt meni sulla kyllä tunteisiin. Yrität mollata mua, vaikka selvästi sua itseäsi kismittää, että sulla ja miehelläsi ei ole mitään yhteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi