Sara Siepin uusin blogipostaus..
Todella surullista luettavaa kuinka R on häntä kohdellut. Olihan tämä jo tiedossa, mutta rohkeaa kuinka uskaltaa sen ääneen sanoa eikä vaikene, vaikka ovat molemmat julkisuuden henkilöitä.
Mulla meni kyllä tämän myötä maku kokonaan Roopen, en ole hänestä koskaan juuri pitänyt mutta ei ole ns haitannutlaan.
Nyt en aio enää katsoa yhtään ohjelmaa jossa hän on.
Hyi saatana mikä patologinen valehtelija
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Roope Jodlin postaukset Sarasta suhteen aikana ovat olleet kauheita. En ymmärrä miksi Sara ei jättänyt Roopea aikaisemmin.
No mitä postannut? Entä jos totta?
Mitä sinne Jodeliin siis postattiin?
Lauren Lehtinen (2018–)
Christoffer Strandberg (2018–)
Terhi Suorlahti (2018–)
Pilvi Hämäläinen (2017–)
Timo Lavikainen (2017–)
Ernest Lawson (2017–)
Mikko Penttilä (2017–)
Roope Salminen (2017–)
Alina Tomnikov (2018)
Pihla Penttinen (2018)
Kiti Kokkonen (2018)[1]
Kaisa Hela (2017)
Minka Kuustonen (2017)
Jenni Kokander (2014–2017)[2]
Riku Nieminen (2010–2014, 2015)
Essi Hellén (2014–2015)
Kari Ketonen (2014–2015)
Heikki Paasonen (2014–2015)
Mari Perankoski (2014–2015)
Ville Tiihonen (2014–2015)
Joonas Nordman (2014–2015)
Antti Holma (2014)
Niina Koponen (2014)
Jaakko Saariluoma (2010–2014)
Aku Hirviniemi (2010–2014)
Krista Kosonen (2010–2014)
Jukka Rasila (2010–2014)
Jussi Vatanen (2011–2014)
Iina Kuustonen (2011–2014)
Armi Toivanen (2012–2014)
Elena Leeve (2012)
Joanna Haartti (2011)
Ville Myllyrinne (2011)
Kari Hietalahti (2010)
Elina Knihtilä (2010)
Pirjo Lonka (2010)
Eero Ritala (2010)
Näistä kuulkaa se ensimmäinen on Helmi-Leenan lisäksi. Mutta kuka?
Vierailija kirjoitti:
Lauren Lehtinen (2018–)
Christoffer Strandberg (2018–)
Terhi Suorlahti (2018–)
Pilvi Hämäläinen (2017–)
Timo Lavikainen (2017–)
Ernest Lawson (2017–)
Mikko Penttilä (2017–)
Roope Salminen (2017–)
Alina Tomnikov (2018)
Pihla Penttinen (2018)
Kiti Kokkonen (2018)[1]
Kaisa Hela (2017)
Minka Kuustonen (2017)
Jenni Kokander (2014–2017)[2]
Riku Nieminen (2010–2014, 2015)
Essi Hellén (2014–2015)
Kari Ketonen (2014–2015)
Heikki Paasonen (2014–2015)
Mari Perankoski (2014–2015)
Ville Tiihonen (2014–2015)
Joonas Nordman (2014–2015)
Antti Holma (2014)
Niina Koponen (2014)
Jaakko Saariluoma (2010–2014)
Aku Hirviniemi (2010–2014)
Krista Kosonen (2010–2014)
Jukka Rasila (2010–2014)
Jussi Vatanen (2011–2014)
Iina Kuustonen (2011–2014)
Armi Toivanen (2012–2014)
Elena Leeve (2012)
Joanna Haartti (2011)
Ville Myllyrinne (2011)
Kari Hietalahti (2010)
Elina Knihtilä (2010)
Pirjo Lonka (2010)
Eero Ritala (2010)Näistä kuulkaa se ensimmäinen on Helmi-Leenan lisäksi. Mutta kuka?
Holma?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, ikävää, että Roope petti. Joko ois kuitenkin aika puhua jostain muusta?
Roope on niljakas tyrkky. Tuskin Sarakaan mikään puhtoinen pulmunen on, pinnallinen koulukiusaaja. Mutta ihanasti nyt saa julkisuutta ja sympatiaa tekemällä paljastuksia.
Tää on tosi mielenkiintoista tää kollektiivinen mielenmuutos. Nyt mammat symppaa kuorossa et on se Sara ihana! Aiemmissa ketjuissa haukuttiin maanrakoon.... Mitä ihmettä?!
Jotain mätää tässä on... Sara tiesi Roopen pettämisistä kyllä aiemmin kun oli seiskassa kuvia ym. Ja miten hän reagoi aikoinaan? Viskasko petturin pihalle? Noei. Puolusteli ja vähätteli minkä kerkes. Sai varmasti tuossa suhteessa niin paljon hyötyä, että laski hyödyt ja haitat viimeiseen asti. Älkää olko naiiveja nyt.
Mun ex-mies oli juuri samanlainen sarjapettäjä kuin tämä Salminen ja Siepin ansiosta tajuan, että hän on nyt ensimmäistä kertaa ikinä, eromme jälkeen siis, maininnut musta mitään facebookissaan - sattumalta siinä yhteydessä, kun omassa työssäni onnistuin. Halusi niiiiiin maalailla minusta ja taidoistani kauniita sanoja, vaikka koskaan aikaisemmin ei halunnut edes esitellä minua ystävilleen. Että kiitos Sara Sieppi, tekstisi sai näkemään taas jotain lisää. Minä arvelen tietäväni mitä olet käynyt läpi ja toivon sinulle kaikkea mahdollista hyvää. Mutta kuka osaisi sanoa, mikä ihme saa miehen käyttäytymään kuin toi Salminen? Onko toi pettäminen geeneissä, kasvatuksessa vai missä?
Saran olisi pitänyt jättää Roope paljon aiemmin.
Puolustelematta Roopea, niin miettikää minkälainen äitisuhde sillä pojalla varmastikin on ollut? Varmasti ongelmainen, kun äiti on puliakka. Joten se lienee syynä kaikkiin näihin sekoiluihin....
Voisin ottaa Saran muuten hoitoon, mutta vauvakuume suorastaan kiiltää silmissä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että kukaan mies pettäisi naista joka on niiniin kaunis kuin sara, hänellä on täydellinen kroppa ja isot tissit. Mitä toivoa meillä rumilla läskeillä ja tissittömillä naisilla on jos tuollaisiakin naisia petetään?
Vidun ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Puolustelematta Roopea, niin miettikää minkälainen äitisuhde sillä pojalla varmastikin on ollut? Varmasti ongelmainen, kun äiti on puliakka. Joten se lienee syynä kaikkiin näihin sekoiluihin....
Se on isänsä ja äitipuolensa kasvattama. Äitipuoli kyllä ihan tolkun ihminen ja rakastava. Toki äidin hylkääminen on aina trauma. Mutta siis äitihahmo hänellä on ollut ja on.
Ihana Sara! Toi Roopen touhu ei olisi koskaan loppunut, eikä ollut muuten susta kiinni!!!
Roopen äitisuhde on tosissaan niin karmaiseva, tulla hylätyksi tuolla tavalla pienenä poikana, että hylkääminen ja pettäminen on ns. verissä.
Kaikkea hyvää! Onnellisia vuosia ja turvallista ja ilontäyteistä parisuhdetta toivottaen,
Toinen petetty
Sara haluaisi rikkaan miehen ja jäädä kodinhengerättäreksi. Nyt sitten pitää elättää itsensä
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa Saran muuten hoitoon, mutta vauvakuume suorastaan kiiltää silmissä. Ei kiitos.
Ootko Sami Kuronen? Mä olen aina miettinyt, että Sara ja Sami olisivat ihana pari.
Heistä molemmista huokuu sydämellinen ilo ja kauneus.
Sami Kuronen jossain lehdessä ilmoitti, ettei halua enää lapsia... Mut josko sittenkin vielä yksi... Ihanan Saran kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en ymmärrä tätä palstan Sieppivihaa. Mun mielestä Sara on symppis ja on onnistunut hyödyntämään missi(puoli)vuoden jälkeisen julkisuuden hyvin. Hän on puhunut avoimesti myös yrittäjyytensä haasteista eli siitä, että ole nuoruusvuosinaan osannut/vaivautunut hoitamaan kirjanpidon asioita kunnolla, mutta maksaa nyt virheistään. Tämä jos joku on esimerkillistä toimintaa: myöntää virheet ja pyrkii korjaamaan ne, sekä näyttää hyvää esimerkkiä nuorille siitä, että ottaa vastuun tekemisistään.
Roope taas saa meikäläisen verenpaineet nousemaan. Musiikki on täyttä kuraa, hänen "koomikkuus" on ihan p*skaa. Ylimielinen. Muistan, kun joskus näytti jotain viestejä, mitä oli laittanut vuosia sitten Putouksen tuotantotiimille, niissä kyseli duunia, mutta ei irronnut. Nyt kun sai duunia, halusi kuittailla takavuosien kaltoinkohteluaan... Luoja auta? Ärsyttää muutenkin maikkari, joka käyttää niin loppuun kaikki juontajansa. Valitettavasti Nelonenmedia alkaa sortua samaan, kääk.
Mulla meni maku Saraan sen Maria-jutun myötä. Kauheeta uhriutumista ja syyttelyä siinäkin, ei edes yrittänyt hoitaa asiaa yksityisesti Marian kanssa, vaan heti piti itkeä julkisesti miten häntä on kiusattu. Vaikka kyse oli vain ja ainoastaan siitä, että Sara itse jäätyi haastattelussa ja epäonnistui siinä sen takia, ettei osaa esiintyä kameran edessä. Todella kaksinaismoralistinen ihminen: ensin ivailee ja haukkuu Cheynneä EVS-ohjelman haastattelun myötä ja vihjailee että tämä on suurinpiirtein maksullinen nainen, sitten itkee ku antoi itse itsestään pinnallisen kuvan saman ohjelman haastattelussa.
Ja nyt tämä Salmisen juttu. Itse on ollut suhteessa varattuun mieheen ja on siten ollut yksi pettämiskuvion syyllisistä osapuolista täysin tietoisesti. Nyt kun tuli itse petetyksi, niin alkaa ex-kumppanin mustamaalaus. Sitä saa mitä tilaa, ehkä muistaa jatkossa pysyä kaukana varatuista kun tietää miltä pettäminen petetystä tuntuu...
Ei siinä, en puolustele Salmistakaan. Aikamoinen sika vaikuttaisi olevan ja liero ihmiseksi.
Minä taas en ymmärrä Maria Veitolan, ammattitoimittajan, käytöstä tuossa tilanteessa. Kysehän ei ollut siitä, että kysymykset olisivat olleet kärkkäitä vaan siitä, että haastattelun aiheet, kysymykset ja sävy oli sovittu haastateltavan kanssa etukäteen yhteisymmärryksessä. Ei kukaan vapaaehtoisesti ja ilman valmisteluja tule ammattitoimittajan grillattavaksi, ei edes poliitikko tai rikollinen. Sieppi ei ole näistä kumpaakaan eikä olisi ansainnut tuollaista temppua. Olen itsekin totaalijäätynyt tilanteessa, jossa minulta on ns. vedetty matto jalkojen alta, vaikka olen normaalisti sanavalmis. Mielestäni se oli epäreilua ja juurikin kiusaamista. Veitola nyt muutenkin on varsinainen epäfeministi. Nuorille miehille ja mm. rikostaustan omaavalle Jere Karalahdelle ollaan mielin kielin, mutta nuorten näyttävien naisten kimppuun käydään. Kumma kun Veitolaa ei kiinnostanut pätkääkään mistä Karalahden huumeet tulee, mutta Siepin käsilaukkujen taustat pitää selvittää.
Tuskin Roopella on olut kovin kiinnostavia keskusteluja Saran kanssa. Ehkä kaipasi loppujen lopuksi muuta seuraa kuin koristeita
Vierailija kirjoitti:
Sara haluaisi rikkaan miehen ja jäädä kodinhengerättäreksi. Nyt sitten pitää elättää itsensä
Ihana kodinhengetär hän onkin! Niin kaunis ja tunnelmallinen koti ja osaa nauttia kodin rauhasta ja hyvistä fiiliksistä.
Ihana jouluhengetär myös!
Tsemppiä Saralle!
Roope Jodlin postaukset Sarasta suhteen aikana ovat olleet kauheita. En ymmärrä miksi Sara ei jättänyt Roopea aikaisemmin.